LSK-Brann, Åråsen, mandag 22.09.08 kl. 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    #21
    Det er mange spisser som hadde skåret 6 mål med så mye spilletid som Arlid har fått. Sett på Fellus, ciise eller Bolly
    ( Ja jeg vet at Bolly er kantspiller, men han er uredd og har fart, )

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      #22
      Opprinnelig skrevet av Bolsen3
      Problemet med kombinasjonen OO-Sundgot er at man da er veldig avhengig av godt kantspill og mange innleggssituasjoner, på dette området sliter vi jo en del. Med Riise tilbake for fullt tror jeg det kan bli en del bedre, spesielt Riise-Sundgot synes jeg har et bra samspill...
      Riise-Myklebust er ikke akkurat uvenner de helle da, kanskje de har en egen psykisk tankeoverføring de fra Sunmøre
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1452

        #23
        Opprinnelig skrevet av glasgow
        Det er mange spisser som hadde skåret 6 mål med så mye spilletid som Arlid har fått. Sett på Fellus, ciise eller Bolly
        ( Ja jeg vet at Bolly er kantspiller, men han er uredd og har fart, )
        Hvor mange mål har egentlig Fellus for LSK 2? Utifra ditt resonnement bør han vel i hvert fall ha et tosifret antall.
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

        Kommentar

        • Odinster
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2008
          • 160

          #24
          Er ganske enig med Kjell.T.Ring. Har tenkt litt på dette:

          Otto
          Pedersen - Riseth - Kippe - Stensaas
          Essediri - Kiko - Bjørkøy - Riise
          Brenne
          Occean

          Underveis kan man se an om Riise og Essediri kan bytte plass. Men foreløpig ser det ut til at Riise ubevisst holder litt igjen og kan ligge noe mer defensivt på venstre enn Karim på høyre, noe jeg synes er en fin balanse.
          Uansett virker det mer riktig med en kantspiller (uavhengig av skuddbein) på kant enn en sentral spiller (som Brenne). Så har man muligheten til å bytte enten Brenne, Bjørkøy eller Kiko, avhengig av prestasjon på banen, med en spiss. Henholdsvis Myklebust eller Fellus.
          Sundgot kan evt. overta plassen til Fellus som et 88-90 min-bytte.

          (Skjønt, jeg er fortsatt litt usikker på om Riise bør starte (og spille hele) fotballkamper ennå.)

          Kommentar

          • athomash
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Oct 2007
            • 118

            #25
            Jeg synes brenne og Riise skal bytte plass :-)

            Er stor tillhenger av bertheusen. Riseth er fortsatt i hat-boka mi og bør pensjoneres raskes mulig og gi plass.

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #26
              Opprinnelig skrevet av athomash
              Jeg synes brenne og Riise skal bytte plass :-)

              Er stor tillhenger av bertheusen. Riseth er fortsatt i hat-boka mi og bør pensjoneres raskes mulig og gi plass.
              Så du vil sette den beste kantspilleren i midten og den verste kantspilleren på kanten og skifte ut Riseth som har fungert veldig bra de siste kampene med en spiller uten rutine som søker om kort i enhver involvering?

              Gode valg her gitt...
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • athomash
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Oct 2007
                • 118

                #27
                Mener Riise er en bedre hengende spiss en venstre kant!
                Brenne er jo ganske innarbeidet i rollen på venstre kant til nå, ( ja han er ræva der, men i sum blir det bedre)

                Synes riseth har fått for mye skryt, og mener de gangene Bertheusen har spilt, så har det ikke vært mye å klage på. Forskjellen på de er ikke så stor. Desuten er riseth en stor gris og søker om gule kort konstant, enten via kjeften eller ufin opptreden.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av athomash
                  Mener Riise er en bedre hengende spiss en venstre kant!
                  Brenne er jo ganske innarbeidet i rollen på venstre kant til nå, ( ja han er ræva der, men i sum blir det bedre)

                  Synes riseth har fått for mye skryt, og mener de gangene Bertheusen har spilt, så har det ikke vært mye å klage på. Forskjellen på de er ikke så stor. Desuten er riseth en stor gris og søker om gule kort konstant, enten via kjeften eller ufin opptreden.
                  Er dette trolleri eller håpløse meninger?
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • athomash
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Oct 2007
                    • 118

                    #29
                    Definer meningen din, ellers blir alt bare hokuspokus. Litt kjedlig i lengden

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av athomash
                      Definer meningen din, ellers blir alt bare hokuspokus. Litt kjedlig i lengden
                      Hvis definisjonen på meninger er hvem som er i hat-boka di, blir nok diskusjonene fine fremover.

                      Du kommer med en påstand om at Riise er bedre enn Brenne i midten "fordi du tror det" og at Riseth skal ut fordi han er i hatboka di. Dessuten er han like nær Biffen å få kort. Litt hullete argumentasjon eller?
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • athomash
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Oct 2007
                        • 118

                        #31
                        Man må jo nesten få argumentere med å tro at Riise er god i den posisjonen. Har jo aldrig sett han der, men mener han har kvaliteten.

                        Det at riseth skal ut fordi han er i hat-boka hehe ble litt feil. Men er ikke fan av han. Grunnen til at han skal ut, er at vi har unge stoppere som ikke er veldig mye dårligere, og de vil nyte godt av matching på høyere nivå. Jeg synes Bertheusen har gjort gode kamper for lsk og bør prioriteres forand riseth.

                        I dette forumet må man nesten kunne si hva man synes og mener, men sant Riseth argumentasjonen ble litt hullete.
                        Men det er litt tynt å gå rett på magi og onde ånder....

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av athomash
                          Men det er litt tynt å gå rett på magi og onde ånder....
                          Tro meg, det var absolutt ikke noe magisk over ditt forslag.
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • Odinster
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2008
                            • 160

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av athomash
                            Mener Riise er en bedre hengende spiss en venstre kant!
                            Brenne er jo ganske innarbeidet i rollen på venstre kant til nå, ( ja han er ræva der, men i sum blir det bedre)

                            Synes riseth har fått for mye skryt, og mener de gangene Bertheusen har spilt, så har det ikke vært mye å klage på. Forskjellen på de er ikke så stor. Desuten er riseth en stor gris og søker om gule kort konstant, enten via kjeften eller ufin opptreden.
                            Joda, en Riise i form kan fungere som hengende spiss, men slik situasjonen for Bjørn Helge og Lillestrøm er nå tror jeg den plassen bør være forebeholdt sentral midtbanespiller eller spiss. Brenne takler for så vidt venstre kant bedre enn før, men innarbeidet vil jeg ikke si han er. Det er noe som heter at man ikke kan lære en gammel hund nye triks, og for Brenne sin del mener jeg han er og blir en sentral midtbanespiller.

                            Riseth er nok det beste alternativet med sin rutine nå i nedrykksstriden, selv om han ofte lever farlig kortmessig. Ellers er jeg ikke uenig i at Biffen bør få spille kamper.

                            Kommentar

                            • Kanariz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 2507

                              #34
                              Nå vet ikke jeg hvordan Riise har vært på trening, men jeg mener Essidiri fortjener å starte mot Brann, Riise viste mot Molde at han er kamp rusten. Så en Essidiri i form syns jeg er ett smartere valg fra start på høyrekant.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #35
                                Opdal ute resten av sesongen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=526346

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Opdal ute resten av sesongen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=526346
                                  Æsj... Da må vi plassere skuddene våre på søndag.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13272

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Serbern
                                    Opdal ute resten av sesongen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=526346
                                    Er det pga. denne livstruende blemma på innsiden av leppa som Occean gav ham i fjor? Vet at munnsår både svir og er ekkelt!

                                    Kommentar

                                    • Bibaboy
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 712

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av athomash
                                      Mener Riise er en bedre hengende spiss en venstre kant!
                                      Brenne er jo ganske innarbeidet i rollen på venstre kant til nå, ( ja han er ræva der, men i sum blir det bedre)

                                      Synes riseth har fått for mye skryt, og mener de gangene Bertheusen har spilt, så har det ikke vært mye å klage på. Forskjellen på de er ikke så stor. Desuten er riseth en stor gris og søker om gule kort konstant, enten via kjeften eller ufin opptreden.
                                      Riise hengende spiss??. Han har hovedsaklig spilt høyre kant men enkelte unntak når han har spilt høyre indreløper i 4-4-2. Riseth har de siste kampene vært så god som jeg håpet når han kom. SÅvidt jeg vet har ikke Riseth fått kort i de 2 siste kampene hvor ting har begynt å fungere. Bertheussen er banalt enkel og forutsigbar. Han er en meget god duellspiller med der stopper det også. Å sammenligne han med en Riseth i form er som å sammenligne Radulovic med Tom Lund. Kippe og Riseth har vært meget gode sammen i midforsvaret den siste tiden og det BØR ikke forandres på. Men man vet jo aldri hva EJ kan finne på.
                                      Fugla Forever

                                      Kommentar

                                      • mats
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 621

                                        #39
                                        otto
                                        pedersen- vidar-kippe-ståle
                                        riise- --kiko--- bjørkøy
                                        -----brenne-----
                                        olli----- mykle---

                                        Kommentar

                                        • dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

                                          #40
                                          Håper Brann får noen skader i kveld!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎