Sandefjord - LSK, Komplett.no Arena, søndag 18. oktober kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 958

    Opprinnelig skrevet av andersmm
    Ebrima Sohna sprang vel rundt på komplett dott i dag?

    sakset fra altomfotball.no

    "Sandefjords Ebrima Sohna soner karantene for Tippeliga-sesongens sjuende gule kort."
    Fyren står registrert med syv gule.

    Det er bare å begynne å klage.
    Han står oppført i lagoppstillingen...

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 959

      Greie nok svar fra Henning etter kampslutt men helt utrolig at han ikke setter innpå Bergmann eller Edwin tidligere. Det var mange slitne på slutten og en utvilt Bergmann som alltid jobber mye hadde vært lurt tror jeg.

      Edwin skulle vært satt innpå så fort Sandefjord lå under og begynte å kjøre masse folk framover. Hadde vært store sjanser for at han hadde fått store sjanser og kanskje putta. Og først sette han innpå når det er 2-2 og Sandefjord tetter igjen bakover blir litt feil i mine øyne.

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        Opprinnelig skrevet av andersmm
        Ebrima Sohna sprang vel rundt på komplett dott i dag?

        sakset fra altomfotball.no

        "Sandefjords Ebrima Sohna soner karantene for Tippeliga-sesongens sjuende gule kort."
        Fyren står registrert med syv gule.

        Det er bare å begynne å klage.
        Ifølge Aftenposten har han bare 6 http://fotball.aftenposten.no/elites...60&groupId=all

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          Opprinnelig skrevet av andersmm
          Ebrima Sohna sprang vel rundt på komplett dott i dag?
          Han står i lagoppstillingen på VG, og fikk iallefall gult kort mot aalesund forrige runde.

          Såvidt jeg kan se så kommer det an på hvordan 2 gule som ble rødt teller.
          Han har i følge altomfotball 7 kamper hvor han har fått gult, og en som han har fått gult+gult.
          LasseN

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av Nosferatu
            På samme måte som dette laget har måttet starte på scratch på veldig mange områder i år og lære ting på nytt i år vil neste år sannsynligvis i stor del gå med til å lære seg å vinne. Forvent mange tapte poeng i sluttminuttene sesongen 2010. Det gjør jeg.
            Nå er jo ikke akkurat poengtap på tampen noe nytt av året da.

            Kommentar

            • KEBABavSVIN
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2007
              • 594

              Ebrima Sohna har 6 gule:

              Norsk Internasjonal FotballStatistikk. Resultater, tabeller og statistikk fra norsk og internasjonal fotball
              Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13244

                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Jeg setter også pris på Kikos defensive kvaliteter, men offensivt har han i år vært nær sagt en spøk, det kan ingen si noe på. Skal vi ha slikt på midten, fotballens viktigste lagdel? Og slike spillere har vi nok av med norskt pass, ser ingen grunn til at en så begrensa utlending skal stå i veien for en norsk spiller. Eller en annen utlending med ferdigheter.
                Kiko stopper det meste på kanten sin i dag og løper opp veldig mye. Åpenbart at han har ryddegutt-jobb i dag og ikke skal leke ving. En av få som gjør kreative ting med ball i dag, har minst en ferdigskåra pasning til Mykle i dag. De siste fem minuttene til kiko var horrible, men da kollapsa også alle andre.

                Kommentar

                • WAK
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 959

                  Vil ikke si tabellsituasjonen vår ble noe værre etter denne runden.

                  Men det som ikke er bra er at vi har to meget vanskelige kamper mot lag som har mye å spille for i de to siste kampene.

                  Brann har vel 6-8 spillere som står i fare for å sone så vi får håpe samtlige får kort mot søppla i kveldens kamp.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                    Bra vi holder oss kalde og rolige når det bare er to runder igjen og sjansen for å rykke ned er en snøballs sjanse i helvete.

                    Er kun erkepessimister som tror at Fredrikstad vil ta 7 poeng eller mer mot Odd Grenland, Molde og Lyn, samtidig som Lillestrøm ikke vil få et eneste ett. Personlig er jeg mer redd for å våkne opp til en alien-invasjon i morgen tidlig.
                    Det er vel snakk om å unngå kvalik, og hvem tør si at plassen er sikra med det LSK presterer? Bunnivået vårt er nok aller lavest i TL, FFK er et langt mer spillende lag der flere enkeltspillere kan avgjøre kampen til lagets fordel. Vi har kanskje to stykker, to unggutter som jo egentlig ikke skal bære lasset i det hele tatt.

                    Kommentar

                    • Stan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1069

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Nå er jo ikke akkurat poengtap på tampen noe nytt av året da.
                      Nei jeg husker spesielt en kamp for noen år siden mot Lyn på Ullevål.
                      Vi hadde 10 mann, Mifsud hadde orden i sysakene og banka inn mål etter mål. Uwe gjorde en genistrek og tok ut Miffe til fordel for Occean. Lyn klarte dermen å utligne til 3-3 i aller siste sekund. Så nei, dette er ikkeno nytt.

                      Kommentar

                      • Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2600

                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                        Ebrima Sohna sprang vel rundt på komplett dott i dag?

                        sakset fra altomfotball.no

                        "Sandefjords Ebrima Sohna soner karantene for Tippeliga-sesongens sjuende gule kort."
                        Fyren står registrert med syv gule.

                        Det er bare å begynne å klage.
                        Teknisk feil i systemet har gjort at det ble telt feil da han fikk to røde i en kamp. Sohna hadde bare seks gule og feilen er rettet opp av de ansvarlige.
                        Ferdigskåra

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av Stan
                          Nei jeg husker spesielt en kamp for noen år siden mot Lyn på Ullevål.
                          Vi hadde 10 mann, Mifsud hadde orden i sysakene og banka inn mål etter mål. Uwe gjorde en genistrek og tok ut Miffe til fordel for Occean. Lyn klarte dermen å utligne til 3-3 i aller siste sekund. Så nei, dette er ikkeno nytt.
                          Hele det året ble jo dominert av en rekke poengtap mot slutten, Lynkampen toppet bare heile driden.

                          Kommentar

                          • norskpoker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 399

                            Opprinnelig skrevet av Stan
                            Nei jeg husker spesielt en kamp for noen år siden mot Lyn på Ullevål.
                            Vi hadde 10 mann, Mifsud hadde orden i sysakene og banka inn mål etter mål. Uwe gjorde en genistrek og tok ut Miffe til fordel for Occean. Lyn klarte dermen å utligne til 3-3 i aller siste sekund. Så nei, dette er ikkeno nytt.
                            Ser ikke helt hvordan denne historien henger sammen med signaturen din?

                            Kommentar

                            • Stan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 1069

                              Opprinnelig skrevet av norskpoker
                              Ser ikke helt hvordan denne historien henger sammen med signaturen din?
                              Aner ikke hva du snakker om.

                              Kommentar

                              • norskpoker
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 399

                                Opprinnelig skrevet av Stan
                                Aner ikke hva du snakker om.
                                Kjapp du.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Kiko stopper det meste på kanten sin i dag og løper opp veldig mye. Åpenbart at han har ryddegutt-jobb i dag og ikke skal leke ving. En av få som gjør kreative ting med ball i dag, har minst en ferdigskåra pasning til Mykle i dag. De siste fem minuttene til kiko var horrible, men da kollapsa også alle andre.
                                  Totalt sett ser jeg uansett ingenting som gjør at jeg vil at han skal bli med videre. Det kreves mer av en midtbanespiller i et lag med ambisjoner i TL. Du overser jo også de sedvanlige balltapene hans på midten, som også var der idag, men som ikke ble så farlige som de ofte har blitt. Når Berg nekter å dyrke Kiko i samspill med Nosa kan han likegodt la være å sende ham utpå.

                                  Kommentar

                                  • mr.pung
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Oct 2008
                                    • 14

                                    lei

                                    er så drit lei av at kiko blåser ballen vekk fra mål eller medspiller!
                                    han må ikke gis ny kontrakt... mykle gjorde masse bra, faktisk drit mye! men når han skal dra av en mann så viser han sitt sanne jeg... hadde i det minste sundgot gjort seg verdig av den feite lønna han drar inn ved og sette flere 100prosentere så hadde vi kommet unna med en fortjent seier.
                                    elendig og ikke i det minste treffe mål på den ene!

                                    elendig av dommer på 1-1 men fugla er faen meg svake ettellerannet sted om det er i hodet eller kropp kan være det samme.. faller alltid sammen! er så drit lei av og se det skje gang på gang! og berg skulle gjort bytter før!

                                    FAen i helvete hvis søgård får ny kontrakt! utrolig synd og si det, men han er ikke god nok teknisk for tl! kondisen ser ikke like bra ut lengre heller.

                                    håper fugla tar seg sammen og ikke lar meg ev fler lide gjennom kamp på kamp med usikkerhet , feilpasninger og annet slurv!

                                    Kommentar

                                    • Kristian
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 690

                                      faen ass. hvorfor bruker du ikke byttene dine tidligere, berg?

                                      Kommentar

                                      • mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

                                        Opprinnelig skrevet av Kimito
                                        Teknisk feil i systemet har gjort at det ble telt feil da han fikk to røde i en kamp.
                                        Godt gjort!

                                        Bra gjennomført kamp som i utgangspunktet var vanskelig. Resultatet er surt. Litt trist at en ikke fikk opp trøkket på slutten (håpløs der kiko) og det er alltid like fascinerende å beskue hvordan lag legger seg bakpå etter egen scoring. Et mål over mot 10 mann burde være mulig å ta hjem, akkurat det ligger i topplokket.

                                        Forsvaret får dobbel pluss, god kamp av ny rekke! Mykle var bra selv om killerinstinktet stadig mangler (kun ved straffa han går rett inn).

                                        Alt ialt bra, men trist resultat.
                                        Fugla mot nye høyder

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Leste VG på nett nå... Der er man av den oppfatning av at LSK var heldige som ikke tapte, i forhold til hjemmelagets annulerte offside mål... som i følge vg tydligvis ikke er så lett å avgjøre i fra tv bildene om det var offside eller ikke.
                                          Det står INGEN ting om at begge hjemmelagets mål kommer etter dommertabber og juks, og aldri skulle hvert godkjent....
                                          Mane skyter som en gud og kliner ballen i mål på ett herlig frispark, så hardt og så flott atte....... Han falt jo som en potetsekk og lagde ett frispark ut av ingen ting, det skal dere skrive om og ikke bruke tid på Arild "superhands" Sundgot.
                                          Og han Ørjan er jo så god atte, han dribler alle på ræva og lobber vakkert i mål alene med keeper......
                                          Mens Nosa gikk jo bare upresset over hele banen og sentra en fisle ball til en annen upressa spiller som igjen sentra til den fortsatt upressa nigerianeren som enkelt kunne sette ballen i mål.
                                          HVA FAEN SKJER MED VG DA?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎