Slipper Per Mathisen for lett?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hel1017
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2008
    • 196

    #41
    Opprinnelig skrevet av reka
    Kan vanskelig se noe annet enn at PM har handlet helt rett. Trener/manager bestemmer hvilke spillere som skal kjøpes etc. etc, formannen/styret legger rammebetingelsene. Det blir helt feil av en formann å legge seg opp i slike ting. Han måtte jo også ha vært clairvoyant for å stoppe spillerkjøpene i 2007, de fleste mente vel forsatt at vi var på rett kurs da. Hele denne tråden (og andre "må gå" tråder) er en orgie i etterpåklokskap. Alle vet hvem som er synderen for 2008 sesongen, å forsøke å slenge flere på bålet er nokså meningsløst.
    Slik situasjonen er i LSK pr dag dato, er det nok ingen fare for at noen må gå. Og jeg tror heller ikke det er mange som ønsker det.

    Slik det ser ut nå, så virker det som at LSK har kontroll over sin økonomiske situasjon. Og at man har tatt tak i utfordringene på riktig tidspunkt.
    Det er i hvertfall slik det blir frontet utad.

    Men når det gjelder den økonomiske situasjonen, så må faktisk noen stå til ansvar for det. Og fra min posisjon ser jeg ikke hvem som har tatt det ansvaret.
    Mulig at nettopp PM har gjort det ved å spytte inn mer av egne penger når det har gått til helvete?

    Men med litt flere i klubbens sentrale posisjoner som faktisk har litt økonomisk kompetanse så hadde kanskje situasjonen vært en annen.

    Og jada, det er etterpåklokskap på sitt beste, ingen tvil om det.

    Men, det er faktisk erfaring man lærer av og forhåpentligvis kan man dra nytte av erfaringene man har hatt nå, slik at man i LSK i framtiden har ledere som opptrer med en viss nøkternhet og som kan sette på bremsene før toget begynner å rulle for fort. Trær vokser ikke inn i himmelen.

    Da har man faktisk lært å være framsynt og prøvd å se inn i glasskula for å unngå at dette skjer igjen. Og det er en del av styrets og øvrig ledelse sin jobb.
    Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎