Bjørn Helge Riise klar for Fulham

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #61
    Anbefaler å kikke på videovinduene i denne artikkelen som RSP har lagt i nyhetstråden



    I vinduet med Sharif kommer Per Berg med noen konklusjoner på de kjøpene som de har gjort. Han sier vel mye av det samme som det mange på forumet har vært inne på...

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #62
      Leser at han trolig blir presentert som Fullham-spiller i morgen (onsdag), betyr det da at han forlater klubben umiddelbart, eller er det noen som vet om han blir her feks. ut juli og med det rekker kampen mot bartepakket?

      Selv anser jeg det som mest sannsynlig at han har spilt sin siste kamp for klubben, tipper den kroppen ikke tar en eneste unødvendig sjanse nå som han straks skal bli proff igjen.
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • sbraathen
        Medlem
        Møteplager
        • Apr 2004
        • 88

        #63
        Opprinnelig skrevet av holmiz
        Leser at han trolig blir presentert som Fullham-spiller i morgen (onsdag), betyr det da at han forlater klubben umiddelbart, eller er det noen som vet om han blir her feks. ut juli og med det rekker kampen mot bartepakket?

        Selv anser jeg det som mest sannsynlig at han har spilt sin siste kamp for klubben, tipper den kroppen ikke tar en eneste unødvendig sjanse nå som han straks skal bli proff igjen.
        han forsvinner ikke fra lsk før 1.august, da det norske overgangsvinduet åpner...håper at han spille mot RævBK, men det er vel lite sannsynlig.

        lykke til videre bjørn helge...du har absolutt gjort ditt for klubben. Takker for alt du har gitt oss og håper du ikke glemmer hvilken klubb som gjorde deg til utenlandsproff.
        Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
        - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #64
          Opprinnelig skrevet av sbraathen
          han forsvinner ikke fra lsk før 1.august, da det norske overgangsvinduet åpner...håper at han spille mot RævBK, men det er vel lite sannsynlig.
          l.
          Tror utlandske klubber kan hente spillere fra Norge nå, men ikke omvendt. Det er blant annet derfor Tettey ikke skulle bli solgt før 1. august fordi RBK ikke kunne hente en erstatter i mellomtiden. Ut fra det jeg forstår kan Fulham hente Riise på dagen, mens vi må vente til 1. august for å få erstattet ham.

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            #65
            Jeg har forresten filosofert litt over kritikken Bjørn Helge Riise har fått, og må nok si meg mer enn enige med de som sier den er ufortjent.

            Han kom tross alt til oss for 1.6 mill, og blir nå solgt (som Lars påpeker) med en pris *10. Ser man på et par av de andre innkjøpene som ble gjort under forrige regime (tror forresten selv ikke fulle sjømenn vil sammenliknes med de når det kommer til økonomiforståelse) så ble spillere som Meter'n, Johnsen og Brenne innkjøpt i 8mill klassen, eller nærmere 5 ganger så dyr som Riise. Jeg tror ikke jeg trenger å si så mye mer.

            Greit nok at han har en rar bror som er glad i SMS og media og en enda rarere mor som nesten overtalte han til å saksøke Sportsklubben, men dette har da overhodet vitterlig ingenting med det han har levert på banen. Ingenting!!! For der har han vært til tider helt sjef i år, det kan ingen ta fra ham, dessuten så er det det som teller.

            Så jeg gjentar meg selv og sier takk for ditt bidrag for klubben i mitt hjerte! Ønsker deg lykke til videre med nye utfordringer og ser deg gjerne igjen i den gule drakta på Åråsen, dersom anledningen byr seg.
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2504

              #66
              Opprinnelig skrevet av sbraathen
              lykke til videre bjørn helge...du har absolutt gjort ditt for klubben. Takker for alt du har gitt oss og håper du ikke glemmer hvilken klubb som gjorde deg til utenlandsproff.
              Aalesund? Det var derfra han gikk til Standard Liege.

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2504

                #67
                Opprinnelig skrevet av holmiz
                Jeg har forresten filosofert litt over kritikken Bjørn Helge Riise har fått, og må nok si meg mer enn enige med de som sier den er ufortjent.
                Jeg har kommet med kritikk av Riise, og synes fortsatt det var fortjent da jeg ga den. Jeg har aldri kritisert spillet hans, men har vært fryktelig irritert over at han var så ivrig etter å fortelle media at han ville vekk fra Lillestrøm, og at LSK var en for dårlig klubb å utvikle seg videre i.
                Noen har tydeligvis fortalt ham at det er feil måte å uttale seg på, og intervjuene de siste ukene har vært eksemplariske med bare supportervennlige svar, selv om han har visst at en overgang til Fulham var nærmest klar. Bra, Bjørn Helge! Alle kan gjøre feil, det er bra å se når noen lærer underveis.

                Så jeg gjentar meg selv og sier takk for ditt bidrag for klubben i mitt hjerte! Ønsker deg lykke til videre med nye utfordringer og ser deg gjerne igjen i den gule drakta på Åråsen, dersom anledningen byr seg.
                Det støtter jeg fullt ut. Lykke til, og velkommen tilbake!

                Kommentar

                • haggisb
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Feb 2007
                  • 51

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                  Aalesund? Det var derfra han gikk til Standard Liege.

                  Tja, var ikke det via Viking da?
                  BRGDS

                  Hallgeir

                  Kommentar

                  • ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2504

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av haggisb
                    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                    Aalesund? Det var derfra han gikk til Standard Liege.
                    Tja, var ikke det via Viking da?
                    Nei. Han var utlånt til Viking i et halvt år, men det var fra kontrakt med AaFK han gikk som Bosman til Belgia, etter først å ha prøvespilt for Cardiff.

                    Kommentar

                    • Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

                      #70
                      1. En BHR i Riise i toppform VAR uten tvil LSK´s beste spiller i år.

                      2.En BHR "jeg sparer meg til landslaget, jeg har vondt" BHR er bare å sette ut av laget.

                      1. Da driller han som en gud, ofrer seg, smeller inn i taklinger, PUTTER mål, assist på scoringer, girer opp laget osv. har kun hatt noen få kamper i å r hvor han virkelig har fått vist seg fram, men da har han jo uten tvil vært BB og da gangene har vel vi stortsett fått med oss 3 poeng videre.

                      2. At en spiller som er klar for Fulham i Premier League og er landslagsspiller ikke klarer å herje med Asker er for meg helt ubegripelig. Det er typisk Riise når han ikke gidder å trå til og bare tusle rundt. Har sett det flere ganger at han trekker seg inn mot dueller/taklinger. Ofte går han ikke inn i det hele tatt. Dette er jo dumt både for LSK og han selv. Går han inn halvveis i duell risikerer han selv å bli skada samt at laget ikke har en som gir 100%.

                      Jeg er fornøyd med at han blir solgt selvom vi ikke sitter igjen med noe. MEN hadde det ikke vært for investor gruppa så hadde han helelr aldri vært fugla spiller...

                      Men den viktigste egenskapen for meg er å gi alt hele tida og ville vinne. Skal man "spare" seg på banen kan man finne seg en annen klubb.

                      Om Riise får suksess i England? Selvsagt, for der kommer han til spille som i punkt nr 1!

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Tony
                        1. En BHR i Riise i toppform VAR uten tvil LSK´s beste spiller i år.

                        2.En BHR "jeg sparer meg til landslaget, jeg har vondt" BHR er bare å sette ut av laget.

                        1. Da driller han som en gud, ofrer seg, smeller inn i taklinger, PUTTER mål, assist på scoringer, girer opp laget osv. har kun hatt noen få kamper i å r hvor han virkelig har fått vist seg fram, men da har han jo uten tvil vært BB og da gangene har vel vi stortsett fått med oss 3 poeng videre.

                        2. At en spiller som er klar for Fulham i Premier League og er landslagsspiller ikke klarer å herje med Asker er for meg helt ubegripelig. Det er typisk Riise når han ikke gidder å trå til og bare tusle rundt. Har sett det flere ganger at han trekker seg inn mot dueller/taklinger. Ofte går han ikke inn i det hele tatt. Dette er jo dumt både for LSK og han selv. Går han inn halvveis i duell risikerer han selv å bli skada samt at laget ikke har en som gir 100%.

                        Jeg er fornøyd med at han blir solgt selvom vi ikke sitter igjen med noe. MEN hadde det ikke vært for investor gruppa så hadde han helelr aldri vært fugla spiller...

                        Men den viktigste egenskapen for meg er å gi alt hele tida og ville vinne. Skal man "spare" seg på banen kan man finne seg en annen klubb.

                        Om Riise får suksess i England? Selvsagt, for der kommer han til spille som i punkt nr 1!
                        Jeg er 100 % enig og kunne ikke sagt det bedre selv. Riise i toppslag var en uvurderlig spiller for LSK, men like ofte var han enten skadet eller sparte seg. Tony nevner Asker-kampen, jeg synes han var minst like dårlig mot f.eks. Lyn og Stabæk (i cupen). I sin tid i LSK-trøya har Riise spilt 5-10 meget gode kamper. Det er for lite til at han vil bli husket som en av de store spillerne med trøye nr. 10.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #72
                          Håper klubben har hatt vett nok til å skaffe en videresalgsprosent denne gangen. Er ikke sikker på om han slår til i PL, men sjansen er der. Blir han solgt videre innad i PL eller til Frankrike, Tyskland etc. vil summen være på minst det dobbelte og da er 15-20% gode å ha.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            #73
                            får håpe han slår gjennom, at Både BHR og LSK kan dra nytte av det.
                            Ønsker BHR hell og lykke i fremtiden, hold deg skaderfri, jobb like knallhardt i alle kamper som du har gjort i det siste så vil du nå langt! Gudd løkk!
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • MedlemNR35
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 905

                              #74
                              Vil bare benytte muligheten å si tusen takk Björn Helge.

                              Du har värt en av våre beste spillere og på nivå med Robert Koren og Runar Kristinsson på ditt beste. Det er tungt å se at du forlater oss men det er ikke vanskelig å se hvorfor. Denne sjansen fortjener du!

                              Takk for fine öyeblikk og at du endelig ga invest en grunn og tro på at det nytter å investere penger i LSK.

                              Lykke til i Fulham!!

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                #75
                                Pressekonferanse med Riise.

                                The Official Website of Fulham Football Club: get the latest news, highlights, fixtures and results, tickets, Club shop and more.

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎