Bjørn Helge Riise klar for Fulham

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #21
    Kan se ut som om VG har vært litt kjappe på avtrekkern her, jmf. Grønlunds uttalelser i nyhetstråden. Vi får gi det litt tid og se om det blir noen avklaring utover dagen.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #22
      Dersom det skulle vise seg å stemme at BHR går til Fulham, så er det bare å ønske ham lykke til. For en spiller på hans nivå kan Fulham sannsynligvis være et svært godt valg med kjente ansikter i stallen og en dyktig trener.

      Takk for innsatsen, Bjørn Helge. Og velkommen tilbake ;-)
      Knurr...

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #23
        Opprinnelig skrevet av Paddis
        Synd å miste Riise men penga kommer godt med.

        V får robbe lyn litt:
        Knudzon, Simonsen, Gustav og Obifule

        Tror du virkelig LSK kommer til å bruke noe særlig penger nå?? Du er i drømmeland.

        Kommentar

        • KjøttKake
          Juniormedlem
          Bøffel
          • May 2009
          • 26

          #24
          Kommer Riise til å spille sin siste kamp mot RBK, eller gjor han det mot AaFK?
          "When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."

          - Uwe Rösler (Våren 2006)

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #25
            Opprinnelig skrevet av KjøttKake
            Kommer Riise til å spille sin siste kamp mot RBK, eller gjor han det mot AaFK?
            Det er vel ikke underskrevet noe papirer enda så det er vel litt tidlig å si. Men overgangsvinduet åpner vel 1 august i Norge så det er vel en mulighet for å spille med Riise. Vinduet er åpent i England, men LSK får ikke hentet noen erstatter før kampen mot RBK Men jeg vet ikke hvor lurt det er å spille med ham hvis ting er klart.

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              #26
              Vi ha mistet en av de få som er i stand til å score mål, men jeg tror salget er riktig. Nå vet jeg ikke hvor mye som tilføres Lsk, men det er livsviktige penger, og klubben må satse videre på de unge. En sunn økonomi er viktig, kontrakter alla Riseth sin er dødføft. Nei bygg opp et lag av unge lokale gutter, om det blir et år i adecco er ikke det noen krise. Se bare på Molde, Odd og Start.

              Kommentar

              • holmiz
                The kjøkken-kanariz
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6064

                #27
                Jeg sitter med litt følelsen som sier "lykke til, dette vet jeg at du vil du og takk for alt du ga oss som holder med fugla, men det kunne liksom vært noe mer."

                Uansett, ett bra salg for Sportsklubben på rett tidspunkt og et viktig steg videre for Bjørn Helge. Lykke til videre unge mann, jeg kommer til å savne deg på høyrekanten!!!
                Hilsen Anders

                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #28
                  Veldig bra salg synes jeg. 15-20 millioner er en helt grei pris, forhåpentligvis brukes noen av disse pengene til å hente et par Lyn spillere. Har aldri hatt sansen for Riise (verken sønnene eller moren) så dette var en gledelig nyhet å våkne opp til
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Superstefan
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 2180

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Har aldri hatt sansen for Riise (verken sønnene eller moren) så dette var en gledelig nyhet å våkne opp til
                    B.H.Riise har jeg klart og lære å like men resten av familien er klysete , sier det beste med denne dealen er at mor Riise forsvinner. Hu var en pain in the ass. Ikke lengre tilbake en Asker kampen da hu ringte ledelsen i LSK for og "nekte" BHR i og spille og risikere å bli skadet mot ett andre divisjonslag.

                    Denne dagen har hu gått og ventet på lenge.

                    Men kommer til og savne deg BHR.Tak for CUP gull og mange andre fine minner.
                    Fotograf Kreativ Kanaris

                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #30
                      BHR hadde vi,BHR hadde vi, BHR hadde vi, nå må vi ut og leite etter ny nr 10........ Lykke til BHR ,TAKK for alle minnene både gode og vonde.Ønsker deg og dine masse lykke til ...

                      Kommentar

                      • Del Portro
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Nov 2008
                        • 115

                        #31
                        Redd for at pengene går rett til å dekke underskudd. Salget har virka helt påkrevd for økonomien lenge. Sportslig kommer salget på et meget dårlig tidspunkt. Jeg håpet vi kunne tviholde på Riise ut sesongen, fordi vi er i en posisjon der vi skal forsterke laget og ikke selge spillere fra startelleveren. Sportslig er det håpløst, uavhengig av tidligere snakk om hvor fort Riise skal ut. Men det er tydelig at økonomien er så dårlig at den går foran hvordan laget gjør det. Håper ingen angrer på det ved sesongslutt hvis laget blir helt uforandret. En klubb i bunnen og med sågar ambisjoner om å klarte på tabellen ville aldri har solgt midt i sesongen uten å ha en erstatter klar til å signere - selv om salget ikke kommer som noen overraskelse. Spillerne trenger også en bekreftelse på at de kan prestere uten Riise. Strengt tatt har de ikke gjort det: I de beste periodene i 2007 og 2008 har Riise vært helt sentral, og uten han har vi hatt de svakeste periodene. Det er naivt å tro at spillergruppa ikke blir påvirket, både på grunn av hvor viktig Riise var, ambisjonsnivået det gir hvis ingen kommer inn og resignasjonen og oppgittheten det kan gi.

                        Kommentar

                        • Awfuls
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Mar 2006
                          • 138

                          #32
                          lykke til

                          lykke til men får ikke vi inn noen kvalitetspillere på et par uker så tror jeg at dette kan væra med på og sende oss videre nedover på tabelen og enda nærmere nedrykk.. vi selger de som lever jevnt over og beholder ungutter som er for ustabile. men prisen er vel og bra men vi får se hvor lurt dette var når poenga telles opp
                          Fugla forever... eLSKer

                          Kommentar

                          • morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

                            #33
                            Lykket til! Enhver spiller vil alltid mene at fuglaoppholdet var deres høydare. Velkommen hjem i 2015!
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #34
                              Noen som har nogenlunde peilig på hva LSK sitter igjen med etter overgangen? Er han 100% investoreid?
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • heg
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Oct 2007
                                • 112

                                #35
                                I følge Bjarmann(på supportermøtet som var i vår) er det en egen fordelingsnøkkel på overskuddet av salget av en spiller som er LSK-invest eid. Tipper LSK sitter igjen med en god del penger når han blir solgt for en god del mer enn det han ble kjøpt for.

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  #36
                                  Godt håndverk av Sportsklubben. Inn for 1,6 mill, ut for 15-20 mill. I mellomtiden har han stort sett bidratt godt ute på matta.

                                  Det er sånn LSK må fungere. Kjøpe billig, utvikle og selge dyrt. Kjøp av typen Occean, Brenne og Johnsen får vi forhåpentligvis aldri se igjen.

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Noen som har nogenlunde peilig på hva LSK sitter igjen med etter overgangen? Er han 100% investoreid?
                                    Ja, han var eid 100 % av LSK Invest. LSK er en av aksjonærene i LSK Invest. I 2006 eide klubben 10 % av aksjene, men jeg tror de nå er oppe i en eierandel på 20 %. Noen som vet dette helt sikkert?

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                                      Ja, han var eid 100 % av LSK Invest. LSK er en av aksjonærene i LSK Invest. I 2006 eide klubben 10 % av aksjene, men jeg tror de nå er oppe i en eierandel på 20 %. Noen som vet dette helt sikkert?
                                      Takk for info. Vet du om det da er snakk om at LSK Invest får hele summen eller får vi en del av overskuddet ut over prosentene vi har i LSK Invest?
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • OppsalKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2008
                                        • 1881

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        Godt håndverk av Sportsklubben. Inn for 1,6 mill, ut for 15-20 mill. I mellomtiden har han stort sett bidratt godt ute på matta.

                                        Det er sånn LSK må fungere. Kjøpe billig, utvikle og selge dyrt. Kjøp av typen Occean, Brenne og Johnsen får vi forhåpentligvis aldri se igjen.
                                        Blant to av tre spiller som i følge godt plassert kilder har blitt tilbudt gratis overgang av LSK til en annen klubb som kunne overta sine kontrakter.

                                        Den tredje har en fortid i Munchen 1860 og Ræv, for hva det er verdt.
                                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                        Alltid Celtic og LSK

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13244

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                          Blant to av tre spiller som i følge godt plassert kilder har blitt tilbudt gratis overgang av LSK til en annen klubb som kunne overta sine kontrakter.

                                          Den tredje har en fortid i Munchen 1860 og Ræv, for hva det er verdt.
                                          Jeg synes det i såfall er svært merkverdig at Occean ikke er å se i Odd-drakt, ettersom de har gitt klart utrykk for at de ønsker ham til klubben.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎