1. runde i cupen: Østsiden - LSK søn. 10. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    Det skremmer meg skikkelig før neste TL kamp at vi ikke vinner med mere enn 1 mål mot Østsiden!
    Denne kampen burde vi vinne 5-0, men vi slipper inn 2 mål mot et lag fra 3 divisjon og klarer bare å score 3 selv. Det er virkelig bekymringsverdig med tanke på tiden fremover som nå vil bli sinnsykt viktig for klubben!
    For min del synes jeg alt ser helsvart ut for øyeblikket og jeg har mistet all troen på seier eller uavgjort mot Odd, en tro jeg forsåvidt egentlig aldri trodde på selv etter de første 7 rundene.
    det MÅ gjøres grep i de fleste ledd hvis dette skal kunne få en nogenlunde lykkelig slutt ved sesongslutt, med det mener jeg at vi berger plassen i tippeligaen, for det ser vel ut nå som om denne sesongen blir en knallhard kamp for å overleve........ desverre
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • junior
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 492

      Opprinnelig skrevet av Oddis
      Snosamannen vil jeg nå kalle han!! Å sette han på topp har gjort LSK til et vinnerlag.. Hehe..

      Nå er jeg beroliget!
      Nja, "har gjort LSK til et vinnerlag" etter å ha slått et 3. divisjonslag 2-3 er vel muligens å ta i litt?
      ------- Forza Fugla! -------

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Jeg har advart mot dette, har jeg ikke?.
        Når du skyter på blink med hagle er det vel ikke så snodig om noen korn plasserer seg i innersirkelen også?

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Du sullikene som trodde dette var kosetur gulper forhåpentligvis på den dovne ølen og de klade pølsene nå.
        Koseturen var supervellykka. Hele poenget var å få senket skuldrene og ha det gøy sammen. Det er helt tydelig at du burde ha vært med!

        Fotball er forøvrig en snodig sport. Uansett trenere og spillere så er det ting som "sitter i veggene". En av dem er at Lillestrøm aldri vinner tosifra i innledende cuprunder sånn andre Tippeligalag kan finne på å gjøre.

        Kampen blei akkurat som forventa. Fugla hadde full kontroll og gikk lett videre til andre runde.
        Vidar Evje

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          Opprinnelig skrevet av chrissp
          Ganske artig, skremmende, pinlig, etc, det som ØIL-keeperen uttalte på TV2.

          2) Ganske morsomt at LSK var mest opptatt av å drøye tida på slutten.
          I følge lsk.no så "kontrollerte de inn"... Pinlig.

          Opprinnelig skrevet av chrissp
          Når så Berg gikk høyt på banen i forkant av kampen og ikke leverer varene, så blir jeg ikke akkurat beroliget for fremtiden.
          Helt klart ikke. Men, det bør vel kanskje være et signal til flere spillere og trenere om hvilket nivå de holder. Det er mer 3.divisjon enn tippeliga.

          Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
          Bolly var frisk i andreomgangen han fikk. Spilte på høyre kant. Noe jeg syntes var synd, siden M-busten konsekvent ikke bruker venstrebeinet (hadde ett løst innlegg i 2.omg).
          Fantastisk mislykket å spille med en venstrebent spiller på høyresiden, og en høyrebent spiller på venstresiden. Hvordan skal Meter'n få innlegg da?

          Spesielt mot lag som ligger lavt er dette viktig. Nei Berg, nok et argument mot deg.

          Opprinnelig skrevet av Emil B
          Tipper vi hadde nesten 20 cornere i går og de klarte kun å putte en goal. Det er for dårlig! Cornerne til Bjørkøy var svake! Trene Trene Trene!!!
          Dette har vi slitt med noen år nå. Frispark og cornere er totalt talentløse. Men, det blir som med denne venstrevingen.

          Opprinnelig skrevet av KFL109
          Når du skyter på blink med hagle er det vel ikke så snodig om noen korn plasserer seg i innersirkelen også?
          Hagle? JEg advarte mot kampen, hverken mer eller mindre.

          Opprinnelig skrevet av KFL109
          Kampen blei akkurat som forventa. Fugla hadde full kontroll og gikk lett videre til andre runde.
          Vi ligger under 1-0, og vinner knepent med et mål. Ikke det jeg forbinder med full kontroll.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • Fuglegutt
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2008
            • 863

            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            I følge lsk.no så "kontrollerte de inn"... Pinlig.



            Helt klart ikke. Men, det bør vel kanskje være et signal til flere spillere og trenere om hvilket nivå de holder. Det er mer 3.divisjon enn tippeliga.



            Fantastisk mislykket å spille med en venstrebent spiller på høyresiden, og en høyrebent spiller på venstresiden. Hvordan skal Meter'n få innlegg da?

            Spesielt mot lag som ligger lavt er dette viktig. Nei Berg, nok et argument mot deg.



            Dette har vi slitt med noen år nå. Frispark og cornere er totalt talentløse. Men, det blir som med denne venstrevingen.


            Hagle? JEg advarte mot kampen, hverken mer eller mindre.


            Vi ligger under 1-0, og vinner knepent med et mål. Ikke det jeg forbinder med full kontroll.

            Skjønner til dels frustrasjonen din Benny , MEN herregud : vi vant da iallefall årtes første, NOE positivt må det da kunne spores?
            På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av BennyLem
              Fantastisk mislykket å spille med en venstrebent spiller på høyresiden, og en høyrebent spiller på venstresiden. Hvordan skal Meter'n få innlegg da?
              Bolly er vel minst like høyrebent som venstrebent. Han er vel omtrent like od med begge bena, men mener å ha lest at han egentlig er høyrebent.

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Opprinnelig skrevet av HSft
                Bolly er vel minst like høyrebent som venstrebent. Han er vel omtrent like od med begge bena, men mener å ha lest at han egentlig er høyrebent.
                Greit nok det, men siden Myklebust kun har ett ben og Bolly kan bruke begge burde Myklebust fortsatt dyttes over på høyere og Bolly spille på venstre.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Greit nok det, men siden Myklebust kun har ett ben og Bolly kan bruke begge burde Myklebust fortsatt dyttes over på høyere og Bolly spille på venstre.
                  Ser hva dere mener, men jeg tror uansett ikke vi har en ving som slikker linja og legger innlegg i myklebust uansett hvilket bein han bruker og hvilken side han spiller på. Vi har nok uansett en spiss som er feilplassert og trekker mot midten. JEg tror ikke det hadde gjort noen stor forskjell. I utgangspunktet er jeg enig i at de kunne bytta, men det virka som om myklebust kom til sjanser ved å trekke inn i denna kampen.

                  For å sitere oppdateringa til Lsk.no:
                  "38 - Myklebust med skudd rett utenfor mål fra 14 meter. Stor sjanse.
                  33 - LSK med nærmest ledelse. Magnus Myklebust har vært nær fire ganger nå. Brennhet for å få scoring i dag. "

                  Synes ikke det er naturlig å flytte han over på andre siden 5 min senere da. Ettersom han uansett ikke er en krittslikkende ving som legger lange presise innlegg.

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                    Skjønner til dels frustrasjonen din Benny , MEN herregud : vi vant da iallefall årtes første, NOE positivt må det da kunne spores?
                    Selvsagt bedre med seier enn tap.

                    Men, hovedpoenget er at gårsdagens kamp og spill, eller mangel på sådan, bare bekrefter det jeg så i treningskampen mot Molde, og det jeg har sett i serien:

                    Noe er råttent på Åråsen.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Greit nok det, men siden Myklebust kun har ett ben og Bolly kan bruke begge burde Myklebust fortsatt dyttes over på høyere og Bolly spille på venstre.
                      Joa, men så var det dette med å spille inn ett lag. Noe de fleste her inne har gallskreket etter de siste ukene.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        Undertegnede stusset over Meter'n fra start i går:

                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Eller er det vill desperasjon i LSK?

                        Kaster man innpå en halvskadet Meter fordi man frykter et 3.divisjonslag?
                        Fra anti-Meter-tråden:

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Han spilte i går fordi ingen andre kunne spille... Ofret seg for laget står det i RB.
                        Tåa skal opereres denne eller neste uke!
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Det at Occean må ofre seg for laget å spille skadet mot et 3. divisjonslag sier det meste om dagens situasjon.
                        Word. Det er tydelig at LSK aldri slutter å overraske, med negativt fortegn.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • Bekkis
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 441

                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Vi ligger under 1-0, og vinner knepent med et mål. Ikke det jeg forbinder med full kontroll.
                          Er ikke enig i din definisjon av en knepen seier. En knepen seier er når kampen har stått å vippet i 89 minutter og det ene laget får dyttet inn et mål på tampen. Eller når et lag tar en ledelse, og klarer å motstå et massivt press. Det er knepent. Ikke når vi dominerer banespill totalt, og de får en redusering i det 89. minutt. Resultatet var ikke i nærheten av å trues.

                          Dere som legger vekt på hva keepern sier. Hva hadde dere selv sagt? Media "holder" alltid med askeladden også. Resultat kan lure, trur de fleste lillestrømfans blir lurt av dette. Selvom det hellt klart er bekymringsverdig å sleppe inn 2 mål mot et 3. div lag.

                          Kommentar

                          • Bondekanari
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2004
                            • 146

                            Opprinnelig skrevet av Bekkis
                            Resultat kan lure, trur de fleste lillestrømfans blir lurt av dette. Selvom det hellt klart er bekymringsverdig å sleppe inn 2 mål mot et 3. div lag.
                            Jeg syns spillet som vises er langt mer bekymringsverdig enn det å slippe inn 2 mål. Til tider blir jeg brydd av å se f.eks de dårlige mottakene, og avleveringene som presteres. Jeg har INGEN tro på at det som vises nå representerer den enkeltes teknikk og forståelse. Gutta kan bedre, MYE bedre, men hva skal til for å få det ut på banen?

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                              Jeg syns spillet som vises er langt mer bekymringsverdig enn det å slippe inn 2 mål. Til tider blir jeg brydd av å se f.eks de dårlige mottakene, og avleveringene som presteres. Jeg har INGEN tro på at det som vises nå representerer den enkeltes teknikk og forståelse. Gutta kan bedre, MYE bedre, men hva skal til for å få det ut på banen?
                              Det er vel kanskje her en kar som Berg burde få mer ut av spillerne!

                              Kommentar

                              • Bondekanari
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2004
                                • 146

                                Opprinnelig skrevet av Roll75
                                Det er vel kanskje her en kar som Berg burde få mer ut av spillerne!
                                Delvis enig. Berg burde få noe mer ut av dem i forhold til samhandling, men når det gjelder de konkrete områdene jeg nevnte, så skulle man tro dette er noe spillerene må gå i seg selv på. Det slurves og det kan jeg ikke se er trenerens feil. Godt mulig jeg tar feil.

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎