Erling Knudtzon klar for LSK!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bibaboy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 712

    #21
    Opprinnelig skrevet av Kay
    En signering som er så bra at jeg egentlig hadde utelukket den. Hadde forhåpninger etter ryktene i høst men...

    Spørsmålet gjenstår, han er vel egentlig Høyrekant, ikke venstre ?
    Han er i utgangspunktet hørekant, men mener han har spilt noen kamper på venstre kaanten til Lyn. Uansett er dette veldig gledelig da vi får inne en rask spiller på kant...
    Fugla Forever

    Kommentar

    • El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

      #22
      Opprinnelig skrevet av Bibaboy
      Han er i utgangspunktet hørekant, men mener han har spilt noen kamper på venstre kaanten til Lyn. Uansett er dette veldig gledelig da vi får inne en rask spiller på kant...
      Generelt gledelig å få inn en kant
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #23
        "Herlig, herlig", sier alle. Men hvor god er egentlig denne spilleren?
        Må innrømme at jeg ikke hadde hevet et eneste øyebryn dersom noen andre klubber i Tippeligaen hadde kjøpt Knudtzon.
        Ser at han spilte 27 kamper for Liin i fjor, 10 av dem som innbytter. Han scoret ett mål, sørget for èn assist og har et pongsnitt på VG-børsen på 3,96.. I 2008 hadde han to assist og i 2007 tre mål og to assist.. Høyeste poengsnitt på nevnte år var 4,37 (2007).
        Så selv om han har spilt på et relativt dårlig lag, så er vel ikke tallene all verden..?

        Forklar meg gjerne at jeg tar feil, men jeg trenger tunge argumenter for å skjønne at dette er et scoop...
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • kjelln
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Nov 2006
          • 9

          #24
          Endelig

          Dette har vi ventet lenge på. I følge en ihuga Lyn-fan har han vært benyttet på høyrekanten, men ble opprinnelig brukt på venstresiden.
          LSK for fremtiden begynner å ta form

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #25
            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
            Forklar meg gjerne at jeg tar feil, men jeg trenger tunge argumenter for å skjønne at dette er et scoop...
            Helt enig med deg her. På høyresiden bruker vi innoverkanter for å gi Essediri rom. Spilleren er først og fremst høyrekant, men har blitt brukt (uten spesiell suksess(?)) som venstrekant. HAn har god fart, men er ellers en rimelig begrensa spiller.

            Velger å se på det som at vi har styrka stallen vår med et ungt norsk talent som er en annen spillertype enn de vi allerede har her. Ikke noe halleluja, men en tommel opp.

            Kommentar

            • KrisB
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2008
              • 2923

              #26
              Digg!

              Skal bli gøy å følge med på kanten nå.

              Når er neste treningskamp?

              Kommentar

              • danny85
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2006
                • 108

                #27
                Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                "Herlig, herlig", sier alle. Men hvor god er egentlig denne spilleren?
                Må innrømme at jeg ikke hadde hevet et eneste øyebryn dersom noen andre klubber i Tippeligaen hadde kjøpt Knudtzon.
                Ser at han spilte 27 kamper for Liin i fjor, 10 av dem som innbytter. Han scoret ett mål, sørget for èn assist og har et pongsnitt på VG-børsen på 3,96.. I 2008 hadde han to assist og i 2007 tre mål og to assist.. Høyeste poengsnitt på nevnte år var 4,37 (2007).
                Så selv om han har spilt på et relativt dårlig lag, så er vel ikke tallene all verden..?

                Forklar meg gjerne at jeg tar feil, men jeg trenger tunge argumenter for å skjønne at dette er et scoop...

                I Lillestrøm har han bedre spillere rundt seg! Og forhåpentligvis en bedre utvikling. Jeg tror også at sånn henning og lsk spiller passer han veldig bra, innlegg inn i boks, fart på kanten er bra da. selvfølelig må det være kvalitet med innleggene, men det tror jeg kan trenes. I tilegg er han ung, fast på landslaget og ikke minst norsk!

                veldig bra signering dette. JESS
                ET LAND - ET LAG!
                ----- FUGLA 4 LIFE -----

                Kommentar

                • dennis
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 872

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av KrisB
                  Digg!

                  Skal bli gøy å følge med på kanten nå.

                  Når er neste treningskamp?
                  03.02.2010 - 13.02.2010 - Treningsleir La Manga / Spania
                  07.02.2010 - LSK - Polonia Warsawa 18:00
                  12.02.2010 - LSK - Zenit 18:00

                  Kommentar

                  • KrisB
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2008
                    • 2923

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av dennis
                    03.02.2010 - 13.02.2010 - Treningsleir La Manga / Spania
                    07.02.2010 - LSK - Polonia Warsawa 18:00
                    12.02.2010 - LSK - Zenit 18:00
                    vises de på tv2 sport?

                    Kommentar

                    • caLitri
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 634

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av KrisB
                      vises de på tv2 sport?
                      Har ikke sett noen bekreftelse på dette. men TV2Sumo har vist alle la manga kampene til Lillestrøm de siste årene. antar at de fortsetter med det i år også.

                      På TV2Sport tror jeg bare de velger ut et knippe av kampene fra La Manga.
                      Gi alt, stå på LSK

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #31
                        Moro med ny høyrekant, men jeg håper han får ut mer enn han gjorde i fjor. For da var han rett og slett skremmende dårlig, håper at han gjør det bedre her.

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          "Herlig, herlig", sier alle. Men hvor god er egentlig denne spilleren?
                          Må innrømme at jeg ikke hadde hevet et eneste øyebryn dersom noen andre klubber i Tippeligaen hadde kjøpt Knudtzon.
                          Ser at han spilte 27 kamper for Liin i fjor, 10 av dem som innbytter. Han scoret ett mål, sørget for èn assist og har et pongsnitt på VG-børsen på 3,96.. I 2008 hadde han to assist og i 2007 tre mål og to assist.. Høyeste poengsnitt på nevnte år var 4,37 (2007).
                          Så selv om han har spilt på et relativt dårlig lag, så er vel ikke tallene all verden..?

                          Forklar meg gjerne at jeg tar feil, men jeg trenger tunge argumenter for å skjønne at dette er et scoop...
                          Er jo en grunn til at laget rykket ned, pga dårlig lag. Individuelt sett var Lyn et godt lag, men det fungerte ikke i det hele tatt sammen. Når Knudtzon blir innført i laget kommer han til å bidra med utrolig mye. Åååå som jeg gleder meg til sesongstart!!
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av caLitri
                            Har ikke sett noen bekreftelse på dette. men TV2Sumo har vist alle la manga kampene til Lillestrøm de siste årene. antar at de fortsetter med det i år også.

                            På TV2Sport tror jeg bare de velger ut et knippe av kampene fra La Manga.
                            Lsk-tv/sumo har vel bekrefta på LSK.no at de sender alle kampene vaffal.

                            Knudtzon er vel et soleklart førstevalg på venstrekanten slik ståa er nå. Men jeg hadde håpa vi signerte en mer tradisjonell venstrebent kantspiller.

                            På høyresiden synes jeg vi har det vi trenger. Med tanke på backene vi besitter håper jeg vi fortsetter med innoverkant på høyre og krittslikekr på venstre.

                            Kommentar

                            • bird
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Nov 2009
                              • 91

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Hentet vi han som Bosman-spiller, eller måtte vi betale (evt hvor mye) for han?
                              Han hadde ett år igjen av kontrakten i Lyn, men det virker ikke som om vi har betalt allverden for ham.



                              Jeg tror dette er en god signering for oss. Han er en spiller med kjempe potensiale! Håper bare han blir brukt på høyrekanten...

                              Kommentar

                              • PA
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 500

                                #35
                                nå er jeg så JÆVLIG GLAD.
                                Det var 1 mann jeg ønsket med i forrige overgangsvindu, da fikk vi han ikke.
                                Så var det samme mann jeg ønsket med i dette vinduet, og der står han nå i LSK drakt.
                                Det har vært utrolig lang tid og vente, men det har F*** imeg vært verdt og vente på også.

                                Gratulerer alle Kanari-fugler rundt omkring i vårt land.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7055

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av KrisB
                                  vises de på tv2 sport?
                                  Ja. Samtidig fortsetter vi braksuksessen med livereferater på LSK.no!
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • sparwasser
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3185

                                    #37
                                    Trivia.

                                    Raskeste spiller i Lyn med 4,62 på 40 m. Bolly har 4,61.
                                    Etter 2008-sesongen slo han Kim Holmens 40m-rekord for fotballspillere på Toppidrettsenteret
                                    Herlig innstilling. Liker spillere som markerer seg i debutkampen.
                                    Erling Knudtzon debuterte som innbytter for Ullern IF mot KFUM Oslo i 1. kvalifiseringsrunde i NM, 20. april 2004. I løpet av 10 minutter rakk han å pådra seg to gule kort og måtte dermed forlate banen igjen
                                    Men fysj da.
                                    Knudtzon oppga tidligere å være Stabæk-supporter.

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Ja. Samtidig fortsetter vi braksuksessen med livereferater på LSK.no!
                                      Jeg er imponert over livedekningen på lsk.no. Det neste må vel være å gjøre det tilgjengelig som apps for iPhone/android?? Hadde i såfall vært utrolig stilig.


                                      Sorry, off topic.
                                      Last edited by veiron; 01.02.2010, 15:54.

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7055

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av veiron
                                        Jeg er imponert over livedekningen på lsk.no. Det neste må vel være å gjøre det tilgjengelig som apps for iPhone/android?? Hadde i såfall vært utrolig stilig.
                                        Hyggelig med ros, vi gjør vårt beste.

                                        Det tekniske må du nesten ta opp med OKB, men vi har planer om å utvikle livekonseptet videre når sesongen sparkes i gang, såpass kan jeg si.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • TorTor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 335

                                          #40
                                          Bare Bolly slår til nå så skal det bli hett å være back i tippeligaen. To av norges raskeste vinger på et å samme lag. Kan bli spennende...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎