LSKs medisinske apparat, spillernes kostholdsvaner osv

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #81
    Moderatormelding:
    Tråden flyttet fra LSK-backstage til hovedforumet (m/hovedforumsmoderering).

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #82
      Opprinnelig skrevet av reka
      Dette er mye, mye verre enn et livsstilsproblem.

      Dynge innpå fettete og tung pizza et par timer før kamp? Er faenmeg så kriminelt idiotisk at selv ikke den mest rånete norway-cup deltager ville gjort noe lignende.
      Helt klart. Dette er systemsvikt, derfor er det påkrevd at vi som er glade i klubben reagerer. En ting er uregjerlige bajaser som Runar Normann og Baron, men noe helt annet er når ukulturen er satt i system av klubbens ledelse.

      Skulle forøvrig tro klubben var ekstra påpasselig med spillernes drikkevaner, spesielt med tanke på Barons triste historie. Har man ingenting lært?

      Angående Norway Cup må jeg også si meg helt enig. Husker det var strenge forhold både der og i Dana-cup. Riktig kosthold, salttabletter, veskeinntak osv. Hadde også en trener et år som erklærte at runking før match var uakseptabelt. Helt sant.

      Opprinnelig skrevet av reka
      På byen & fylla i all offentlighet etter et nederlag som kan sende oss ned i addecco? Kan de ikke likegodt stille seg opp og pisse på Tom Lund statuen? Snakk om å dolke supportere og frivillige i ryggen. Neste gang de takker oss for kampen etter et tap er det godt mulig det kommer et par halvspiste kebaber og noen tomme ølbokser susende.
      Helt klart. Med tanke på det som leveres på banen ville jeg vært veldig varsom hvis jeg var spiller. Clayton Zane hadde selvsagt større tabbekvote når vi toppa tabellen og han herja som toppscorer. Ikke det er fyllekuler på Collett med vill pissing er OK, men det er mye lettere å tilgi.

      Årets spillere og ledere har absolutt null å gå på. De bør aller helst spise nøye tilmålte rasjoner, trene to ganger om dagen, bruke fritiden sin til samfunnsnyttige formål, og være i seng klokka ni. Playstation og nettpoker går rett i søpla.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

        #83
        Hvis det stemmer at spillerne spiste pizza bare timer før kampen og gikk på fylla etter kampen, er det intet mindre enn et hån mot supporterne. Aksepteres dette i en toppklubb så er jeg bekymret.
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

        Kommentar

        • Helguson
          Medlem
          Bøffel
          • Jul 2009
          • 36

          #84
          Opprinnelig skrevet av hoyt
          Hvis det stemmer at spillerne spiste pizza bare timer før kampen og gikk på fylla etter kampen, er det intet mindre enn et hån mot supporterne. Aksepteres dette i en toppklubb så er jeg bekymret.
          Kunne ikke vært mere enig.
          Valget som proff fotballspiller har de valgt og være,da følger kosthold og tidlige kvelder i senga bare med på lasset.
          Vil de være ute til langt utpå natta og klemme i seg alt dritt som er ifra grillen..så er 5-6.div eller bedriftlag plassen.
          Forskjell på og ta en Tur ut med gutta etter og ha vinni 5-1 over et lag for eksempel. Men som det har blitt nevt over her så suger vi brukbart lut om dagen. Så før vi kriger om gull og slår enga 5-1 så erre senga tidlig og null kebab Sungot

          Kommentar

          • norskpoker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 399

            #85
            Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
            Jeg mener å ha lest/hørt at han ikke drikker alkohol I DET HELE TATT så lenge han er aktiv skiskytter. Dessverre har jeg ingen link.
            Stemmer det. Bjørndalen har sagt at han venter med alkohol til karrieren er over.

            Kommentar

            • maurakanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 635

              #86
              Jeg mener at hvis dette er tilfelle, det som skjedde både før og etter kamp, så bør LSK komme med 1. Tilbakevise at dette var tilfellet, 2. Komme med en beklagelse til fans/sponsorer og at dette ikke skal gjenta seg osv. Dette bør de legge ut på forsiden av LSK.no. Hva faen er vitsen med at vi møter opp kamp etter kamp, når gutta på banen er likegyldige til resultatene. Eneste de tenker på er penger og status. 10% lønnsreduksjon NÅ!!
              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

              Kommentar

              • maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 635

                #87
                Etter kampen mot Gutan er det to ukers pause for vår del. Kanskje på tide med et supportermøte igjen, hvor man kan høre om B og B sine tanker angående alkohol, matvaner osv.
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                Kommentar

                • sbraathen
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Apr 2004
                  • 88

                  #88
                  blir så sinnsykt sint, forbanna, forvirret, oppgitt og skuffa samtidig....skjønner ikke at dette kan ha skjedd med en klubb på øverste nivå....forventer bedre av lag helt nede i 8 divisjon....er veldig for en slags demonstrasjon på søndag om at slik skal det ikke være....hva med alt av frivillig arbeid som er lagt ned av utrolig mange i og rundt klubben, for ikke å snakke om oss supportere som reiser land og strand rundt for støtte denne såkalte "profosjonelle" klubben. dette er rett og slett pinlig....nesten så man burde få denne saken ut i offentligheten slik at de blir ydmyket alle og enhver
                  Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                  - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                  Kommentar

                  • Ytre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 773

                    #89
                    Og det er vel ikke første gangen heller akkurat. for de som var i Tromsø 08 og 09 så husker man vel en drita spillergruppe i begge tilfeller. Og i begge tilfeller var det match en uke etterpå.
                    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                    Kommentar

                    • Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

                      #90
                      Hvis også de som er ute på byen heretter ser spillere ute på fylla el. som har med dårlig holdning å gjøre fortelle dem hvordan ting skal være å be dem pelle seg til h***** hjem!!!

                      Kommentar

                      • Oddis
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 2744

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Tony
                        Hvis også de som er ute på byen heretter ser spillere ute på fylla el. som har med dårlig holdning å gjøre fortelle dem hvordan ting skal være å be dem pelle seg til h***** hjem!!!
                        I tillegg mener jeg de får tåle å bli hengt ut her i egen tråd for å få dem til å forstå at dette ikke er akseptabelt!
                        Det jeg mener er viktig med det er at det ikke skal skje midt i en sesong rett etter eller rett før kamp! Noe frihet må de ha, men spillerne kan ikke drikke seg dritings når de har mindre enn f. eks 15 dager til neste obligatoriske match.

                        Å drikke kun timer etter match er kanskje det dummeste du gjør med tanke på restutisjon. Da får man et relativt dårlig grunnlag å bygge videre på den treningsuka!
                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          #92
                          Er vel bare snakk om noen timer uansett før dette havner på tv2sporten.no eller i blabla, kommer vel så fort de har gjort seg ferdige med Veivesenet-FFK.

                          Kommentar

                          • sbraathen
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Apr 2004
                            • 88

                            #93
                            det er helt greit for min del egentlig....de fortjener offtentlig ydmykelse når man gjør noe så sykt idiotisk.....spent på hva slags tåpelige unnskyldninger som kommer
                            Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                            - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                            Kommentar

                            • nothingman
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • May 2009
                              • 47

                              #94
                              Noen som påtar seg ansvaret med å sende en bekymringsmelding til ledelsen i LSK?

                              Jeg mener forøvrig at styret i LSK Invenst og bør bli gjort kjent med den pågående holdningssituasjonen dersom det skal skje noe. De er jo avhengig av at Sportsklubben forvalter spillerne på best mulig måte, slik at de sitter igjen med avkastning etter spillersalg. Dersom det råder en slik ukultur vi begynner å se tegn til, kan jo LSK Invest bidra med ytterligere press for å få en slutt på dette.

                              Er så skuffet nå. Klarer fortsatt ikke tro at spillerne kjørte på med pizza før en så viktig kamp. Som lillestrøm-supporter føler jeg meg pissa på.

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #95
                                Moderatormelding:
                                Innlegg flyttet til nyopprettet stemningstråd foran kampen mot Tromsø. Her diskuteres LSK-spillernes matvaner.

                                Kommentar

                                • gutt94
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2007
                                  • 3271

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av nothingman
                                  Noen som påtar seg ansvaret med å sende en bekymringsmelding til ledelsen i LSK?

                                  a på.

                                  Tenkte på det, men føler ikke at jeg er riktige personen til å skrive dette. Er ikke mester i norsk

                                  Men ja, dette burde gjøres!

                                  Og hvis noen tar på seg ansvaret med dette burde det fås med alle datoene med klokke slett og hva og hvor spillere er sett.

                                  For å drikke litt etter en kamp for å feire en seier syntes jeg skal være lov. Men ikke så mye at du blir merkbar beruset.
                                  Det å spise pizza før kamp er ikke akseptabelt!
                                  KnutHSolberg

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #97
                                    Sjokkerende å få vite om dette! Men det overrasker meg ikke!! Amatører!

                                    Trist å tenke på at så useriøse folk tjener så gode penger.
                                    Jeg savner Der Uwe og de gode holdningene! Hva faen driver Berg med?
                                    Last edited by veiron; 28.07.2009, 10:16.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #98
                                      Jeg har tidligere forsvart spillere som tar seg en bytur en sjelden gang, men nå er jeg mer i tvil. Det er tydelig at det er i ferd med å bre seg en stygg ukultur i klubben. Man spiser ikke pizza ett par timer før kamp. Jeg spiste pizza for litt siden, jeg orker omtrent ikke å krabbe opp av sofaen en gang. Fortsetter det slik så kommer vi til å ende opp med en tropp der alle ser ut som Håkon Opdal og Raymond Kvisvik.
                                      Når det gjelder alkoholen så synes jeg signaleffektene av å gå ut å feste rett etter ett tap er meget uheldig. Jeg kan forstå at spillera har ett behov for å avreagere etter ett tap, men da finner man på andre ting enn å drikke seg dritings. Vi supportera vier store deler av livet og økonomien på å støtte gutta i tykt og tynt. Dette er ikke rette måten å gjengjelde den respekten vi viser klubben uke etter uke.

                                      Benny, hvem må gå?
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Ytre
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2008
                                        • 773

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av veiron
                                        Jeg savner Der Uwe og de gode holdningene! Hva faen driver Berg med?
                                        vi husker vel Frankrike-VM. Er vel ikke sikkert Berg er av typen som mener det som skjer utafor gressmatta er så viktig.
                                        I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                                        Kommentar

                                        • gutt94
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2007
                                          • 3271

                                          Opprinnelig skrevet av veiron
                                          Trist å tenke på at så useriøse folk tjener så gode penger.
                                          Jeg savner Der Uwe og de gode holdningene! Hva faen driver Berg med?
                                          Når vi også er inne på penger så kan ikke det å spise på Egon være "gratis" for LSK heller?

                                          Koster nok svin mye for så mange mann med mat å drikke. Over tid så blir jo dette en betydlig stor summ.

                                          Mye billigere for LSk om laget hadde spist noe eget laget pasta/salat etc (riktig mat).

                                          Er ikke LSK trosalt i en liten Økonomisk krise:neutral:
                                          Høres rart ut, men små summer som gjentas blir fort mye penger
                                          KnutHSolberg

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎