Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK N/B
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 830

    #61
    Ser ut som vi slipper å møte Alanzinho. Godt å slippe en haug med gule kort i serieåpningen

    TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video
    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

    Nei til NFF!

    Kommentar

    • aguado
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 448

      #62
      Opprinnelig skrevet av LSK N/B
      Ser ut som vi slipper å møte Alanzinho. Godt å slippe en haug med gule kort i serieåpningen

      http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...cle2528670.ece
      Hvorfor er det en god nyhet? Vil mye heller at vi slår Stabæk fordi vi har blitt bedre siden i fjoråret, enn at vi slår dem fordi Stabæk har blitt dårligere.

      Kommentar

      • KrisB
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2008
        • 2923

        #63
        Opprinnelig skrevet av jalapenos
        Hvorfor er det en god nyhet? Vil mye heller at vi slår Stabæk fordi vi har blitt bedre siden i fjoråret, enn at vi slår dem fordi Stabæk har blitt dårligere.
        Men det viktigste er vel at vi slår dem.
        Last edited by KrisB; 26.01.2009, 20:53.

        Kommentar

        • Martini
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2007
          • 294

          #64
          Opprinnelig skrevet av jalapenos
          Hvorfor er det en god nyhet? Vil mye heller at vi slår Stabæk fordi vi har blitt bedre siden i fjoråret, enn at vi slår dem fordi Stabæk har blitt dårligere.
          Må da sies at dette er en god nyhet, ettersom Alanzinho var TOM for motivasjon og tydelig "deprimert" i går kveld....For vårt vedkommende gjør det ingenting at vi slipper både "rotta" fra Brasil og den andre teknikeren fra sagaøya...Stabæk kan fort slite i år...

          3 poeng og første laget som slår bærumene i deres nye håndballhall?
          JA TAKK!
          FUGLA TIL VI DØR!

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #65
            Om vi slår Stabæk best mulig eller ikke driter jeg langt i h.... i.

            3 poeng og en god posrsjon med selvtillit gjør meg glad. Klart at Riseth/Kippe vil nok slippe enklere unna kort også da. Stabæk blir langt ifra like farlige uten Veigar fall, Alan og han skada svensken... Det lukter 3 poeng!

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4377

              #66
              Begynner å se lysere ut med tanke på poeng, selvom vi ikke akkurat er noen favoritter enda. Greit, Stabæk får mye penger for Alanzinho men de klarer faen ikke å finne en erstatter som er så god og som passer så bra inn i det laget tror jeg! Sentrallinja til Stabæk er i oppløsning. Nå venter jeg bare på en skade på Nannskog!!!
              ..................

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                #67
                Da er Alanzinho solgt! Livet for Tippeligaens Keepere og forsvarsspillere blir enklere i år, og dermed ser det litt lettere ut for fugla og!
                En spiller er ikke alt, men vi glemmer vel ikke da han lurte av opptil flere fuglaspellere og satte ballen i korthjørnet til Fredrikson!
                Litt lettere.. Ikke mye..

                (VG Nett) En stuptrøtt, men overlykkelig Alanzinho er nå endelig på vei til sitt livs fotballeventyr.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7055

                  #68
                  Dette er suverene nyheter for oss. Stabæk uten Alanzinho og Pall Gunnarson er som Barcelona uten Messi, Xavi og Iniesta. Bare Nannskog kan bli skadet nå, så er de redusert til et godt under middels Tippeliga-lag. Espen Hoff kan ta seg et stev, han når ikke Alanzinho opp til sokkelesten som offensiv drivkraft i laget. Vi har store muligheter i seriestarten!
                  Last edited by trigz; 27.01.2009, 16:26.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Fuglegutt
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2008
                    • 863

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                    858 timer igjen til avspark! GLEDER MEG!!!
                    Teller nedover selv,blir jævla artig når det er igang igjen.

                    Tror forøvrig Stabæk borte i serieåpninga kan passe oss utmerket.
                    Kfl kommer til å kjøre over Stabæk-fansen på tribunen, det er jeg sikker på. Mens Stabæk ikke ser så frytinngytende ut som de gjorde i fjor , iallefall ikke på papiret. Borte er artisten Alanzinho , borte er Fàll Gunnarson, Johan Andersson er vel ute med skade.

                    Tror vi har en fair sjans til å ta med oss poeng hjematt til Åråsen.

                    Spennende å se om Berg satser på unggutta. Hadde vært artig.
                    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                    Kommentar

                    • LSK N/B
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 830

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                      Teller nedover selv,blir jævla artig når det er igang igjen.

                      Tror forøvrig Stabæk borte i serieåpninga kan passe oss utmerket.
                      Kfl kommer til å kjøre over Stabæk-fansen på tribunen, det er jeg sikker på. Mens Stabæk ikke ser så frytinngytende ut som de gjorde i fjor , iallefall ikke på papiret. Borte er artisten Alanzinho , borte er Fàll Gunnarson, Johan Andersson er vel ute med skade.

                      Tror vi har en fair sjans til å ta med oss poeng hjematt til Åråsen.

                      Spennende å se om Berg satser på unggutta. Hadde vært artig.
                      Seff teller jeg. Vi i FKL er jo en gjeng som liker å telle .

                      Gleder meg mye pga at det er mange spørsmål som jeg ønsker svar på. Om Berg gjør rette ting, Om noen av de nye slår til, hvem får spille. o.l

                      Synes det også er greit med Stabæk i første kamp. Da ser vi fort hvor vi står i forhold til de "beste". Det er også greit å møte de nå før Jan Jønsson får satt det nye laget. Mannen er jo summelt god til å hente gode spillere.

                      På supporter delen, så er jeg ikke så glad. Ofte litt dårlig trøkk i starten på sesongen pga at sangene og organiseringa ikke har satt seg helt. Men seff kjører vi over SS, ikke for at vi kommer til å yte maks, men pga at de er veldig få og dårlige. Blir aldri nr 1 av å følge i andres fotspor.


                      BTW nå er det 835 timer igjen
                      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                      Nei til NFF!

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        #71
                        Moderator melding:

                        Hele 37 innlegg flyttet. Diskusjon om billetter og salg, har ingenting i en kamptråd å gjøre.
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • Fuglegutt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2008
                          • 863

                          #72
                          Vår kamptråd ble såvidt jeg kan bedømme opprettet 17.12.08, jeg var nettop inne på Stabæk- forumet for å se hva de hadde skrevet om kampen, fant ut at de hadde satt opp en tråd , som ble opprettet 27.2.9, altså ikke mere enn ett par dager siden.

                          Sier ikke at dette har så veldig mye å si , men det kan virke som vi er laaaangt ivrigere enn SS.

                          Fader a jeg gleder meg!!

                          Med gårsdagens kamp friskt i minne håper jeg nesten på:

                          Hansen
                          Lke, Fk, Psa, Sr
                          Bhr, Km, As, Mm
                          Edwin og Ollie

                          Men blir nok OO og AS på topp med Dosso inn sentralt
                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                          Kommentar

                          • Fuglegutt
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2008
                            • 863

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                            Sier ikke at dette har så veldig mye å si , men det kan virke som vi er laaaangt ivrigere enn SS.
                            Uten at det overrasker meg nevneverdig!
                            På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              #74
                              En ting som slår meg midt oppi all haussinga av fotball-teltet til Stabæk.
                              Burde man ikke konsentrere seg litt mere om VÅR første hjemmekamp, mot Viking? Et lag som normalt ikke drar store publikum på østlandet, så den kampen trenger definitivt markedsføring selv om det er første hjemmekamp for året.

                              Er det ikke viktigere å få nære fullt hus på Åråsen, der vår klubb får inntektene, enn hos Stabæk ?
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                #75
                                En saftig seier mot Stabæk med noe av det angrepsspillet vi tidvis har vist frem i treningskampene og Kanaris helt ute av kontroll igjen i positiv forstand vil nok være den beste reklamen før Viking-matchen. Vil være dumt å miste fokus nå.

                                Blir uansett svært spennede å se publikumstallene de første kampene. Jeg både tror og håper på en solid oppgang.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #76
                                  En seier mot Stabæk ville være utmerket reklame, men man kan sikkert kjøre litt på temaet "Röslers retur til Åråsen og sin gamle klubb" mm
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #77
                                    Jeg er selvsagt stygt redd for at vi nok en gang blir lekt med av Stabæk, vi har mistet helt taket på de away, og noen god statistikk for åpning av stadioner har vi vel heller ikke. Jeg synes ikke det er stort mye som tilsier at vi skal klare å slå seriemesteren fra i fjor. Dessverre.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7055

                                      #78
                                      Jeg tipper Stabæk blir å finne helt i toppen i år også, men det kan hende at alt ikke vil gå like mye på skinner i år som tilfellet var i fjor. Espen Hoff er en kjempespiller, men finner han og Daniel Nannskog det samme samspillet som sistnevnte hadde med Feigar?

                                      Bakover kommer de nok til å være like solide som i fjor, og jeg leser at de også har klokkertro på den andre nyervervelsen sin hvis navn jeg ikke husker.

                                      Så vi kommer nok til å få det tøft der, men med Alanzinho borte mister Stabæk random-faktoren han tilførte dem. Jeg tror det blir greiere å forsvare seg mot dem, men fryktelig vanskelig å slå dem. Uavgjort bør være innen rekkevidde.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13272

                                        #79
                                        Jeg har tro på duoen sundgot & occean i åpningskampen. Så Stabæk-RBK, og plastmatta gav inntrykk av å sinke spillet veldig - var vel ikke en eneste stikker som ikke ble løpt opp. Innlegg og langpasninger mot gode hodespillere tror og håper jeg blir nøkkelen på telenor arena. Mulig dette er grunnen til at Stabæk nå har et fyrtårn av en spiss på prøvespill.

                                        Forøvrig er naiv optimisme forut for bortekampene mot stabæk den eneste gode følelsen jeg opplever i forbindelse med disse oppgjørene. Ber om at dere lar meg beholde dette glimtet av håp i år også.

                                        Kommentar

                                        • mrognan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2008
                                          • 845

                                          #80
                                          Ser ut til at enkelte sosser frykter seriestarten, både på dørmatta og tribunen:

                                          "Ser IA blir nevnt her. LSK har Occean evt. HANDSundgot på topp. Grisesterke karer. Jeg tror IA er et fornuftig valg for å ha duellstyrke til å ta ut disse kara, ikke minst i lufta der vi ellers er sykt svake. Occean har også bra tempo og plasseringsstyrke, og binder fort opp to forsvarere alene. Vi kan få en tøff defensiv jobb for å holde fugledritten unna i denne kampen. Gruer meg allerede.

                                          Og - javisst, vi kommer til å bli sunget ut i egen hangar som faen. Men det gjør da ikke noe som helst, for klubben tjener desto bedre på konserten med Tina Turner, og da er da alle fornøyd. "

                                          Sakset fra http://www.stabaek.no/forum/index.ph...pic=5237&st=20.
                                          Morten

                                          Kommentar

                                          Working...