Treninger 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #81
    Opprinnelig skrevet av HSft
    Veldig synd at Ringstad er ute om Essediri må stå over noen kamper nå. Han hadde nok vært et klart førstevalg for å erstatte han.
    Jeg tipper Karim spiller med maske.
    Last edited by RSP; 29.07.2010, 11:05. Begrunnelse: Unødv. qouiting.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #82
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Jeg tipper Karim spiller med maske.
      Spilte han med brekt nese, men uten maske, mot Tromsø? Eller har han fått seg en ny på tryne?

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #83
        Opprinnelig skrevet av HSft
        Spilte han med brekt nese, men uten maske, mot Tromsø? Eller har han fått seg en ny på tryne?
        Spilte men brekt nese i Tromsø,noe som kunne gått riktig ille. Det var forøvrig et kne fra Edwin som brakk nesa hans.

        Kommentar

        • Jan Banan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 809

          #84
          Opprinnelig skrevet av HSft
          Er litt redd for at pumpinga til Dahm har tatt fra han noe hurtighet. Virker ikke som en fantastisk smart ting å gjøre for en proff fotballspiller. Litt muskler er bra men...
          Tror ikke det gjøre noe om vi får fler med litt muskler på banen. Mange dueller er tapt denne sesongen pga raske men veike fugler.

          Må innrømme at jeg savner deler av tiden da det faktisk gjorde vondt å møte LSK.
          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

          Stuart Baxter har forstått det.

          Kommentar

          • sigurdsen
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 1817

            #85
            Når og hvor trener guttan på fredag ? Noen som veit ?

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #86
              På Åråsen 10.00 eller 10.30. Tipper 10.00 ettersom de sikkert vil trene så tidlig som mulig pga varmen.

              Edit: 10.00 stemmer. http://www.lsk.no/?aid=9094227.

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                #87
                Best noen drar på treningen i dag etter det tullebukk skrev i ryktetråden. Som noen tidligere skrev; jobbe idag blir ikke akkurat enkelt.. :???:
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  Best noen drar på treningen i dag etter det tullebukk skrev i ryktetråden. Som noen tidligere skrev; jobbe idag blir ikke akkurat enkelt.. :???:
                  Slapp av Disse jeg skreiv om er ikke på plass enda.

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3186

                    #89
                    Trening torsdag 29. juli

                    Jeg var en snartur bortom treninga i regnværet på Vigernesjordet i dag, sånn rundt klokka 11.00-11.15. Steinar Pedersen er trolig ute, kanskje for et par uker, etter å ha blitt kraftig tråkka på tåa på mandag. Kiko sliter fortsatt med ankelen, og Marius Johnsens kne er stadig plagsomt. Sjansene for å få omgjort Lasses karantene er etter min vurdering mikroskopisk små. Dagens formasjonstrening gikk derfor med følgende 11'er:

                    Stefan
                    Karim-Pål Steffen-Frode-Ruben
                    Edwin-Espen-Nosa-Erling
                    Björn-Tony

                    mot

                    Arild-Fredrik
                    Bolly-Junior?-Junior?-Junior?
                    Lasse-Mads-Marius-Kristoffer
                    André

                    I regnværet kjente jeg ikke i farten igjen de tre på andre-11'erns midtbane, men ingen av dem hadde rødt hår eller lystret navnene "nicky" eller "butt"....

                    gilbert

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av gilbert
                      Jeg var en snartur bortom treninga i regnværet på Vigernesjordet i dag, sånn rundt klokka 11.00-11.15. Steinar Pedersen er trolig ute, kanskje for et par uker, etter å ha blitt kraftig tråkka på tåa på mandag. Kiko sliter fortsatt med ankelen, og Marius Johnsens kne er stadig plagsomt. Sjansene for å få omgjort Lasses karantene er etter min vurdering mikroskopisk små. Dagens formasjonstrening gikk derfor med følgende 11'er:

                      Stefan
                      Karim-Pål Steffen-Frode-Ruben
                      Edwin-Espen-Nosa-Erling
                      Björn-Tony

                      mot

                      Arild-Fredrik
                      Bolly-Junior?-Junior?-Junior?
                      Lasse-Mads-Marius-Kristoffer
                      André

                      I regnværet kjente jeg ikke i farten igjen de tre på andre-11'erns midtbane, men ingen av dem hadde rødt hår eller lystret navnene "nicky" eller "butt"....

                      gilbert
                      Dette begynner og se tynt ut og det er nå null konkuranse om plassene.

                      Kommentar

                      • lskgogo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 633

                        #91
                        Kudtzon.

                        Kan ikke dere som er en del på treninger svare meg på en ting. Gjør han virkelig en så god figur på trening at det kan forsvare en plass i startelleveren?
                        Tar seg en pause til mars 2012..

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Dette begynner og se tynt ut og det er nå null konkuranse om plassene.
                          Mot Hønefoss hadde vi 7 personer på benken, derfor regner jeg med at dette er antallet spillere vi kan ha på benken.

                          Tokstad, Bolly, Arild, Bukkinho og Hansen er de eneste som trente og er spilleklare ser det ut til, dermed blir disse 5 av 7 . De to siste plassene ser ut til å være åpne for et par juniorer. Moro for disse to. Blir også moro å se hvilke to som blir valgt ut. Tipper vilt på Ohi og Karlsen.

                          Kommentar

                          • camillakanari
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2006
                            • 211

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av lskgogo
                            Kudtzon.

                            Kan ikke dere som er en del på treninger svare meg på en ting. Gjør han virkelig en så god figur på trening at det kan forsvare en plass i startelleveren?
                            Har vært på endel treninger i sommer, og syns ikke han utmerker seg noe spesielt..

                            Kommentar

                            • gilbert
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 3186

                              #94
                              Trening fredag 30. juli

                              Kort og rolig trening på Åråsen 10.00-11.00 i dag, med tanke på kampen i morra. Nesten samme oppmøte og formasjon som i går; Kiko og Marius er fortsatt skada, mens Steinar ble drilla i midtforsvaret sammen med Frode. Om han faktisk alt nå er bra nok i foten/tåa til å starte, ser vi i morra. To av de tre juniorene fra i går var også med. Uten at jeg fikk klar bekreftelse på det, dreier det seg vel om to (eller tre, i går) av midtbanespillerne Sondre Jakobsen, Robin Karlsen, Simen Rustadbakken eller Simon Guldbrandsen?

                              11'ern i morra blir dermed mest sannsynlig

                              Stefan
                              Karim-Steinar/Pål Steffen-Frode-Ruben
                              Edwin-Espen-Nosa-Erling
                              Björn-Tony

                              (Selv ville jeg heller prøvd Mathis, på venstre, eller Kristoffer, på høyre, enn å gi Erling sjansen enda en gang. Vi får håpe Erling motbeviser min og mange andres skepsis, eller at han går ut til pause hvis han ikke overrasker oss alle. Og slik Björn spilte sist, kunne Arild like gjerne starte denne gangen - og iallfall komme inn midt i andre.)

                              gilbert
                              Last edited by gilbert; 30.07.2010, 13:59. Begrunnelse: Korrigering av sigurdsen om Steinar P

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1817

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av gilbert
                                Kort og rolig trening på Åråsen 10.00-11.00 i dag, med tanke på kampen i morra. Samme oppmøte og formasjon som i går; Steinar, Kiko og Marius er fortsatt skada. To av de tre juniorene fra i går var også med. Uten at jeg fikk klar bekreftelse på det, dreier det seg vel om to (eller tre, i går) av midtbanespillerne Sondre Jakobsen, Robin Karlsen, Simen Rustadbakken eller Simon Guldbrandsen?

                                11'ern i morra blir dermed mest sannsynlig

                                Stefan
                                Karim-Pål Steffen-Frode-Ruben
                                Edwin-Espen-Nosa-Erling
                                Björn-Tony

                                (Selv ville jeg heller prøvd Mathis, på venstre, eller Kristoffer, på høyre, enn å gi Erling sjansen enda en gang. Vi får håpe Erling motbeviser min og mange andres skepsis, eller at han går ut til pause hvis han ikke overrasker oss alle. Og slik Björn spilte sist, kunne Arild like gjerne starte denne gangen - og iallfall komme inn midt i andre.)

                                gilbert
                                Henning drillet jo Steinar og Frode sammen i midtforsvaret på formasjonstreningen, burde jo hatt PSA sammen med Frode der hvis han skulle startet? Men hvorfor var ikke Andre der? Og Nosa stakk i garderoben med Kåsane tidlig, sikkert ikkeno alvorlig men .

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3186

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                  Henning drillet jo Steinar og Frode sammen i midtforsvaret på formasjonstreningen, burde jo hatt PSA sammen med Frode der hvis han skulle startet? Men hvorfor var ikke Andre der? Og Nosa stakk i garderoben med Kåsane tidlig, sikkert ikkeno alvorlig men .
                                  Jeg kom (altfor) seint til treninga og bygde på det jeg da så - og hørte av andre. Kjempefint hvis Steinar er kampklar, men jeg avventer hvem som faktisk starter i morra, ut fra hva Geir Kåsene sa om tåa hans på treninga i går. Nosa har tidligere slitt ørlite med høyrefoten; mest sannsynlig er det derfor han spares noe og får særbehandling av GK.

                                  gilbert

                                  Kommentar

                                  • Håkon Henriksen
                                    Administrator
                                    • Nov 2003
                                    • 6411

                                    #97
                                    Var innom dagens trening som var på gressbanen på vigernesjordet.

                                    Keepere:
                                    Logi, Andre og Andreas Fjeldstad

                                    Spillere:
                                    Eriksen, Essediri, Kippe, Pedersen, Andresen, Gabrielsen, Tokstad, Bolly, Knudtzon, Søgård, Eziyodawe, Sundgot, Sigurdarson, Gulbrandsen, Ujah, Hjelmtvedt og Dahm

                                    Pedersen tok det rolig i dag, han knakk ei tå i hønefosskampen, men spiller kampen på mandag.
                                    Hansen ga seg også tidlig, rakk ikke å spørre han hvorfor.


                                    Dagens trening startet med lett oppvarming, etter oppvarmingen kjørte Belsvik teknikstrening, først dempe med fot for å sparke tilbake på volley, med begge bein, så demping på bryst og tilbake på volley, så heading, og til slutt litt pasninger.
                                    Treningen fortsatte med at Henning delte opp i to, den ene halvparten spillte fotballtennis, mens den andre terpet angrep/forsvar (Beklager men jeg glemte og notere meg hvem spillere)
                                    Til slutt var det litt terping på 3 varianter av gjenomspill, her imponerte Pål Steffen meg, han legger meget pressise baller.

                                    Etter treningen kunne de som ville trene avslutninger, her viste nok en gang Pål Steffen at han har en fortreffelig passningsfot.
                                    Pål Steffen burde ta alle dødballene våre, lekker kurve på alle innleggene på dagens trening.
                                    Håkon Henriksen
                                    -
                                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                    -
                                    ALT FOR FUGLA

                                    Kommentar

                                    • JFNash
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • May 2010
                                      • 54

                                      #98
                                      Jeg var innom treninga i går, men glemte å skrive referat. Ikke veldig mye interessant å rapportere. Tenningen høy, tidvis på kanten til amper, så vi får håpe at dette betyr at gutta er tente før Odd-kampen, heller enn at det er frustrasjon over de siste kampers dårlige uttelling.

                                      Knudtzon og Edwin ble drillet på hvert sin kant, akkurat som mot KIL. Fredrik utmerket seg, og bør banke på døra snart, uavhengig av Knudtzons prestasjoner.

                                      Og med det samme vi (altså jeg) er inne på Knudtzons prestasjoner; til alle som leser dette. Når dere er på Åråsen og ser en av våre unge spillere underprestere, kan dere være så j**** snill å brette ut de sosiale antennene deres og tenke litt gjennom hva dere roper til spillerne våre? Uten at jeg skal påberope meg å være noe pedagogisk geni, klarer jeg ikke helt å se hvilken positiv effekt det skal ha på unggutta at det sitter folk på tribunen som roper på Erling, utelukkende for å påpeke hvor ræva han spilte, like etter at han har blitt tatt av banen. På samme måte som idioter som kaster gjenstander ut på banen, må det kunne forventes at folk klarer å tenke før man skriker. Skjerpings!
                                      "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

                                      Kommentar

                                      • camillakanari
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • May 2006
                                        • 211

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av JFNash
                                        Jeg var innom treninga i går, men glemte å skrive referat. Ikke veldig mye interessant å rapportere. Tenningen høy, tidvis på kanten til amper, så vi får håpe at dette betyr at gutta er tente før Odd-kampen, heller enn at det er frustrasjon over de siste kampers dårlige uttelling.

                                        Knudtzon og Edwin ble drillet på hvert sin kant, akkurat som mot KIL. Fredrik utmerket seg, og bør banke på døra snart, uavhengig av Knudtzons prestasjoner.

                                        Og med det samme vi (altså jeg) er inne på Knudtzons prestasjoner; til alle som leser dette. Når dere er på Åråsen og ser en av våre unge spillere underprestere, kan dere være så j**** snill å brette ut de sosiale antennene deres og tenke litt gjennom hva dere roper til spillerne våre? Uten at jeg skal påberope meg å være noe pedagogisk geni, klarer jeg ikke helt å se hvilken positiv effekt det skal ha på unggutta at det sitter folk på tribunen som roper på Erling, utelukkende for å påpeke hvor ræva han spilte, like etter at han har blitt tatt av banen. På samme måte som idioter som kaster gjenstander ut på banen, må det kunne forventes at folk klarer å tenke før man skriker. Skjerpings!
                                        Men Tokstad kom jo inn for Knutzon på høyre, og spilte ikke Knutzon så mye mer før han gikk. Men vet ikke hvorfor han gikk? Han så ikke veldig positiv ut i hvertfall..

                                        Kommentar

                                        • ror1
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Aug 2008
                                          • 12

                                          Trening torsdag 5. august

                                          Var innom dagens trening som var på gressbanen på vigernesjordet.

                                          Skrev ikke opp alle men mener det var disse som var med på treninga i dag.

                                          Keepere:
                                          Logi, Andre

                                          Spillere:
                                          Eriksen, Essediri, Kippe, Pedersen, Andresen, Gabrielsen, Tokstad, Bolly, Søgård, Eziyodawe, Sundgot, Sigurdarson, Gulbrandsen, Nosa, Ujah, Chris, Dahm og Sadeh .

                                          Dagens trening startet med lett oppvarming, etter oppvarmingen teknikstrening.
                                          Treningen fortsatte med at de ble delt opp i to, hvor de først telte antal passninger i laget også gikk de over til å terpet angrep/forsvar. deretter spille med fulle mål fra 16 metern.
                                          Fra husken var det disse lagene:


                                          Stefan
                                          Steinar-Pål Steffen-Chris-Ruben
                                          Essediri-Espen-Bolly
                                          Björn-Tony

                                          mot

                                          Arild-Fredrik
                                          Tokstad-Sadeh-Nosa-Edwin
                                          Lasse-Frode-Mads
                                          André

                                          Nosa og Sadeh satte vært sitt mål fra ca 17 meter.
                                          LSK

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎