LSK2 - sesongen 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Er endel like symptomer på 2. laget som på 1. laget. Scorer greit med mål, men det hjelper lite når man lekker som ei sil bakover.

    Fokuset på RESULTAT og POENGHØST virker bortglemt.

    Begynner å bli mer og mer tydelig at LSK som klubb har forsømt den forsvarsmessige drillinga. Det kan koste oss nedrykk både her og der.

    Trenerteamet bør innse at klubben har et problem, og legge inn litt overtid fremover.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • heidar
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2121

      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Trenerteamet bør innse at klubben har et problem, og legge inn litt overtid fremover.
      Planen er sikkert å dra inn litt ekstra penger på overtidsbetaling. Hvordan er arbeidsfordelingen rundt andrelaget for tiden?
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

      Endelig er mørketida over.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Målene fra kampen mot FK Tønsberg.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          3 flotte LSK-mål og forsvarsspill til forveksling likt 1.laget...
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            Jeg er på plass på kristiansand stadion. Kommer kort kamprapport etterpå, regner noe jævlig her. Start stiller sterkt lag, det gjør ikke vi.
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5096

              2-0 til Start 2 ved halvtid.

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5096

                4-0 til Start 2. Slutt.

                Kommentar

                • hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

                  4-0 til Start 2, og dermed ser det veldig stygt ut med tanke på spill i 2.divisjon neste år for LSK 2.

                  LSK stilte med følgende 11:

                  Hansen

                  Amundsen(?) - Mosis - Omoijuanfu - Vågan

                  Karlsen - Jakobsen -Halstensen -Grodås

                  Gulbrandsen - Rachid

                  Espen Rachid (født 91) debuterte for LSK i dag etter overgang fra Holmlia, og gjorde et OK inntrykk. Fikk heller ikke mye å jobbe med på topp, da Start hadde ballen mesteparten av kampen.

                  LSK hadde vel kun 1 stor sjanse i hele kampen, da Gulbrandsen kom alene gjennom etter å ha brukt farten sin til å løpe fra stopperne, men satt ballen rett til side for mål. Gulbrandsen gikk forøvrig ut med skade, og teipet en ispose til ankelen. Får håpe det ikke er alvorlig.

                  2 av baklengsmålene kom etter innlegg der den unge Wikstøl på Start fikk stå helt alene foran mål og heade inn, noe som selvsagt er svakt av LSK-forsvaret.

                  Av enkeltspillere vil jeg trekke frem Sondre Jacobsen på sentral midtbane. Han viste prov på kvalitet gjennom hele kampen, og jobbet bra. Ellers synes jeg det var skuffende kvalitet på spillerne våre i dag, men man skal ha i bakhodet at Start 2 stilte med et godt lag med både Borgersen, Bolanos, Khalili, Paulsen og Freeman, alle med tippeligakamper i år.

                  Verdt å nevne er at Bergdølmo gjorde comeback i dagens kamp, og var god de 20 minuttene han spilte. Hyggelig var det også å få med seg den gode tonen mellom Birkeland på LSK-benken og Tørum på tribunen.

                  For å si det som det er: Dette laget er ikke godt nok for 2.divisjon, og jeg tror faktisk juniorene våre får bedre nytte av et år i 3.divisjon der man kan styre kampene og utvikle eget spill , fremfor å løpe mellom i 90 minutter slik de gjør i år.
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    Ikke overraskende at Start vinner når de stiller med nevnte Borgersen, Bolaños og Freeman som alle er faste i 11'ern til Start, men som trolig spiller grunnet papirrot og karantener. Et fryktelig ungt og svakt LSK-lag burde ikke ha en sjanse mot et lag som stiller med disse spillerne.

                    Synd at LSK 2 gjør det så dårlig. I år fungerer det som en arena for de yngre, ettersom vi har så store skadeproblemer. Det er likevel ingen tvil om at det sportslig sett vil bli veldig dårlig matching for de eldre som ikke spiller fast i Tippeligaen. Dersom vi en gang i løpet av neste år skulle stille med tilnærmet skadefri tropp vil 3 divisjon gi spillere som Bergmann, Guldbransen, Occean/Arild, Gundersen osv. alt for dårlig matching. Nivåforskjellen mellom 2 og 3 divisjon er veldig stor og det vil være et stort tap for LSK å miste plassen i 2 divisjon. Per nå er det selvsagt ikke så veldig mye å gjøre med, ettersom det ikke virker til at vi sparer spillere i 2 divisjonskamper, men heller at vi ikke har bedre lag å stille. Vi får satse på direkte opprykk fra 3 divisjon, ikke minst fordi det også blir et voldsomt steg for de yngre spillerne å skulle gå fra 3 divisjon til Tippeligaen. For å ta det positive kan i det minste bli noen morsomme lokaloppgjør.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Tusen Takk for herlig kamp rapport Bra jobba..

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Ikke overraskende at Start vinner når de stiller med nevnte Borgersen, Bolaños og Freeman som alle er faste i 11'ern til Start, men som trolig spiller grunnet papirrot og karantener. Et fryktelig ungt og svakt LSK-lag burde ikke ha en sjanse mot et lag som stiller med disse spillerne.

                        Synd at LSK 2 gjør det så dårlig. I år fungerer det som en arena for de yngre, ettersom vi har så store skadeproblemer. Det er likevel ingen tvil om at det sportslig sett vil bli veldig dårlig matching for de eldre som ikke spiller fast i Tippeligaen. Dersom vi en gang i løpet av neste år skulle stille med tilnærmet skadefri tropp vil 3 divisjon gi spillere som Bergmann, Guldbransen, Occean/Arild, Gundersen osv. alt for dårlig matching. Nivåforskjellen mellom 2 og 3 divisjon er veldig stor og det vil være et stort tap for LSK å miste plassen i 2 divisjon. Per nå er det selvsagt ikke så veldig mye å gjøre med, ettersom det ikke virker til at vi sparer spillere i 2 divisjonskamper, men heller at vi ikke har bedre lag å stille. Vi får satse på direkte opprykk fra 3 divisjon, ikke minst fordi det også blir et voldsomt steg for de yngre spillerne å skulle gå fra 3 divisjon til Tippeligaen. For å ta det positive kan i det minste bli noen morsomme lokaloppgjør.
                        Kan vi få se Flisbyen-Lsk 2 neste år..

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Jeg ser det ikke som noen umulig oppgave å reddet 2. laget selv om det ser mørkt ut. Vi begynner å få en skadefri tropp, samtidig som det er slutt på cup og midtukekamper for 1. laget. Mange lag i den avdelingen der bør være overkommelig dersom vi får færre skader og unngår inneklemte LSK2-kamper slik som vi har hatt i det siste. Men det spørs jo hva LSK vil prioritere i forholdt til juniorlaget og a-laget.

                          Kommentar

                          • Emil
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 306

                            Hvis LSK2 skal berge plassen i 2. Div nå må det forsterkninger til, noe klubben ikke har råd til. Alternativet kunne vært å leie inn spillere til en lav pris fra naboklubbene, spillere som ikke spiller mye i sine klubber men som innehar kvaliteten som trengs. Tenker da i hovedsak på sentrallinja. Bergdølmo kunne spilt stopper sammen med feks Ulekleiv fra Strømmen som har gått gradene i LSK som yngre, og er en strålende midtstopper i 2. Div. Ved siden av han har du jo Jo Grønlund som jeg ikke vet hvor har blitt av.. Er mange billige spillere LSK kunne hentet som holder bra 2. Div-nivå. Å forvente å holde plassen i 2. Div med bare tenåringer er en tapt sak. Det går ikke. Om LSK2 skal Berge plassen er de nødt til å få inn forsterkninger. Spillere med litt hår på kassa som kan gå frem med rutine. Mange som helt sikkert vil være med for en billig penge hvis de samtidig kunne vært med og tent litt med A-laget. Man kan jo også spørre seg hvor smart det var å kaste ut alle de overårige juniorene i fjor og. Kaste ut alle de spillerene som har fått litt erfaring. Da risikerer LSK2 å spille mot Åkern på en liten humpete gressmatte neste år. 3. Div i år er jevnere enn år før, og det var vel ingen av lagene som slo noen av lagene fra Oslo-avdelingen i cupkvallen. Samtidig som spiller kan jeg jo glede meg til å spille mot spillere som Ringstad, Tokstad, Edwin, Søgård, Bjørkøy, Ruben, Fredrik, Mykle, m.fl. neste år

                            Kommentar

                            • WAK
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 964

                              Står på forumet at LSK spiller mot Vindbjart kl 13.00 i LSK hallen. Noen som kan bekrefte det?

                              Det er 2 uker til neste kamp for a-laget så vi bør vel stille med alle som ikke spilte i går. Gabrielsen, Mosis, Husar, Ringstad, Mykle, Søgård, Dosso, Guldbransen og Bergmann.

                              Møt opp og lag liv, trenger all den støtte vi kan få.

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                Opprinnelig skrevet av WAK
                                Står på forumet at LSK spiller mot Vindbjart kl 13.00 i LSK hallen. Noen som kan bekrefte det?

                                Det er 2 uker til neste kamp for a-laget så vi bør vel stille med alle som ikke spilte i går. Gabrielsen, Mosis, Husar, Ringstad, Mykle, Søgård, Dosso, Guldbransen og Bergmann.

                                Møt opp og lag liv, trenger all den støtte vi kan få.
                                Det står i dagens RB at kampen går kl. 13. Der står det også at Sundgot spiller.

                                Kommentar

                                • McGuffy
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 5096

                                  Straks avspark.

                                  Laget:

                                  Sutterud
                                  Omoijuanfo - Lunan - Mosis - Ringstad
                                  Tokstad - Dosso - Søgård - Bjørn
                                  Mykle - Arild

                                  Kommentar

                                  • Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

                                    Hvorfor stiller Bjørn på venstrekant og Mykle på topp når Bjørn er spiss og Mykle spiller venstrekant på A-laget?
                                    Lauken er vår venn!

                                    Kommentar

                                    • WAK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 964

                                      Rart ikke Husar er i lagoppstillinga. Han er vel skada alt han også.

                                      Kommentar

                                      • WAK
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 964

                                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                        Hvorfor stiller Bjørn på venstrekant og Mykle på topp når Bjørn er spiss og Mykle spiller venstrekant på A-laget?
                                        Står IKKE det i lagoppstillinga på RB-live nå. Bjørn som spiss og Mykle som kant.

                                        Kommentar

                                        • McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5096

                                          Ringstad ut med skade etter 16 minutter! Bloody fantastic!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎