Bjarmann vender hjem (og tar med seg Lars Kristian Eriksen)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3173

    #81
    Jeg er helt sikker på at Torgeir Bjarmann vil gi 100 prosent for LSK. Og da må det bli veldig bra, etter som han opplagt har gjort en god jobb for Lyn, der han som kjent bare ga 60 prosent...

    Fra spøk til revolver, jeg var faktisk litt i tvil om hva Bjarmann kunne bidra med da "alle" nærmest krevde at det MÅTTE ryddes plass til ham i LSK-apparatet etter at han la opp som aktiv, tross den enorme respekten jeg hadde for ham som spiller og kaptein. Sånn sett er det greit at han fikk "læretida" si i Lyn og nå kan gi hundre for oss.

    For øvrig ler jeg litt i skjegget når det i media akkurat nå er snakk om LSK som Lyn light: Det er jo Lyn som i noen år har vært LSK light, med Berg, Bjarmann, Brogeland, Berntsen, Powell, Indy og Shane !

    gilbert

    Kommentar

    • Eilert
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jul 2007
      • 13

      #82
      Dæven!

      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
      Av de 10 Lyn-supporterne jeg kjenner, er de enstemmige i at Eriksen kan sendes med en enveisbillett tilbake til Sunnmøre. De mener han er en vandrene katastrofe, stort sett innenfor det meste. Jeg hopper ikke høyere enn en tepose av denne signeringen, og mistenker at vi nok en gang har kjøpt katta i sekken. Jeg tror ikke vi skal se Eriksen i mange matcher før Benny melder seg på korstoget. Husk at jeg var først, Benny.

      Når det gjelder Bjarmann er det en ikke uventet, men likevel herlig signering. Tilbake der han hører hjemme.
      Su kjenner ALLE Lyn supporterne du jo!
      I med og Motgang vi er LILLESTRØM

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #83
        Opprinnelig skrevet av gilbert
        Jeg er helt sikker på at Torgeir Bjarmann vil gi 100 prosent for LSK. Og da må det bli veldig bra, etter som han opplagt har gjort en god jobb for Lyn, der han som kjent bare ga 60 prosent...
        Ifølge Bjarmann selv jobbet han vel 100 prosent i Lyn også, men de siste 40 prosent var gratisarbeid. Litt snodig at han jobber dugnad i Lyn, men skal kreve full lønn når han begynner i klubben i sitt hjerte.

        Kommentar

        • forzakanaris
          Medlem
          Møteplager
          • Feb 2007
          • 92

          #84
          Stillingsprosenten er vel noe mellom styret/ledelsen og Bjarmann, hvilket arbeidsforhold som blir lagt til grunn for hans stilling er vel kanskje noe vi ikke trenger å bry oss så mye om så lenge han gjør en god jobb!
          -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #85
            Etter et par sesonger i dødvannet (unntagen cup-gullet) liker jeg det jeg ser;
            • Henning Berg og Torgeir Bjarmann på langsiktige kontrakter,
            • håp om en spenstigere profil når det gjelder forsterkninger (yngre spillere, også fra utlandet),
            • en modell med trener som overordnet sportslig ansvarlig, ref. intervju med Per Mathisen i dagens RB.
            Jeg begynner å få noen av samme forventninger som foran 2005-sesongen, da Uwe og Fjørtoft kom inn - og brakte oss mange gleder i 2005, 2006 - selv om det ikke holdt til gull. Langsiktighet blir et nøkkelord fremover, la Henning og Torgeir få tid til å bygge et storlag. Men plassen må reddes først.

            Kommentar

            • AndersL
              Medlem
              Bøffel
              • Nov 2006
              • 30

              #86
              Hjertlig velkommer hjem Bjarmann, godt å ha deg tilbake.
              Å se deg fronte et annet lag har jeg aldri klart å venne meg til og håper at jeg aldri mer må prøve på dette igjen. De er og blir alltid en av oss.

              Når det gjelder Playboy Eriksen så er vel ikke image hans noe som får meg til å rope hurra, men hvis han gjør jobben på banen og for klubben går det helt greit for meg. Velkommen til han også.
              De eneste må være at jeg ser at han ikke har et eneste kort i hele år, det er vel ingen forsvarspiller på LSK som en ikke må være konstant redd for må stå over pga karantene ;-)

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #87
                Opprinnelig skrevet av AndersL
                Hjertlig velkommer hjem Bjarmann, godt å ha deg tilbake.
                Å se deg fronte et annet lag har jeg aldri klart å venne meg til og håper at jeg aldri mer må prøve på dette igjen. De er og blir alltid en av oss.

                Når det gjelder Playboy Eriksen så er vel ikke image hans noe som får meg til å rope hurra, men hvis han gjør jobben på banen og for klubben går det helt greit for meg. Velkommen til han også.
                De eneste må være at jeg ser at han ikke har et eneste kort i hele år, det er vel ingen forsvarspiller på LSK som en ikke må være konstant redd for må stå over pga karantene ;-)
                Korta kommer så fort han tar på seg den gule drakta...

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3173

                  #88
                  Selv om det er langt igjen til playboykultur i LSK, har vi jo hatt Kihlberg, som var veeldig opptatt av utseende og image. Han passa dermed godt i Molde, som har et "godt" miljø for og noen av de mest framtredende representantene for denne (u)kulturen i fotball-Norge.

                  Og det må nok sies av Pål Strand med fordel kunne brukt mer treningsinnsats på eksplosivitet og skadeforebygging enn han i perioder brukte på å pumpe jern for å få noen ekstra unødvendige og fartssinkende kilo på en "barsk" overkropp han som fotballspiller slett ikke trengte, noe han litt for seint i karrieren innså, eller ble fortalt.

                  Men for meg er de 2x45 minuttene pluss 3-4 kritiske minutter med tillagt tid de avgjørende. Så her som for alle andre nye spillere stiller jeg meg positivt avventende til Lars-Kristian Eriksen. To positive faktorer våre siste signeringer ikke akkurat har utmerket seg med er etter det jeg forstår relativt god fart (der jeg er enig med Rösler og HELT uenig med Nordlies prioriteringer) og naturligvis en alder med god margin opp til 35....

                  gilbert

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av sten
                    får virkelig håpe ikke noen spilllere leser her på forumet.skjønner ikke vitsen med slike dumme kommentarer om hårprodukter og diverse
                    Jeg mistenker at du er en av de som synger "oliver occean han scorer mange mål oliver occean! Dette er meget viktige ting å diskutere!

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2600

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                      Ifølge Bjarmann selv jobbet han vel 100 prosent i Lyn også, men de siste 40 prosent var gratisarbeid. Litt snodig at han jobber dugnad i Lyn, men skal kreve full lønn når han begynner i klubben i sitt hjerte.
                      Neinei, han jobbet kanskje 100 prosent i Lyn, men fotballskalaen er jo helt annerledes. Den går minst opp til 110 prosent, så da får vi de vanskelige siste prosentene på dugnad. Det blir bra.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • danny85
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2006
                        • 108

                        #91
                        Har litt følesen jeg hadde før Tom tok over også.. Er spent, regner med at alt løser seg med b-gjengen..

                        Lurer på hva slags grep de tar. Og håper at "kongene" på åråsen ikke blander seg inn..

                        Lær av feilene Lillestrøm: La gutta få arbeidsro!
                        ET LAND - ET LAG!
                        ----- FUGLA 4 LIFE -----

                        Kommentar

                        • techern
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 327

                          #92
                          kunne ikke ha gleda meg mer. med fortiden bjarmann har i klubben så
                          lå det vel på en måte i kortene at han ble med på lasset.
                          kjempefornøyd!
                          Shut up and focus on the good things

                          Kommentar

                          • Bekkis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 441

                            #93
                            Kunne ikke fått en bedre start på helga! Får håpe vi greier å redde stumpene av 2008 også, så berg og bjarmann får et elitelag å jobbe med.

                            Kommentar

                            • Jan Banan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 809

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av gilbert
                              Det er jo Lyn som i noen år har vært LSK light, med Berg, Bjarmann, Brogeland, Berntsen, Powell, Indy og Shane !
                              gilbert
                              Ikke glem Ole Dyrstad, Stein Amundsen og Bård Bjerkeland
                              - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                              Stuart Baxter har forstått det.

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1817

                                #95
                                når begynner han i jobben? han jobber ikke i lyn lenger, men fjøra jobber jo fortsatt:???:

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3349

                                  #96
                                  Det kom vel ikke noe overaskelse at Bjarmann slutter å pendle til Ullevål, men like gledelig uansett.

                                  Når det gjelder Eriksen så mener jeg han er en spennende spiller, og sannsynligvis den Lyn-spilleren som forsterker oss mest. Høyrebacken vår har vært utsatt, spesielt når SP har måtte vikariere på venstre.

                                  Etter å ha fått Riseth og Stensås i LSK-drakt kan jeg ikke se at et par provokative bilder skal ødelegge velkomsten til Eriksen.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • AndersL
                                    Medlem
                                    Bøffel
                                    • Nov 2006
                                    • 30

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                    når begynner han i jobben? han jobber ikke i lyn lenger, men fjøra jobber jo fortsatt:???:

                                    Han er ansatt fra 1. januar 2009 og ut 2013, forøvrig det samme som Henning Berg.

                                    Kommentar

                                    • JMKANARI
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Oct 2007
                                      • 170

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Captn
                                      Velkommen tilbake Bjarmann.

                                      MEN, Eriksen???Hva???Hvis vi trenger en back hvorfor ikke hente Shane i stedenfor??
                                      Eriksen???

                                      Nei, jeg skal juble når Shane kommer tilbake!
                                      Med fare for at noen har kommentert dette før (har ikke lest alle innleggene...):

                                      Eriksen er Bosman, og går gratis til LSK. Shane er IKKE Bosman, og koster følgelig en haug med penger.

                                      Ser vel ikke bort fra at dette er grunnen.
                                      Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

                                      Kommentar

                                      • Xavi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 1275

                                        #99
                                        Ble veldig glad da jeg så Bjarmann var på vei hjem, forventet som det var. Uansett jevlig digg å lese. Velkommen hjem igjen Torgeir!
                                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • Atene
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Jun 2007
                                          • 12

                                          Dette er kjempeherlige nyheter.... Velkommen hjem Bjarmann....

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎