LSK2 - sesongen 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • WAK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 960

    #41
    Noen steder det finnes live oppdateringer?

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      #42


      Ser ut som linjemennene bedriver flaggtrening til 17. mai.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #43


        3 annulert mål etter 15 min..

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #44
          straffe til Strømmen!

          Kjemperedning av Hansen!!

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #45
            Strømmen vant etter mål 5 min på overtid etter en glipp av Essediri..

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #46
              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Strømmen vant etter mål 5 min på overtid etter en glipp av Essidiri..
              Med tanke på laget vi stiller er dette svakt på hjemmebane.

              Går det mot en ny sesong med begge lag i bunnen?
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • heg
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Oct 2007
                • 112

                #47
                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Med tanke på laget vi stiller er dette svakt på hjemmebane.

                Går det mot en ny sesong med begge lag i bunnen?
                Hvis det er lag man setter sammen hver mandag formiddag av juniorer, innbytter benken og folk som er tilbake fra skade, så er de nok ikke veldig samspilte, selv om det er en del spillere som skal holde tippeliganivå.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #48
                  Det var egentlig fryktelig mye dårlig spill av de fleste i dag. Fortjent seier til Strømmen.

                  Tokstad spilte sentralt i 2. omgang. Det var litt ok å se en midtbanespiller som fylte på i feltet da.

                  Gulbrandsen kom inn som vensteving og viste en god skuddfot og god teknikk ved et par anledninger. Ble ellers lite synlig.

                  Göksü som jeg nevnte at var en venstrebentspiller for noen dager siden var helt tydelig høyrebeint i dag. Han kom inn på høyrevingen etter pause.

                  Ringstad hadde ingen god dag i dag.

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #49
                    At Sundgot er blant de svakeste idag er skremmende!

                    Tommel opp til Edwin!
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Canário
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1471

                      #50
                      Dette var ingen god kamp, selv om Strømmen kommer til å bli betydelig bedre i år enn i fjor. Ringstad så for meg ut til å være litt preget av skaden, eller iallfall ikke helt i slag siden smellen sist. Edwin og Dosso BB hos meg. Begge er ivrige og gjør mye bra med ballen. Edwin er noen ganger litt "het" i avslutningsposisjon, men har en voldsom uforutsigbarhet. Essediri spilte back i 2. omgang, og jeg tror det kan ha noe for seg. På overlapp får han mulighet til å slå inn med en gang, mens han som kantspiller ofte ikke har ferdigheter til å komme forbi. Forbindelsen mellom Essediri og Sundgot var også bra. Men hvordan kan klarer seg defensivt er selvsagt et spørsmål. Gledelig å se også Bjørkøy gjennomføre 45 minutter - han er nok spilleklar til søndag.

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Canário
                        Essediri spilte back i 2. omgang...
                        Karim spilte vel back i hele kampen? Tokstad var høyrekant i 1.omgang, Alper i 2.
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • McGuffy
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 5096

                          #52
                          Grei start, kjip andre omgang, kjipere overtid.


                          André er god. Punktum. Flere gode redninger, og en glimrende strafferedning på ei knallhard straffe. Store pluss for kommunikasjonen, kjeften går i ett. En halv skovtur i første uten at det ble veldig farlig.

                          Karim spilte på høyrebacken hele kampen. Med vekslende hell. Noen gode innlegg, og noen stygge glipper bakover. Bl.a på seiersmålet til Strømmen.

                          Juniorstopperparet, Singh og Olofinja... eh.. Omoijuanfo er helt på det jevne, men de viser flere ganger at de er det de er, nemlig juniorer. Bra duellstyrke på Olofinja.. Omoijuanfo, men klareringene fra begge to går ofte dit høna sparker. Begge slet litt med tempoet etter det jeg så?

                          Ringstad er i gang igjen, det er i alle fall positivt. Litt rusten bakover, og slet i blant med kanten sin, men hadde enkelte fine raid framover. Stort pluss for forspillet til målet, sammen med Eddie og Arild.

                          Tokstad er litt skuffende. Viser enkelte fine ting som kantspiller, men ikke helt venn med ballen i første omgang. Kommer ofte inn i boksen når han flyttes inn sentralt, og burde scoret, så og si på blank kasse etter glimrende forspill av Eddie. Ballen trillet utenfor fra 2 meter.

                          Bjørkøy var gledelig i første omgang. Har en fin ro med ballen, og prøver alltid å være kontruktiv. Man merket tydelig at han var borte i andre, da vi slet med å holde ballen i laget på midten.

                          Dosso jobber og står på. Syns dog han kan bli enda bedre i press på ballfører, komme tettere i motspiller og leding av press i forhold til resten av laget. Krydrer spillet sitt med enkelte lekre 40-meters crossere på lissa til kantspillerne.

                          Bolly skuffet meg. Enkelte gode øyeblikk, men ute av kampen i store perioder. Har lagt merke til at han fører ballen mest med høyrefoten, og kan dermed enkelte ganger bli for lett å stoppe når han spiller venstrekant.

                          Edwin var bra. Får scoringen sin etter glimrende spill av Ringstad, Arild og han selv. Kvikk, uforutsigbar, og har en balanse av en annen verden. Skyter på alt som rører seg, og treffer eh.. noen ganger. Blir litt borte i perioder av andre omgang, men det kommer mye av at hele laget faller betraktelig i prestasjonene. Målet som ble "annullert" i følge RB ble ikke annullert. Skuddet gikk utafor.

                          Arild er svak. Starter greit, men blir borte utover i kampen. Vinner skremmende få dueller. Rist denne kampen av deg og kom sterkere tilbake Arild.


                          Innbyttere:


                          Alper Göksu kom inn for Bjørkøy til pause. Tokstad inn sentralt. Viser fine ting med ball, og jobber hardt. Kommer til linja ett par ganger, men innleggene ikke helt top notch. Ros for 70-meters returløp når Karim er ute av posisjon.

                          Lille-Bukken erstattet Bolly og fikk ca 20 min på venstrekanten. Viser prov på fin teknikk og bra ballbehandling. Burde strengt tatt scoret 4 min på overtid, men skitt au. Gir et positivt inntrykk.

                          Colin N'Kee kom inn for Eddie på overtid, men viste seg ikke fram på den korte tiden han fikk.
                          Last edited by McGuffy; 20.04.2009, 21:45. Begrunnelse: tyrkleif

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #53
                            Meget bra oppsummert! Som jeg skrev istad så skuffa Sundgot meg kraftig, men også Bolly! Både han og Sundgot virker nesten umotivert (?)

                            Dette er ikke måten å spille seg inn på laget igjen Sundgot.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                              Meget bra oppsummert! Som jeg skrev istad så skuffa Sundgot meg kraftig, men også Bolly! Både han og Sundgot virker nesten umotivert (?)
                              Synes faktisk ikke vi kan kreve det samme fra unggutta i kamp etter kamp.
                              Bolly, f eks, bor på Holmlia, går på skole i Groruddalen og trener på Åråsen. Bruker flere timer hver dag bare på å forflytte seg. I tillegg skal ha gjøre lekser osv.. Glem heller ikke at han, Ringstad, Tokstad og Ruben vært gjennom en vinter og vår med mye mer trening enn de noen gang har vært utsatt for tidligere.
                              Det er klart at denne kvartetten vil variere voldsomt både på trening og kamp. Noe annet ville vært UNORMALT.

                              At man derimot stiller krav til Arild S og andre etablerte spillere som "bare" jobber de timene det er trening hver dag, er helt på sin plass.
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5096

                                #55
                                Bortekamp mot Fløy i dag kl 1800. Finnes Agder-Kanaris, og leverer de rapport?

                                Noen som vet noe om hva slags tropp vi reiser med?

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                  Bortekamp mot Fløy i dag kl 1800. Finnes Agder-Kanaris, og leverer de rapport?

                                  Noen som vet noe om hva slags tropp vi reiser med?
                                  hoyt bor for tiden i Kristiansand og forventer at han kommer med en sikkelig kamprapport

                                  Kommentar

                                  • hoyt
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 2850

                                    #57
                                    Jeg skal prøve å rekke kampen, og hvis jeg gjør det kommer det selvsagt en kamprapport.
                                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                    - Nosa

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      #58
                                      2. min. Fløy-LSK2 - 0-1 (Fredrik Guldbrandsen)
                                      Fædrelandsvennen - også kjent som Fevennen og fvn.no - holder til i Kristiansand og er regionavisen for Sørlandet. Vi har holdt sørlendinger oppdatert siden 1875. Her får du alle nyheter fra Kristiansand og Agder. Journalistikk fra journalister som du kan stole på.

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        #59
                                        17. min Fløy LSK2 - 1-1 (Bjarte Richardsen) – Frispark fra venstre. Magnus Ask Mikkelsen headet, keeper reddet, og Richardsen dunket returen i mål via stanga.
                                        29. min Fløy- LSK2 - 2-1 (Lars Kristian Pedersen) - Magnus Ask Mikkelsen blir felt. Pedersen scorer sikkert på straffen.


                                        Fædrelandsvennen - også kjent som Fevennen og fvn.no - holder til i Kristiansand og er regionavisen for Sørlandet. Vi har holdt sørlendinger oppdatert siden 1875. Her får du alle nyheter fra Kristiansand og Agder. Journalistikk fra journalister som du kan stole på.

                                        Kommentar

                                        • pitbull007
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Sep 2006
                                          • 127

                                          #60
                                          3-1 nå, på RB-live har de 3-0..??..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎