Vålerenga IF - Lillestrøm SK Søndag 16 aug. kl. 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 487

    Yes, dette gikk bedre enn hva min hvite mage ga meg følelsen av før kampen.

    Takk til tifo gruppa som har gjort en fantastisk jobb med kveldens tifo, gleder meg til å se bildene, sist ga jeg 50 spenn til tifo gruppa, neste gang blir det 100,-, vel investerte penger.

    Takk til laget som jobbet ganske så bra til tider.

    Takk til Kippe som headet ballen i mål, selv om det så ut som den aldri skulle komme frem, for ballen hadde ikke akkurat stor fart, men den gikk inn, og det er det viktigste.

    Da skal jeg prøve å sove, sånn att jeg kanskje klarer å komme meg på jobb i morgen.

    Kommentar

    • Kanarijenta
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 504

      Gud så deilig!
      Ullevaal kan være den verste arenaen å forlate etter en engakamp, men i dag var det jammen meg en stor glede!
      Takk Kippe, Takk Magnusson

      Noen som forøvrig vet om fotball-extra på tv2 går i reprise?
      Super Kanaris

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        Opprinnelig skrevet av krisruds
        Viste ikke han var skadet, så beklager det.
        Men han burde være vår faste på venstre back.

        MJ burde være vår spiller nr 2 på Venstre back, samt han kan også få prøve seg på venstre kant.

        Men herregud, nå MÅ HB skjønner at Bolly pdd ikke er god nok for tippeligaen.
        Mulig han har potensiale, men det viser han ikke i år. Vent til 2010, gi han en sjanse igjen da. Tokstad burde være et soleklart valg foran Bolly.
        Uenig. Marius johnsen, skadefri, rutinert, målfarlig. Må velges foran både Ringstad og Husar. Han er en mer komplett spiller.

        Samme gjelder for Myklebust, som per idag er en mye bedre spiller enn Bolly.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Opprinnelig skrevet av HanseFrank
          Hva er det med Occean, mannen klarer jo knapt å få kontroll over en ball som ligger stille??!!!!
          I dagens kamp viser Occean igjen at han har horribel teknikk, null speed og ikke evner å se bedre plasserte medspillere. Karen burde valgt seg en annen idrett. Få inn Sundgot. Transfer for Occean.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • KrisB
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2008
            • 2923

            Skjønner ikke Berg. At han ikke stoler på Sundgot er et mysterium. Han må jo se at Sundgot er fjorten ganger bedre enn Occean. Og i dag da han først bytter han inn så bytter Berg ut Edwin. Med OO og Sundgot på topp var det ikke noe fart.

            Sundgot-Edwin er løsningen fremover.

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              Utrolig deilig med seier, men sikker på å unngå nedrykk er jeg ikke med en trener som begynner kampen med Bolly. Hva han viser i 2012 driter jeg i, men derimot er jeg opptatt av hva han viser i dag. Akkurat det er ikke mye å skrive hjem om. En større feil i laguttaket skal du leite lenge etter. Det må i så fall bli OO.

              I tillegg ta ut Edwin og ikke Occean.... *Grøss* for en trener.

              Veil, hvis Henning Berg får noen gode råd nå, og lytter til disse, så kan dette gå veien.
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Helt vilt!!!! På gråten og full av følelser etter en av tidenes oppturer i min tid som supporter så må man ta seg sammen og fullføre det forbanna familieselskapet man er forvist til. Som GrusomB, er bare helt sinnssykt høyt oppe nå og akter å suge på karamellen. En herlig arbeidsuke venter! Så får det bare være at mange føler de har høner å plukke med Berg & co angående prioriteringer, den viktigste traff de på! Magnusson vant denne kampen for oss, og en nattsvart førsteomgang løftet seg til en skapelig andreomgang og en trepoenger.

                Vi er faen meg på ellevte plass

                Kommentar

                • Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1452

                  For noen kjipe folk. Bruke en festkveld som denne til å hakke på deres favoritt hakkekylling.
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1552

                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                    I dagens kamp viser Occean igjen at han har horribel teknikk, null speed og ikke evner å se bedre plasserte medspillere. Karen burde valgt seg en annen idrett. Få inn Sundgot. Transfer for Occean.
                    Tipper Occean ville kommet bedre til sin rett, dersom vi hadde hatt kantspillere som kunne slått innlegg fra sidene. Det er foran mål han er farlig - og ikke vimsende langt utenfor sekstenmeteren.

                    Det skulle ikke forundre meg mye om det er en trener for et annet tippeligalag som forstår det, og velger å bruke ham på den måten. Skal vi tippe han er i stand til å lage 15-18 mål for et bedre lag med kantspillere?

                    Akkurat som Brenne - som virret rundt i gul drakt ett år, ender opp med 12-14 scoringer i år

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                      For noen kjipe folk. Bruke en festkveld som denne til å hakke på deres favoritt hakkekylling.
                      En hakkekylling er en som får mye ufortjent dritt, til informasjon. Dermed er det ikke logisk mulig at OO kan være en hakkekylling. Jeg er i himmelrik over seieren, men er bekymret over fortsettelsen om vi skal fortsette med en spiss som ikke kan spille. Faen heller, å se på OO får meg til å savne Tore Tornado!
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Martini
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 294

                        Tjaa, hva skal man si...Litt av en kamp som fort kunne endt begge veier, men får takke vår nye keeper for seieren igrunn, makan til en god låneavtale vi har klart å dra igang ser d ut til ... Ellers syns jeg innsatsen hos laget var på plass idag hvertfall, Nosa jobba bra som ballvinner og hadde nokså god kontroll på midtbanen, i tillegg til Espen som spilte med hjertet utpå drakta!!

                        SÅ SINNSYKT DEILIG!

                        HALLELUJAH!
                        FUGLA TIL VI DØR!

                        Kommentar

                        • FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Og SP må fortsette i midten! Han var stor i dag!

                          Han hadde ikke en så god kamp som du sier, i mine øyne. Ble altfor lett skubba bort av Sæternes ved altfor mange anledninger til at han var så "stor" idag. Hadde en helt grei dag på jobb i mine øyne...
                          Kim
                          Styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • Xavi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 1275

                            Finnes ikke noe bedre en å slå VIF på Ullevål.

                            Fantastisk følelse den gledesrusen nåe jeg så Kippe score.
                            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                            Anders, Tidligere styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • ragnarrock
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 937

                              Så du den litt svake venstre siden vår, som tross alt faktisk fikk til noen lovende involveringer også?
                              Så du Nosa som begynner å lære seg hvordan man vinner en ball fra motspillern uten å ty til svineri?
                              Så du rasshølet som kastet det fuckings fyrverkeriet?
                              Så du altfor mange mennesker kledd i blå og røde farger, og følte deg samtidig utrolig dårlig i magen kun fordi de er søpla?
                              Så du hvordan Ocean åpnet helle forsvaret når han helsparket ballen rett før Bolly bommet på sjangsen hans?
                              Så du hvor beinhardt spesielt steinar og espen jobbet?
                              så du hvor utrolig lykkelig Frode var når han satte i målet?
                              Så du masse baris kanaris som utøvde bro-mance i regnværet?
                              Så du hvordan søplefolket gikk sakte men sikkert tilbake til plata mens LSK fans og spillere feiret litt extra?


                              yr er jeg.. dette kommer jeg til å leve utroolig lenge på!
                              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                              -RagnarRock-

                              Kommentar

                              • tippen
                                Juniormedlem
                                Bøffel
                                • Jul 2009
                                • 25

                                I natt er det ikke lov til å kritisere.....det kan vi gjøre tirsdag eller onsdag....

                                Jeg har noe å plukke på lag uttaket jeg også...men ikke i kveld...heller ikke i morgen...... det kan vente hvertfall ett par dager......

                                Dette er kvelden og natta for å tenke positivt og la problemene ligge en dag eller to....

                                DETTE var UTROLIG DIGG!!!! Bedre enn alt på jord...til og med orgasme....
                                (det kan man oppleve hver dag....det gjør man ikke med seire over søpla...)

                                Gratulerer LILLESTRØM.....
                                Gratulerer KANARIFANSEN......
                                Gratulerer LOGI.....
                                Gratulerer KIPPE....
                                ALLE rundt og i LILLESTRØM gjorde kvelden SUPER DUPER.....

                                TAKK.....

                                Natta folkens..... ALLE her kan vell sove godt i natt......

                                Kommentar

                                • MedlemNR35
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 905

                                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  I dagens kamp viser Occean igjen at han har horribel teknikk, null speed og ikke evner å se bedre plasserte medspillere. Karen burde valgt seg en annen idrett. Få inn Sundgot. Transfer for Occean.
                                  Ikke lenge siden jeg leste en god del innlegg om omtrent det samme, bare da handlet det om Simen Brenne. Nå er han landslagsspiller igjen med 8 mål fra midtbanen til Odd Grenland.

                                  LSK har blitt verdensmestere på å gjøre gode spillere dårlige. Vi må først og fremst fungere som et lag, finne den rette ballansen og ikke minst de riktige folkene i de riktige posisjonene med de riktige oppgavene før vi begynner å kritisere enkeltspillere.

                                  OO er selvfølgelig ikke god hvis ikke LSK spiller på det OO er god på. I dag blir OO møtende angriper og det vil nesten si det samme som vi hadde brukt Michael Mifsud som enslig angriper som skulle ta imot lange oppspill og fungere som en slags targetman.

                                  Synes man må sette ting litt i perspektiv og ikke kutte av hodet til en spiller som blir et offer for systemet. Alle så jo OO i Odd Grenland da han ble matet med innlegg...Behøver vel ikke si mere.

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                    Han hadde ikke en så god kamp som du sier, i mine øyne. Ble altfor lett skubba bort av Sæternes ved altfor mange anledninger til at han var så "stor" idag. Hadde en helt grei dag på jobb i mine øyne...
                                    Eh, nej. De første tjue slet han nok litt med bølla fra Egersund, men den ene gangen det ble farlig av det skulle han hatt et åpenbart frispark. Noe av grunnen til at jeg lot meg begeistre av SP som stopper i går er at han ikke panikklarerer ballen med en gang han får den, noe som syntes ettersom vi plutselig fikk et forsvar som spilte ballen seg i mellom og opp i midtbaneleddet i stedet for å mæle ballen til helvete opp, som vi har gjort gang på gang i år. Han bidro med ro og var kald med ballen. Når man har sluppet inn mål 24 kamper på rad er det helt uvurderlig, og i min bok betyr det "stor".
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13271

                                      Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
                                      Mener vi bør starte med laget som kom ut i andreomgang i dag, i tillegg til Arild mot Metern. Bjørkøy i stedet for Kiko, Søgård eller Nosa funker også.
                                      Håper alle tar med i de flotte beregningene sine om hvem som skal hylles og hvem som skal skytes at banen var knusktørr i første omgang. Hverken bolly, nosa, edwin eller occean for den saks skyld fikk med seg ballen. Personlig mener jeg at regnet må starte i hver eneste kamp.

                                      Kommentar

                                      • mortenhb
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Jun 2009
                                        • 27

                                        Den følelsen som gikk gjennom meg når Kippe scoret, er helt ubeskrivelig. Stemmen er borte, blåmerke på legga, jeg er trøtt som faaaan men FYYYYYYYYYYTTI HELVETE SÅ JÆVLA VERDT DET !!!!!!!!! DETTA ER SÅ VANVITTIG DEILIG!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaA!!!!!!!!!!
                                        VG og TV2 kan brenne.
                                        <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

                                        Kommentar

                                        • merch
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2007
                                          • 938

                                          Fan til hetsejakt på Olivier! As usual. Dere som tviler på Ollie? sjekket hvem som stort sett putter flerst mål over streken eller? Se reprise av fjorårets LSK-RBK (skjebnekampen) Det samspillet Occean og Sundgot der har i andreomgang er nok til å benke Edwin gang etter gang! Er jo ikke mange kampene vi har stilt med samme spissparet på topp så noe samkjøring må de jo få lov å spille på seg, ser ut som Berg har bestemt seg for Edwin og Ollie.



                                          Occean vår beste spiss!


                                          Herlig innsats fra gutta! Over-imponert over han islendingen som kunne virke litt tøff i trynet og selvtillitten i forkant av kampen, med all rett! Herlig lagseier og ikke noe overaskende at det er Kippe som avgjør på dødball i sluttminuttene. Fin fin kamp

                                          Men Bolly ut og Mykle inn til neste kamp!
                                          Last edited by merch; 17.08.2009, 07:32. Begrunnelse: Olivier/Otto
                                          lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                          sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎