Team Strømmen blir LSK Kvinner Fotballklubb

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    Team Strømmen blir LSK Kvinner Fotballklubb

    http://www.lsk.no/?did=9105128

    Nå tar vi damene deres også!! :twisted:

    De eneste av dem som eier snev av talent.
    Last edited by RSP; 16.10.2009, 07:04. Begrunnelse: Riktig navn på damene, ref. RB 16.10.09.
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #2
    Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
    http://www.lsk.no/?did=9105128

    Nå tar vi damene deres også!! :twisted:

    De eneste av dem som eier snev av talent.
    Hva faen skal vi med dem?? Kjerringfotball er latterlig dårlig.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Opprinnelig skrevet av veiron
      Hva faen skal vi med dem?? Kjerringfotball er latterlig dårlig.
      Hvis vi kan bruke dem til å tiltrekke oss nye supportere, synes jeg det er utelukkende positivt. Tror dette er et viktig ledd i arbeidet med å gjøre LSK til hele Romerikes klubb. Jeg liker modellen hvor damelaget er en helt selvstendig enhet som i praksis bare låner navn og drakter av LSK.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Opprinnelig skrevet av veiron
        Hva faen skal vi med dem?? Kjerringfotball er latterlig dårlig.
        Tipper at alle på team strømmen er bedre en deg . Dette ser jeg som bare posetivt for merke varen Lsk.....

        Kommentar

        • Ted Nugent
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 851

          #5
          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Tipper at alle på team strømmen er bedre en deg . Dette ser jeg som bare posetivt for merke varen Lsk.....
          Uenig. Jeg mener det er utvanning av merkevaren LSK.

          Kommentar

          • Eirik
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Oct 2004
            • 154

            #6
            Dette er positivt.
            Det er ikke utvanning, men forsterking av merkevaren!
            Det er kult da, LSK får sine egne damer. Team Strømmen er vel blant de lagene der damene ser best ut også, og det er helt ok for meg.

            Hvis denne sammenslåingen skjer, kommer jeg nok til å stikke å se damefotball på Åråsen. Ikke fordi jeg tidligere har vært så intr i damefotbell akkurat, men rett og slett fordi det er moro å følge LSK, den stolte gule drakta, kamp på Åråsen, osv.

            Jeg tror ganske sikkert at et damelag hos LSK vil være et positivt innslag i min LSK-hverdag.

            God stemning på tribunene, mens flotte spreke Romeriksdamer i LSK-drakt triller ball i hatt med resten av Norge, på vårt kjære Åråsen, det tror jeg kan bli helt konge!!!

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #7
              Kan vi ikke heller si at nå skal gamle Setskog/Høland bli en del av LSK.....

              Kommentar

              • Fugla- patriot83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2005
                • 1241

                #8
                Opprinnelig skrevet av Folke
                Kan vi ikke heller si at nå skal gamle Setskog/Høland bli en del av LSK.....

                Kan vi ikke heller si det-derre-nomade-romeriks-damelaget?
                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                Kommentar

                • FC Lillestrøm
                  I karantene
                  Forumonanist
                  • Aug 2006
                  • 198

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Eirik
                  Dette er positivt.
                  Det er ikke utvanning, men forsterking av merkevaren!
                  Det er kult da, LSK får sine egne damer. Team Strømmen er vel blant de lagene der damene ser best ut også, og det er helt ok for meg.

                  Hvis denne sammenslåingen skjer, kommer jeg nok til å stikke å se damefotball på Åråsen. Ikke fordi jeg tidligere har vært så intr i damefotbell akkurat, men rett og slett fordi det er moro å følge LSK, den stolte gule drakta, kamp på Åråsen, osv.

                  Jeg tror ganske sikkert at et damelag hos LSK vil være et positivt innslag i min LSK-hverdag.

                  God stemning på tribunene, mens flotte spreke Romeriksdamer i LSK-drakt triller ball i hatt med resten av Norge, på vårt kjære Åråsen, det tror jeg kan bli helt konge!!!

                  Tviler vel sterkt på at de kommer til å spille på åråsen.
                  Ingen som husker cupfinalen 2005?
                  Hele ullevålmatta var jo totalt voldtatt av 22 traktorlesber.

                  Kommentar

                  • kris
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2007
                    • 229

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
                    Ingen som husker cupfinalen 2005?
                    Hele ullevålmatta var jo totalt voldtatt av 22 traktorlesber.
                    Veldig konstruktivt og fint innlegg i debatten. Takk til deg.
                    LSK har faktisk kvinnelige fans også, og sikkert en del kvinnelige talenter som ønsker å spille for LSK og ikke for noe så kjipt som "team strømmen". Dessuten vil dette gi enda mer (og mest sannsynlig bare positiv) mediadekning av LSK, rignvirkninger osv.
                    Skjønner ikke hvorfor dette skulle være negativt? Er da ingen som tvinger deg til å se på?

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Tipper at alle på team strømmen er bedre en deg .
                      Ja, og de er mye penere enn deg. Hva har det med saken å gjøre?

                      Jeg ser ikke helt hvorfor en økonomisk presset klubb som LSK skal bruke penger på kvinnefotball. "Fotball".
                      Jeg kommer aldri til å gidde å se på dem, og jeg tror heller ikke det gjør LSK til en mer populær klubb.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Eirik
                        Dette er positivt.
                        Det er ikke utvanning, men forsterking av merkevaren!
                        Det er kult da, LSK får sine egne damer.
                        Sine egne damer hentet fra Strømmen. Kyss meg bak.

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Eirik
                          God stemning på tribunene, mens flotte spreke Romeriksdamer i LSK-drakt triller ball i hatt med resten av Norge, på vårt kjære Åråsen, det tror jeg kan bli helt konge!!!
                          Åråsen?? Så du mener de skal tråkke istykker gresset vårt også?? En sport som trekker 400 tilskuere på kampene trenger ikke en stadion som Åråsen.

                          Kommentar

                          • kris
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2007
                            • 229

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Jeg ser ikke helt hvorfor en økonomisk presset klubb som LSK skal bruke penger på kvinnefotball. "Fotball".
                            Ifølge denne linken: http://www.lsk.no/?did=9105142 så har team strømmen "en sunn og god økonomi, og skal også fortsette på egenhånd i forhold til økonomi og administrasjon." Stemmer dette, så forsvinner argumentet jeg siterte fra deg, Veiron....

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av kris
                              Ifølge denne linken: http://www.lsk.no/?did=9105142 så har team strømmen "en sunn og god økonomi, og skal også fortsette på egenhånd i forhold til økonomi og administrasjon." Stemmer dette, så forsvinner argumentet jeg siterte fra deg, Veiron....
                              De sier det ja. Men hvor tror du pengene skal komme fra om de plutselig trenger mer penger eller det ikke går så bra lenger?

                              Kommentar

                              • Kopperud
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2006
                                • 1697

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Kan vi ikke heller si at nå skal gamle Setskog/Høland bli en del av LSK.....

                                Ikke bland dissa faens hølendinga borti sportsklubben er du snill
                                Ultras Felt C 2005x2015

                                Lillestrøm & Bajen

                                Kommentar

                                • Canário
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1471

                                  #17
                                  Dette er ikke meg imot så lenge ikke klubben tar over et underskuddsprosjekt. Men jeg tror produktet "toppserien" har potensial til å bli større og større med enda mer flere tv-sendinger og mediafokus, der blant annet NFF og sponsorer satser rundt 200 millioner kroner på toppfotball for kvinner de neste åra ("jenteløftet"). Spørsmålet er om vi skal være med på dette - jeg sier ja! Dette tror jeg tilfører både kvinnefotballen og LSK mye positivt.

                                  Dette er det LSK er opptatt av - styrke merkevaren LSK og identitetsbygging. En satsning på jentefotballen vil skaffe klubben flere nye fans. Det er lettere å få for eksempel forbilder i egen klubb, og familie og venner vil "trekkes" inn i klubben. Litt synergieffekt.

                                  Det har også i disse tider vært snakk om at herrehåndballaget kan bli til LSK. Igjen: I et markedsperspektiv er dette veldig bra. Klubben vil bli attraktiv for flere, og er med på å samle LSK til Romerikes lag. Hva det kan gjøre for flere (og større) sponsorer skal heller ikke undervurderes. Jeg ser også gjerne LSK toppe flere tabeller. Til neste år kan vi vinne cupfinalen to dager på rad.

                                  For en gang skyld spar meg for "jenter kan ikke spille fotball" og "har ingenting på en fotballbane å gjøre". Det finnes ikke en eneste på dette forumet som ikke må lide tap mot en kvinne i hvilken som helst idrett, det være seg fra boksing til tennis.

                                  Når jeg tenker over det gikk vel TS i overskudd i fjor med "cupfinaleeffekten" de fikk.

                                  Kommentar

                                  • kris
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Mar 2007
                                    • 229

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    De sier det ja. Men hvor tror du pengene skal komme fra om de plutselig trenger mer penger eller det ikke går så bra lenger?
                                    Vel... Nå må jeg igjen ta utgangspunkt i www.lsk.no (du kan jo forsøke å åpne den siden selv...). Og nå skal jeg sitere Per Mathisen: "Samarbeidet vil foregå i en allianseklubb hvor LSK Damer har egen økonomi og en egen juridisk enhet. Vi ønsker å legge vekt på at allianseklubben må stå på egne bein."

                                    Akkurat hva som ligger i en allianseklubb aner jeg ikke, men det gjør kanskje du, Veiron?

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Canário
                                      Dette er ikke meg imot så lenge ikke klubben tar over et underskuddsprosjekt.
                                      Sånn det ser ut her på forumet, så blir det nok flertall som stemmer ja til at Team STRØMMEN skal innlemmes i LSK.
                                      Da håper jeg hvertfall de blir under et eget AS og ikke har noe særlig med klubbens økonomi å gjøre. Det er herrelaget vårt som er LSK!!
                                      Og om det skjer så lag for guds skyld et underforum her inne... Vil helst slippe å sile bort nyheter som ikke interesserer meg.

                                      Opprinnelig skrevet av Canário
                                      For en gang skyld spar meg for "jenter kan ikke spille fotball" og "har ingenting på en fotballbane å gjøre". Det finnes ikke en eneste på dette forumet som ikke må lide tap mot en kvinne i hvilken som helst idrett, det være seg fra boksing til tennis.
                                      Håpløs sammenligning. Man finner fortsatt ikke et damelag som kan være i nærheten av et herrelag. Man kan ikke sammenligne spesialister i en sport med oss som trives best på puben.

                                      Kommentar

                                      • Canário
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1471

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av kris
                                        "Samarbeidet vil foregå i en allianseklubb hvor LSK Damer har egen økonomi og en egen juridisk enhet. Vi ønsker å legge vekt på at allianseklubben må stå på egne bein."
                                        Når dette er på plass ser jeg ingen hindring. Dette vil bare være med på å styrke LSK-produktet. Det er vel mest på grunn av anlegg, treningsbaner og administrasjonsiden at klubben trenger tettere samarbeid, kanskje også det som ligger i ordet "allianseklubb".

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎