Allmøte i KFL tirsdag 18. nov kl 19 på Martins

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #41
    Opprinnelig skrevet av petter
    Nå skal ikke jeg kverulere, er bare uvitende. Hvor står dette?

    Petter
    Dette ble sagt på møtet igår. KFL-sikkerhet og LSK er ansvarlige for "våre" supportere når vi er på bortebane, derfor gjelder utestengelsen alle steder LSK spiller. Slik oppfatter ihvertfall jeg dette.

    PS- Chrizza kom meg i forkjøpet.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #42
      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
      Dette ble sagt på møtet igår. KFL-sikkerhet og LSK er ansvarlige for "våre" supportere når vi er på bortebane, derfor gjelder utestengelsen alle steder LSK spiller. Slik oppfatter ihvertfall jeg dette.

      PS- Chrizza kom meg i forkjøpet.
      Så en utestengt en kan gå på hjemmetribunen da?

      Petter

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #43
        Er ikke deler av ultras lillestrøm,mb og skf utestenkt? kan hende jeg tar feil her og da beklager jeg... Men det blei tatt opp at dem som var utestenkt fra åråsen også er utestenkt fra bortearenaer .

        Kommentar

        • ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

          #44
          De må ta et standpunkt, er opp til en selv om man er utestengt.
          Med unntak av de i SKF LSK skla i møte med antar jeg.
          Men de får vel samme ultimatum de og.

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #45
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Er ikke deler av ultras lillestrøm,mb og skf utestenkt? kan hende jeg tar feil her og da beklager jeg... Men det blei tatt opp at dem som var utestenkt fra åråsen også er utestenkt fra bortearenaer .
            Gruppene er vel forbudte, men de kan komme inn som enkeltpersoner etter det jeg har forstått. Bortsett fra de som allerede har en utestengelse på seg da, selvsagt.

            Petter

            Kommentar

            • Kristiansen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 1332

              #46
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Er ikke deler av ultras lillestrøm,mb og skf utestenkt? kan hende jeg tar feil her og da beklager jeg... Men det blei tatt opp at dem som var utestenkt fra åråsen også er utestenkt fra bortearenaer .
              Var det ikke det av UFC/MB hadde valget mellom å være medlem av KFL og ingen undegruppering og kunne stå på feltet. Ellers er de ikke velkommne på feltet

              SKF skulle LSK fortsatt prate mere om og ha et møte med "lederne" i "SKF" om ogsen de skulle fremstå neste sesong.

              Tilgi meg hvis jeg tar feil

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #47
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Er ikke deler av ultras lillestrøm,mb og skf utestenkt? kan hende jeg tar feil her og da beklager jeg... Men det blei tatt opp at dem som var utestenkt fra åråsen også er utestenkt fra bortearenaer .
                Ingen i UFC eller MB er utestengt.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av petter
                  Så en utestengt en kan gå på hjemmetribunen da?

                  Petter
                  Hvis vedkommende er utestengt fra Åråsen, iflg LSKs tribuneregeler anno 2009, blir vel det neppe en problemstilling. Hvis vedkommende derimot er utestengt fra KFL vil man kunne stå/sitte på en annen tribune, så fremt man ikke fremstår som ultras eller casuals.
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Ingen i UFC eller MB er utestengt.
                    Da tar jeg feil om disse gruppene ,jeg legger meg langflat og sier unnskyld til berørte parter.. Håper vi ses på kfl sitt felt i 2009.

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av nob
                      klart du kan!

                      føler egentlig det svaret sier seg selv.
                      1: alternativet til og ikke være på bortetribunen er og sitte sammens med bortelagets supportere, eller mixed zone. ikke akkurat gromt.
                      2: jeg er sammen med LSK og er der for og heie på LSK! hvor hører man hjemme på en bortebane da? jo på bortesupporterdelen.
                      3: dessuten så regner jeg med at ultras blir og finne på bortetribunen til neste år, noe jeg ser frem til! flinke både visuelt og verbalt!!
                      Tja, jeg syntes vel ikke akkurat du har lagt opp til at svaret ga seg selv, men det kan jo være at jeg leser dine innlegg som fanden leser bibelen

                      Jeg håper medlemmene fra UFC og MB også blir å finne på KFL-feltet neste år. Ikke bare sammen med KFL på bortebane...
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • nob
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2007
                        • 137

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Tja, jeg syntes vel ikke akkurat du har lagt opp til at svaret ga seg selv, men det kan jo være at jeg leser dine innlegg som fanden leser bibelen

                        Jeg håper medlemmene fra UFC og MB også blir å finne på KFL-feltet neste år. Ikke bare sammen med KFL på bortebane...
                        hehehehe godt sagt! føler at mine innlegg blir tolket slik selv. Men jeg stiller bare kritiske spørsmål og putter kanskje ting på spissen for og få frem et poeng, ikke for og være teit for moro skyld.

                        Du kjenner nok ansiktet mitt godt (uten negative tilknytninger), men jeg ønsker ikke og stå opp her med fullt navn eller med bilde. grunnen til det er at da vil jo folk jeg står med på martins/feltet få mine meninger (i andres øyne), og det er jo ikke heldig. (man veit jo hvordan jungelparagrafen fungerer).
                        "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                        Kommentar

                        • Trondeo
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3062

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av nob
                          Du kjenner nok ansiktet mitt godt (uten negative tilknytninger), men jeg ønsker ikke og stå opp her med fullt navn eller med bilde. grunnen til det er at da vil jo folk jeg står med på martins/feltet få mine meninger (i andres øyne), og det er jo ikke heldig. (man veit jo hvordan jungelparagrafen fungerer).
                          Kjenner igjen problemet, og kjører samma stilen selv. Jeg vil liksom ikke være den personen som blir mobbet, bare fordi jeg setter tommel ned på teite 1337-innlegg. Anonym på fora er best.

                          Kommentar

                          • mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Trondeo
                            Anonym på fora er best.
                            Anonym er feigt.
                            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                            Mvh
                            Mr.Jordbakke

                            Kommentar

                            • Percy Nilegård
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 5146

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Trondeo
                              Kjenner igjen problemet, og kjører samma stilen selv. Jeg vil liksom ikke være den personen som blir mobbet, bare fordi jeg setter tommel ned på teite 1337-innlegg. Anonym på fora er best.
                              Jeg kan love deg at sist jeg var på Martins var jeg den som ble mobbet for "kanarifrøkner-tråden" min. Det lever jeg godt med. Har en tatt et valg eller driti seg ut, så får en stå for det.
                              "Alltid blodsprengt"!
                              Fong/Macho

                              Even Nordlien

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎