Aalesund-LSK, Color Line stadion, søndag 5. april kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • forzakanaris
    Medlem
    Møteplager
    • Feb 2007
    • 92

    Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
    I andre siden av banen "klarerte" han en ball rett i beina på Skiri som så måkte ballen rett i mål. Hvordan i hælvete klarer Skiri å treffe ballen klokkerent når OO ikke klarer å engang klarer å måke ballen oppover og ut langs en av sidene?
    Flisespikkeri, men trodde det var Dosso som la ballen til rette for Skiri? Mener det var nr. 6 på trøya.
    -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

    Kommentar

    • brisbane-kanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2006
      • 595

      Opprinnelig skrevet av forzakanaris
      Flisespikkeri, men trodde det var Dosso som la ballen til rette for Skiri? Mener det var nr. 6 på trøya.
      Så situasjonen igjen nå. Det var Dosso ja. Enda mer skremmende at flere av spillerene våre ikke klarer å treffe en fotball. Mener det er en ganske elementær ferdighet å kunne treffe en fotball når det er jobben dems og de i tillegg tjener et sjusifret beløp.

      Kommentar

      • Phil
        Medlem
        Hoffnarr
        • Sep 2008
        • 66

        Forferdelig dårlig av fugla. MEN. Så kampen på vglive og det gjorde det enda værre. Man skulle tro Aalesund var verdens beste lag, med verdens beste supportere og stadion, sånn som Tvedt og han jævla sunnmøringen maste om det. Ble sykt provosert av det. Makan

        Kommentar

        • Jumbo
          Medlem
          Hoffnarr
          • May 2004
          • 66

          Joda, jeg så også kampen på vglive, og jeg skjønner ikke hvorfor du blir så provosert, syntes de kommenterte forholdvis nøkternt jeg. Lillestrøm så ut og fremstod som et 4 divisjonslag i store perioder der, og aafk så ut som et jævla bra lag i forhold.... Sånn det skal være? nei, men dog...

          Kommentar

          • Phil
            Medlem
            Hoffnarr
            • Sep 2008
            • 66

            Sorry kompis, klarer ikke å være objektiv når jeg sitter å hører på to tullinger i to timer som snakker ultramye dritt om klubben min.

            Dårlig av fugla, men fy faen for noen kommentatorer.

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              Opprinnelig skrevet av Phil
              Dårlig av fugla, men fy faen for noen kommentatorer.
              Det blir gjerne sånn når vi spiller så elendig som i går. Aafk skapte nesten tosifret sjanser i 1. omgang. Igår var det ikke mye positivt å si om LSK. Vi ga de masse sjanser på dårlige klareringer og liten duellkraft. Kan ikke si at det er noe rart i at de var negative til LSK, mens de var positive på Aafks vegne.

              Rekdal sier i Matchball idag at flere av LSKs spillere ikke var noe særlig begeistret for været. Han kunne se at innstillingen ikke var den beste allerede før kampen. Det er veldig uproft av spillerne våre. Får håpe apparatet rundt laget får luket ut slike før tilsvarende kamper i slikt vær.

              Vi skal vel snart nordover til Tromsø ganske snart. Da bør innstillingen være en helt annet. Håper vi stiller like konsentrert som i fjor på Alfheim.

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                Så situasjonen igjen nå. Det var Dosso ja. Enda mer skremmende at flere av spillerene våre ikke klarer å treffe en fotball. Mener det er en ganske elementær ferdighet å kunne treffe en fotball når det er jobben dems og de i tillegg tjener et sjusifret beløp.
                Om du ser situasjonen en gang til ser du at Dosso blir tatt i det han skal klarere og skulle kanskje hatt frispark.

                Forøvrig skandaløs svak dømming av Sæhlen (?), uten at LSK skal skylde på dommeren i denne matchen. Tapet var fortjent, Sæhlen fortjener en tur ned i Adeccoligaen.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎