Allmøte i KFL tirsdag 18. nov kl 19 på Martins

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • frodekippe
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 480

    #21
    Opprinnelig skrevet av Ellef
    Hvis du leser det som er skrevet skjønner du at nå kan gutta hans gå på Åråsen uten at han bekymrer seg. Står ikke noe om at de ikke har vært der. TIPS: Les innlegget 1 (2) ganger før du svarer Ketil:

    "Det blir mye tryggere for alle å kunne gå på Åråsen. Endelig kan gutta min gå på Åråsen uten at jeg trenger å ha noen ond magefølelse for at de kan havne oppi noe uprovosert trøbbel..."
    Takk skal du ha, Ellef...

    Ofte greit å gni sukkaten ut av øya før man begynner å lesa bokstaver...

    Og det jeg skriver støttes egentlig enda mer i forhold til at ejg slipper å ha en liten vond klump i magen for at unga mine skal snuble borti noe når jeg får denne meldinga her fra MB:

    "
    vi får se hva som skjer.. er lenge igjen til seriestart 09.

    Selvfølgelig syntes jeg det er viktig å stå for det man mener, men vi har ikke sagt eller nevt noe i det siste. eneste vi har gjort er å ligge lavt og følge med på hva som skjer. Syntes også det er jævlig pent pent det som står i manifestet og "hendelser" - mye av det er løgn herfra til helvette!

    Sorry meg, men som du kanskje vet så liker ikke jeg Arild så veldig godt... All respekt til han for alt han har gjort for KFL i alle år, men ett sted går grensen. Jeg overdriver ikke en CM når jeg sier at Arild har all skyld i at det ble som det i Sandvika. Hvorfor skal en mann som har gjort så jævlig mye dritt, være "front" figur for noe som er så bak mål og splittende som det faktisk er?"

    PEN HOLDNING TIL EN STABIL FYR??????? TRUKKE DET, GITT...

    De ligger bare lavt og venter til de kan slå tilbake på en eller annen måte...

    DET MÅÅÅÅÅÅ IKKE FIRES PÅ DETTE MANIFESTET, SPØR DU MEG
    FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

    Bjørn Lindahl

    Kommentar

    • Fuglegutt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2008
      • 863

      #22
      Opprinnelig skrevet av Serbern
      Når kommer referatet fra møte?

      Skal ikke se bort ifra at ULFPULF jobber med saken...
      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

      Kommentar

      • ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2506

        #23
        Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
        Skal ikke se bort ifra at ULFPULF jobber med saken...
        Det kan du se bort fra. Jeg er ferdigjobbet, og har sendt det videre. Det blir vel lagt ut når den som kan legge det ut har mulighet til det.

        Kommentar

        • ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

          #24
          Kunne lagt dte ut jeg
          Men ok, la oss vente i spenning!

          Kommentar

          • Fuglegutt
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2008
            • 863

            #25
            Opprinnelig skrevet av ulfpulf
            Det kan du se bort fra. Jeg er ferdigjobbet, og har sendt det videre. Det blir vel lagt ut når den som kan legge det ut har mulighet til det.

            okei, herlig!!!
            På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              #26
              Da er det etterlengtede referatet ute.
              Opprinnelig skrevet av Nyhetstråden
              Referat fra allmøtet for Kanari-Fansen tirsdag 18. November kl. 19.00 på Martin’s om opplegget i KFL 2009 og om LSKs nye tribunereglement.
              Ca. 200 hadde møtt opp. Vegar Hjermunrud ledet møtet. På scenen satt styremedlemmer fra KFL: Par Arne Kristiansen, Jan Jensen, Frode Thai og Arild Myklebust, og LSK-styreleder Per Mathisen og vararepresentant i LSK-styret Henning Harborg.



              Skrevet av kfl.no




              Vegar Hjermunrud åpnet med å forklare at dette var et møte for å gi medlemmene mulighet til å komme i dialog med styret, og at det ville bli holdt uformelt.
              Arild Myklebust forklarte først om sin utestengelse etter Stabækkampen, og om truslene og injuriene han var blitt utsatt for etterpå. Han understreket at han ønsket alle velkommen i Kanari-Fansen, også de som hadde kommet med grove beskyldninger.
              Per Arne Kristiansen leste opp skrivet om KFLs opplegg for sesongen 2009 og stoppet underveis så det kunne komme spørsmål fra salen.
              Det første spørsmålet kom etter punktet om at ”Kun medlemmer av LSK eller KFL vil få kjøpt billetter eller sesongkort til Kanari-Feltet.”
              Arild ? (general på forumet) : Har styret noen tanker om hvordan ikke-medlemmer kan tas med på feltet – for å sikre rekruttering?
              Jan Jensen: Det blir trolig et dagspass, hvor gjester kommer inn for én kamp, men til en høyere pris, sannsynligvis like høy som en sitteplass på RB-tribunen.
              Forslag fra Øyvind Hermansen: Sesongkortinnehavere kan ha med én gjest, men er ansvarlig hvis gjesten bryter våre regler.

              Morten Kristensen: Det ble blusset mot RBK. Hvordan kommer blussene inn på Åråsen?
              Ronnie Hallén: Analt.
              Sikkerhetsansvarlig i KFL, Frode Thai: Det er firmaet G4S som har ansvaret for inngangskontrollen, og de kontrollerer så godt de kan. Men vi har en av blusserne i salen, han kan svare selv.
              Thomas Nilsen: Det skjedde ikke analt. Tanken var å blusse når tippeligaplassen var sikret, og jeg tar selv ansvaret for handlingen.
              Han røpet også hvordan blusset kom inn, men referenten velger å ikke gi potensielle blussere noen tips.

              Leif ? (Eksil-kanari på forumet): Hva betyr det å ta ”aktivt” avstand fra vold og rasisme?
              Per Arne Kristiansen: Å komme til KFL og beklage det man har gjort.
              Jan Jensen: Punktet er først og fremst myntet på de som har vært borti surr.
              Øyvind Hermansen: Hvis du ser noen som driver med kødd, be dem kutte ut.

              Morten Kristensen: Måtte vi virkelig gjennom en hel sesong for å ta tak i ultras og de greiene der?
              Jan Jensen: KFL-styret tok tak rett etter Stabæk-kampen og hadde et møte med ”lederne” og satte opp kjøreregler.
              Morten Kristensen: Men alt i kampen etter sang de dritt om Frank Grønlund!
              Jan Jensen: Vi hadde flere møter – det virker egentlig som det har vært møter hele sesongen – og lagde enda strengere kjøreregler, som heller ikke ble fulgt. Vi følte oss lurt, men mot slutten av sesongen la vi lokk på saken og konsentrerte oss om det viktigste, å berge plassen i tippeligaen. Vi har hele tiden hatt en plan for hvordan vi skulle håndtere saken, og den har blant annet ført til oppropet vi diskuterer nå. De som melder seg inn i Kanari-Fansen skriver en kontrakt med KFL. Brudd på reglene fører til eksklusjon. Det er styret som bestemmer hvem som får være medlemmer.
              Ronnie Hallén: Det er viktig å ikke demonisere ultras. Det må ikke skapes en kløft mot dem, selv om de har irritert mange. Vi ønsker alle inn i KFL, og da er det viktig å ikke skape en dørstokkmil for å få dem inn igjen. (Referenten er ikke sikker på om dørstokkmil er et ord, men jeg skjønte hva han mente. Terskelen må ikke bli høy for ultras som vil melde seg inn i Kanari-Fansen.)
              Øyvind Hermansen: Selvfølgelig er alle velkomne hvis de følger våre regler, men vi må ta det tidligere hvis de bryter reglene igjen.
              Ronnie Hallén: Det er styrets oppgave. Vi må ikke få noe borgervern.

              Ronnie Hallén: Det er noen dager siden oppropet kom. Har styret fått noen reaksjoner fra Ultras Lillestrøm?
              Jan Jensen: Jeg har snakket med én. De ble litt sjokkert, og syntes det var tøffe regler. De er enige i mye, men syntes noe var for tøft. Jeg fortalte dem at vi ikke kan ha et sånt år til. 70% av tida har gått med til brannslokking. Jeg poengterte også at døra er åpen.
              Christine Tovik: Hadde det ikke vært interessant å invitere dem til møtet siden det er snakk om framtida, ikke fortida?
              Arild Myklebust: 70% av dem er medlem av Kanari-Fansen. De må komme på møter.
              Jan Jensen: Det er ikke noe vi heller ville enn at Ultras Lillestrøm skulle vært her og bli konforntert med spørsmålene. Jeg har sagt til dem at den eneste måten å endre en organisasjon på er innenfra.
              Som en oppfølging til spørsmålet fortalte Arild Myklebust at 10 – 20% av medlemmene i salen tidligere hadde vært med i grupper, men nå deltok som enkeltmedlemmer, og at det går veldig bra. De bidrar mye.

              Vidar Evje: Det siste punktet i oppropet er kjernepunktet: ”En sterk og enhetlig supporterklubb er det viktigste for tribunelivet og utviklinga av LSK og KFL. Vi er sterkt imot utviklinga i land som Danmark, Sverige, Italia og store deler av Øst-Europa, der supporterklubbene er fragmentert i ulike deler som ofte sammenblander organisert voldsbruk (casuals), ultras, med flere.” Vi kommer alle til å bli utfordret på hvorfor det er så farlig med noen ultras. Dette punktet forklarer hvorfor vi mener det.
              Per Arne Kristiansen: Det er stor forskjell på det KFL er og det ultras er. Vi har bevist det ved revitaliseringa i år. Vi er folkelige, positive gærninger, mens ultras oppfattes som elitistiske hvor de beste får synge. Jeg er veldig mot at 4-5 grupper skal styre alt.
              Ronnie Hallén: Jeg regner meg selv som tvers gjennom ultra, men ikke i klesveien. Vi skal synge som faen, hoppe, flagge og være visuelle. Vi skal ikke bli Fredrikstad-fansen de sier vi blir, eller de engelske supporterne.
              Arild Myklebust: Det eneste som nytter hos oss er en sterk, enhetlig supporterklubb. Vi kan aldri bli som elitistiske Kjernen som ikke vil stå sammen med vanlige supportere.
              Nå fulgte en lengre diskusjon om det kunne sjekkes at billettene til bortekamper bare går til KFL- og LSK-medlemmer, og om det var ønskelig. Per Mathisen understreket at de som er utestengt fra Åråsen ikke skal få kjøpt, men ellers er klubben interessert i å få med flest mulig på kamper. Henning Harborg mente det bare var aktuelt å sjekke medlemskap for kamper som ville bli utsolgt, noe Arild Myklebust var enig i. Det er forskjell på VIF på Ullevaal i april, og for eksempel siste seriekamp i år, hvor det stort sett bare var medlemmer som dro til Ålesund.
              Frode Thai kunne fortelle at flere og flere klubber – og supporterklubber - nå samarbeider, med et felles mål: Voldelige og utestengte skal ikke slippes inn på noe stadion.
              Spørsmål fra salen: Kommer vi til å slippe inn VIF-casuals på Åråsen, som vi gjorde i årets seriekamp?
              Frode Thai: VIF og Klanen har sagt at de skal håndtere det annerledes framover.
              Med dette ble KFL-delen av møtet avrundet, og Per Mathisen fikk ordet for å snakke om LSKs nye tribuneregler.
              Som en fortsettelse av svaret på spørsmålet om ISKO Boys på Åråsen under VIF-kampen, fortalte Mathisen at politiet hadde vurdert det som lettere å ha dem på Åråsen enn løse i Lillestrøm.
              Han sa så at han var glad for at KFL tar tak i det som har vært et problem og svært forstyrrende i en vanskelig sesong, og skrøt samtidig av den gode fansen, som har vært fantastiske. Det er KFL som har levert varene i år, ikke laget. Når KFL tar tak i problemene, ønsker også klubben å gjøre det, med nye regler.
              Han fortalte at det er bortekampene som har vært problemet, og som har skapt et dårlig bilde av Kanari-Fansen, som utenforstående tror står for bråket. Det har også kostet mye penger.
              Mathisen understreket at klubben ikke ønsker å utestenge noen. De vil gjerne ha alle til Åråsen.
              Spørsmål fra salen: Hva er ”uniformert” i reglene?
              Per Mathisen: Det er blant annet skjerf og bannere med ”Ultras” på.
              Ronnie Hallén: Hva er status for de som har vært utestengt i år?
              Per Mathisen: Vi skal ha et møte med noen av dem for å høre hvordan de ser for seg mulighetene for å komme tilbake. Men vi vil ha orden. Ikke ro og orden, men orden.

              Nå ble spørsmål fra Tony Johansen, som ikke hadde mulighet til å komme på møtet, lest opp av Vidar Evje. Spørsmålene gikk på §4 Uønskede grupper: Får andre norske casuals adgang? Vil ultras fra bortelaget komme inn? Hvis nei: Hva da med europacup hvor lag kommer med mange ultras?
              Per Mathisen: Reglene gjelder for 2009, og jeg er ikke så redd for å trekke noen europeiske lag i sesongen som kommer. Vi ønsker ikke casuals, men må høre på hva motstanderlaget mener er best. Vi ønsker å rydde opp og har fått ros for jobben vi gjorde etter Stabæk-kampen. Vi fikk blant annet ingen bot, fordi vi reagerte.
              Spørsmål fra Tony johansen: Hvis man er en gjeng som står på RB-tribunen uten ultrasutstyr og synger, er man da ultras?
              Per Mathisen: Ikke hvis man er en positiv gjeng og ikke viser ultrasoppførsel. Vi må se det an. Igjen, vi vil ha orden. Det er de som opptrer utfordrende og negativt vi vil til livs.
              Christine Tovik: Hvor går grensen for usaklig hets?
              Henning Harborg: Viking hadde et banner på den ene langsiden med grov personhets. Det er usaklig.
              Spørsmål fra salen: Går ikke klubben en grensegang mot grunnlovens §100?
              Henning Harborg: Det er ingen grunnlovsbeskyttet rett å gå på Åråsen, og rop som ”Sønn av hore!” eller ”Sønn av alkis!” er ikke beskyttet av ytringsfriheten.
              Ronnie Hallén: Kan LSK-styret komme med eksempler på usaklig NFF-hets de siste årene?
              Per Mathisen: Skjerf med ”Hater NFF” er problematiske for oss. Vi må ta tak i det, vi har mange nok andre problemer med forbundet.
              Ronnie Hallén: Hva med Judas-bannere?
              Per Mathisen: Vanskelig å svare på, vi må nesten ta det fra sak til sak. Vi vil at det skal være trivelig og trygt på Åråsen, men vil ha liv, positivt liv.
              Arild Myklebust tok over og gjentok at det som har skjedd i Sverige, Danmark og Italia skremmer. Sammenblandingen av ultras og casuals er utviklingen vi frykter. Som eksempel nevnte han Hammarbys Bajen hvor casualsgrupper nå styrer tribunen og folk ikke tør gå på kamp lenger. Vi vil heller ikke ha det som på Arsenals hjemmebane, hvor det koster kr. 1000,- å rope Rasshøl.
              Vi vil ha det som i Tyskland, hvor alle supportere samles under én fane.

              Økonomiansvarlig i KFL, Jan Jensen, fikk podiet for en appell:
              Det viktigste nå er at alle fornyer KFL-medlemskapet og kjøper sesongkort.
              I tillegg vil KFL få kr. 100,- i provisjon av hver kontrakt som tegnes i det nye LSK-Lotto, som Gunnar Falkum fikk fortelle om:
              LSK-Lotto er et lottospill med store vinnersjanser, og hvor man i tillegg støtter klubben.
              Man skriver en kontrakt med LSK om å betale kr. 100,- per måned i ett år, enten ved avtalegiro eller vanlig giro. Det er ukentlige trekninger, hver fredag, med en hovedgevinst på kr. 5000,- og tre premier på kr. 1000,-
              LSK-Lotto dras i gang fra 1. Januar og første trekning blir 20. Januar. Dette er en flott julegave.
              LSK-Lotto kan bestilles på lsklotto.no eller gjennom mail til lsklotto@lsk.no (mailen går til Tina Svensson).
              Etter denne timeshare-seansen (som Ronnie Hallén kalte det), var ordet fritt.
              Håvard Malones: Casuals er utestengt fra utesteder i Lillestrøm. KFL har vel ikke rett til å gjøre det?
              Arild Myklebust: Det er utestedene som har valgt det.
              Frode Thai: Det er ikke KFL-sikkerhet som står bak det eller har utlevert navn eller bilder.
              Arild Myklebust kunne fortelle at 10 – 20 personer har blitt truet mentalt og fysisk de siste månedene, men vil ikke stå fram av frykt for represalier.
              Finn Bjerk: Hvorfor ikke oppgi navnene på de som truer?
              Arild Myklebust: Vi gidder ikke gå ned på det nivået.
              Jan Jensen: Heretter vil alt bli anmeldt.
              Til slutt ble det understreket at ingen er utestengt fra Kanari-Fansen nå. Alle er velkomne, det er et valg man tar.
              Per Arne Kristiansen oppfordret alle til å lese arket med oppropet, delta og bidra.
              Møtet ble hevet ca. kl. 20.45.

              Kommentar

              • nob
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2007
                • 137

                #27
                En må være medlem av kfl for og kjøpe billett til bortekamp (enkelte)??
                er det sant?? har kfl en slik myndighet? isåfall, er kfl gitt den myndigheten av lsk, eller er det borteklubbene som gir kfl denne retten?

                kan noen forklare reglementene / hvordan ting blir utført i praksis her (før og i fremtiden)
                "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                Kommentar

                • ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

                  #28
                  Man må ikke være medlem for å kjøpe billetter til bortekampene nei.

                  Kommentar

                  • ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2506

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av nob
                    En må være medlem av kfl for og kjøpe billett til bortekamp (enkelte)??
                    er det sant?? har kfl en slik myndighet? isåfall, er kfl gitt den myndigheten av lsk, eller er det borteklubbene som gir kfl denne retten?

                    kan noen forklare reglementene / hvordan ting blir utført i praksis her (før og i fremtiden)
                    Jeg ser at jeg ikke har med i referatet at Frode Thai forklarte på møtet i går at det er LSK som får inntil 5% av billettene på bortearenaer og som er ansvarlig for hvem som får kjøpe dem. Hvordan salget skal ordnes i praksis er ikke avgjort ennå. Som ChriZza sier, er det ikke bestemt at man må være KFL- (eller LSK-) medlem for å få kjøpt billett. Noen på møtet mente det bør være et krav, andre mente det vil gjøre det vanskelig å få med LSK-supportere som bor nær bortebanen, og at det viktigste er å få flest mulig på kamp.

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      #30
                      Ikke bortekamp-register, se så mye FCK har tapt på det.

                      Det må kunne være mulig å heie på LSK uten å være medlem av noe, man må ikke ta helt av her nå.

                      Petter

                      Kommentar

                      • nob
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2007
                        • 137

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                        Jeg ser at jeg ikke har med i referatet at Frode Thai forklarte på møtet i går at det er LSK som får inntil 5% av billettene på bortearenaer og som er ansvarlig for hvem som får kjøpe dem. Hvordan salget skal ordnes i praksis er ikke avgjort ennå. Som ChriZza sier, er det ikke bestemt at man må være KFL- (eller LSK-) medlem for å få kjøpt billett. Noen på møtet mente det bør være et krav, andre mente det vil gjøre det vanskelig å få med LSK-supportere som bor nær bortebanen, og at det viktigste er å få flest mulig på kamp.
                        tusen takk for det svaret.

                        jeg for min del har vurdert og flytte meg ned til rb og fortsette og ikke være kfl medlem.
                        men hvis det blir bestemt at en må være medlem på borteturer også, så føler jeg meg tvunget opp i et hjørne til og bli medlem. for på borteturer, på bortetribunen, det SKAL jeg.
                        håper det blir vurdert grundig hvorvidt man får fler/færre på borteturer om det blir tvunget og være kfl medlem der også. iogmed at mange fra sittan står på bortetribunen (og antar at alle de ikke er medlemmer).
                        men siden jeg ikke er medlem så har jeg ikke stemmerett i denne saken, så ikke anse dette som forumsutring eller klaging, bare at jeg håper det blir tatt med i vurderingen.

                        føler forøvrig at hvis jeg ikke skriver innleggene med klemz kos og nuss på kinnet så blir det tolket som angrep, noe det ikke er, bare kritiske vinkler og se ting fra.

                        her har jeg sikkert flere artige skrivefeil du kan putte i morotråden
                        "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av petter
                          Ikke bortekamp-register, se så mye FCK har tapt på det.

                          Det må kunne være mulig å heie på LSK uten å være medlem av noe, man må ikke ta helt av her nå.

                          Petter
                          Håper jeg virkelig ikke LSK bestemmer seg for et bortekamp-register!!! Ville vært katastrofe vis det skjer. Håper virkelig KFL-styret ikke godtar et slikt opplegg.

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av nob
                            men hvis det blir bestemt at en må være medlem på borteturer også, så føler jeg meg tvunget opp i et hjørne til og bli medlem. for på borteturer, på bortetribunen, det SKAL jeg.
                            Kan jeg spørre om hvorfor du ønsker å stå sammen med KFL på bortekamper? For uansett er det jo alltid en massiv overvekt av KFLere på bortetribunene også, selv ispedd en og annen fra sittan og noen lokale supportere.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • nob
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Mar 2007
                              • 137

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Kan jeg spørre om hvorfor du ønsker å stå sammen med KFL på bortekamper? For uansett er det jo alltid en massiv overvekt av KFLere på bortetribunene også, selv ispedd en og annen fra sittan og noen lokale supportere.
                              klart du kan!

                              føler egentlig det svaret sier seg selv.
                              1: alternativet til og ikke være på bortetribunen er og sitte sammens med bortelagets supportere, eller mixed zone. ikke akkurat gromt.
                              2: jeg er sammen med LSK og er der for og heie på LSK! hvor hører man hjemme på en bortebane da? jo på bortesupporterdelen.
                              3: dessuten så regner jeg med at ultras blir og finne på bortetribunen til neste år, noe jeg ser frem til! flinke både visuelt og verbalt!!
                              "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Kan jeg spørre om hvorfor du ønsker å stå sammen med KFL på bortekamper? For uansett er det jo alltid en massiv overvekt av KFLere på bortetribunene også, selv ispedd en og annen fra sittan og noen lokale supportere.
                                Kan jo være man ønsker å stå på bortefeltet? Det er noe med at det er "tryggere" sammen med likesinnede. Jeg misliker ihvertfall sterkt pappskaller som sitter på Åråsen som ikke vil være på bortefeltet. Ikke liker jeg å sitte sammen med mange andre pappskaller når jeg er away heller, for da får jeg ikke utagert som jeg normalt trenger.

                                Petter

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av nob
                                  klart du kan!

                                  føler egentlig det svaret sier seg selv.
                                  1: alternativet til og ikke være på bortetribunen er og sitte sammens med bortelagets supportere, eller mixed zone. ikke akkurat gromt.

                                  Regner med at du mener hjemmelagets supportere?
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av nob
                                    klart du kan!

                                    føler egentlig det svaret sier seg selv.
                                    1: alternativet til og ikke være på bortetribunen er og sitte sammens med bortelagets supportere, eller mixed zone. ikke akkurat gromt.
                                    2: jeg er sammen med LSK og er der for og heie på LSK! hvor hører man hjemme på en bortebane da? jo på bortesupporterdelen.
                                    3: dessuten så regner jeg med at ultras blir og finne på bortetribunen til neste år, noe jeg ser frem til! flinke både visuelt og verbalt!!
                                    Ultras på bortetribune? kommer veldig an på retningen dem velger å gå tror jeg.Er du utestenkt fra Åråsen så er du faktisk utestenkt fra bortearenaer også.

                                    Kommentar

                                    • nob
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Mar 2007
                                      • 137

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Ultras på bortetribune? kommer veldig an på retningen dem velger å gå tror jeg.Er du utestenkt fra Åråsen så er du faktisk utestenkt fra bortearenaer også.
                                      slik jeg forstår referatet fra allmøtet er så og si ingen utestengt, så det er vel ikke en reel problemstilling.
                                      "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                                      Kommentar

                                      • sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Ultras på bortetribune? kommer veldig an på retningen dem velger å gå tror jeg.Er du utestenkt fra Åråsen så er du faktisk utestenkt fra bortearenaer også.
                                        Nå skal ikke jeg kverulere, er bare uvitende. Hvor står dette?

                                        Petter

                                        Kommentar

                                        • ChriZza
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 4265

                                          #40
                                          Det ble sagt på møtet at LSKs samarbeider med de andre lagene om at utestengt er utestengt uansett.
                                          Og dte skal gå begge veier såfremt det lar seg gjøre.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎