Lillestrøm SK - Strømsgodset lør. 22. august kl. 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    Nosa er helt konge på midten.

    Kommentar

    • Hel1017
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2008
      • 196

      Yes! Hærlig med nye tre poeng og tidvis meget bra spill!

      Men kan ikke befri meg for tanken om at vi burde punktert kampen istedet for å slippe Godset inn.
      Jeg blir alltid nervøs når de legger seg bakpå og skal kontollere inn de siste 15min. Men det gikk heldigvis bra.

      Logi er bare helt konge. Et bittelite spørsmålstegn med en inngripen i feltet og på frisparket som ble mål. Ellers helt SUVEREN!
      Hadde null tro på at han var så sykt mye bedre enn Otto, men herregud for en klasseforskjell det er! Logi må signeres!

      Og nok en gang fikk vi se hvilket lag som er suverent den beste startoppstillingen. Med Edwin inn for Occean fikk vi glimtvis se hva som faktisk bor i laget. Det er så deilig å se!

      Med litt hjelp fra Molde i morgen er vi forbi Søppla! Herlig!!!
      Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

      Kommentar

      • Andersen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2009
        • 350

        Litt hjelp fra Stabæk mener du vel?

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          Forøvrig synes jeg Marius Johnsen gjør nok en relativt svak kamp.

          Kommentar

          • haak
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Aug 2007
            • 141

            Vi er foran enga!!!

            Kommentar

            • antikris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 520

              Sinnsykt digg og viktig med seier i dag, men det er et par ting å sette fingeren på:

              1. Logi på frisparket. Stor keepertabbe
              2. Panikk mot slutten. Virker som om selvtilliten forsvant da godset putta.
              3. Laguttaket. Hva faen gjorde occean på topp med Arild fra start?

              Men faen heller, gutta spiller som Brasil til tider så jeg driter egentlig litt i det nå.

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                Farlig for hjertet sånn som vi spiller nå, koker jo i hodet på samtlige i gult på slutten. Jeg glemte å puste ei stund... farlig sånt.

                Var det Nosa eller Kiko som tok rotta på klokka ?
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Unødvendig å gjøre dette spennende. Vi burde klare å punkterere kampen før godsets mål. Samtidig bør vi klare å holde litt mer ro utover andre omgang, og holde ballen i laget mens godset blir utålmodige. Vi har ferdigheter og samspill nok til å spille ut dette laget nå.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Arind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2006
                    • 459

                    Slitsomt å være på kamp hver gang med vondt i magan. I dag trodde jeg faktisk vi skulle punktere kampen tidlig med den åpningen vi hadde, men igjen ble det nervepirrende sluttminutter.
                    Masse bra å se i dag, men gutta ble alt for passive fra reduseringen. Jeg er usikker på om Logi skulle tatt frisparket, da det er alltid er vanskelig å se ballen på slike frispark.
                    Jeg syns forsvaret gjorde en bra jobb i det store og det hele. Marius slet litt og slapp til fra kanten unødvendig et par ganger mot slutten av kampen. Nosa og Edwin gjør en kjempekamp begge to.....Edwin uheldig i kommunikasjonen et par ganger, som ellers burde gitt to mål!
                    Steinar Pedersen spilte en kongekamp!
                    3 poeng og poff så er vi forbi søpla :-D
                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      Helt sinnsykt å ikke blåse straffespark på fellingen av Magnus Myklebust.



                      Spol til 05:20

                      En klarere straffe får du ikke.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • norskpoker
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 399

                        Til tider var vi meget bra i dag, men det er da fryktelig unødvendig å gjøre det såpass spennende mot slutten. I situasjoner som dette ser vi tydelig at vi dypt savner en virkelig lederskikkelse som kan ta tak og fortelle lagkameratene at det gjelder å opptre som en enhet, og ikke som vi gjorde i dag ved at en del spillere tydelig var mer opptatt av å holde igjen mens andre ville fremover.

                        Forøvrig er det interessant å se hvordan vi faktisk spiller en slags skeiv 3-5-2 formasjon når vi er i angrep ved at Kiko konsekvent trekker inn i midten og Essediri flytter seg et hakk opp i banen.

                        Kommentar

                        • Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

                          Opprinnelig skrevet av Seb.R
                          Helt sinnsykt å ikke blåse straffespark på fellingen av Magnus Myklebust.



                          Spol til 05:20

                          En klarere straffe får du ikke.
                          Din tommel ned må gjerne begrunnes Raskolnikov

                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

                          Kommentar

                          • Eriksve
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 885

                            Opprinnelig skrevet av Seb.R
                            Din tommel ned må gjerne begrunnes Raskolnikov
                            Jeg er helt enig med deg at det burde ha vært straffe. At det var kontakt er det ingen tvil om og tror jeg de fleste så (inkl Hauge). Eneste argument for å ikke dømme straffe i denne situasjonen må være hvis man mener Myklebust spillte ballen så langt fra seg at han ikke kunne nå den igjen...

                            Kommentar

                            • Raskolnikov
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1452

                              For meg ser det ut som om Myklebust får et litt dårlig touch og at ballen er i ferd med å skli for langt fra ham slik at han i stedet oppsøker Godset-spilleren. Derfor synes jeg det ikke er "helt sinnsykt" at det ikke ble blåst, selv om det sikkert hadde blitt straffe til Rosenborg i en tilsvarende situasjon. Da ville jeg til gjengjeld klaget og ment at den var billig.

                              PS: Det var ikke akkurat voldsomme protester fra Myklebust selv heller og med tanke på at Logi fikk frispark i et par avgjørende situasjoner skal vi kanskje ikke klage på dommeren i dag.
                              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Opprinnelig skrevet av Eriksve
                                Jeg er helt enig med deg at det burde ha vært straffe. At det var kontakt er det ingen tvil om og tror jeg de fleste så (inkl Hauge). Eneste argument for å ikke dømme straffe i denne situasjonen må være hvis man mener Myklebust spillte ballen så langt fra seg at han ikke kunne nå den igjen...
                                Det er like greit å innse det först som sist. Sånne situasjoner får ikke LSK straffe på. Vi får straffe i helt soleklare tilfeller, og sjeldent ellers. Finnes det noen tvil eller et örlite argument mot straffe, så kan du ta deg faen på at dommeren bruker det. Jmf. Bodö-Glimt matchen, når dommer unnlot å dömme straffe fordi Nosa hadde for lav fart faktisk, eller Brannkampen der Roy Hege ikke anså at det var kontakt nok til å dömme straffe. Riise ble jo regelrett nedlagt med makt, uten at Brannspilleren var i närheten av ball. Angående dagens tilfelle tror jeg de fleste dommere blåser straffe der, men når det er i LSKs favör så kommer tvilen så og si alltid motstanderen til gode.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                                  Det er like greit å innse det först som sist. Sånne situasjoner får ikke LSK straffe på. Vi får straffe i helt soleklare tilfeller, og sjeldent ellers. Finnes det noen tvil eller et örlite argument mot straffe, så kan du ta deg faen på at dommeren bruker det. Jmf. Bodö-Glimt matchen, når dommer unnlot å dömme straffe fordi Nosa hadde for lav fart faktisk. I de fleste tilfeller hadde dommeren blåst straffe, men når det er i LSKs favör så kommer tvilen så og si alltid motstanderen til gode.
                                  Fellingen av Magnus Myklebust borte mot Tromsø var r i m e l i g soleklar.
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

                                    Opprinnelig skrevet av Eriksve
                                    Eneste argument for å ikke dømme straffe i denne situasjonen må være hvis man mener Myklebust spillte ballen så langt fra seg at han ikke kunne nå den igjen...
                                    Det har egentlig ingenting si. Så lenge han blir felt er det straffe om ballen så er på Fetsund.
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

                                    Even Nordlien

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                      Det har egentlig ingenting si. Så lenge han blir felt er det straffe om ballen så er på Fetsund.
                                      Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Dette er en klar avsporing, men med tanke på at Torolf også er moderator og sikkert kommer til å kjempe med nebb og klør på internforumet så setter jeg meg lit til Torolf:

                                      Det heter _I_ Fetsund :P
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

                                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                                        Nosa er helt konge på midten.
                                        Men han slurver fortsatt litt for mye med returløpene, særlig etter angrep hvor han selv har vært involvert med ballen inne i motstanderens felt.
                                        I skuffelsen over at det ikke ble mål, så ser det av og til ut som han glemmer seg bort. Spesielt i 2. omg så jeg at Arild flere ganger "pisket" ham til å jobbe hjemover.
                                        Ellers en meget bra spiller som kommer til i skinne stort allerede neste sesong. Tror jeg.
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                          Til tider var vi meget bra i dag, men det er da fryktelig unødvendig å gjøre det såpass spennende mot slutten. I situasjoner som dette ser vi tydelig at vi dypt savner en virkelig lederskikkelse som kan ta tak og fortelle lagkameratene at det gjelder å opptre som en enhet, og ikke som vi gjorde i dag ved at en del spillere tydelig var mer opptatt av å holde igjen mens andre ville fremover.
                                          Dette er den lenge savnede nye nummer 7, den ofensive midtbanespilleren og "motoren" som laget savner per idag. Til neste sesong (senest) må en slik spiller være på plass hvis vi har ambisjoner om å væøre med i toppen av tabellen. Og det er jo mye morsommere enn bunnstrid. Ut og let, LSK.
                                          Nosa er et litt uferdig produkt, og vi trenger en offensiv midtbanemann med lederegenskaper i tillegg.
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎