Erling Knudtzon klar for LSK!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #41
    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Hentet vi han som Bosman-spiller, eller måtte vi betale (evt hvor mye) for han?
    Bosman var han definitivt ikke. Du skal ikke se bort fra at Benny eide en aldri så liten bit av denne spilleren.

    Uansett tipper jeg gnollene i Lyn har solgt alt for billig i desperasjon.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #42
      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Bosman var han definitivt ikke. Du skal ikke se bort fra at Benny eide en aldri så liten bit av denne spilleren.

      Uansett tipper jeg gnollene i Lyn har solgt alt for billig i desperasjon.
      Han hadde kontrakt ut desember i år, vel..
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • erikh
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2008
        • 443

        #43
        Opprinnelig skrevet av bird
        Han hadde ett år igjen av kontrakten i Lyn, men det virker ikke som om vi har betalt allverden for ham.



        Jeg tror dette er en god signering for oss. Han er en spiller med kjempe potensiale! Håper bare han blir brukt på høyrekanten...

        her er jeg ikke enig med deg. synes faktisk hoeyresiden med esset og kiko fungerer greit naa. dersom de gis tid sammen blir den siden helt grei. esset er en bedre ving naar han spiller back, enn naar han er ving, og kiko som innoverkant gjoer at han blir mye involvert i spillet sentralt ogsaa. krise-siden er paa venstre, og her kan knudzon fylle et gigantisk tomrom. greit, han er hoeyrebeint, men han har spilt venstrekant i liin, og kan fylle den rollen her ogsaa. dediker ham paa venstre, og gi ham tillitt til han gjoer den til sin plass

        Kommentar

        • antikris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 520

          #44
          Noe av det beste med denne signeringen er vel at vi slipper å se Kiko på kanten. (venstrekanten altså..)

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            #45
            Opprinnelig skrevet av antikris
            Noe av det beste med denne signeringen er vel at vi slipper å se Kiko på kanten. (venstrekanten altså..)
            Bank i forumet
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • bird
              Medlem
              Møteplager
              • Nov 2009
              • 91

              #46
              Opprinnelig skrevet av erikh
              her er jeg ikke enig med deg. synes faktisk hoeyresiden med esset og kiko fungerer greit naa. dersom de gis tid sammen blir den siden helt grei. esset er en bedre ving naar han spiller back, enn naar han er ving, og kiko som innoverkant gjoer at han blir mye involvert i spillet sentralt ogsaa. krise-siden er paa venstre, og her kan knudzon fylle et gigantisk tomrom. greit, han er hoeyrebeint, men han har spilt venstrekant i liin, og kan fylle den rollen her ogsaa. dediker ham paa venstre, og gi ham tillitt til han gjoer den til sin plass
              Esset kan da fortsatt være en offensiv back selv om vi spiller med en høyrekant på høyrekanten... Det jeg har savnet de senere årene er dobbling på kant. Med Knudtson og Esset på høyresiden vil vi ha to stykker som kan utfordre og holde bredden i spillet. Dette vil gjøre oss mindre forutsigbare enn om Esset gjør det hver gang.

              Jeg er også lei av å se venstrekanten trekke innover i banen. Det trengs en venstrekant med venstreben som kan gå helt ned til dødlinja og slå gode innlegg. Jeg håper på en forsterkning på denne plassen før seriestart. Om det ikke kommer på plass, er det bare å krysse fingrene for at Bolly/Ringstad kan ta noen steg videre å gjøre en god jobb her. Potensiale har de begge to!

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                #47
                Don Bjaresi

                Opprinnelig skrevet av El Caco
                Bank i forumet
                Artig vri.

                Tror nok dette kan gå utover startplassen til Sørigard'n gett. Noen av oss har vel gitt Mouelhi EN sjanse til sentralt, til virkelig å gjøre den til sin. Ser heller ikke bort fra at Espen kjemper seg tilbake igjen.

                Ble glad idag, men tror ikke Bolly og Knudz spiller så mye samtidig, jfr balanse-aspektet. Og lurer også litt på samspillet med Esset på høyre. Erling har spilt endel med Lasse Eriksen før...

                Vel-vel. Drar don Bjaresi en venstrespiller før april ut av hatten... da har han gjennomført halvannet nesten prikkfrie år. For en jobb. For en mann. Da tar jeg av meg hatten.

                Mein hailigen gott dass war ach so dailich.
                Last edited by Yellow-not-jella; 01.02.2010, 17:06.

                Kommentar

                • erikh
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2008
                  • 443

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av bird
                  Esset kan da fortsatt være en offensiv back selv om vi spiller med en høyrekant på høyrekanten... Det jeg har savnet de senere årene er dobbling på kant. Med Knudtson og Esset på høyresiden vil vi ha to stykker som kan utfordre og holde bredden i spillet. Dette vil gjøre oss mindre forutsigbare enn om Esset gjør det hver gang.

                  Jeg er også lei av å se venstrekanten trekke innover i banen. Det trengs en venstrekant med venstreben som kan gå helt ned til dødlinja og slå gode innlegg. Jeg håper på en forsterkning på denne plassen før seriestart. Om det ikke kommer på plass, er det bare å krysse fingrene for at Bolly/Ringstad kan ta noen steg videre å gjøre en god jobb her. Potensiale har de begge to!
                  Jo, bevares, men da begynner det aa bli vel offensivt synes jeg. Lillestroem vil nok ikke dominere stort mot brorparten av vaare motstandere neste aar, og da maa det fokuseres paa den defensive jobben ogsaa. vi var blant de lagene som slapp inn mest maal i fjor, og det gjoer meg litt skeptisk til en uber-offensiv back sammen med en offensiv ving. naar det gjelder den katastrofale venstresiden du refererer til, saa er jeg helt enig i hva vi trenger. problemet er at det ikke virker som om det eksisterer innefor de eksisterende rammer. da er knudzon et mye bedre alternativ enn de vi har i dag.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7042

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                    Tror nok dette kan gå utover startplassen til Sørigard'n gett.
                    Jeg håper tanken er å bruke Kiko sentralt sammen med Nosa. Da kan vi tillate oss en gla'-offensiv høyreside også.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                      "Herlig, herlig", sier alle. Men hvor god er egentlig denne spilleren?
                      Må innrømme at jeg ikke hadde hevet et eneste øyebryn dersom noen andre klubber i Tippeligaen hadde kjøpt Knudtzon.
                      Ser at han spilte 27 kamper for Liin i fjor, 10 av dem som innbytter. Han scoret ett mål, sørget for èn assist og har et pongsnitt på VG-børsen på 3,96.. I 2008 hadde han to assist og i 2007 tre mål og to assist.. Høyeste poengsnitt på nevnte år var 4,37 (2007).
                      Så selv om han har spilt på et relativt dårlig lag, så er vel ikke tallene all verden..?

                      Forklar meg gjerne at jeg tar feil, men jeg trenger tunge argumenter for å skjønne at dette er et scoop...
                      Alt det der var før han kom til et skikkelig lag, med to tunge Thor-kanoner på topp som bare venta på litt vingspill. Nå har vi Knutzon på venstre og Esset på høyre til å flanke inn målgivende i fleng. I bakhånd har vi Bergmann, Nosa, Edwin. Satan så bra. Occean toppscorer!!!!!
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #51
                        I utgangspunktet var det vel bare Holmen jeg frykta mer at vi skulle ende opp med fra Lyns basarsalg, men forhåpentligvis er det slik at han bokstavelig får fart på karrieren under Berg igjen. Viktig at vi får inn mer fart, men ikke minst at vi får en spiller som ikke automatisk søker seg inn mot midten.

                        Kommentar

                        • mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

                          #52
                          Ta nå ikke helt av, det er antagelig en viss forskjell på Knudtzon og Ronaldhino. Det er uten tvil positivt at klubben får tak i et kant-talent fra de supporterløse, men nøkternt sett er vel ikke det alene nok til at meter'n plutselig skal bøtte inn mål.

                          Fallet blir langt og sommeren en tragedie om en forlanger at en nyankommet ungdom skal snu alt på hodet. Gi gutten tid før konklusjonene faller, enten de nå blir sånn eller slik. Dette er positive tegn, men ikke akkurat noen sensasjon.

                          Jeg personlig er fornøyd dersom denne nyheten fører til at vi får en sesong hvor en slipper å finregne antall poeng ned til streken etter hver bidige serierunde.
                          Fugla mot nye høyder

                          Kommentar

                          • sk-kanaris
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2007
                            • 240

                            #53
                            Jeg tar av jeg, det skjer hver vinter når nye spillere kommer til klubben, dette var gode nyheter. Spennende tilvekst, i år så tar vi....
                            /Ståle

                            http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av mooph
                              Fallet blir langt og sommeren en tragedie om en forlanger at en nyankommet ungdom skal snu alt på hodet.
                              Det er det vel ingen som gjør tror jeg. Derimot er det tillatt å begynne å tenke positivt igjen og ha litt forventninger når en ser gjennom stallen vår i dag. Den begynner nemlig å bli mer enn brukbar igjen, og det er en stund siden sist (under Rösler). Jeg gleder meg til den dagen jeg kan si at stallen er fryktinngydende. Det forutsetter sterkt positiv utvikling hos alle de vi har nå, og en midtbanespiller alla Koren / Sapara. Med vinnerhodet til Berg på plass er alt mulig.
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • vollafugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2006
                                • 978

                                #55
                                Erling Knudtzon har variert litt for mye i prestasjoner siden han debuterte for Lyn i 2007, men har et ubestridt og meget stort potensial. På sitt (hittill) beste har ungutten levert på topp tippeliga-nivå. Forøvrig mener jeg å huske at han imponerte stort da Lyn spilte mot Liverpool i fjor.

                                Velkommen. Jeg tror du blir en hit.

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  #56
                                  Lyn har tatt drittjobben med å gi en ustabil ungutt sjansen. Nå er det på tide han stabiliserer seg på et høyere nivå. Han har 66 kamper i TL og er 21 år.

                                  Jeg er positiv men kanskje ingen grunn til å slå salto riktig enda. Han spilte bra mot Liverpool, den eneste kampen for Lyn uten særlig støy ifjor. Håper han hever spillet sitt med litt mer trygghet enn det han hadde i Lyn.
                                  Last edited by KFL41; 01.02.2010, 19:06.

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    Det forutsetter sterkt positiv utvikling hos alle de vi har nå, og en midtbanespiller alla Koren / Sapara.
                                    Koren/saparatype har vi allerede i klubben. Om Nosa fortsetter utviklingen har han potensiale til å bli en enda bedre fotballspiller enn de förstnevnte. Får vi bare en bedre start enn i fjor kommer ungguttene til å ta store steg i år. Nosa og Eddie tok et stort steg i fjor, Björn viste også i sine opptredener at han virkelig kan hevde seg på dette nivået.

                                    Tokstad fikk en del tid, og viste veldig mye hjerte. Slet tidvis med å markere seg med ball, men det tror jeg kommer med litt mer selvtillit under beltet. Ringstad fikk en ganske hard introduksjon til TL. Han gjorde langt ifra bort seg og var stort sett dyktig defensivt. Dog har han masse å gå på fremover på banen, da han tross alt kom til LSK som en spiller av offensiv legning. Dette handler vel også om selvsikkerhet og erfaring. I övrig håper jeg Bolly viser hva han er kapabel til også fremover på banen. Gjorde sakene sine bra i det defensive da han fikk sjansen, men det buttet litt fremover.

                                    Ser frem til at ungdommen skal ta nye steg og utvikle seg i år, og håper virkelig at dette kan skje i fred og ro. Altså uten å kave rett over streken mesteparten av sesongen.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • Jannis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 266

                                      #58
                                      Endelig skjer det noe og ny spiller inn, så får vi se da hvor god han er...

                                      Kommentar

                                      • stian
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Sep 2004
                                        • 156

                                        #59
                                        Etter mine kilder fra en meget ivrig lyn supporter så er han venstre bent, og ikke høyre bent som noen skriver at han er her på forumet, vet ikke hundre prosent sikkert. Noen som har en skikkelig kilde?
                                        stian;);)

                                        Kommentar

                                        • Xavi
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 1275

                                          #60
                                          Ahh dette gjorde dagen min! Velkommen skal du være Erling!
                                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎