Allmøte i KFL tirsdag 18. nov kl 19 på Martins

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    Allmøte i KFL tirsdag 18. nov kl 19 på Martins

    Allmøte i Kanari-Fansen på Martins tirs 18. november kl 1900.

    Innslipp fra kl 18. Kun for medlemmer av KFL 2008. Ta med medlemskort.
    Det blir info om opplegget i KFL 2009, i tillegg svarer Per Mathiesen på spm angående LSK.
    Møt opp og bli med på planlegginga av den nye kursen i KFL.
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #2
    Er så jævlig viktig at alle som mener noe i denne saken møter opp og faktisk sier sin mening! Det er utrolig viktig at ufc og mb kommer også for å forsvare sin sak. Viktig at noen kommer med mot spørsmål til dette kfl har lagt ut også. Alle kan ikke være enig, sånn er det bare.

    Så uansett om du er for eller mot det kfl har lagt frem, still opp og si din mening. Det er vi som er Kanari-Fansen!
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #3
      Hvem kan man sende spørsmålliste til når man selv ikke får møtt opp i dag?

      PS: Nei, jeg feiger ikke ut, men har ikke mulighet til å komme idag og sitter inne med en del spørsmål jeg vil ha svar på
      Last edited by Tony; 18.11.2008, 10:07.

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        #4
        Opprinnelig skrevet av Tony
        Hvem kan man sende spørsmålliste til når man selv ikke får møtt opp i dag?
        Så lenge jeg kan henvise til ditt navn når de stilles kan jeg godt ta på meg oppgaven. Det er bare bra å få belyst alle sider og at ingen i etterkant føler at viktige spørsmål ikke ble tatt opp.

        Send meg en PM eller mail hvis du ikke har fått en avtale med noen andre.
        Vidar Evje

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Opprinnelig skrevet av KFL109
          Så lenge jeg kan henvise til ditt navn når de stilles kan jeg godt ta på meg oppgaven. Det er bare bra å få belyst alle sider og at ingen i etterkant føler at viktige spørsmål ikke ble tatt opp.

          Send meg en PM eller mail hvis du ikke har fått en avtale med noen andre.
          Fint, jeg sender deg liste

          Kommentar

          • KFL109
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1958

            #6
            Opprinnelig skrevet av gulost
            Allmøte i Kanari-Fansen på Martins tirs 18. november kl 1900.

            Innslipp fra kl 18. Kun for medlemmer av KFL 2008. Ta med medlemskort.
            Det blir info om opplegget i KFL 2009, i tillegg svarer Per Mathiesen på spm angående LSK.
            Møt opp og bli med på planlegginga av den nye kursen i KFL.
            På bakrunn av diskusjon i en annen tråd siterer jeg meg selv:

            Opprinnelig skrevet av KFL109
            Jeg forventer at agendaen i kveld blir som i innkallinga til medlemsmøtet: Kanari-Fansen presenterer sitt opplegg for 2009, og at styret avviser forsøk på å sette en annen dagsorden.
            Vidar Evje

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #7
              Hadde satt veldig pris på om noen kunne tatt seg bryet og skrevet ned et lite referat for oss som sitter opptatt på jobb i kveld.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #8
                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                Hadde satt veldig pris på om noen kunne tatt seg bryet og skrevet ned et lite referat for oss som sitter opptatt på jobb i kveld.
                Ulf, hvor er du?
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Fridtjof
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2005
                  • 2120

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Skinke
                  Er så jævlig viktig at alle som mener noe i denne saken møter opp og faktisk sier sin mening! Det er utrolig viktig at ufc og mb kommer også for å forsvare sin sak.
                  Sprøyt! Eventuelle spørsmål på medlemsmøtet blir moderert bort før lyden når ørene til nazi-styret.
                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #10
                    Referat er meget ønskelig

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Tony
                      Referat er meget ønskelig
                      Jeg så at ulfpulf noterte så blekket spruta, så jeg regner med at det kommer et meget godt referat etter hvert.

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2506

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        Jeg så at ulfpulf noterte så blekket spruta, så jeg regner med at det kommer et meget godt referat etter hvert.
                        Det er planen. Jeg prøver å tyde kråketærne nå. I motsetning til medlemsmøtet jeg skrev fra en gang før, vil det ikke bli postet i en tråd, men lagt ut som en artikkel. Det kan ikke jeg gjøre, men jeg sender så fort jeg kan til en som kan.

                        Kommentar

                        • Torsi
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Apr 2007
                          • 80

                          #13
                          Jeg har aldri vært på no kanari-møte før. første gang i dag! fikk et über godt inntrykk av det sittende styret. all kred til de gutta der. gjør en kjempejobb! gleder meg til 09 sesongen!
                          Aldri alene til Åråsen (eller ullevaal??) :D

                          Kommentar

                          • frodekippe
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 480

                            #14
                            Takk til arild, pæra, jan, frode, harald og per

                            Jeg må bare få lov å si: Tusen takk for et utrolig bra møte.

                            Litt skuffende er det selvsagt at ingen fra grupperingene turte/kunne møte opp for å forsvare sitt ærend.

                            Jeg synes dere svarer veldig godt på samtlige spørsmål som kommer opp i kveld.
                            Jeg er imponert over ballene dere viser ved å fronte dette til tross for trusler og så videre.


                            Jeg ser frem i mot et ensrettet KFL til neste år, hvor alle synger sammen for Sportsklubben i våre hjerter, alle mann...

                            Vi skal slå enda kraftigere fra oss til neste år, selv om det skulle koste oss noen færre eventuelt på tribunen, men det er ingen krise.

                            SURVIVAL OF THE FITTEST

                            Det blir mye tryggere for alle å kunne gå på Åråsen.
                            Endelig kan gutta min gå på Åråsen uten at jeg trenger å ha noen ond magefølelse for at de kan havne oppi noe uprovosert trøbbel...


                            Tusen takk til alle dere som jobber ræva av dere for et bedre sted å være for oss som eLSKer Sportsklubben
                            FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                            Bjørn Lindahl

                            Kommentar

                            • alfa
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Oct 2006
                              • 4

                              #15
                              helt enig med lille kippe

                              Kommentar

                              • ketil
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Feb 2004
                                • 246

                                #16
                                Mener du at du ikke har latt barna dine gaa paa kamp paa Aaraasen fordi det har vaert utrygt der? Jeg har ikke sett mye uprovosert eller provosert troebbel paa Aaraasen paa noen aar, og sist gang det var tilloep til provosert troebbel var vel disse ultrasene paa ungdomsskolen og de som proevde aa starte opp var fra et helt annet sted.

                                Man maa gjerne vaere enig i maaten man loeser dette paa, selv er jeg uenig, men at 2008-sesongen for ettertiden skal staa som en sesong hvor det har vaert utrygt aa gaa paa kamp, blir for dumt.

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av frodekippe
                                  Jeg må bare få lov å si: Tusen takk for et utrolig bra møte.

                                  Litt skuffende er det selvsagt at ingen fra grupperingene turte/kunne møte opp for å forsvare sitt ærend.

                                  Jeg synes dere svarer veldig godt på samtlige spørsmål som kommer opp i kveld.
                                  Jeg er imponert over ballene dere viser ved å fronte dette til tross for trusler og så videre.


                                  Jeg ser frem i mot et ensrettet KFL til neste år, hvor alle synger sammen for Sportsklubben i våre hjerter, alle mann...

                                  Vi skal slå enda kraftigere fra oss til neste år, selv om det skulle koste oss noen færre eventuelt på tribunen, men det er ingen krise.

                                  SURVIVAL OF THE FITTEST

                                  Det blir mye tryggere for alle å kunne gå på Åråsen.
                                  Endelig kan gutta min gå på Åråsen uten at jeg trenger å ha noen ond magefølelse for at de kan havne oppi noe uprovosert trøbbel...


                                  Tusen takk til alle dere som jobber ræva av dere for et bedre sted å være for oss som eLSKer Sportsklubben
                                  Turte de ikke komme? og var de virkelig ikke der?

                                  Idiotisk å provosere etter ett møte som handler om hvordan KFL skal jobbe sammen for å bli en sterkere enhet.

                                  Du sikter sikkert ikke til meg, men siden jeg har støttet grupperingene (er ikke med i noen selv) så må jeg svare da du antyder at folk som støtter grupperingene ikke turte å komme.
                                  Jeg kommer ikke inn på Martins.

                                  Siden jeg fant dette i en annen tråd så lurer jeg fælt på om dere var på samme møte.

                                  Opprinnelig skrevet av Simeone
                                  Det var flere fra både UFC og MB på møte ikveld. Noen ble møtt med drittslenging da de kom og valgte å bruke kvelden sin på andre ting.

                                  Det meste er vel sagt og nye retningslinjer har jo blitt fastsatt så hva som skulle diskuteres skjønner jeg helt ikke.

                                  Vår versjon vil komme ut etterhvert uansett, vi vil dog bruke litt tid på at vi får fakta og dokumentasjon på bordet. Mye som står på forsiden av artikkelen "Sesongen 2009 starter nå" er direkte feil.

                                  I tillegg er det et faktum at drapstrusler, lovbrudd og trakkasering har kommet fra KFL styret mot flere av våre medlemmer.

                                  Dette har vi også dokumentasjon på i form av film og politianmeldelser.
                                  http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...=13472&page=20

                                  Kommentar

                                  • Toro
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Jan 2007
                                    • 42

                                    #18
                                    Ville vel uansett vært et greit fora å komme med sin side av saken? dersom man er uenig i reglementet eller andre saker.

                                    Kommentar

                                    • Ellef
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Feb 2006
                                      • 112

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av ketil
                                      Mener du at du ikke har latt barna dine gaa paa kamp paa Aaraasen fordi det har vaert utrygt der? Jeg har ikke sett mye uprovosert eller provosert troebbel paa Aaraasen paa noen aar, og sist gang det var tilloep til provosert troebbel var vel disse ultrasene paa ungdomsskolen og de som proevde aa starte opp var fra et helt annet sted.
                                      Hvis du leser det som er skrevet skjønner du at nå kan gutta hans gå på Åråsen uten at han bekymrer seg. Står ikke noe om at de ikke har vært der. TIPS: Les innlegget 1 (2) ganger før du svarer Ketil:

                                      "Det blir mye tryggere for alle å kunne gå på Åråsen. Endelig kan gutta min gå på Åråsen uten at jeg trenger å ha noen ond magefølelse for at de kan havne oppi noe uprovosert trøbbel..."
                                      Wenche Myhre

                                      Kommentar

                                      • Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

                                        #20
                                        Når kommer referatet fra møte?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎