Sandefjord - LSK, Komplett.no Arena, søndag 18. oktober kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Opprinnelig skrevet av reka
    Går det an å roe ned litt?
    1. Berg svarer det alle andre trenere ville svart.
    2. Edwin kommer inn for å skaffe oss 30 sekunder mer tilleggstid. Helt standard.
    3. Vi tapte ikke og leverte en drøy time med brukbar fotball.

    Om det skal sutres er det vel over at vi ikke satte fler 100 % sjanser. Bugge har redda to mål i år med tippeligaens største rompe.
    Må da være lov å være fu..ings lei av at man alltid skal rote bort en eventuell ledelse på tampen. Ett poeng er bedre enn ingenting likevel.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • KEBABavSVIN
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 594

      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Nå må vi "bare" slå Brann så er det i orden...
      Men de kommer med 11 mann.
      Skal være pent pessimist for å tro at vi går ned nå. Plassen er sikret i morgen når Fredrikstad taper mot Odd Grenland.
      Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Jeg ser ikke helt hvordan Berg skal ta störsteparten av skylda i dag. Vi har blodfeite muligheter som vi ikke klarer å kåle i mål, i tillegg til at måla til SF kommer etter at; 1) Röyrane dytter Eriksen, og 2) Mane får frispark etter å ha lagt seg utenfor 16. Berg kan heller ikke ta på seg keeperhanskene og rette opp Logis slette frisparkopptreden. Hadde vi vinni denne kampen her hadde de fleste her inne sett seg fornöyd med Berg og laget forövrig. Vi gjör en grei kamp og Skjerven er mannen som skal tilskrives hovedansvaret for dagens poengtap. Mökkagubbe.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • Stan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1073

          Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
          Skal være pent pessimist for å tro vi går ned nå. Plassen er sikret i morgen når Fredrikstad taper mot Odd Grenland.
          Det er fullt mulig og ikke usannsynlig at vi kan havne på kvalik. Odd har ikke akkurat vist takter. Vi har igjen to lag som kjemper om medalje.

          Kommentar

          • Arind
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2006
            • 459

            Her var`e mye sutring..... Jeg syns Henning svarte helt korrekt etter kampen - Denne kampen vant vi men fikk ikke med alle poengene. Første målet til Sandegjord er åpenbart frispark på Eriksen og det andre var ikke frispark. Dog skal det sies at det skuddet skulle Logi tatt!
            Som vanlig blir vi defensive på slutten av en kamp og dette er det litt sånn Røsler retorikk over......det er dette vi må lugge vekk fort som faen. Det kan da ikke bare være oss supportere som ser at når angrep funker så blir det feil å legge seg bakpå mot slutten.
            Før kampen hadde vi vært fornøyde med poeng, men slik det ble skulle vi hatt tre poeng hjem!
            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Opprinnelig skrevet av reka
              Kiko har faktisk levert en meget god kamp i dag, men klapper sammen i huet som resten av laget med fem minutter igjen. Berg bytter for å få 30 sek mer tilleggstid.
              Jeg setter også pris på Kikos defensive kvaliteter, men offensivt har han i år vært nær sagt en spøk, det kan ingen si noe på. Skal vi ha slikt på midten, fotballens viktigste lagdel? Og slike spillere har vi nok av med norskt pass, ser ingen grunn til at en så begrensa utlending skal stå i veien for en norsk spiller. Eller en annen utlending med ferdigheter.

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                Skal være pent pessimist for å tro at vi går ned nå. Plassen er sikret i morgen når Fredrikstad taper mot Odd Grenland.
                Har ikke så lyst på kvalikk mot f eks Haugesund, Sogndal eller Kongsvinger må jeg si...
                Og jeg tror ikke FFK avgir poeng i morgen. TomTom kommer til å gire dem opp noe helt jævlig...
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  Opprinnelig skrevet av Stan
                  Det er fullt mulig og ikke usannsynlig at vi kan havne på kvalik. Odd har ikke akkurat vist takter. Vi har igjen to lag som kjemper om medalje.
                  Og det har vel ikke akkurat vist seg de siste årene at psyken til gutta er supersterk akkurat...Så skulle ffk vinne mot odd så blir det fort litt for spennende i siste 2 kampene...
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    Nå må vi "bare" slå Brann så er det i orden...
                    Men de kommer med 11 mann.
                    Heldigvis. For vi klarer tydeligvis ikke å spille mot 10.

                    Vi får håpe at Tommy Skjerven ikke blir satt opp som dommer i den kampen. Foreslår han som dømte KFUM - LSK2. Antagelig den beste dommeren jeg har sett i aksjon i år.
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1545

                      Opprinnelig skrevet av Arind
                      Her var`e mye sutring..... Jeg syns Henning svarte helt korrekt etter kampen - Denne kampen vant vi men fikk ikke med alle poengene.
                      Med samme resonnement spilte vi uavgjort mot Lyn i forrige runde.

                      Kommentar

                      • WAK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 960

                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                        Mykle suger til tider kjempepikk!!!!!! ELENDIG det han utfører når han har slike muligheter, roter bort soleklare målsjangser som faktisk ikke blir til en dritt, det er SLIKE ting som gjør av vi ligger der vi ligger.
                        Faen og dum du er!

                        For å ha sagt det først som sist så er jeg enig at Mykle gjør mye rart og burde være bedre når han har opplagte målsjanser.

                        Men......i dag skal vi takke blant annet Mykle for at vi i det hele tatt får poeng. Han har jo assist og lager straffe og setter Sundgot opp i flere gode sjanser. Og hva med Sundgot i dag......han er ihvertfall en STOR grunn til at vi IKKE får tre poeng i dag. Han eier ikke teknikk og bruker jo flere minutter for å stable beina så han får skutt.

                        En annen ting er hvor mange ganger har Mykle spilt spiss i år? Og når han først får det så levere han ihvertfall varene når det gjelder mål og assist. Mykle er ikke noe topp kantspillere men det er ike så rart når han heller ikke er noe kantspiller. Men tror heller ikke det er noen andre i stallen hadde gjort det så mye bedre som kantspiller i år. Ihvertfall ikke defensivt. Og vær så snill å ikke si Bolly for han har besvist at han ikk er moden for å spille tippeliga ENDA!

                        Kommentar

                        • Arind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2006
                          • 459

                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          Har ikke så lyst på kvalikk mot f eks Haugesund, Sogndal eller Kongsvinger må jeg si...
                          Og jeg tror ikke FFK avgir poeng i morgen. TomTom kommer til å gire dem opp noe helt jævlig...
                          Jeg tror Odd slår tilbake i morra. Vi tar fire poeng på de siste kampene....vent og se.....
                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                          Kommentar

                          • Arind
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2006
                            • 459

                            Opprinnelig skrevet av Dole
                            Med samme resonnement spilte vi uavgjort mot Lyn i forrige runde.
                            ....og så....argumentene er fortsatt de samme. Vi burde hatt tre poeng men fikk de ikke.
                            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              FFK mobiliserer og slår Odd i morra, hvem tror egentlig noe annet? TV2 får drømmescenarioet der Brann for alvor kan sende LSK ned i gjørma. Godset har Viking hjemme, tre sikre poeng.

                              Det lukter ett nytt skippertak fra LSK, samme dritten som har blitt en tradisjon for klubben. Fegisfotball får den karmaen den fortjener.

                              Kommentar

                              • El Caco
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2009
                                • 2286

                                Forventet dere noe annet?

                                Kan ærlig si jeg ikke ble forbannet da 2-2 målet kom, ettersom det var dømt til å komme på et eller annet vis. Får håpe Brenne og Bjørkøy hjelper oss imorgen, og så skal jeg faktisk heie på Kovacs og Fevang ( )
                                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                Kommentar

                                • runarM
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 565

                                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                  Har ikke så lyst på kvalikk mot f eks Haugesund, Sogndal eller Kongsvinger må jeg si...
                                  Og jeg tror ikke FFK avgir poeng i morgen. TomTom kommer til å gire dem opp noe helt jævlig...
                                  Etter å ha sett de siste matchene deres må jeg si at en kvalikk mot akkurat kongsvinger fortoner seg som et av de bedre av mange ræva scenarier..
                                  runarM

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Ebrima Sohna sprang vel rundt på komplett dott i dag?

                                    sakset fra altomfotball.no

                                    "Sandefjords Ebrima Sohna soner karantene for Tippeliga-sesongens sjuende gule kort."
                                    Fyren står registrert med syv gule.

                                    Det er bare å begynne å klage.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • kinstad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2007
                                      • 406

                                      Fy faen Berg, selv om din kritikk mot dommeren er helt rett er det også totalt irrellevant. Man mister retten til å klage over andres åpenbare mangler når man setter seg selv i en situasjon som det du gjorde i dag. Og sannheten er at vi ikke burde vært i en situasjon der et singelt mål fra motstanderen hadde hatt noe å si for poengene vi spilte om.

                                      Mykle burde vært ferdig på banen det minuttet han ikke benyttet seg av sjansen sin alene mot keeper. Og man burde satt inn Edwin og Bergmann i det 65-70, minutt.

                                      Har alle der nede i Sandefjord glemt at vi hadde ledelsen samt en mann mer på banen? Det er noe man skal utnytte, det er da man setter et solid trykk og bare venter på et mål til. Men NEIDA, vi legger oss heller litt bakpå og "rir" på det vi har gjort. Det er tross alt ikke noe vits i å legge ned noe mer arbeid når vi leder, eller hva? Skuff, skuff og atter skuff. Her er det ikke mangel på prestasjoner alene, men et massivt hull som må fylles i forhold til trenerens og spillerenes psykologi i slike situasjoner.

                                      Mykle bidro faktisk i denne kampen, men det holder ikke for min del. Han har spilt mye i årets sesong, og bevist gang på gang at han suger rævsnærk fra et sugerør når han har ballen.

                                      Ellers må jeg gi skryt til Lasse, Nosa, og stopperparet som virket å ha god kontroll. Fikk følelsen av et LSK igjen under dagens kamp. Bare trist med slutt resultatet.
                                      ________
                                      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                      Kommentar

                                      • Nosferatu
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 690

                                        På samme måte som dette laget har måttet starte på scratch på veldig mange områder i år og lære ting på nytt i år vil neste år sannsynligvis i stor del gå med til å lære seg å vinne. Forvent mange tapte poeng i sluttminuttene sesongen 2010. Det gjør jeg.
                                        For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                                        Kommentar

                                        • KEBABavSVIN
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 594

                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          FFK mobiliserer og slår Odd i morra, hvem tror egentlig noe annet? TV2 får drømmescenarioet der Brann for alvor kan sende LSK ned i gjørma. Godset har Viking hjemme, tre sikre poeng.

                                          Det lukter ett nytt skippertak fra LSK, samme dritten som har blitt en tradisjon for klubben. Fegisfotball får den karmaen den fortjener.
                                          Bra vi holder oss kalde og rolige når det bare er to runder igjen og sjansen for å rykke ned er en snøballs sjanse i helvete.

                                          Er kun erkepessimister som tror at Fredrikstad vil ta 7 poeng eller mer mot Odd Grenland, Molde og Lyn, samtidig som Lillestrøm ikke vil få et eneste ett. Personlig er jeg mer redd for å våkne opp til en alien-invasjon i morgen tidlig.
                                          Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎