LSK2 - sesongen 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

    #61
    Resten av kampen gikk slik:

    34. min. Fløy-LSK2 3-1 (Magnus Ask Mikkelsen) - Etter et gjennomspill fra Michael Bekke kommer Mikkelsen alene med keeper. Spissen setter ballen under keeper og i mål.

    73. min. Fløy-LSK2 4-1 (Lars Kristian Pedersen) - Straffe: Scorer sikkert på sitt andre straffespark i kampen. Helt oppe i venstre kryss denne gangen.

    87. min Fløy-LSK2 5-1 (Roy Egil Myhre)Fredrik William Henriksen sender en lang stikker til Krister Gundersen som finner Myhre. Han drar av keeper og setter ballen i det åpne målet.
    Fædrelandsvennen - også kjent som Fevennen og fvn.no - holder til i Kristiansand og er regionavisen for Sørlandet. Vi har holdt sørlendinger oppdatert siden 1875. Her får du alle nyheter fra Kristiansand og Agder. Journalistikk fra journalister som du kan stole på.


    Ganske så ræva.

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      #62
      Rakk kampen, og her kommer kamprapport. Takker forøvrig Tor Arne Solberg som ga meg gratisbillett til kampen siden han så jeg gikk med LSK-genser.

      Fløy - LSK 2 5-1 (Gulbrandsen, 2 min)

      Tilskuere: 350


      Laget:

      Hansen

      Damstuen - Singh - Gabrielsen - Vågan

      Karlsen - Bjørkøy - Tokstad (kaptein) - Bolly

      Gulbrandsen - Sundgot

      Bytter:

      Halstensen inn for Damstuen i pausa. Halstensen, som forøvrig er kaptein på juniorlaget, gikk inn på sentral midtbane, Tokstad tok høyre midtbane og skjøv Karlsen ned på høyrebacken.

      Colin N`kee inn i 70.min for Gulbrandsen

      Viktor Grodås inn i det 80.min for Tokstad, som tok venstre kant, siden Tokstad og Bolly hadde byttet kant midt i 2.omg.


      Jeg skrev ned høydepunktene fra kampen, her er de i kronologisk rekkefølge:

      02 min: Mål, 0-1 til LSK. Fremspill fra det jeg tror var Gabrielsen, Sundgot stusser videre til Bukken jr som løper fra hele forsvaret til Fløy og setter ballen i mål hardt nede til høyre for keeper. Bra avslutning.

      06.min: Bra redning av Andrè Hansen på et venstreben-skudd fra 10-12 meter. Kjapt nede og redder.

      07.min: LSK triller ball i forsvarsleddet, men når Singh spiller mot Gabrielsen ender det opp med at Gabrielsen sklir, spissen får tak i ballen og kommer alene med keeper. Hansen er kjapt ute og får klarert på høyt nivå. Solid keeperspill der.

      16.min: MÅL, 1-1. Damstuen feller en fløyspiller 5 meter på siden av sekstenmeteren og får gult kort. Frisparket blir slått på bakerste stolpe der en Fløy-spiller header hardt fra 6 meter, Hansen redder, ballen havner hos en annen Fløy-spiller, Hansen er lynkjapt oppe og redder igjen, ballen havner hos enda en Fløy-spiller, og får ballen i mål, men Hansen var ikke langt fra en trippelredning der. Kjempejobb av Andrè Hansen, men lapt av LSK-spillerne, og 1-1.

      19.min: Sundgot blir rivd ned i straffefeltet, og det så ut som LSK ble snytt for en straffe der.

      27.min: Straffe til Fløy. Vågan skal klarere, men ser ikke Fløyspilleren som kommer i full fart bakfra, og endre med å sparke til han i stedet for ballen. Dette skjedde helt på kanten av 16-meteren, og skulle trolig ha vært frispark i stedet for straffe. Utagbart for Hansen, 2-1 til Fløy.

      34.min: 3-1 til Fløy. LSK-forsvaret prøver å sette linje, men misser, og tidligere Start-spiller Magnus Ask Mikkelsen kommer alene gjennom og skyter ballen hardt til side for Hansen.

      PAUSE: Herlig musikk de har på Flekkerøy Stadion. Her ble klassikere som "Life is Life", og teknoversjon av "Summer of 69" spilt, samt Fløy-sangen "Her kommer fløy, la oss ha det kjempegøy!".
      Som skrevet tidligere gjorde LSK ett bytte i pausa. Halstensen inn for Damstuen. Halstensen inn på sentral midtbane, Tokstad ut på høyre midtbane og derav Karlsen ned på høyrebacken.

      50.min: Bra samspill av Bukken jr, Sundgot og Bolly, men når ballen til slutt havner hos Bukken jr på 7-8 meter, bommer han på ballen når han skal skyte. Burde kanskje satt sin andre for dagen der.

      65.min: Stor sjanse til Fløy. Hansen redder bra fra 8 meter.

      73.min: Ny straffe til Fløy. Dommeren dømmer hands på det jeg tror var Tokstad, vanskelig å se inne i mølja, men den så billig ut. Utagbar straffe helt oppe i krysset, og 4-1 til Fløy.

      84.min: Skudd fra Sundgot på 8-9 meter, men keeper er nede og redder.

      87.min: LSK er fremme med mange mann i forsøk på å få til en redusering, Fløy kontrer og havner raskt i en 3 mot 1 situasjon, og scorer enkelt 5-1.

      Snakket så vidt med Frode Birkeland etter kampen, og spurte om det var noen spillere han ville trekke frem. Han svarte at han synes Hansen er solid i mål, stopperparet med Singh og Gabrielsen gjør en god kamp tross 5 baklengs, Halstensen gjør et godt innhopp på sentral midt og Gulbrandsen er frisk på topp og scorer et fint mål. Birkeland hadde sett det samme som jeg så fra tribuneplass, at dommeren dømte i favør Fløy på de aller fleste 50/50 situasjoner, noe som selvsagt ødelegger mye, selv om Fløy tok en fortjent seier.

      Prøver meg på en spillerbørs , 1-10:

      Hansen: 8 BB - Meget solid i dag, ikke skyld i noen av måla. Snakker bra med forsvaret.

      Damstuen 2 - Spiller en svak omgang før han blir tatt av i pausa. Blir litt junior, og gjør en del pasningsfeil.

      Singh 6 - Tøff og kontant i stopperspillet sitt. Flink til å gjøre gode klareringer. Kan kanskje bli litt flinkere med ball, men dette var lovende av vår unge midtstopper.

      Gabrielsen 7 - God kamp av Ruben. Er helt sjef i perioder, og gjør ikke noen store feil. Gjorde sammen med Singh en god kamp.

      Vågan 3 - Gjør en ok kamp, har et brukbart venstrebein, men i likhet med Damstuen blir han litt junior på dette nivået.

      Karlsen 4 - Gjør ikke stort ut av seg. Bidrar ikke veldig offensivt i den omgangen han spiller kant, men klarer å stenge av kanten sin ganske bra i den omgangen han spiller back.

      Bjørkøy 4 - Jeg har selvsagt høyere forventninger til en tidligere landslagsspiller enn en junior, men det var ikke overbevisende av Jonna i dag. Er perioder han er mye involvert, men også perioder han melder seg totalt ut. Spiller på det sikre, og kan ikke si jeg kjente igjen den offensive drivkraften vi vet han har i seg.

      Tokstad 4 - Ok kamp av dagens kaptein. Blir litt som Bjørkøy, synlig i perioder, usynlig i større perioder. Ser at han har bra teknikk, men gjør ikke sin beste kamp i dag. Sliter i likhet med resten av midtbanen mot en meget aggressiv og bra Fløy-midtbane.

      Bolly 3 - Ikke bra i forhold til det jeg vet han kan. Mange balltap, og det blir litt halvveis når han skulle forsøke å utfordre med ball. Men har sine øyeblikk der man ser at han har noe spesielt ved seg.

      Gulbrandsen 6 - Scorer et veldig fint mål, der han bruker den ENORME farten sin til å løpe fra forsvaret, for så å sette ballen sikkert i mål. Har et fantastisk steg, men får lite å jobbe med. Uansett et uromoment for Fløy-forsvaret. Bør få sjansen på benken på A-laget fremfor Tokstad og Bolly utfra dagens kamp.

      Sundgot 2 - Typisk Sundgot-kamp der han ikke får mye å jobbe med. Alle har sett det før, og det er veldig frustrende. Har vel 1 gjeldende avslutning på 90 minutter. Har en assist, men det målet laget Bukken jr alene.

      Innbyttere:

      Halstensen: 4 - Løpsvillig og bra med ball. Vil mye. Litt puslete kanskje, men han er tross alt ung fortsatt.

      N`kee - Spille for kort for å få karakter, men er ikke mye involvert, mye pga at han fikk lite å jobbe med. Men man kan se at han er en fysisk spiller med bra fart.

      Grodås - Spiller for kort for å få karakter.

      Legger også ved 4 bilder for de som er interessert i det!
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • LSK N/B
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 830

        #63
        Opprinnelig skrevet av hoyt
        Hansen: 8 BB - Meget solid i dag, ikke skyld i noen av måla. Snakker bra med forsvaret.
        God nok til å spille mot Brann?
        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

        Nei til NFF!

        Kommentar

        • KrisB
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2008
          • 2923

          #64
          Jævlig bra hoyt.
          Mer av dette?

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            #65
            Opprinnelig skrevet av LSK N/B
            God nok til å spille mot Brann?
            Vanskelig å si hvordan han vil ta nivået selvsagt, men det jeg så i dag var hvertfall veldig lovende.
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #66
              Fra http://www.lsk.no/default.aspx?did=9109388
              NB! LSKs lag i 2. divisjon spiller lokaloppgjør mot Skjetten lørdag klokka 15:00 i LSK-hallen.
              Kommer årets første LSK-seier i seriesammenheng her? Ja, jeg tror det!

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #67
                LSK2 under med 1-2 hjemme mot Skjetten i følge: http://www.rb.no/fotball/live/

                Målscorer for Fugla: Gilbert
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  #68
                  82Mål Lillestrøm 2 3 - 2 Arild Sundgot.
                  82 Etter flere Guldbrandsen-sjanser i andreomgang, er det Nosa som får hull på byllen. Forjent utligning!

                  80Mål Lillestrøm 2 2 - 2 Nosa Emanuel Igiebor. Nosa sklir gjennom på LSKs venstreside, finter bort en Skjetten-spiller og banker ballen opp i nettaket.

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    #69
                    91 Arild Sundgot har gått av med skade, og LSK avslutter kampen med ti spillere etter å ha brukt opp byttene sine.

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av hoyt
                      19.min: Sundgot blir rivd ned i straffefeltet, og det så ut som LSK ble snytt for en straffe der.

                      27.min: Straffe til Fløy. Vågan skal klarere, men ser ikke Fløyspilleren som kommer i full fart bakfra, og endre med å sparke til han i stedet for ballen. Dette skjedde helt på kanten av 16-meteren, og skulle trolig ha vært frispark i stedet for straffe. Utagbart for Hansen, 2-1 til Fløy.

                      73.min: Ny straffe til Fløy. Dommeren dømmer hands på det jeg tror var Tokstad, vanskelig å se inne i mølja, men den så billig ut. Utagbar straffe helt oppe i krysset, og 4-1 til Fløy.
                      Interessant å se at dommernes bahandling av LSK fortsetter nedover i divisjonene. Det er tydelig at TV2 langt på vei har lykkes i å forme folks oppfatning av LSK rundt om i landet.

                      Ellers er det skuffende å se at et reservelag preget av så mange potensielle førstelagsspillere, ikke leverer bedre resultat. Fint med seier nå senest, men 1-5 er et pinlig resultet.
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Kanarifugl84
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2007
                        • 2319

                        #71
                        18.05.09, 18:00
                        Pors Grenland - LSK 2
                        Pors stadion kunstgress

                        Kommentar

                        • Larsk
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 1053

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                          18.05.09, 18:00
                          Pors Grenland - LSK 2
                          Pors stadion kunstgress

                          noen som vet hvordan lag vi stiller osv? har jo ikke gått så bra i år og derfor er oddsen på 4.50... noen som syns man skal ta en sjanse her i bakgården?
                          !!Gunners!!

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #73
                            Ikke spill. LSK prioriterer A-laget pga tett kampprogram og mange (halv)skadde spillere.

                            Kommentar

                            • Kanarifugl84
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2007
                              • 2319

                              #74
                              62. Pors - LSK2 0-1, Stian Ringstad.

                              Kommentar

                              • Kanarifugl84
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2007
                                • 2319

                                #75
                                Unggutta står ikke i mot de heller, kjapp utligning og 1-1 minuttet etter.

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #76
                                  2-1 til Pors. http://live.varden.no/fotball/live/

                                  Kommentar

                                  • Kanarifugl84
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2007
                                    • 2319

                                    #77
                                    Nytt tap, 3-1.

                                    Kommentar

                                    • Emil
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 306

                                      #78
                                      Skjønner at jeg risikerer å være off topic her nå, men Ringstad spilte venstreving mot Pors i 2. Divisjon. Kanskje Berg har ombestemt seg?

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Emil
                                        Skjønner at jeg risikerer å være off topic her nå, men Ringstad spilte venstreving mot Pors i 2. Divisjon. Kanskje Berg har ombestemt seg?
                                        Dette er lagoppstillingen lsk.no hevder spilte mot Pors:

                                        LSKs lag (4-4-2): Andre Hansen - Karim Essediri (Victor Grodås i 45), Michael Omoijuanfu, Hareet Singh, Eivind Damstuen (Robin Vågan i 10) - Robin Karlsen, Thomas Halstensen, Simen Rustadbakken, Stian Ringstad - Mathis Bolly, Fredrik Gulbrandsen (Collin N´Kee i 30)

                                        Kan være et tegn på at Essediri seriøst testes ut på backen. Et godt argument for å ha han på banen er dødballfoten, men om det skal komme på bekostning av defensiv trygghet er en annen diskusjon.

                                        Kommentar

                                        • OppsalKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2008
                                          • 1881

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Ola
                                          Dette er lagoppstillingen lsk.no hevder spilte mot Pors:

                                          LSKs lag (4-4-2): Andre Hansen - Karim Essediri (Victor Grodås i 45), Michael Omoijuanfu, Hareet Singh, Eivind Damstuen (Robin Vågan i 10) - Robin Karlsen, Thomas Halstensen, Simen Rustadbakken, Stian Ringstad - Mathis Bolly, Fredrik Gulbrandsen (Collin N´Kee i 30)

                                          Kan være et tegn på at Essediri seriøst testes ut på backen. Et godt argument for å ha han på banen er dødballfoten, men om det skal komme på bekostning av defensiv trygghet er en annen diskusjon.
                                          Dødballfoten? Kødder du med meg eller...?
                                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                          Alltid Celtic og LSK

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎