1. runde i cupen: Østsiden - LSK søn. 10. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Enig. Dette må være ekstremt pinlig for Berg, hvis han eier skam i livet.

    Det måtte et 3.-divisjonslag til før han kunne ta sin første seier i år. Atpåtil var det en knepen seier.

    Nei folkens. De av oss med hodet på rett plass ser hvor dette bærer hen.
    Det som er så bekymringsfullt er hvor lite vi skaper til tross for det som virker å ha vært et solid overtak. Utenom en haug med cornere da, dødballmuligheter vi uansett er bedritne på. Sitter med særdeles blanda følelser nå.

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      Håper på rapport fra noen av de som har sett kampen, når de kommer hjem.

      Ut fra rapportene fra kampen prøvde Østsiden å begrense nederlaget og spille kompakt.

      Kommentar

      • Bekkis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 441

        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Det som er så bekymringsfullt er hvor lite vi skaper til tross for det som virker å ha vært et solid overtak. Utenom en haug med cornere da, dødballmuligheter vi uansett er bedritne på. Sitter med særdeles blanda følelser nå.
        Ut ifra referatet så kjempet ØIL med nebb og klør i forsvar. da er det ikke lett uansett hvor mye bedre man skal være. Noe som ikke er noen forskjell på divisjoner er egenskapen til å løpe. Når dem løper som idioter så blir det ikke lett å skape så jævlig mye. de har antageligvis 10 mann bak ball konstant, og da blir ikke akkurat rommene å tre baller i store...

        Kommentar

        • BlodigHøne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 729

          Opprinnelig skrevet av Bekkis
          Ut ifra referatet så kjempet ØIL med nebb og klør i forsvar. da er det ikke lett uansett hvor mye bedre man skal være. Noe som ikke er noen forskjell på divisjoner er egenskapen til å løpe. Når dem løper som idioter så blir det ikke lett å skape så jævlig mye. de har antageligvis 10 mann bak ball konstant, og da blir ikke akkurat rommene å tre baller i store...


          Dette gjør vel alle 3. divisjonslag i cupen, uten at det stopper andre lag fra å score 5-6 mål mot dem.
          Oh, fishy, fishy, fishy fish!
          That went wherever I... did go!

          Kommentar

          • Bekkis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 441

            Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
            Dette gjør vel alle 3. divisjonslag i cupen, uten at det stopper andre lag fra å score 5-6 mål mot dem.
            Det er vel både og. Verdal var ikke akkurat rundt engaspillerne som klegger. situasjonen til Lillestrøm gjør også at de små lagene virkelig får trua. Ikke like lett å ha trua på seier når du møter serieledern...
            ØIL er et såpass godt lag at man nesten kan regne dem for aet 2 div lag å være.

            Kommentar

            • glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1251

              Jeg er enig i at 2-3 ikke er et godt nok resultat.
              Men nå vant vi en kamp.Det er lenge siden.
              Uansett divisjon velger jeg og tenke på det positive.
              En sier i cupen og videre envagement.
              Stå på gutter.
              Dette kan gi trua tilbake

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Joho! Vi gikk videre! Live-oppdateringen til lsk.no fintet meg ut:
                LSK opp i 2-1 på Østsiden stadion

                Eneste jeg registrerte var 2-1 og Østsiden, så i kombinasjon forbannelse/frustrasjon smelte jeg igjen PCen, tok med meg minstejenta og leste godnatt-historie for henne, hellig overbevist om at Østsiden hadde tatt ledelsen 2-1. Det heter 1-2 på bortebane!!!

                Når jeg kommer tilbake til denne tråden og ser at vi ledet 3-1, hadde god kontroll og sikret avansement, så sitter smilet løst!
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  Opprinnelig skrevet av Bekkis
                  Ut ifra referatet så kjempet ØIL med nebb og klør i forsvar. da er det ikke lett uansett hvor mye bedre man skal være. Noe som ikke er noen forskjell på divisjoner er egenskapen til å løpe. Når dem løper som idioter så blir det ikke lett å skape så jævlig mye. de har antageligvis 10 mann bak ball konstant, og da blir ikke akkurat rommene å tre baller i store...
                  Enig i at det gjør det vanskelig å score mange mål, men jeg er mer bekymret over at vi slipper inn to mål mot et slikt lag.

                  Kommentar

                  • aamodtod
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • May 2006
                    • 10

                    Et lite stemmingsbilde fra de fremmøtte kanarifans

                    Kommentar

                    • joacim
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2009
                      • 559

                      jeg er jeggu glad for at jeg jobba i dag, jeg skrudde på radioen kl 1800. hørte på cupen. alle tippeligalagene. det starter med et smil. molde ligger under etter 3 min... WOW!..-- men smilet forsvant. å så har vi en melding fra frederikstad . østsiden har scoret mot lsk.. jeg var så deppe. ennå et nederlag... men heldigvis ente det bra.. en knepen 3-2 seier mot et 3 divisjonslag.. det ER ikke bra nok... det må snart skje noe her? men herregud. vi er videre i cupen forza fugla !
                      Styremedlem 2016

                      Kommentar

                      • TezzyT
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • May 2009
                        • 2

                        Det var deilig med en seier uansett!!!
                        Håper ting snur seg til det positive!!!!

                        Kommentar

                        • chrissp
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 2403

                          Ganske artig, skremmende, pinlig, etc, det som ØIL-keeperen uttalte på TV2.

                          1) Hadde ikke trodd LSK var så dårlige.
                          2) Ganske morsomt at LSK var mest opptatt av å drøye tida på slutten.

                          OK, dette var fritt etter hukommelsen, men essensen er der. Essensen er vel også den at dette ikke akkurat var den gode oppkjøringen mot ODD som Henning Berg hadde ønsket. Hva akkurat det forteller meg vet ikke jeg helt men noe forteller meg motivasjon, innsats og samhandling. Den siste er kanskje ikke så lett å gjøre noe med når det er mye skader i laget, men de to første bør være innen rekkevidde å heve til et anstendig nivå på kort tid hvis du er trener. Og med disse to tilstede bør det kunne blitt en kosetur til Fredrikstad og ikke farlig nær latterliggjøring igjen.

                          Når så Berg gikk høyt på banen i forkant av kampen og ikke leverer varene, så blir jeg ikke akkurat beroliget for fremtiden.
                          Bølerkanaris

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            Synes alt pratet om at det er vanskelig å vinne med juniorer på laget blir litt rart når vi slipper inn 2 mot et 3. div lag med to stoppere godt over 30. Svakhetene Riseth har vist tidligere er det som bekymrer meg mest for tiden. Vi må få tetta igjen bakover!

                            Kommentar

                            • KrisB
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2008
                              • 2923

                              Laget vi stilte med i dag var vel det beste laget vi har nå, utifra forholdene med skader osv. At vi da bare klarer å score 3 mål og at vi slipper inn 2 mål er utrolig.

                              Mot et 3.divisjonslag skal vi bare kunne sitte avslappet og se på kampen, se hvem som scorer, hvem som får assist å sånt. Ikke sitte å bite negler fordi det er sjans for at vi ryker ut i cupen's første runde.

                              Og det er bare 6 dager til kampen mot Odd! Nervøs...... ja.

                              Kommentar

                              • Bekkis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 441

                                Opprinnelig skrevet av KrisB
                                Og det er bare 6 dager til kampen mot Odd! Nervøs...... ja.
                                Odd spiller cupkamp 13. Altså tre dager før. Vi får håpe at det blir 120 minutter med stanging for oddrane.

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  Noen med rapport fra kampen? Børs, eller evt spillervurderinger? Hvordan var innhoppet til Bolly? Nosa? Hva skjedde med Dosso?

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    Dosso virket som fikk et lite overtråkk noen minutter før pause, og Kåsene spurte om han kunne fortsette til pause. Det gjorde han greit.

                                    Bolly var frisk i andreomgangen han fikk. Spilte på høyre kant. Noe jeg syntes var synd, siden M-busten konsekvent ikke bruker venstrebeinet (hadde ett løst innlegg i 2.omg).

                                    Iggy Nosa er vår klart beste offensivt, kombinerer både med Ollie, Bolly og Magnus. Syns han sprudler litt, er leken, og prøver på alt inkl. headinger. Sku ha scora tidlig i annen. Fortjent og deilig for han at det løsnet foran kassa. Spiller garantert mot Odd.

                                    Kommentar

                                    • forzafugla!
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 461

                                      Opprinnelig skrevet av KrisB
                                      Og det er bare 6 dager til kampen mot Odd! Nervøs...... ja.
                                      Rambekk prøvde å redde Odd ved å gjøre en tabbe når vi spilte mot dem for ett par år siden. Får bare håpe på at han gjør det samme i år. Dog så skulle deg ikke forundre meg om Brenne scorer to, og han ett.

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        Tipper vi hadde nesten 20 cornere i går og de klarte kun å putte en goal. Det er for dårlig! Cornerne til Bjørkøy var svake! Trene Trene Trene!!!

                                        Kommentar

                                        • Fuglegutt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2008
                                          • 863

                                          Opprinnelig skrevet av Emil B
                                          Tipper vi hadde nesten 20 cornere i går og de klarte kun å putte en goal. Det er for dårlig! Cornerne til Bjørkøy var svake! Trene Trene Trene!!!
                                          Funderte på det selv i går der jeg satt og leste referatet, men det skal vel sies at det "Lillestrøm er så fantastisk gode på cornere" er meget overdrevet. Men klart med f.eks Kippe, Marius, Arild og Occean bør det scores på noen av og til
                                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎