Sandefjord - LSK, Komplett.no Arena, søndag 18. oktober kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Det snakkes hele tiden i og om forsterkninger i fotballagene i TL - også i LSK. Etter denne kampen sitter jeg igjen med et stort spørsmål: har NFF tenkt på å gjøre noe forsterkninger/ta grep om dommerstanden i tippeligaen? De har åpenbart en jobb å gjøre når det kommer til det punktet. Nytter ikke å spille opp til dans i norges beste divisjon, når man ikke holder takten og tråkker andre på føttene hele tiden.

    Nok er nok!

    (Dette kommer sikkert ikke på rett plass, men frustrasjonen føler jeg for utløp i rett tråd:!

    Kommentar

    • Ranakanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 487

      Opprinnelig skrevet av frodekippe
      Dette er jeg heller ikke uenig i, men, jo...det var da noe positivt i kampen i dag, selv om resultatet ble fælt....(føles som tap)...
      Men vi må være såpass våkne at vi må klare å se at Magnus gjør en av sine aller beste kamper på svært lenge...
      Joda, myklebust jobbet hardt og bra i går, men det nytter svært lite når resten av laget faller sammen. Man vinner og taper som ett lag i mine øyne. Og da nytter det ikke att en av spillerne løper til krampa tar dem, synes bare synd på slike spillere som må slite med medspillere som er liv redde for å tape kampen.

      Jeg ser helst att det laget jeg holder med løper ut på banen med vilje og lyst til å vinne, men slik LSK fremstår om dagen så er frykten for å tape mye større enn lysten til å vinne.

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Det snakkes hele tiden i og om forsterkninger i fotballagene i TL - også i LSK. Etter denne kampen sitter jeg igjen med et stort spørsmål: har NFF tenkt på å gjøre noe forsterkninger/ta grep om dommerstanden i tippeligaen? De har åpenbart en jobb å gjøre når det kommer til det punktet. Nytter ikke å spille opp til dans i norges beste divisjon, når man ikke holder takten og tråkker andre på føttene hele tiden.

        Nok er nok!

        (Dette kommer sikkert ikke på rett plass, men frustrasjonen føler jeg for utløp i rett tråd:!
        Hvordan ser analysen ut for Tommy Skjervens "prestasjoner" i de kamper der han dømmer LSK? Har inntrykk at LSK aldri vinner en kamp når nettopp Skjerven blåser. Med et såpass stort antall kamper kan man vel snart ikke lenger snakke om tilfeldigheter. Mitt tips er at hvis noen spør Skjerven offentlig om hva han synes om LSK som sportsklubb og fotballlag, vil man få nokså unnvikende svar, og på privaten nokså negative svar. Om noe han får betalt for å slettes ikke ha noen mening om i det hele tatt. Profft.
        Last edited by Hamburg & Kanari; 19.10.2009, 10:27.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • *46*

          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
          Hvordan ser analysen ut for Tommy Skjervens "prestasjoner" i de kamper der han dømmer LSK? Har inntrykk at LSK aldri vinner en kamp når nettopp Skjerven blåser.
          Det er i hvertfall svært få ganger jeg har sett en dommer klare å gi tvilsomme avgjørelser i favør LSK. Har en sterke følelse av at dommerene lever etter "la tvilen komme LSK's motstander til gode".

          Men jeg var seriøs i mitt andre innlegg i denne tråden - NFF har en jobb å gjøre med å bedre dommerstanden. I år har det vært mye dømming som har vært rett og slett horribel å se på. Og da tenker jeg ikke bare LSK sine kamper, da jeg har sett en del andre kamper i år også på tv. Det kan sikkert diskuteres i en annen tråd, men det var godt å få ut litt frustrasjon

          Kommentar

          • aguado
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 448

            Opprinnelig skrevet av *46*
            Det snakkes hele tiden i og om forsterkninger i fotballagene i TL - også i LSK. Etter denne kampen sitter jeg igjen med et stort spørsmål: har NFF tenkt på å gjøre noe forsterkninger/ta grep om dommerstanden i tippeligaen? De har åpenbart en jobb å gjøre når det kommer til det punktet. Nytter ikke å spille opp til dans i norges beste divisjon, når man ikke holder takten og tråkker andre på føttene hele tiden.
            Enig at det er mye rar dømming i tippeligaen, men er ikke enig i at dommerne generelt har en lavere standard enn spillerne i ligaen. Standarden på tippeligaens spillere er ganske tvilsomt og jeg ser på dette som et mye større problem for norsk tippeliga.

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              Etter min mening gjorde ikke Berg noe galt. Edwin og Bergmann har vært skadd, er nok en naturlig grunn til at de ikke fikk mer spilletid. Feilen ligger i dommeren og at spillerne ikke tør.

              --------- BERG ER IKKE TIL Å SKYLDE HELE TIDEN ---------
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • Robiwan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 603

                Opprinnelig skrevet av El Caco
                Etter min mening gjorde ikke Berg noe galt. Edwin og Bergmann har vært skadd, er nok en naturlig grunn til at de ikke fikk mer spilletid. Feilen ligger i dommeren og at spillerne ikke tør.

                --------- BERG ER IKKE TIL Å SKYLDE HELE TIDEN ---------
                Hvis du er så skada at du ikke kan spille mer en 5 min(Edwin) så bør du ikke sitte på benken heller.
                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av jalapenos
                  Enig at det er mye rar dømming i tippeligaen, men er ikke enig i at dommerne generelt har en lavere standard enn spillerne i ligaen. Standarden på tippeligaens spillere er ganske tvilsomt og jeg ser på dette som et mye større problem for norsk tippeliga.
                  I forhold til spillerene, er kvaliteten på dommerene etter min mening lavere enn spillerene. Tro det eller ei, men det er min mening og sier litt om hvor kvaliteten på dommerene ligger.

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2109

                    Faen meg så dritt lei:
                    -av å se spillere vikarier på (tildels)uvante plasser
                    -Av at vi feiger ut på slutten av kampene,og "alltid" slipper inn mål til slutt.
                    -Kiko,Occean,Mykle m.fl,som har fått masse sjanser over flere år,og bevist at de ikke duger over tid,på dette nivået.
                    Ganske lei :Henning Berg-allerede,ennå skal vi slite med han i 4 år til.

                    Til Slutt,
                    Også Møkka lei Tromma!!!! ( da mener jeg ikke trommeslageren)

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      Opprinnelig skrevet av Playboy1
                      Faen meg så dritt lei:
                      -av å se spillere vikarier på (tildels)uvante plasser
                      -Av at vi feiger ut på slutten av kampene,og "alltid" slipper inn mål til slutt.
                      -Kiko,Occean,Mykle m.fl,som har fått masse sjanser over flere år,og bevist at de ikke duger over tid,på dette nivået.
                      Ganske lei :Henning Berg-allerede,ennå skal vi slite med han i 4 år til.

                      Til Slutt,
                      Også Møkka lei Tromma!!!! ( da mener jeg ikke trommeslageren)
                      Utenom dette er alt bra?
                      Vi snakker 2 trommer mot Brann gjør vi ikke?
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • general
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 1150

                        Opprinnelig skrevet av Playboy1
                        Faen meg så dritt lei:
                        -av å se spillere vikarier på (tildels)uvante plasser
                        -Av at vi feiger ut på slutten av kampene,og "alltid" slipper inn mål til slutt.
                        -Kiko,Occean,Mykle m.fl,som har fått masse sjanser over flere år,og bevist at de ikke duger over tid,på dette nivået.
                        Ganske lei :Henning Berg-allerede,ennå skal vi slite med han i 4 år til.

                        Til Slutt,
                        Også Møkka lei Tromma!!!! ( da mener jeg ikke trommeslageren)
                        punkt 1) uvante plasser kommer av mye vi som fans ikke har innblikk i, skadesitusajon, generell formkurve på treninger, holdninger m.m

                        punkt 3) helt enig

                        punkt 4) Hvis du som Benny er lei HB allerede? Hvordan skal vi da gjennomgå en utvikling? Jeg ønsker meg en god argumentasjon for hvorfor HB ikke skal ha enorm støtte i sitt arbeid. Bruker han for få unge spillere? tar vi for få grep i henhold til økonomi? At laget er dårlig handler utelukkende om for dårlig spillerstall å da vi ikke holder med Man Shitty så kan vi ikke skifte ut stallen over natta.
                        Seriegull 2016!!!

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                          Etter min mening gjorde ikke Berg noe galt. Edwin og Bergmann har vært skadd, er nok en naturlig grunn til at de ikke fikk mer spilletid. Feilen ligger i dommeren og at spillerne ikke tør.

                          --------- BERG ER IKKE TIL Å SKYLDE HELE TIDEN ---------
                          Dette argumentet faller jo på steingrunn når man har vært vitne til den tidvise rovdriften på en halvskada Nosa. Sitter du på benken skal du være klar for kamp, enkelt og greit!

                          Kommentar

                          • vEgz
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Aug 2006
                            • 130

                            Hva med Nosa's feiring?

                            Spørru meg var det rimelig primadonna-nykker å spore når han bestemt dyttet vekk Myklebust for å "feire selv" foran fansen.. Stikkordet er lagspill, Nosa.

                            Ellers har alt på godt og vondt blitt nevnt, så orker ikke ramse opp det igjen..

                            Vi får reise kjerringa mot Brann, det har skjedd større mirakler! (ref: at f. eks Edvartsen er dommer i Tippeligaen)

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎