Treninger 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3192

    Trening lørdag 16. oktober

    Treninga dagen før hjemmekampen mot Brann var på Åråsen 12.00-13.00. To keepere og 17 utespillere deltok, alle unntatt Edwin (karantene), Marius (langtidsskadd og studerer i Kristiansand), Dosso (utleid til MMX), PSA (fortsatt ikke helt kampklar etter knetrøbbel), mens Stian faktisk meget oppløftende var innom treninga og lekte seg litt utpå graset helt på slutten av økta.

    Ingen formasjonstrening, men en del terping på oppstilling og innøvde trekk ved både offensive og defensive dødballer, med et visst fokus på hvordan morgendagens motstander bruker å stille opp på sine dødballer.

    gilbert

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Lsk trener i hallen i morgen kl 1000 noen som tar en tur ned og skjekker litt sier ikke mere jeg

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        Tarik kommer hjem??

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Lsk trener i hallen i morgen kl 1000 noen som tar en tur ned og skjekker litt sier ikke mere jeg
          Æ elsk dæ!
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Lsk trener i hallen i morgen kl 1000 noen som tar en tur ned og skjekker litt sier ikke mere jeg
            De "noen" får pent viderebringe sine observasjoner her.... værsåsnill?
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Hallen klokka 10? Jeg kommer!

              NB! Enten er Tarik (evt "Jesus") der, eller så drar jeg å henter han ;-)

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Men det var da ikke måte på hvordan vi skulle piske opp forventninger her? Nå blir jeg sikkert dritskuffa i morgen om det viser seg å "kun" være en ung nigerianer eller islending. Men faen heller, jeg kaster meg på; I morge kommer Bjørn Helge hjem!
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • junior
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 492

                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                  ...Men faen heller, jeg kaster meg på; I morge kommer Bjørn Helge hjem!
                  ååå. DET hadde vært saker det. Han å Bolly på vær sin kant. Evt, BHR og Tarik, sikle sikle.
                  ------- Forza Fugla! -------

                  Kommentar

                  • *46*

                    En spiller som dukker opp nå, er for prøvespill. Er det ærlig talt noen som tror at Bjørn Helge eller Tarik kommer for å trene ei uke med LSK for å finsiktes av Berg, Bjarmann og Belsvik for så å diskutere en avtale? Kommer en av dem, så kommer dem når avtalen er signert og med baggen i hånda for å spille.

                    Dette er garantert en som ikke er en så klar kandidat som må testes litt med laget.

                    (og, ja jeg sier det til meg selv at jeg kunne tenke meg en retur av Bjørn Helge og Tarik - derimot er jeg blitt for gammel til å tro på julenissen.... )

                    Edit:
                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Lsk trener i hallen i morgen kl 1000 noen som tar en tur ned og skjekker litt sier ikke mere jeg
                    Hyggelig å se at du ikke har blitt spedalsk hva det gjelder rykter etter at Ogude gikk til VIF. En som var på prøvespill og ett hvert menneske med tilgang til internett kunne finne ut av ved hjelp av nettaviser...

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      En spiller som dukker opp nå, er for prøvespill. Er det ærlig talt noen som tror at Bjørn Helge eller Tarik kommer for å trene ei uke med LSK for å finsiktes av Berg, Bjarmann og Belsvik for så å diskutere en avtale? Kommer en av dem, så kommer dem når avtalen er signert og med baggen i hånda for å spille.

                      Dette er garantert en som ikke er en så klar kandidat som må testes litt med laget.

                      (og, ja jeg sier det til meg selv at jeg kunne tenke meg en retur av Bjørn Helge og Tarik - derimot er jeg blitt for gammel til å tro på julenissen.... )
                      Jeg tror på julenissen..
                      Seriøst tror jeg ikke det er noen som forventer seg Tarik, BHR eller GUD for den saks skyld.. Men det er deilig å spille litt på det, skape forventninger og engasjement rundt klubben.
                      Etablerte spillere kommer nok evt som du sier senere, nå kan vi vente oss prøvespillere (som Berg forteller i dagens RB).

                      Kommentar

                      • Smukken
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2004
                        • 718

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Hallen klokka 10? Jeg kommer!
                        Me too.
                        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                        Kommentar

                        • Mauer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2007
                          • 270

                          Opprinnelig skrevet av Smukken
                          Me too.
                          Da regner jeg med at det ligger refferat fra morgendagens trening på denne tråden innen kl 1 i morgen? Takk på forhånd!

                          Kommentar

                          • Dandy
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 346

                            Jeg regner med at det ikke kommer noe stort å snakke om :P
                            UFC 05!

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              Opprinnelig skrevet av Dandy
                              Jeg regner med at det ikke kommer noe stort å snakke om :P
                              Ifølge nyhetstråden, så er det ikke stort og snakke om. 2 stk fra 2 div. JIPPI.
                              Last edited by Uwes disippel; 03.11.2010, 11:17. Begrunnelse: Feil div.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Ifølge nyhetstråden, så er det ikke stort og snakke om. 2 stk fra 2 div. JIPPI.
                                Er vi blitt så kravstore at to unge herrer, som begge er kantspillere, kommer og viser seg frem er bra nok?

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Er vi blitt så kravstore at to unge herrer, som begge er kantspillere, kommer og viser seg frem er bra nok?
                                  Nei, men man får litt høyere forventninger når Tullebukk kommer med uttalelser i forkant.

                                  Kommentar

                                  • El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Nei, men man får litt høyere forventninger når Tullebukk kommer med uttalelser i forkant.
                                    Når Tromsø (bronse i TL) kan hente en spiss fra 2. div som er god nok for Tippeligaen, kan vi hente KANTspiller som er god nok.
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      Jeg har stadig forhåpninger. Særlig til svensken, så dette er ingen tålmodig venting.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        Enig med Uwes disippel her. Det er unødvendig å blåse opp folks forventninger når det kun kommer totalt ukjente prøvespillere fra lavere divisjoner.

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av Lars
                                          Enig med Uwes disippel her. Det er unødvendig å blåse opp folks forventninger når det kun kommer totalt ukjente prøvespillere fra lavere divisjoner.
                                          Vet du at det kun er disse det er snakk om?
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎