LSK-Søpla, Åråsen mandag 13. april kl. 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1555

    Tabellen lyver ikke. Dette er en bunnkamp. Og vi fremstår dessverre som en nedrykkskandidat.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      Hel.ve.te.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • BlodigHøne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 729

        Hvorfor må Occean føre ballen 2 meter fremfor seg når han skal fremover? Ikke rart han alltid bommer alene med keeper når han må bruke all sin konsentrasjon på å det hele tatt klare å holde på ballen, selv uten press.
        Oh, fishy, fishy, fishy fish!
        That went wherever I... did go!

        Kommentar

        • Kanarijenta
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 504

          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Det er på tide å tenke revolusjonært nå. Otto og Occean bør selges til sommeren, spesielt er sistnevnte en belastning for alt offensivt spill. Det er en grunn til at det offensive spillet sist fungerte da Uwe vraket Occean, og jeg har sett nok nå. Jeg er simpelthen drittlei hele fyren og spillestilen hans. Otto bør helt avgjort miste plassen til Hansen nå, og Tommy Skjerven er en rass.
          Enig, men Mouelhi kan vel snart også finne seg noe nytt. Har ikke tilført noe særlig til denne klubben de siste to årene..
          Super Kanaris

          Kommentar

          • forzafugla!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 461

            Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
            Hvorfor må Occean føre ballen 2 meter fremfor seg når han skal fremover? Ikke rart han alltid bommer alene med keeper når han må bruke all sin konsentrasjon på å det hele tatt klare å holde på ballen, selv uten press.
            Er jo like stor sjangs for at Occean scorer mål riktig vei, som at Otto gjør det.. Han må ha det værste bunnivået i hele TL.

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
              Hvorfor må Occean føre ballen 2 meter fremfor seg når han skal fremover? Ikke rart han alltid bommer alene med keeper når han må bruke all sin konsentrasjon på å det hele tatt klare å holde på ballen, selv uten press.
              Fordi han har dårlig grunnteknikk. Har alltid synes at OO ser ut som en utøver som først begynte å spille fotball når han var 15-16, og at det ikke er en naturlig idrettsform for han. Touchen til Occean er komplett fraværende, driven mot mål mangler tross at han har godt tempo, men han kompenserer for sine store tekniske svakheter med veldig god fysikk og hyfsad hodespill.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                1 omgang i dag bærer preg av det samme som tidligere synes jeg, ingen ro i spillet, spillerne ser ut som dem stresser seg over hodet og får panikk når dem får ballen og utfører de utroligste dumme ting.
                Vi må få roa oss ned i spillet, utføre ting enklere i stedet for penere og panikkspark på ballen. Klareringer som er enkle er livsfarlige i LSK fordi vi rett og slett BOMMER på ballen for ofte, også det i ren panikk.

                knall og fall fortsetter som det har gjort de siste sesongene nå, bare i dag mister vi 2 sjangser til kontring og innlegg fordi spillere sklir og detter med ballen i bena. Dette synes jeg er totalt uakseptabelt på dette nivået ( hvilket nivå vi enn har da, bunnivå tydeligvis) klubben kan ikke akseptere at dette fortsetter og må ta tak i dette ASAP!!!!!!!! samtidig som dem tar tak i det spillet vi viser nå om dagen.
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • holmiz
                  The kjøkken-kanariz
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6064

                  Her er det såpass mye å ta tak i, stort sett alt som har foregått etter selvmålet til metern har vært begredelig, og kampen sett under ett har vært helt forferdelig. Rett nok var det tendenser til fint spill i starten av kampen, og med litt tur kunne vi faktisk hatt to meget pene scoringer (Arildo og langskuddet til Bolly(?)).

                  Men de siste 20 minuttene har vært regelrett vondt å se på. Vi løper rundt som hodeløse høns, evner ikke å treffe medspillere og klarer ikke en gang å stå på beina. Det hele topper seg med en haug med skader.

                  Stor takk også til prestestyret i Norge som sørger for at det eneste ølet tilgjengelig på butikken er av merket alkoholfritt. Jeg har heller ikke en dråpe ildvann tilgjengelig i kåken for å dempe på smerten.

                  Snakker om blåmandag i dobbel forstand.
                  Hilsen Anders

                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
                    Hvorfor må Occean føre ballen 2 meter fremfor seg når han skal fremover? Ikke rart han alltid bommer alene med keeper når han må bruke all sin konsentrasjon på å det hele tatt klare å holde på ballen, selv uten press.
                    Ja det kan vi sikkert lure på til vi blir grønne i øya...
                    Men det er ikke Occean som mister ballen og slår feilpasninger i ett jævlig kjør på egen halvdel gjennom hele omgangen......!
                    Som så ofte før blir fokuset på hva spissene ikke kan, men hva med de sentrale midtbanespillerne? De står lavt begge to (nesten ikke plass til en ball mellom de og midtstopperne en gang) de sklir, kommer for seint inn i taklingene og mister ballen stort sett hver gang de ikke burde.... Ja takk til bedre målteft hos spissene, men tror det er på tide å putte fingern i jorda og prøve noe nytt på den sentrale midtbanen.
                    Så dere hvor lett Ringstad og Gabrielsen kom seg gjennom midtbaneleddet til enga de få gangene de fikk mulighetene til det? Ja det var gode tendenser hos Bolly også, men hvor er resten av laget når man vinner ballen og egentlig skal gå fremover?

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Tull. Vi er ikke en nedrykkskandidat. VIF derimot, er det. De flyter på det faktum at vi har en spillestil som passer deres temposvake men fysisk sterke mannskap perfekt, pluss at de har voldsom selvtillit mot akkurat oss pga de siste to årenes kamper. Jeg tror uansett dette blir uavgjort, men det er bare om vi får taket på DFH, som er deres eneste gode spiller. Tror ikke det var bra for oss at Berre kom inn for Moa, han er en spiller som historisk sett presterer godt mot oss, mens moa er i elendig form og uansett ikke er så god som hypen skriker om.

                      Vårt hovedproblem er at vi stiller med en sentrallinje hvor bare en tredjedel egentlig er god nok. Mouelhi var bra i fjor, men er ikke den ballsentralen og kreative gnisten et lag som vårt trenger. Han holder ikke mål. Occean er statisk, har dårlig bevegelse, dårlige pasninger og et elendig fotballhode, og har ødelagt det offensive spillemønsteret vårt i flere år. Hvordan han kan prioriteres foran Arildo er for meg helt utrolig. Spissparet vårt bør være Arildo-Edwin, dette er to spillere som utfyller hverandre perfekt. Den ene er en kreativ og intelligent spiller med målteft, og den andre er en blodtekniker med evnen til å gjøre det uventede. Jeg vet ikke nok om Bergmann til å si at han er en kandidat, men kan uansett ikke forestille meg at han skal være like ødeleggende for laget som Occean er.

                      Karma er som kjent et ludder, så nå scorer vel Occean. Jaja, i så fall kan jeg for en gangs skyld leve med å gå litt i minus. Jeg baserer uansett ikke dette på en omgang mot helvete, men på tre sesonger med underprestering på tross av enkelte perler.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Thomas P
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Aug 2005
                        • 59

                        Bra opplegg... tv2 filmer ved avspark først på diadora skoa og så på det fuktige gresset.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          Og der er han i gang igjen... Hvordan i helvete er det mulig å stå ti meter i offside etter førti sekunder???
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • Kanarijenta
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 504

                            Å herregud, Occean. 40 sekunder er gått og du har blitt blåst av for offisde to ganger! Faen, jeg blir irritert!
                            Super Kanaris

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              OO er for opptatt med å komme fra offside til å kunne score
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Ja det kan vi sikkert lure på til vi blir grønne i øya...
                                Men det er ikke Occean som mister ballen og slår feilpasninger i ett jævlig kjør på egen halvdel gjennom hele omgangen......!
                                Som så ofte før blir fokuset på hva spissene ikke kan, men hva med de sentrale midtbanespillerne? De står lavt begge to (nesten ikke plass til en ball mellom de og midtstopperne en gang) de sklir, kommer for seint inn i taklingene og mister ballen stort sett hver gang de ikke burde.... Ja takk til bedre målteft hos spissene, men tror det er på tide å putte fingern i jorda og prøve noe nytt på den sentrale midtbanen.
                                Så dere hvor lett Ringstad og Gabrielsen kom seg gjennom midtbaneleddet til enga de få gangene de fikk mulighetene til det? Ja det var gode tendenser hos Bolly også, men hvor er resten av laget når man vinner ballen og egentlig skal gå fremover?
                                Den sentrale midtbanen vår er tannløs. Største problemet til LSK siden Koren stakk. Mouelhi er etter min mening for dårlig for LSK. Søgård står på og kjemper, og hadde sett bra ut med en god sentral offensiv midtbanespiller ved sin side. DET mangler denne klubben.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  Den sentrale midtbanen vår er tannløs. Største problemet til LSK siden Koren stakk. Mouelhi er etter min mening for dårlig for LSK. Søgård står på og kjemper, og hadde sett bra ut med en god sentral offensiv midtbanespiller ved sin side. DET mangler denne klubben.
                                  Veldig enig!

                                  Gud som jeg savner tiden da vi hadde en sentral midtbanespiller som Ståle, Kristinsson og sist Koren.
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    NEEEEI, vi tar ikke ut ARILD !!!!!! faen også!
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • m_skedsmo
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2006
                                      • 212

                                      Nå sitter den snart, faen dette er bedre.

                                      Kommentar

                                      • m_skedsmo
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2006
                                        • 212

                                        Arild ut?? Nå? Har vi brukt opp alle byttene alt nå? Arild er jo mannen som kan avgjøre hele greia for oss.

                                        Kommentar

                                        • holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

                                          Beklager men nå kjenner jeg at jeg blir rett arg her!

                                          At Edwin skal inn er jeg forsåvidt enig i, men ta ut Arildo og la metern fortsette?!?

                                          Svakt, Henning, svakt.
                                          Hilsen Anders

                                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                          Kommentar

                                          Working...