LSK2 - sesongen 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    Bare piss fra denne kampen:

    Det viktigste som hendte det siste kvarteret var at Collin N´Kee pådro seg en strekk bak i låret, og Fredrik Gulbrandsen pådro seg sitt tredje gule kort for sesongen og må stå over neste 2. divisjonskamp. Symptomatisk for en lite god opplevelse for dem som holder med Lillestrøm.


    Vålerenga 2 vant sin kamp, og LSK-gutta ligger dermed 6 poeng bak erkerivalen som er på rett side av streken.
    - Tabellsituasjonen er kritisk. Det er utrolig synd hvis vi skulle rykke ned, men det er 8 kamper igjen, og bare å håpe vi klarer dette, sier Bergdølmo

    Kommentar

    • Canário
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1471

      Rart at ikke tenningsnivået var bedre i en så viktig kamp. Av det jeg så var det ingen balltempo og ikke en eneste sjanse. I 2. omgang kunne man i det minste ha pressa høyt, stått etter og prøvd å vinne noen andreballer. Det var helt fraværende! Skremmende. Gulbrandsen jobber og jobber, men blir aldri spilt god og får nesten ingen støtte. Det gir bekymring at så mange melder seg ut av en kamp som er helt avgjørende for hvilken divisjon de spiller i neste sesong.

      Hadde også kanskje venta meg et litt sterkere lag, eller i alle fall en bedre komponering. Gabrielsen eller Bergdølmo, eventuelt begge to, burde ha spilt i forsvar istedenfor iallfall Amundsen, og heller satt inn en annen offensiv spiller. Det er ikke all verden å velge mellom, men det er bedre å ha et mer erfarent forsvar. Gabrielsen var fullstendig usynlig på kanten.

      Innsats, selvtillit og taktikken her var dessverre helt bedriten.

      Kommentar

      • Martin Olsen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jan 2007
        • 186

        Canàrio hvem ville du hatt med fremover?
        Jr. Laget har ikke noen offensive spillere som er bedre enn de vi hadde i dag.
        Tokstad er på Landslaget.
        Det var vel kun høyre backen Amundsen som manglet erfaring i bakre ledd.

        Forventet Sterkere lag? hvem?

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
          Canàrio hvem ville du hatt med fremover?
          Jr. Laget har ikke noen offensive spillere som er bedre enn de vi hadde i dag.
          Tokstad er på Landslaget.
          Det var vel kun høyre backen Amundsen som manglet erfaring i bakre ledd.

          Forventet Sterkere lag? hvem?
          Synes det blir galt å se på Amundsen som det store problemet i dag. De andre på banen var ikke noe bedre enn han.

          Ellers overaska det meg litt at Eriksen ikke var med i dag. HAn hadde hatt godt av en kamp om han skal spille seg inn på laget mot Odd.

          Kommentar

          • Stabellmaster
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • May 2008
            • 112

            1. thomas Halstensen på midten Bergdølmo på back.
            2. Lunan back gulbrandsen/Nkee/bergmann på kant.
            3. kan dosso spille kant på a-laget, kan han det på 2 laget.

            Var plutselig mange alternativer det. Hvorfor spilte ikke Lars kristian?

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              Opprinnelig skrevet av Canário
              Innsats, selvtillit og taktikken her var dessverre helt bedriten.
              Akkurat dette med innsats og gnist bekymrer jeg meg for på vegne av hele gruppa. Selv om jeg ikke har sett mer enn 25-30 treninger i år, så har det ofte slått meg at intensiteten har vært lav.
              Jeg påberoper meg ingen faglige kvalifikasjoner rundt hva en fotballtrening skal inneholde, men som legmann er det jo mulig å vurdere akkurat dette med intensitet. Jeg trodde at det var om å gjøre og skape mest mulig kamplike situasjoner også på trening? Høyt balltempo, mye løping uten ball og stor innsats.
              Det synes jeg har vært mangelvare på mange av de treningene jeg har sett, men det kan jo hende jeg har vært ekstremt uheldig med timingen for min besøk i LSK-hallen og på Vigernesfeltet.
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
                1. thomas Halstensen på midten Bergdølmo på back.
                2. Lunan back gulbrandsen/Nkee/bergmann på kant.
                3. kan dosso spille kant på a-laget, kan han det på 2 laget.

                Var plutselig mange alternativer det. Hvorfor spilte ikke Lars kristian?
                Personlig så tror jeg ikke halstensen eller Nkee hadde styrka laget. Synes ingen av dem gjorde noen forskjell når de kom inn heller. Dosso viste tydelig at han ikek kunne spille kant på a-laget.

                Kommentar

                • Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Er én viktig forskjell: Denne gangen er det lån med opsjon på kjøp.
                  Sku f.. meg bare mangle å. Vi har driti oss ut nå, ved å gi bort en skadefri og spillesugen stopper til en rival i bånnslammet. Gratulerer så mye, artig med litt ekstra risiko! Skuffer meg veldig at vi henter svakt stallfyll.

                  André-laget rykker ned. Vi krøsser alt vi har for A-laget til B-gjengen.

                  Edit: Og Dosso skal sjølsagt spelle sentralt. Ingenting å diskutere. Men han kan gjerne byne å bidra snart.
                  Last edited by Yellow-not-jella; 02.09.2009, 03:15. Begrunnelse: Dosso.

                  Kommentar

                  • ragnarrock
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 937



                    fk tønsberg -LSK2 spilles nu!

                    og der putta tønsberg etter 17min..

                    Lillestrøm stiller med pur ungt lag hvor Husar og Reid vel er de eneste på laget over 20....
                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                    -RagnarRock-

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      2-0 til FK Tønsberg. Er vel ikke akkurat her man kan regne med å få poeng. FK Tønsberg ligger på 2-plass 7. poeng bak strømmen.

                      Kommentar

                      • ragnarrock
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 937

                        3-0 rett før pause..


                        André.. hvorfor spiller ikke du når du kaster innpå 9junior spillere?!?! de trenger noen til å lede de.. og vi trenger et andre lag i andre div!!!!!
                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                        -RagnarRock-

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          Ble 3-0 tap. Lukter 3-divisjon neste år.

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            Neste kamper er
                            Fram hjemme
                            VIF2 borte
                            MK hjemme

                            Her må det samles 6-9 poeng. Helst 7 eller 9.

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2121

                              Ser ut som Judas lykkes med jobben sin. Har han nedrykksbonus i kontrakten?
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • Canário
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1471

                                Var i Tønsberg og tok turen innom matchen. Resultatet ga ikke noe riktig bilde av kampen. LSK hang bra med i begge omgangene, og var sågar bedre i banespillet i lange perioder. Tønsberg var ekstremt effektive, og scora på omtrent sine tre første sjanser. Det første etter en tabbe av Sutterud, der han gikk ut for å skjerme ballen utover dødlinja og mislyktes. Ellers spilte han solid og hadde flere gode igangsettinger.

                                Med et så ungt lag var det hederlig tap. Det var mye sjanser og flere gode kombinasjoner i angrep. Venstresida med Jacobsen og Husar var god, hvor Husar flere ganger kom rundt på kanten og fikk slått inn. Han har fortsatt litt problemer defensivt, men jeg tror han bare blir bedre og bedre. Alper var innsatsvillig på motsatt side, men presisjonen på innleggene var dessverre betydelig dårligere.

                                Reid gjør fortsatt en del "rare" ting i forsvar, men spilte seg opp. Viste god oppspillsfot og fart. Mosis var god i duellene og raskere enn man skulle tro, men hadde en stygg miss i 2. omgang som kunne blitt farlig. Ellers en bra kamp før han gikk ut med en liten skade. Gabrielsen viste at han er forsvarspiller og ikke noe kantspiller, der han er mye bedre når han involverer seg defensivt enn offensivt.

                                Dosso og Bergmann får BB av meg. Dosso styrer mye av spillet, er alltid spillbar og spiller hele veien med innsats. Bergmann er sterk i kroppen og setter både seg selv og andre opp i gode skuddposisjoner. Deilig balanse i kroppen. Ellers synes jeg Tokstad skuffa litt, men han er vel sliten etter mye landskamper.

                                En bedre kamp enn det resultatet sier, men det hjelper lite. Dessverre.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  Kanskje LSK 2 kan få en ekstra mulighet til å berge plassen om Ham-kam, Lyn og Lyn 2 forsvinner. Dette vil vel føre til at 3 lag færre rykker ned fra 2. div?

                                  Kommentar

                                  • Lillestrøm Kirke
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 1470

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Kanskje LSK 2 kan få en ekstra mulighet til å berge plassen om Ham-kam, Lyn og Lyn 2 forsvinner. Dette vil vel føre til at 3 lag færre rykker ned fra 2. div?
                                    Men like mange fra Tippeligaen.
                                    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                      Men like mange fra Tippeligaen.

                                      Om Lyn går konk så rykker bare ett annet lag ned og ett spiller kvalikk. Tror det er rimelig klart i reglene.

                                      Kommentar

                                      • Kanarifugl84
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2007
                                        • 2319

                                        Viktig kamp for LSK 2 i kveld, 3 poeng er av aller største nødvendighet!
                                        LSK 2 - Fram Larvik, LSK-hallen kl. 19:00.

                                        Fra nyhetstråden:
                                        Otto Fredriksson er tilbake i mål. På topp er både Magnus Myklebust, Bjørn Bergmann Sigurdarson og Fredrik Gulbrandsen klare for kamp.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                                          Viktig kamp for LSK 2 i kveld, 3 poeng er av aller største nødvendighet!
                                          LSK 2 - Fram Larvik, LSK-hallen kl. 19:00.

                                          Fra nyhetstråden:
                                          Sikker på at kampen ikke spilles på åråsen? Trodde de hadde flytta alle hjemmekampene til Åråsen.

                                          Kommentar

                                          Working...