LSK2 - sesongen 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    Formasjon:

    4-4-2
    Keeper:

    (-) André Hansen
    Forsvar:

    (-) Lunan Ruben Gabrielsen, (19) Eivind Damstuen, (-) Fredrik Mosis, (17) Victor Grodås,
    Midtbane:

    (16) Torstein Kastet, (9) Thomas Halstensen, (10) Sondre Jakobsen, (-) Kristoffer Tokstad,
    Angrep:

    (5) Robin Karlsen, (11) Fredrik Gulbrandsen,
    Reserver:

    (1) Lars Sutterud, (-) André Bergdølmo, (2) Torje Slettli, (4) Hareet Singh, (23) Marius Amundsen, (3) Robin Vågan, (7) Simen Rustadbakken,



    4-0 til Ull/Kisa etter 31 min. Fy faen å ræva!!!


    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      Kanskje på tide at Andre Bergdølmo får på seg drakta igjen....
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        Ble 5-0 tap.
        Det ble tidlig klart at dette ville bli hjemmeseier. Det unge LSK-mannskapet var i realiteten sjanseløst i jakten på poeng. Uten en god André Hansen i mål kunne det blitt enda styggere sifre. Ull/Kisa var ganske effektive etter pause, men kunne scoret flere mot slutten av kampen.

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          Slakt kan man kalle dette..

          jeg fikk ikke med meg første omgangen, men min kjære bestefar mente at Bukken jr. viste mye lovende. Ruben "I don't care I've got cool hair" Gabrielsen imponerte også. ellers et særs junior preget lag. (toksstad og hansen var også med) gleder meg til a-lags gutta blir friske så noen som er gammel nok til å kjøpe pils kan spille i 2div og kanskje forhindre nedrykk.. poeng trengs snart!

          forrøvrig så satt trener andré på benken, med fult utstyr på.. men syntes vist det var et lurere taktisk valg å sitte roligere enn noe annet menneske (inkludert han stakaren i rullestol som var lam fra nesa og ned) på stadion.
          hvorfor pokker han ikke satte seg selv innpå fra start, for ikke å snakke om etter 1-2-3-4 eller 5-0 målet er og forblir et spørsmålstegn. for ikke å nevne hvorfor han som angivelig har trenerambisjoner ikke prøver å lede laget sitt litt.. litt kvalm nå.

          ellers var det fint vær, både pølser og vafler fikk som alltid på Jessheim god omtale. Bertene på tribunen var altfor unge, Solen strålte og Ullkisa spilte faktisk veldig bra.

          -gleder meg til onsdag-
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

            Opprinnelig skrevet av ragnarrock
            hvorfor pokker han ikke satte seg selv innpå fra start, for ikke å snakke om etter 1-2-3-4 eller 5-0 målet er og forblir et spørsmålstegn.
            Andrè har svar på spørsmålstegnet:
            - Jeg følte ikke at jeg kunne kommet inn og bidratt i dag. Jeg er ikke der for å ta plassen til noen. Det var ingen grunn til at jeg skulle inn i dag, sier Bergdølmo.
            Fair enough.

            Kommentar

            • ragnarrock
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 937

              det gode gamle utrykket ; "piss meg i øret" passer godt nå synes jeg.
              at en som har spilt på toppnivå i så mange år som André, og sum kun ga seg på topp en halv sessong siden ikke har noe å bidra med til et lag som ligger under 5-0 er jo helt idiotisk! her har han mye erfaring som kan bidra stort! og vi vet jo alle at han aldri kommer til å krige om en plass på vårt A-lag uansett, så er vel ikke aktuelt at han stjeler plassen til noen 17åringer!?
              her må det være andre grunner, og jeg merker at jeg er særs nyskjerrig på å fåå vite hva de er!

              merker jeg virker nesten unødvendig kritisk til André her, men han rørte seg seriøst knapt under hele kampen, satt på en krakk i Uday stil og så på. litt mere engasjement forventer jeg av en som er trener når laget han leder ligger helt sist med kun 5poeng!

              off, er så ergelig og trist å se småfugla som spiller henge med hodet etter kamp.. sånne dårlige opplevelser kan ikke være det beste som kan skje for talentutviklingen..
              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

              -RagnarRock-

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                LSK 2 - Tønsberg i LSK-Hallen kl 19 i kveld.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

                  1-3 men ser ut som lsk kan ta dette igjen. Jeg tar turen bort til 2.omgang.

                  "
                  44 Stor sjanse til Gabrielsen! Han får ta ned et innlegg fra Grodås, men han får ikke avsluttet før han blir taklet av Goplen.

                  40 Kjempesjanse til LSK. Nydelig pasning fra Gabrielsen til Gulbrandsen. Sistnevnte prøver å lobbe over keeper, men ballen går like utenfor stolpen!

                  37 Stor sjanse til Gulbrandsen, han drar av en mann og kan avslutte, men touchen blir for dårlig.

                  32 Fredrik Gulbrandsen drar seg fri, avslutningen stryker stolpen og går ut til utspill fra Stensrud.

                  21 Gulbrandsen spurter forbi Lund, og får avsluttet, men keeper slår til corner. Kjempesjanse til hjemmelaget.

                  14 Mål Lillestrøm 2 1 - 2 Lunan Ruben Gabrielsen. Han får en nydelig pasning inn i feltet, og han beiner ballen i mål."
                  Daukjøtt Felt C

                  Kommentar

                  • WAK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 964

                    Noen som har lagoppstillinga? Synes det er rart at spillere som trenger matchtrening ikke spiller. Som f.eks Occean. Han er jo som vi har sett i de siste innhoppa milevis unna startelveren for a-laget.

                    Om det er meninga at han skal komme innpå mot Stabæk kunne han uansett spilt en omg i dag.

                    Kommentar

                    • WAK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 964

                      Ser at Bjørn Bergmann kommer inn for en skada Dosso. Håndskade.

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        60 Mål Lillestrøm 2 2 - 3 Sondre Jakobsen. Han skyter fra seksten meter og rett i hjørnet, fin scoring av unggutten.
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          Det burde vel snart tas noen grep dersom ikke dette laget skal rykke ned til 3.- divisjon...
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • ragnarrock
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 937

                            da har LSK2 sluppet inn 10mål på 2 kamper..............

                            forstår jo at vi vil spare på a-lags spillerne grunnet tett program denne uken.
                            Men hva med andré?!!??!

                            kan noen som pleier å være inærheten av treningsfeltet vennligst be han stille seg på banen om ikke annet kun for å gi litt ro til alle 16åringne som står der alene og kriger mot langt bedre motstand?
                            slipper vi kanskje inn et par mål mindre per kamp iallefall, allerede en kjempe forbedring det!

                            trodde aldri ejg skulle si dette igjen etter en viss overgang til rosenborg... men André, kan du PLEASE spille for lillestrøm igjen!??! (holder med andre laget da.. =p)
                            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                            -RagnarRock-

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                              da har LSK2 sluppet inn 10mål på 2 kamper..............

                              forstår jo at vi vil spare på a-lags spillerne grunnet tett program denne uken.
                              Men hva med andré?!!??!

                              kan noen som pleier å være inærheten av treningsfeltet vennligst be han stille seg på banen om ikke annet kun for å gi litt ro til alle 16åringne som står der alene og kriger mot langt bedre motstand?
                              slipper vi kanskje inn et par mål mindre per kamp iallefall, allerede en kjempe forbedring det!

                              trodde aldri ejg skulle si dette igjen etter en viss overgang til rosenborg... men André, kan du PLEASE spille for lillestrøm igjen!??! (holder med andre laget da.. =p)
                              Synes også det er merkelig at ikke kapteinen Tokstad og rutinerte Riseth kan være med i dag. Om ingen av disse to starter mot stabækk så synes jeg det er kritikkverdig at vi lar 2. laget rykke ned.

                              Det er mye bra på 2. laget. I 20-30 min i starten av 2. omgang i dag var de meget gode. De har absolutt kvalitet til å klare seg, men da må de tette igjen litt bakover. MAn vinner ikek kamper når man slipper inn 5 mål. Jeg kan heller ikek se for meg at noen av stopperne vi bruker har noen fremtid som tippeligaspillere.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                Han Mosis-fyren vi fikk fra Skeid da? Hvordan klarte han seg?

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Han Mosis-fyren vi fikk fra Skeid da? Hvordan klarte han seg?
                                  Spilte ikke. Vet ikek om han er skada eller hva som er grunnen.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075



                                    noen ord om kampen fra RB

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Laget som spilte så slik ut:


                                      Gabrielsen - Gulbrandsen
                                      Grodås - Jakobsen - Dosso - Karlsen
                                      Ringstad - Michael O - Singh - Amundsen
                                      Hansen

                                      Ved halv tid gikk Dosso ut for Bergmann. Gabrielsen ble da flytta ned sentralt på midten.

                                      Gabrielsen ble bytta ut til fordel for Rustadbakken og Vågan kom inn for Grodås. Når Vågan kom inn tok han backen mens Ringstad fikk spille ving.



                                      Gabrielsen har jeg nå sett spille stopper, høyre back, venstreback, sentral midt og spiss for Lillestrøm. På landslaget er han fast på høyre ving. Håper han finner plassen sin etterhvert. Synes han gjorde det ok både som spiss og som midtbane i dag, men Bergmann og Gulbrandsen har mer å by på på topp.

                                      Ringstad gjorde en del fint og viser god teknikk, men virker tung i kroppen og er ikke flink til å komme raskt opp i motspillerene. Også treig i returløpene. Mangler litt frekvens på det han gjør.

                                      Bergmann viser meget bra teknikk ved noen anledninger og drar lett av flere spillere. Tror han blir bra når han får kamptrening.

                                      Gulbrandsen lager utrolig mange farligheter med farta si. Jeg telte at han kom alene med keeper 4 ganger før han satte målet sitt når han snappa ballen. Med litt bedre avslutningsferdigheter kunne han vært femmålsskårer. Heldigvis har han god tid til å forbedre seg på dette området. Han har tross alt ikke blitt 17 enda.



                                      Håper vi tar problemene til 2. laget seriøst og prøver å spille inn et lag som kan bli vant med å vinne. Tror fort det kan være like god talentutvikling å spille på et vinnerlag i 2. div som å få et innhopp nå og da på a-laget.

                                      Håper Gulbrandsen og Bergmann får noen kamper på rad sammen til å spille seg i form før de er aktuelle for A-laget. Gabrielsen burde også få en fast plass på laget(Gjerne sentral midt eller høyre back). Tokstad bør også spille fast på dette laget om han ikke tar over høyrevingen på A-laget. Bergdølmo og/eller Riseth bør kunne bidra med rutine i forsvaret.

                                      Ellers så kan det nevnes at vi slipper inn for mye mål på dødball også på 2.laget.

                                      Kommentar

                                      • Baloo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2006
                                        • 292

                                        5 poeng på 12 kamper, lukter 3.div laaang vei.

                                        Kommentar

                                        • vermu
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2008
                                          • 1729

                                          Faktisk spilte unggutta på LSK 2 en veldig bra kamp i går tross tap. Det er serielederen og opprykksfavoritt Tønsberg de spilte mot. Det var også en veldig morsom kamp med høyt tempo. Sjansestatistikken endte 11-13 noe som er helt utrolig, og da snakker jeg om store sjanser.

                                          Her er min vurdering av spillerne rundt a-stallen:

                                          A. Hansen: Faktisk en ok kamp, kan ikke lastes for målene.
                                          S. Ringstad: Bidrar lite, men er rolig og fin med ball. Under middels.
                                          A. Dosso: Uryddig, også på dette nivået. Jobber, men er ikke god nok for TL.
                                          R.Gabrielsen: 1 mål. Fysisk sterk. God med ball. God kamp.
                                          F.Gulbrandsen: 1 mål, men brenner svakt 4-5 store sjanser. Skaper mye selv og er farlig hele kampen. Dagens Kanarifugl.
                                          B.Bergmann: Bra den omgangen han spilte. Viser god ballbehandling.

                                          Viser til referat på LSK.no
                                          Last edited by vermu; 07.07.2009, 12:08.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎