LSK2 - sesongen 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    Opprinnelig skrevet av Skinke
    Kanskje på tide at Andre Bergdølmo får på seg drakta igjen....
    Det var på tide. Nå klarer andrefugla seg
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Gjest

      nedrykk

      Er det de tre nederste som rykker ned?

      PS! I så tilfelle så er sjangsen der hvis lsk2 fortsetter å vinne kamper. for vif2 som ligger på 4. siste plass har jo en haug av skader, så de vil nok tape mye framover. samt at de to lagene i mellom ligger med ca like mange poeng som lsk2. hadde ikke gjort noe om vif2 hadde rykket ned på bekostning av lsk2.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Opprinnelig skrevet av biggie
        Er det de tre nederste som rykker ned?

        PS! I så tilfelle så er sjangsen der hvis lsk2 fortsetter å vinne kamper. for vif2 som ligger på 4. siste plass har jo en haug av skader, så de vil nok tape mye framover. samt at de to lagene i mellom ligger med ca like mange poeng som lsk2. hadde ikke gjort noe om vif2 hadde rykket ned på bekostning av lsk2.
        Det beste hadde vært om førstelaget til Vif rykka ned. Da hadde det holdt med 3. sisteplassen.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          Opprinnelig skrevet av HSft
          Tja, syntes ikke han spilte spesielt bra. Tapte dueller og virka generelt rusten. Men han var flink til å snakke og overføre litt ro til de andre. Han var fus i alt og la mange dårlige frispark i dag. Måla han putta var på en straffe som Gulbrandsen skaffa og et indirekte frispark der han fikk en flikk fra bjørkøy og skjøt fra 6-7 meter.

          .
          Uenig. Jeg mener Bergdølmo var LSKs beste spiller. Kanskje spilleren med mest ballkontakt og kun 2 feilpasninger. Ro med ball og kreative pasninger. Vinner de aller fleste luftdueller i 2.omg. God oversikt fra sin dype rolle sentralt og holder kondisjonsmessig hele kampen. 3-1 målet et vakkert skudd i vinkelen fra 10-11 meter.

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            Opprinnelig skrevet av HSft
            Synes Ruben, Tokstad og Bergmann viste en del fine ting i dag. Gulbrandsen fikk det ikke så bra til men utnytta den ekstreme farta si til å vinne ballen et par ganger og skaffe oss en straffe.
            For øvrig enig at Bergmann var god i første omgang, og han hadde også et glimrende skudd som gikk i stanga.

            Ruben er konstant ustabil fra det elendige til det meget gode.
            Bjørkøy spiller enkelt og greit, men bør vel ta mer tak.
            Tokstad og Lille-Bukken gjør en ok kamp.
            Otto har lite å gjøre og ingen store feil eller redninger.

            Kommentar

            • ragnarrock
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 937

              er det noen av dere som var og så på som våger å forsøke seg på en liten karakter bok?
              Med såpass mange fra A-stallen så kan det være interesant å få følge litt med på hvordan det går med gutta som kriger om plass på a-laget, og da gjerne mere enn, "han var ok idag".

              veldig glad for det smo allerede er, men jeg liker å få i pose og sekk! =)
              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

              -RagnarRock-

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                er det noen av dere som var og så på som våger å forsøke seg på en liten karakter bok?
                Med såpass mange fra A-stallen så kan det være interesant å få følge litt med på hvordan det går med gutta som kriger om plass på a-laget, og da gjerne mere enn, "han var ok idag".

                veldig glad for det smo allerede er, men jeg liker å få i pose og sekk! =)
                Vankelig med karakterbøker på 2.lagskampene, men her er et forsøk:

                Otto - 5
                Gjør en grei kamp, men synes ikke han utfordrer Logi med spill som dette. Han virker tvilende g usikker i igangsettingene slik han gjør på a-laget og var totalt på bærtur på en corner som Bergdølmo nikka unna. Målet tror jeg ikke han kunne gjøre noe med ettersom det var fra veldig kloss hold.

                Damstuen - 5/6
                Gjør jobben sin greit defensivt men har en tendens til å legge klareringene sine i returrommet rett utenfor 16. Offensivt bidrar han ikke så mye med unntak av målet som er en perle. Synes han viser fremgang.


                Mosis - 5/6
                Vet ikke helt hvorfor, men jeg synes det er vanskelig å dømme midtstopperne i 2.lagskampene. Mosis hadde noen merkelige spurter fremover som jeg ikke skjønte så mye av, men det skapte aldri farligheter bakover.

                Michael Ofofjo... - 5/6
                Vanskelig å dømme midtsopperne, men de var vel generelt ganske trygge begge to.


                Gabrielsen - 7
                Fra det helt brilliante til det elendige. I denne kampen synes jeg dog det var mest av det første. Løser oppgavene greit defensivt og herjer til tider offensivt. Har noen fine raid i 1. omgang hvor han dribler av noen mann og spiller stikkere. I 2. var han mindre med offensivt, kanskje fordi han ble sliten, og ble dermed flyttet opp som ving, med Karlsen som back. Spilte med stor selvtillit og prøvde på veldig mange fine detaljer, kom seg som oftest forbi spillerne han utfordra.

                Karlsen - 6
                Robin Karlsen er en bra spiller som kanskje mangler et ekstraordinære. Har bra fart og god teknikk og gjør jobben sin greit både som ving og back.

                Bergdølmo - 6
                Putter to mål, men gir han ikke noen ekstra poeng for å sette en straffe. Virka rusten, spesielt i starten, og hadde noen feilpassninger. Tapte en del dueller mot hardkjempende kisa-spillere der han mente at han burde hatt frispark, hadde nok rett noen ganger. De fleste frisparkene han la var av elendig kvalitet. Misslykka dribleforsøk. HAdde også noen gode passinger og var flink til å dirigere spillet med munnen sin og gi de andre spillerne ro. Var også flink til å gi positive tilbakemeldinger under kamp, noe som bygger på tryggheten til spillerne. Blir en viktig figur selv om spillet ikke bare var bra.

                Bjørkøy - 6
                Bjørkøy spilte som han pleier. bidro ikke med noe utenom det vanlige.


                Tokstad - 6/7
                Får benytta teknikken sin på en bedre måte på 2. laget enn i tippeligaen. Viser også fint driv med kula en rekke ganger. God fart og bra styrke. Virker mer selvsikker på dette nivået. Desverre blir det mye nesten.

                Bergmann - 7
                Jobber godt og viser frem bra teknikk ved en rekke anledninger. Hadde også et utrolig flott skudd som gikk i stanga. Helt fremme på banen lykkes han ikke så ekstremt godt, får nok ikke så mye å jobbe med.

                Gulbrandsen - 6
                Får ikke de ballene han trenger i bakrom i dag. Birkeland ropte fra benken at bakrommet måtte utnyttes bedre, men de fine stikkerne uteble, mye fordi den sentrale midtbanen ble liggende veldig lavt.

                Vinner ballen veldig godt defensivt et par ganker med hard jobbing og ekstrem fart. Har et par gode angrep hvor han utfordrer på fart, bl.a. da han lagde straffa som Bergdølmo setter.

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Personlig er jeg spent på den verdifulle, dyrekjøpte og sikkert godt lønnede spilleren Bjørkøy evner å score noen mål på dette nivået, når han slettes ikke greier det på førstelaget. Om han vil evne å bidra til å unngå et nedrykk for andrelaget, noe som også bør være viktig for arbeidsgiveren.

                  En midtbanespiller skal klare å lage minst et par kremmerhus per sesong.
                  I FFK gjorde han det 5-10 ganger per sesong. I eliteserien, altså.

                  Nå spiller han middelmådig i 2. divisjon og er vel heller ikke her i nærheten av ambisjoner om å score mål for LSK. Hvor faen ble det av skuddfoten? Hvor faen ble det av viljen??
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Emil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 306

                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Det beste hadde vært om førstelaget til Vif rykka ned. Da hadde det holdt med 3. sisteplassen.
                    Ikke nødvendigvis. Dersom vif2 hadde vært på trygg grunn og VIF hadde rykket ned ville det laget med flest poeng av 3. sisteplassene holdt plassen. Dette gjelder da samtlige avdelinger.

                    Kommentar

                    • WAK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 964

                      Leser på lsk.no at det er Skjetten som står får tur i morgen. Et lag vi bør slå. Bor i Lier og er ikke særlig kjent i de trakter men noen som kan forklare hvor Skjetten stadion er?

                      Kommentar

                      • Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

                        Opprinnelig skrevet av WAK
                        Leser på lsk.no at det er Skjetten som står får tur i morgen. Et lag vi bør slå. Bor i Lier og er ikke særlig kjent i de trakter men noen som kan forklare hvor Skjetten stadion er?
                        Oppdag Norge med våre kart. Utforsk lokale bedrifter, se eiendomsgrenser, historiske flybilder, sykkelstier, ladestasjoner og mye mer. Start reisen din nå!
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

                        Kommentar

                        • WAK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 964

                          Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                          Takker! Er kampstart kl 18?

                          Får vi følgende lag?

                          Otto

                          Gabrielsen-Mosis/Bergdølmo-Riseth-Husar

                          Tokstad-Bjørkøy/Bergdølmo-Dosso-Bolly

                          Bergmann-Guldbrandsen

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            Otto Fredrikson
                            Lunan Ruben Gabrielsen, (4) Hareet Singh, (-) Fredrik Mosis, (-) Martin Husár,

                            Kristoffer Tokstad, (-) John Anders Bjørkøy, (-) Hassane Dosso, (-) Mathis Bolly,

                            Björn Bergmann Sigurðarson, (11) Fredrik Gulbrandsen,

                            Reserver: (1) Lars Sutterud, (19) Eivind Damstuen, (27) André Bergdølmo, (-) Vidar Riseth, (21) Collin N'kee, (9) Thomas Halstensen,

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Kampen live her: http://www.rb.no/fotball/live/?kamp_id=352794
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                Riseth får ikke starte for LSK2 en gang? Skada eller i forhandlinger hos Godset, eller rett og slett for dårlig?

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Riseth får ikke starte for LSK2 en gang? Skada eller i forhandlinger hos Godset, eller rett og slett for dårlig?
                                  At han er for dårlig burde väre innlysende. Forhåpentligvis er han også i godsetforhandlinger.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Annulert mål: Husar
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Det koseligste med å fölge liveoppdateringer fra 2.divisjon er alle gamle kjenninger som dukker opp når det plinger fra andre matcher. I dag har Bala Garba putta to for Kopervik.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Mål LSK2?

                                        Yess!!! Bergmann gir LSK2 ledelsen!

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Mål skjetten- Mål annulert.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...