LSK-Søpla, Åråsen mandag 13. april kl. 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Fy fader, Riseth er dåååårlig
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      For ett mååååååååååååål

      Kommentar

      • m_skedsmo
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2006
        • 212

        Opprinnelig skrevet av andersmm
        Fy fader, Riseth er dåååårlig

        Riseth får bare spille fordi PSA, Eriksen, og Ringstad er ute.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          Hvorfor leide vi ikke ut ham, istedetfor SP? Gud fader så dårlig han er, han henger ikke med et eneste sekund i dag.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • m_skedsmo
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Aug 2006
            • 212

            I dag synes jeg unggutta er best. Gabrielsen imponerer, det samme gjør Bolly, og Nordtveit er solid. De gamle stinker, Riseth, OO, Kiko, og at Søgård ble kåret til dagens beste LSK spiller?? Hvorfor det?

            Håper å se den samme forsvarsfireren fra start mot TIL, og at OO erstattes med Edwin. Kiko trenger heller ikke møte opp på flyplassen.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
              I dag synes jeg unggutta er best. Gabrielsen imponerer, det samme gjør Bolly, og Nordtveit er solid. De gamle stinker, Riseth, OO, Kiko, og at Søgård ble kåret til dagens beste LSK spiller?? Hvorfor det?

              Håper å se den samme forsvarsfireren fra start mot TIL, og at OO erstattes med Edwin. Kiko trenger heller ikke møte opp på flyplassen.
              At Søgård ble kåret til beste LSK spiller er jo en skam...
              Den står helt klart mellom Gabrielsen og Bolly...
              Edwin og Ringstad spilte for kort til å bli med i den vurderinga.

              Kommentar

              • Eriksve
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 885

                Vil gjerne se Bolly fra start neste gang, uavhengig av om Riise er spillerklar eller ikke. Men som flere her sier så mener jeg at den sentrale midtbanen er problemet, blir for baktungt der og har ingen som er med og bidrar med offensive løp.

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  Opprinnelig skrevet av Folke
                  Spar meg for sånne usakligheter a....
                  0-2 er helt mot spillets gang.
                  Ræva av de etablerte, men jaggu meg strålende spill av de yngste til tider.
                  det er ikke engang usaklig, faktisk helt saklig, at jeg mener laget fremstår som noen fitter nå er det jeg faktisk mener! og min mening er saklig for meg

                  å si at 2-0 er mot spillets gang er en uttalelse som hører hjemme på plata.
                  selv om vi er bedre i 2 omgang så hjelper ikke det , og grunnen er fordi vi er helvetes dårlig i alt for mange ledd. Vi er totalt ineffektive\ DÅRLIGE foran mål, det er kun LSK som kan gjøre noe med det, dermed vil det si at vi er for dårlige. Foppall går ut på å score mål ikke på å spille fint i 30 min og ha masse sjangser.
                  Vi spiller en sinnsyk dårlig omgang for så og spille litt bedre i den neste, men dette ender opp med at hver 2 omgang i kampene blir en kamp for å nå uavgjort, uakseptabelt!
                  det er kun en ting som kan kalles mot spillets gang i foppall, og det er feildømming, VIF fikk 2-0 fordi dem var effektive samtidig som vi var DÅRLIG
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1555

                    Da er vi ferdige med kamper mot noen av de pt dårligste lagene i serien, som Aalesund, VIF og Viking. Nå venter bedre motstand mot Tromsø og RBK. Er redd vi kommer til å slite lenge i bunnen av tabellen også i år.

                    Kommentar

                    • Øystein
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Feb 2006
                      • 79

                      Synes mye av problemet vårt ligger på sentral midtbane. Utrolig mye svake pasninger og involveringer. Mouelhi og Søgård er ikke gode nok i dag, kommer ikke oppi situasjonene, og det florerer med feilpasninger.

                      Mye bra av Edwin, pluss Gabrielsen og Ringstad, og lovende takter fra Bolly. Men det er den sentrale midten vår som er hovedproblemet. Og der har Henning en stor jobb foran seg virker det som.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av Eriksve
                        Vil gjerne se Bolly fra start neste gang, uavhengig av om Riise er spillerklar eller ikke. Men som flere her sier så mener jeg at den sentrale midtbanen er problemet, blir for baktungt der og har ingen som er med og bidrar med offensive løp.
                        Bolly og BHR på hver sin kant, som jeg har sagt tusen ganger før er de to de klart beste vingene vi har... de eneste ordentlige vingene i stallen.
                        Sentralt på midtbanen MÅ det inn med en spiller med bedre offensive kvaliteter, det er helt sykt å se hvor lavt begge de 2 sentrale ligger... blir aldri press på ballfører og vinner sjeldent ballen fra motstanderen. De få gangene de vinner ballen er de altfor langt unna spissene til at de skal klare å skape noe farligheter.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                          det er ikke engang usaklig, faktisk helt saklig, at jeg mener laget fremstår som noen fitter nå er det jeg faktisk mener! og min mening er saklig for meg

                          å si at 2-0 er mot spillets gang er en uttalelse som hører hjemme på plata.
                          selv om vi er bedre i 2 omgang så hjelper ikke det , og grunnen er fordi vi er helvetes dårlig i alt for mange ledd. Vi er totalt ineffektive\ DÅRLIGE foran mål, det er kun LSK som kan gjøre noe med det, dermed vil det si at vi er for dårlige. Foppall går ut på å score mål ikke på å spille fint i 30 min og ha masse sjangser.
                          Vi spiller en sinnsyk dårlig omgang for så og spille litt bedre i den neste, men dette ender opp med at hver 2 omgang i kampene blir en kamp for å nå uavgjort, uakseptabelt!
                          det er kun en ting som kan kalles mot spillets gang i foppall, og det er feildømming, VIF fikk 2-0 fordi dem var effektive samtidig som vi var DÅRLIG
                          Å si at laget eller enkeltspillere er dårlig det er jaggu meg helt greit..
                          Men å kalle laget sitt for noen jævla fitter, DET ER USAKLIG.
                          Vask munnen din gutt!

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            Tull. Vi var mye bedre enn Viking, ble rævkjørt av diadora, banen og været i Aalesund, og var så mye bedre enn VIF i andre omgang at deres første omgang tydelig beviser at flaks og marginer samt slapp og dårlig innstilling hos våre "etablerte" er eneste grunn til at dem var bedre da. Vi viste mot Stabæk hvor gode vi egentlig er, og sånn er det med den saken. Jeg har tippet sjetteplass, men er villig til å nedjustere til åttende/niende. Vi er ikke bunnlag, men med Occean som førstevalg kan det bli tynt med mål.

                            Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men vi trenger Bjørkøy på midten.
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • nebbjævel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2009
                              • 511

                              0-1 kommer som en konsekvens av nok en håpløs ball bakover fra Kiko. Dette har det vært alt for mye av. Han bør nok få hvile litt nå. At OO avslutter angrepet med sjølmål er vel en tilfeldighet, men jeg er enig med den kritikken som er satt fram mot ham på denne tråden. Unggutta skal ha all ære av innsatsen.

                              Kommentar

                              • Martini
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 294

                                Hjemme igjen, FAEN!!!!.... detta var ufortjent rett og slett,ett poeng ihvertfall hadde vært på sin plass---
                                FUGLA TIL VI DØR!

                                Kommentar

                                • Kristian
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 690

                                  Nå må faen meg noe gjøres!

                                  jeg er litt keen på å see bh riise inn på midten, han spilte godt i den rollen mot finland på landslaget. Den sentrale midtbanen vi har nå er ikke god nok verken offensivt eller defansivt. Den er altfor varierende i kvalitet.
                                  Derimot, så er unggutta veldig gode, og synes hvertfall at bolly bør starte neste.

                                  Occean bør bli benkvarmer etter denne seriestarten. Elendig. Rett og slett.

                                  Otto fredriksson har tapt seg som faen i det siste. Han holder ikke mål lenger. BYTT HAN UT

                                  Kommentar

                                  • ap4
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 271

                                    Drittresultat mot et skikkelig møkkalag som knapt skaper en sjanse.

                                    Og Occean: Hvor mange sjanser er det egentlig mulig å misbruke???

                                    Og Diadora: Er det mulig å heve avtalen???

                                    Kommentar

                                    • WAK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 964

                                      Fy faen for et sippe forum. Så fort ting ting går dritt er det "uthengning" av spillere og sipping til den store gullmedaljen. At vi ikke er noe medaljekandidat er det ingen tvil om men vi har faktiske vært på full høyde mot både Viking og Stabæk. Og begynne å lage tråder om at de vil ha enkeltspillere ut av klubben er for dumt. Helt enig at Occean har vært dårlig og bør komme seg på benken men; 1. Jeg vedder på at Occean blir toppscorer for LSK i år. Noen som vedder i mot? 2. Occean blir brukt helt feil. Det ble sagt at Occean ikke skulle bli brukt som et oppspillpunkt men skulle bli brukt rettvendt. Det skjer jo ikke. 3. Synes dere helt ærlig at Sundgot har vært mye bedre enn Occean i år? Edwin fikk starte en kamp og beviste at har vært best som innbytter. Stor forskjell på å komme inn i 2 omg når det er mange slitne enn å starte. Men ja Occean har vært dårlig og bør bli satt på benken. Forresten....i noen av treningskampene ble Occean brukt rettvendt og det var mange som skrøt av Occean. Ble blant annet sagt at ingen hadde sett Occean så rask og bra før. Sikker på at Occean begynner å sette sjansene og scorer tosifra og blir toppscorer i år også.

                                      Kommentar

                                      • yesda
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jan 2007
                                        • 182

                                        En liten positiv situasjon var når Nordtveit skjelte ut Berre. Viser at han ikke har noen respekt for de mer etablerte TL-spillerene. Finfint!

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          For en bedriten sentral midtbane vi har, feilpasningene florerte og de var aldri på plass, Vif fikk masser av rom å boltre seg i. Otto synes jeg igjen er overvurdert og bæsjer seg ut litt på den første men massivt på den andre. Occean er en vandrende katastrofe, og når Henning Berg sier han er i form, så sier jeg; HVOR OG NÅR??

                                          Kommentar

                                          Working...