LSK-Brann, Åråsen, mandag 22.09.08 kl. 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Kamptråd LSK-Brann, Åråsen, mandag 22.09.08 kl. 19

    Verken Brann eller LSK har vunnet på fire kamper i serien. Brann vant sist mot Kamma (4-1), mens vi vant sist mot Godset (3-1).
    Bølerkanaris
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13271

    #2
    Brann har skåret 6 mål og sluppet inn 8 mål de fem siste kampene, mens vi har skåret 7 og sluppet inn 5. De av oss som er pessimister husker gårsdagen best og regner med uavgjort eller muligens tap mot et Brann som skapte mange sjanser i går, mens enkelte andre tror vi er verdenmestre etter å ha knust stabæk 1-1.

    Uansett håper vel alle at Myklebust er tilbake igjen, og erstatter en formsvak Sundgot?

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Håper på dette laget:

      Otto

      Steinar-Vidar-Frode-Ståle

      Karim-Kiko-Simen-Bjørn Helge

      Olivier-Magnus

      Otto- selvskreven

      Steinar - ingen alternativer. Spillt bra etter uday gikk av
      Vidar - selvskreven når PSA er skadet.
      Frode - Alltid selvskreven
      Ståle - Ingen alternativer så lenge MJ er skadet. God fot.

      Karim - Viktig spiller når han har en på-dag. Varierer i prestasjonene
      Kiko - Selvskreven. En gigant når han har dagen. Viktig defensivt.
      Simen - Lyst til å se han sentralt. Virker som at gutten har god form. Håpløs på venstrevingen.
      Bjørn Helge - Selvskreven på laget når han er frist. God på venstre sist, og takler den plassen langt bedre en Krim har gjort.

      Olivier - Selvskreven
      Magnus - God mot Stabæk, Arildo ikke i form.

      Aktuelle bytter: Marius, Jon Anders og Dan
      Last edited by Kjell.T.Ring; 15.09.2008, 14:58.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13271

        #4
        Dommer: Brage Sandmoen

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          #5
          Opprinnelig skrevet av reka
          Uansett håper vel alle at Myklebust er tilbake igjen, og erstatter en formsvak Sundgot?
          Selv de ivrigste Sundgot-forsvarere må innse at Arild egner seg best på benken for tiden. Virker totalt ute av form, og har vært slik en stund. Benken gjelder selvsagt også dersom Myklebust ikke skulle bli klar. Da bør enten Fellus starte sammen med OO på topp, eller Brenne i "nr.10-rollen" i mellomrommet mellom midtbanen og OO.

          I fjor tapte vi denne 1-5, det gjør vi heldigvis ikke i år. Nå er Brann tilbake som et ræva-lag, Helstad er borte og gullet skal ikke lenger "hem". Da slår vi dem, 2-1.

          Kommentar

          • WAK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 960

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
            Selv de ivrigste Sundgot-forsvarere må innse at Arild egner seg best på benken for tiden. Virker totalt ute av form, og har vært slik en stund. Benken gjelder selvsagt også dersom Myklebust ikke skulle bli klar. Da bør enten Fellus starte sammen med OO på topp, eller Brenne i "nr.10-rollen" i mellomrommet mellom midtbanen og OO.

            I fjor tapte vi denne 1-5, det gjør vi heldigvis ikke i år. Nå er Brann tilbake som et ræva-lag, Helstad er borte og gullet skal ikke lenger "hem". Da slår vi dem, 2-1.
            Hvis du ser kampen til Brann i går så tror jeg ikke du er like sikker på at "Brann er tilbake som et ræva lag." Tror Brann begynner og nærme seg fjorårets form. De spilte til tider meget bra i går og utspilte Viking. Mange mente Viking var meget heldige som fikk med seg et poeng. Brann har riktig nok problemer med og score men spiller seg til mange sjanser. Til kampen mot oss er flere spillere tilbake bl.a Karadaz.

            Tror Brann blir meget vanskelig og slå men håper selvfølgelig vi knuser dem.

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #7
              Opprinnelig skrevet av WAK
              Hvis du ser kampen til Brann i går så tror jeg ikke du er like sikker på at "Brann er tilbake som et ræva lag." Tror Brann begynner og nærme seg fjorårets form. De spilte til tider meget bra i går og utspilte Viking. Mange mente Viking var meget heldige som fikk med seg et poeng. Brann har riktig nok problemer med og score men spiller seg til mange sjanser. Til kampen mot oss er flere spillere tilbake bl.a Karadaz.

              Tror Brann blir meget vanskelig og slå men håper selvfølgelig vi knuser dem.
              Gidder ikke se kampen fra i går, skjønte allerede da jeg ble kjent med lagoppstillingen til Viking(spes. forsvaret) at Brann fort kunne få lett vei til mål. Austnes-Stenslid-Pereira-Berthelsen skremmer ikke mange. Etter en god kamp har det snudd...den har jeg hørt før...tror ikke noe på det.

              Faktum er hvertfall at Brann har vært svært dårlig borte i år. Tro det eller ei, nesten like ræva som oss. 6 på rad uten seier borte bør absolutt gi våre gutter en sterk tro på at det er mulig å slå kloa i dette fantastiske laget fra bergen, hvertfall når vi spiller hjemme på Åråsen.

              Det blir garantert tett og jevnt, langt fra noen enkel kamp for oss. Regner med at det ender uavgjort, men den optimistiske delen av meg tar kommandoen slik at jeg til slutt står fast ved seier, 2-1.

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #8
                Brann er definitivt reetablert som seriens klassiske ræva-lag.
                2-0 hjemmeseier.

                Nedrykkstrid for VIF og Brann venter...de klassiske jojo-lagene skal få slite utover høsten tror jeg.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7048

                  #9
                  Vinner vi ikke her, blir det kvalik. Jeg tror vi vinner. 2-0 til LSK.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                    Selv de ivrigste Sundgot-forsvarere må innse at Arild egner seg best på benken for tiden.
                    I og med at det er meg får jeg vel bare innrømme at ja, Arildo er i råtten form og bør benkes.

                    Men jeg er like glad i deg for det. Arildo er godgutt!
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • SAEDbeger
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 421

                      #11
                      hmmm en ting jeg har tenkt på. er arild i dårlig form eller blir han bare brukt feil? Jeg tror det er en kombinasjon av disse. Occean og arild på topp er flopp

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
                        Occean og arild på topp er flopp
                        Nok en gang kommmer de mest håpløse utsagn frem etter en under pari forestilling av Gilbert.

                        Occean og Arild på topp er flopp? Du har ikke det minste peiling på hva du snakker om! Tenk-trykk-tal!

                        Pall-Nannskog: 18 mål
                        Occean-Sundgot: 14 mål
                        Iversen-Kone: 12 mål
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          Nok en gang kommmer de mest håpløse utsagn frem etter en under pari forestilling av Gilbert.

                          Occean og Arild på topp er flopp? Du har ikke det minste peiling på hva du snakker om! Tenk-trykk-tal!

                          Pall-Nannskog: 18 mål
                          Occean-Sundgot: 14 mål
                          Iversen-Kone: 12 mål
                          Og dette er til tross for at Occean ble misbrukt på venstrekanten første halvdel av sesongen, og resultatene våre har stinka.

                          Når det er sagt har Arild hatt en negativ formutvikling og jeg syns han bør benkes mot Brann.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • kinstad
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2007
                            • 406

                            #14
                            Tror pipa hadde fått en annen lyd hvis headingen til arild hadde gått 50 cm til venstre og vi hadde vunnet 1-2 i molde. Hvis han benkes er jeg sikker på at han kommer tilbake. Syntes vingene i moldekampen skal ha like mye pes for at vi ikke fikk flere sjanser. Men seff husker jeg jo at Arild brente sjansene han fikk, så det er ikke feil og sette han på benken.
                            ________
                            -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                            Kommentar

                            • Bibaboy
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 712

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Nok en gang kommmer de mest håpløse utsagn frem etter en under pari forestilling av Gilbert.

                              Occean og Arild på topp er flopp? Du har ikke det minste peiling på hva du snakker om! Tenk-trykk-tal!

                              Pall-Nannskog: 18 mål
                              Occean-Sundgot: 14 mål
                              Iversen-Kone: 12 mål
                              Occean har scoret 9 og Gilbert har scoret 6. Det er vel såvidt jeg vet 15 mål. Får Occean også kreditert den noe heldige scoringen mot MFK så blir det 11. Totalt 16. Hvis du synes 6 mål på 20 kamper er imponerende så har vi forskjellig syn på hva en spiss bør produsere. I tillegg til dette har han scoret 1 mål på straffe. Han har riktignok ikke spilt så mye som Occean men mer enn nok til at han burde produsert mer enn dette. På topp er også Occean vesentlig mer bevegelig enn Gilbert og binder ofte opp 2 forsvarere. Dette er unødvendig når Gilbert har ballen fordi han verken har fart eller teknikk til å passere en forsvare med ball. Ikke at Occean er fantastisk teknisk eller lynhurtig, men han er en vesenlig bedre og komplett spiss en Gilbert.
                              Fugla Forever

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                Occean har scoret 9 og Gilbert har scoret 6. Det er vel såvidt jeg vet 15 mål. Får Occean også kreditert den noe heldige scoringen mot MFK så blir det 11. Totalt 16. Hvis du synes 6 mål på 20 kamper er imponerende så har vi forskjellig syn på hva en spiss bør produsere. I tillegg til dette har han scoret 1 mål på straffe. Han har riktignok ikke spilt så mye som Occean men mer enn nok til at han burde produsert mer enn dette. På topp er også Occean vesentlig mer bevegelig enn Gilbert og binder ofte opp 2 forsvarere. Dette er unødvendig når Gilbert har ballen fordi han verken har fart eller teknikk til å passere en forsvare med ball. Ikke at Occean er fantastisk teknisk eller lynhurtig, men han er en vesenlig bedre og komplett spiss en Gilbert.
                                Spiller ingen rolle: SAEDbeger kritiserer Norges nest beste spisspar som en flopp. Det er feil, uansett hvordan du vrir og vrenger på det.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • Bibaboy
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 712

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Spiller ingen rolle: SAEDbeger kritiserer Norges nest beste spisspar som en flopp. Det er feil, uansett hvordan du vrir og vrenger på det.
                                  Spissparet er gode fordi Occean Scorer mye mål. Ikke fordi Gilbert gjør det. Det blir hypotetisk men med en mer ulik spisstype som Mykle eller Fellus ville vi hatt flere Scoringer i TL. Se bare hva som skjedde med laget mot Stabæk da vi plutselig fikk 2 samtidige bevegelser på topp. Vi begynte å spille fotball igjen. Det samme kommer til å skje mot Brann hvis Mykle er klar til kampen. Gilbert form tilsier en plass på Benken. Verken mer eller mindre. Og for å ta det med en gang. Jeg kritiserer ikke spillparet. Jeg kritiserer Gilbert forutvikling.
                                  Fugla Forever

                                  Kommentar

                                  • Roll75
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 834

                                    #18
                                    Jeg tror det alltid må strebes etter å forbedre ting. At Occean og Sundgot har scoret mange mål i år er bra. Det at vi har valgt å spille med to store tunge spisser gjør at vi blir veldig forutsigbare i spillet. Synes nå, etter det jeg har sett i år, at Sundgot ikke har så mye å fare med. For meg er han god bare på et veldig begrenset område, både på banen og med tanke på fotballferdigheter. Han slang ut en hæl og scorte en gang + mål på straffe! Jeg savner de gode prestasjonene! Jeg er også stor og tung og kunne sikkert også klart å krige meg til noen scoringer i løpet av en sesong, men det holder jo liksom ikke mål! Kanskje er tiden løpt litt fra Sundgot nå?!

                                    Kommentar

                                    • Drillo
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Sep 2006
                                      • 54

                                      #19
                                      Så lenge vi ikke klarer å komme til flere gode innlegg enn vi gjør i løpet av en kamp er det unødvendig å spille med to store, og lite bevegelige spisser som Arild og OO. Jeg håper på følgende lag:

                                      Otto
                                      Pedersen - Riseth - Kippe - Stensaas
                                      Essediri - Kiko - Brenne - Riise
                                      OO - Myklebust/Fellus

                                      Otto og backrekka er selvskreven.
                                      Vi har ingen brukbar venstreving i stallen, og selv om jeg ikke liker å sette vår kanskje beste spiller på feil posisjon tror jeg Riise vil løse venstrvingplassen bedre enn Karim. Kiko er også selvskreven, og jeg har veldig lyst til å se hva Brenne kan få til som sentral midt.
                                      Myklebust starter hvis han er klar, ellers starter Fellus, for å få et mer bevegelig spisspar, som også er mer uforutsigbare.
                                      Bjørkøy og/eller Sundgot er mulige bytter.

                                      Kommentar

                                      • Bolsen3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 1061

                                        #20
                                        Problemet med kombinasjonen OO-Sundgot er at man da er veldig avhengig av godt kantspill og mange innleggssituasjoner, på dette området sliter vi jo en del. Med Riise tilbake for fullt tror jeg det kan bli en del bedre, spesielt Riise-Sundgot synes jeg har et bra samspill...

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎