Start-LSK Sør Arena 06-05-09 kl 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #41
    Tipper vi taper 3-1 på Sør-Arena!

    André Hansen

    Ruben Gabrielsen, Håvard Nordtveit, Frode Kippe, Stian Ringstad

    Bjørn Helge Riise, Emanuell Nosa Igiebor, Khaled Mouelhi, Magnus Myklebust

    Björn Bergmann Sigurdarson, Arild Sundgot.

    Kommentar

    • heg
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2007
      • 112

      #42
      Vi må ha en mann på bolanos hele tiden slik at han ikke får drive på egenhånd. Ikke ta enorme sjanser offensivt på vår venstre side så han får masse rom.
      Start virker slitne til tider mot slutten. Myggen kan da umulig klare å spille nesten to hele kamper på 4 dager ?

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #43
        Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er skråsikker på at vi tar tre poeng mot Start. At de banka Engen, gjør meg bare enda mer sikker. De er sikkert høyt oppe foran møtet med tabelljumboen, men vil gå på en smell.

        Kommentar

        • Stan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1075

          #44
          Noe som sier meg at speider apparatet til IK Start må være über-klasse. I år har de Bolanos, ifjor hadde de Annan. Mens vi kjøper JML, Kiesen,MJ, JÅB,SP for uttallige millioner?!

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #45
            Opprinnelig skrevet av Stan
            Noe som sier meg at speider apparatet til IK Start må være über-klasse. I år har de Bolanos, ifjor hadde de Annan. Mens vi kjøper JML, Kiesen,MJ, JÅB,SP for uttallige millioner?!
            Mens vi år hjar hentet Nosa, Eddy, Dosso, Ringstad, Nordtveit og Bergmann Sigurdarson. Du ser kanskje at ting har endret seg litt her også? De gutta vi har hentet inn kommer til å vise seg verdt sin vekt i gull.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • woody
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 374

              #46
              Kanskje litt på siden, men syklet gjennom Vålerenga på vei hjem fra jobb da Verthus-bussen slapp av klanen på Vålerenga Vertshus etter Start-kampen i dag.

              MYE GOD TRØST I TRISTE BLÅ FJES . . . Søpla har ingen unnskyldning for hvorfor det går så dårlig - vi har tross alt noen halvdårlige unnskyldninger . . .

              Men, er urolig for Start. Raske og bevegelige spisser og midtbanespillere høres ikke akkurat optimalt ut nå . . .
              woody

              Kommentar

              • stian
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Sep 2004
                • 156

                #47
                Syting!

                Det er mer syting nå en det det var i fjor jo. Det er ikke dommeren som bestemmer hvem som vinner, det er det laget som putter ballen flest ganger i motstanderens nett som vinner! Det er ikke sånn at vi står uten seier fordi vi har hatt dommeren mot oss! Jeg har hatt mine runder med å klage på dommeren, men det å si at vi taper fordi masse teite påfunn om at nff er mot oss! Latterlig!

                har en merkelig følelse av tre poenger i magen gleder meg til å gå forbi kålenga!
                stian;);)

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av stian
                  Det er ikke sånn at vi står uten seier fordi vi har hatt dommeren mot oss!
                  Dersom vår korrekte 2-0-mål mot RBK hadde blitt godkjent, er jeg temmeilig sikker på at vi hadde stått med en tre-poenger.

                  En annen ting; myggen løp ut på banen igjen etter at han var byttet ut. Dette skjedde da Bolanos scoret. Dette burde vel vel vært et gult kort slik at myggen skulle hatt rødt og stått over mot oss?

                  Kommentar

                  • stian
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2004
                    • 156

                    #49
                    [QUOTE=KFL41;345629]Dersom vår korrekte 2-0-mål mot RBK hadde blitt godkjent, er jeg temmeilig sikker på at vi hadde stått med en tre-poenger.

                    Hvordan kunne jeg vite at den ville komme?

                    Det er fortsatt feil å si at det bare er dommerens feil, noe noen ahr en tendens til å gjøre på forumet. Er enig i at mot rævbk var dommern sensjasonelt rævva!
                    stian;);)

                    Kommentar

                    • stian
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2004
                      • 156

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                      Dersom vår korrekte 2-0-mål mot RBK hadde blitt godkjent, er jeg temmeilig sikker på at vi hadde stått med en tre-poenger. ?
                      hvordan viste jeg at den kom?

                      Enig i at dommeren var direkte rævva mot RBK, men at det er bare dommerens skyld at vi ikke står uten tre poenger er feil. Burde vunnet mot VFK.
                      stian;);)

                      Kommentar

                      • wænk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 2244

                        #51
                        Det er selvfølgelig ikke bare dommerens feil, men når det skjer kamp etter kamp, er det jævlig vanskelig å ikke klage på dem.
                        Ingen tvil om at de har fratatt oss noen poeng, uansett hvor mye man ønsker at vi kunne avgjort på egenhånd. Det blir vanskelig med elendige kampledere.
                        If you're not living on the edge, you take up too much room!

                        Kommentar

                        • stian
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2004
                          • 156

                          #52
                          så sant så sant syns bare det tok litt overhånd med syting!
                          Folk roper ut tap, bare man får vite hvem dommeren er!
                          stian;);)

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av stian
                            hvordan viste jeg at den kom?
                            Fordi du skrev dette:

                            Opprinnelig skrevet av stian
                            Det er mer syting nå en det det var i fjor jo. Det er ikke dommeren som bestemmer hvem som vinner, det er det laget som putter ballen flest ganger i motstanderens nett som vinner!
                            Faktum er jo nettopp at vi puttet ballen i nettet mot RBK, men ble frarøvet den matchvinnende 2-0-scoringen. Det er håpløst å analysere LSKs sesong til nå uten å vurdere dommernes prestasjoner.

                            Kommentar

                            • stian
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Sep 2004
                              • 156

                              #54
                              Ja, vi har hatt dommerne mot oss, men å fylle to sider på et forum hvor man klager over at man har fått en dommer, det syns jeg er i overkant!
                              stian;);)

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                #55
                                Slett ikke, all den tid vi her snakker om Herr Nemesis Skjerven, en slags dommer som fløyter ufattelige 60 % av våre kamper til tap. Da er det lov, nesten påkrevet faktisk, å syte. Og naturlig å spørre seg om dommeren bør få lov å dømme vårt lag i det hele tatt.

                                I Frankrike og endel andre sørligere land hadde de gått uti gatene og satt fyr på bildekk for mindre enn dette ;-)

                                Ellers virker Start nokså bra, men langt fra uslåelige, gitt at vi får lov å beholde regulære mål og slippe å spillere sendt av banen for ingenting.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • nebbjævel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2009
                                  • 511

                                  #56
                                  Fokuset på dommerne er naturlig, men nytteløst når det gjelder kommende kamper. Vi må holde oss til det vi kan gjøre noe med, m.a.o. eget spill. Den største utfordringen på onsdag heter Bolanos. Hvis Mykle kan fortsette å ta de defensive løpene forsvarer han en plass på laget selv om han ikke får til stort framover. Jeg tror høyresida i forsvaret får en lettere jobb enn venstresida dersom Børufsen spiller på den vanlige plassen sin. Noe for Gabrielsen ? Bolanos må ikke få ballen. Hvem kan nøytralisere Myggen som genial ballfordeler på midten ? Bare noen løse tanker.......

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Fordi du skrev dette:


                                    Faktum er jo nettopp at vi puttet ballen i nettet mot RBK, men ble frarøvet den matchvinnende 2-0-scoringen. Det er håpløst å analysere LSKs sesong til nå uten å vurdere dommernes prestasjoner.
                                    litt uenig, vi har spilt 7 kamper, ikke vunnet noen , har 3 uavgjort og 4 tap, da er man rett og slett ikke god nok. Vi kan ikke skylde på alt annet lenger uansett om laget ikke har sucked, eller om dommerne har vært litt mot oss.

                                    Start kommer til å bli knallhard og jeg er redd denne kampen, men hadde vært å håpe at det løsne litt for Fugla og en seier i denne kampen ville gjort mye for laget vårt
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7055

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                                      Faktum er jo nettopp at vi puttet ballen i nettet mot RBK, men ble frarøvet den matchvinnende 2-0-scoringen. Det er håpløst å analysere LSKs sesong til nå uten å vurdere dommernes prestasjoner.
                                      Sant nok at vi har hatt dommeruflyt i to av kampene. Det virkelig bekymringsverdige for min del er uansett hvordan vi slipper inn målene våre. Mot RBK kom begge målene som følge av grove, personlige feil. De to første baklengsmålene mot Brann det samme. Forsvaret virker som helhet solid, men gjør likevel like mange kjempebrølere hver for seg som vi gjorde i fjor. Å ha en nesten ren tenåringsrekke der bak hjelper ikke på den saken.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #59
                                        Det blir viktig mot Start at vi ikke glipper på markeringene, det har vi gjort i ALLE kampene nå, grove markeringsfeil hvor det virker som spillerne ser for mye på ballen og for lite på hvor motstander beveger seg. Det har vi gjort gang på gang på gang! og det må rettes opp, slutt å følge ballen slavisk, men se litt på motspillere også, og prøve å "lese" litt mere spill.
                                        Vi må bli bedre uten ball
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Roll75
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 834

                                          #60
                                          Kan desverre ikke i min vildeste fantasi se for meg mer enn ett poeng her. Tror vi må vise angrepsspill et stykke over det vi har levert til nå. Samtidig må forsvaret bli bedre. Synes ikke at OO klart forsvarer en plass på laget, så det blir spennende å se hva Berg kjører på topp.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎