Aalesund-LSK, Color Line stadion, søndag 5. april kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #21
    Jeg kan på ingen måte se at det er naturlig å sette inn Karim. Greit, han har spilt litt mer tippeligafotball enn unggutta. Men når han da han verken har bedre kvaliteter enn unggutta og ikke skal satses på (vi forsøkte å få han utleid til et gresk lag i januar), skal han heller ikke spille før framtidens spillere med like kvaliteter.

    Gjerne utdyp litt om hvorfor du vil ha Karim inn på laget. Hvilke kriterier velges han utfra?
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #22
      Opprinnelig skrevet av dollyholly
      Essidiri er vel den naturlige erstatter for Riise som jeg tror vil være sliten etter landskampene.
      Nuvel... Ringstad bör få kantplass om Riise ikke er fit. Mykle over, Ringstad på venstre. Bolly bör vel også kanskje vurderes, Edwin likeså.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

        #23
        Tror det er lurt å ikke gjøre for mange rokkeringer. Essidiri har en bra innleggsfot og kan mate spissene.

        Det er en lang sesong i år og man må kunne tillate seg å spare selv vår beste spiller. Husk han slet med skader i hele fjor. Kan bli tøft med tre kamper på en uke.

        Kommentar

        • general
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1150

          #24
          Opprinnelig skrevet av dollyholly
          Tror det er lurt å ikke gjøre for mange rokkeringer. Essidiri har en bra innleggsfot og kan mate spissene.

          Det er en lang sesong i år og man må kunne tillate seg å spare selv vår beste spiller. Husk han slet med skader i hele fjor. Kan bli tøft med tre kamper på en uke.
          At spillere kan og bør spares er jeg helt enig i. Ser bare ikke hvorfor Essidiri skal inn. Noe jeg tydligvis ikke får svar på.
          Seriegull 2016!!!

          Kommentar

          • CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

            #25
            Etter hva jeg har hørt så gir Essediri alt på treningene og hvis personer ser at en spiller virkelig trener hardt på treningene og utmerker seg ikke får sjansen på førstelaget så vil dette sende et meget kraftig signal til spillerne. Jeg ville ikke flyttet spillere rundt på banen når man vi har en ving som trolig holder TL nivå.
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

            Kommentar

            • sbraathen
              Medlem
              Møteplager
              • Apr 2004
              • 88

              #26
              men hva slags signal sender det til unggutta da, når karim er på tribunen mot viking for så å gå rett inn på laget den neste serierunden?!? trodde vi hadde unggutter i stallen slik at disse skulle komme inn i løpet av kampen eller når de vanligvis faste ikke er tilgjengelige til å starte kampen.

              otto
              nordtveit - kippe - steffi - eriksen
              mykle - kiko - dosso - ringstad
              occean - edwin

              Opprinnelig skrevet av CFD
              Etter hva jeg har hørt så gir Essediri alt på treningene og hvis personer ser at en spiller virkelig trener hardt på treningene og utmerker seg ikke får sjansen på førstelaget så vil dette sende et meget kraftig signal til spillerne. Jeg ville ikke flyttet spillere rundt på banen når man vi har en ving som trolig holder TL nivå.
              Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
              - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #27
                Opprinnelig skrevet av sbraathen
                men hva slags signal sender det til unggutta da, når karim er på tribunen på viking for så å gå rett inn på laget den neste serierunden?!? trodde vi hadde unggutter i stallen slik at disse skulle komme inn i løpet av kampen eller når de vanligvis faste ikke er tilgjengelige til å starte kampen.

                otto
                nordtveit - kippe - steffi - eriksen
                mykle - kiko - dosso - ringstad
                occean - edwin
                Man tar ut laget/troppen etter hvordan man forventer at kampbildet blir. At det ikke var bruk for han mot viking betyr ikke at han ikke er skikket til å starte en reservelagskamp mot en annen motstander med ett totalt annet forventet kampbilde.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Fuglegutt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2008
                  • 863

                  #28
                  Er det noe jeg ikke har fått med meg, hvorfor skal på død og liv lillebror Riise hvile denne kampen?

                  Er han ikke fotballspiller a? Burde da virkelig klare å 2-3 kamper i uka!!
                  3-5 timer på jobb , han burde da virkelig klare å holde såpass..

                  Vi andre har da 8 timer per dag, veldig ofte mere..

                  Jeg syns han burde tåle såpass, Lsk er arbeidsgiveren hans.
                  Last edited by Fuglegutt; 30.03.2009, 08:01.
                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                    Er det noe jeg ikke har fått med meg, hvorfor skal på død og liv lillebror Riise hvile denne kampen?

                    Er han ikke fotballspiller a? Burde da virkelig klare å 2-3 kamper i uka!!
                    3-5 timer på jobb , han burde da virkelig klare å holde såpass..

                    Vi andre har da 8 timer per dag, veldig ofte mere..

                    Jeg syns han burde tåle såpass, Lsk er arbeidsgiveren hans.
                    Med tanke på at han har fått en hel sesong ödelagt på grunn av belastningsskade, så skal vi kanskje väre litt forsiktig med ham nå i starten. Dog hadde det beste värt om han ikke spilte mot SörAfrika. Det beste hadde vel strengt tatt värt om INGEN spilte akkurat den kampene.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Fuglegutt
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2008
                      • 863

                      #30
                      Traff nettopp på alle landslagsspillerene på vei ut fra lufthansa på Gardermoen, fikk hørt litt med lillesbror åssen formen var , han gleder seg til kampen i helga og føler seg opplagt og uthvilt etter landslagsoppdraget.
                      Last edited by RSP; 30.03.2009, 11:20. Begrunnelse: Flytting til rett tråd.
                      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                      Kommentar

                      • mats
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 621

                        #31
                        riise spiller

                        Kommentar

                        • Fuglegutt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2008
                          • 863

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av mats
                          riise spiller

                          helt klart , han var meget tent foran denna kampen, nevnte noe om at det var på tide å få en 3 poenger..
                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                          Kommentar

                          • KrisB
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2008
                            • 2923

                            #33
                            Fra nyhetstråden:

                            Opprinnelig skrevet av KrisB
                            Eriksen usikker mot Aalesund
                            Åråsen: Lars kristian Eriksens hofteskade er såpass alvorig at LSK-backen er usikker foran kampen mot gamleklubben Aalesund. Det var i midten av forrige uke at Eriksen fikk en smell i hoften. Foreløbig er det usikkert hvor lang tid det tar å lege skaden.
                            -han har så vidt startet å løpe etter smellen, men det er alt for tidlig å si når han er klar igjen, sier LSK-fysoterapaut Geir Kåsene. Sansyneligvis får Stian Ringstad sjansen på venstrebacken.
                            Tipper da dette laget


                            Otto
                            Håvard Nordveit-Frode Kippe-Pål Steffen Andresen-Stian Ringstad
                            Bjørn Helge Riise-khaled Mouheli-Dosso-Magnus Myklebust
                            Arild Sundgot og Olivier Occean

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #34
                              Trivelig at Ringstad endelig ser ut til å få sjansen. Selv om Eriksen skulle väre spilleklar til kampen, synes jeg Ringstad kan få lov til å ta plassen hans.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #35
                                Nå ja. Regner med at Rekdal gjentar trikset med å svitsje side på vingene slik at han må bryne seg på Peter Kopteff. Han ser ut til å være i ferd med å finne tilbake til sitt gamle "jeg", og da er ikke det noen koselig motspiller å debutere mot. I så måte kan det være en fordel å ha en venstreback som faktisk har høyra som foretrukket fot, ettersom han da vil være i bedre stand til å stoppe en ving som skjærer inn.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • hoyt
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 2850

                                  #36
                                  Hvem som får starte av Sundgot og Edwin tror jeg avhenger av hva Berg ser på som viktigst; Ha nok kraft til å stoppe Aarøy på dødballer, eller ha nok fart til å true bakrommet offensivt på en rask kunstgressmatte. Jeg tror han stoler på at Kippe stopper Aarøy, og at vi vil få se dette laget på søndag:


                                  Otto
                                  Nordveit-Andresen-Kippe-Ringstad
                                  Riise-Mouheli-Dosso-Myklebust
                                  Edwin-Occean
                                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                  - Nosa

                                  Kommentar

                                  • dollyholly
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2007
                                    • 965

                                    #37
                                    Riise kommer til å bli helt uslitt etter landskampen. Bør hvile, evt komme inn i 2.omgang.

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      Riise kommer til å bli helt uslitt etter landskampen. Bør hvile, evt komme inn i 2.omgang.
                                      Hva får deg til å tro at Riise kommer til å være helt utslitt etter en kamp som går 4 dager før?
                                      Last edited by Kjell.T.Ring; 02.04.2009, 07:37.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • dollyholly
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2007
                                        • 965

                                        #39
                                        Spiller sentral i 442 der Drillos skal øve på høyt press. Tror han gir alt for å vise seg frem for Drillo, det norske folk og ikke minst spilleragenter. Stor sjans for at blir skadet, og holder han kampen ut vil han få en reaksjon.

                                        Kommentar

                                        • Fuglegutt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2008
                                          • 863

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                          Spiller sentral i 442 der Drillos skal øve på høyt press. Tror han gir alt for å vise seg frem for Drillo, det norske folk og ikke minst spilleragenter. Stor sjans for at blir skadet, og holder han kampen ut vil han få en reaksjon.

                                          Sikkert farlig å si det men virker da som lillebror er kvitt sine plager og er i meget god form, så da spiller han.

                                          Men helt sikker på at han kunne spilt hele kampen ,sliten etter 70 minutter, ok , men han bør og skal være klar igjen til helga!! Han trener hver eneste dag , så han bør tåle 2-3 kamper i uka.

                                          Kamper er jo det som er artig, syns ikke det er noe problem med 3 kamper i uka selv, greit jeg er laaaaangt unna det samme nivået, men så er da også BH langt bedre trent enn meg.
                                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎