IK Start - Lillestrøm SK, Tor 6 mai kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    Må bare ta av meg "hatten" og berømme trenerteamet, laget og de som dro ned og støttet laget.
    Dette var en stor prestasjon og en lagseier.
    Og snu kampen på bortebane etter ufortjent ha ligget under 2-0 er veldig sterkt.
    Dette vitner om høy lagmoral.
    Alle kjempet bra og Råneren reddet vel også seieren på overtid.

    Takk skal dere ha.
    Deilig og se på tabellen igjen. 4 plass og vif bak oss.
    Gleder meg allerede til søndag.

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      Opprinnelig skrevet av glasgow
      Må bare ta av meg "hatten" og berømme trenerteamet, laget og de som dro ned og støttet laget.
      Dette var en stor prestasjon og en lagseier.
      Og snu kampen på bortebane etter ufortjent ha ligget under 2-0 er veldig sterkt.
      Dette vitner om høy lagmoral.
      Alle kjempet bra og Råneren reddet vel også seieren på overtid.

      Takk skal dere ha.
      Deilig og se på tabellen igjen. 4 plass og vif bak oss.
      Gleder meg allerede til søndag.
      Enig! men var det så ufortjent at vi lå under 2-0 egentlig? vi var jo ikke helt på nett i begynnelsen av kampen mens Start peisa på.

      Råneren hadde en fin redning ja, men når jeg så den i reprise så det faktisk ut som om ballen hadde gått utenfor. Men slike refleksredninger på strek kan utgjøre forskjellen på tap og seier. Start redda jo også en på strek.
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • glasgow
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1251

        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
        Enig! men var det så ufortjent at vi lå under 2-0 egentlig? vi var jo ikke helt på nett i begynnelsen av kampen mens Start peisa på.

        Råneren hadde en fin redning ja, men når jeg så den i reprise så det faktisk ut som om ballen hadde gått utenfor. Men slike refleksredninger på strek kan utgjøre forskjellen på tap og seier. Start redda jo også en på strek.

        Når jeg skriver ufotjent mener jeg at Start hadde omtrent like mange sjanser som Lsk i 1 omgang. Syntes Lsk styrer spillet 70 % i 1 omgang og 0-0 hadde sett mere riktig ut etter 45 min.
        Men det driter jeg i nå.
        Lsk vant fult fortjent i går.

        Forza Fugla

        Kommentar

        • TomLundby
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 616

          Når det gjelder snuing av 0-2, var det ikke en Kongsvinger - LSK match i en elendig sesong, kanskje ca 1990, hvor LSK lå under 0-2. Da fikk KIL straffe og bomma, LSK gikk rett opp og scora og vant kampen 3-2 og snudde hele sesongen. Mener det blei fleipa en hel del om at den feilaktige straffa KIL fikk var det som redda LSK fra nedrykk det året

          Kommentar

          • Rune
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2008
            • 1229

            I 2001 ledet vel Rosenborg 2-0 på Lerkendal. Det ble tilslutt 2-2 etter skåringer av Søgård og Sundgot. Lillestrøm var vel det klart beste laget i den kampen.

            Husker jeg hørte kampen på radio på tur i Østmarka.

            Rune
            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2887

              Opprinnelig skrevet av Rune
              I 2001 ledet vel Rosenborg 2-0 på Lerkendal. Det ble tilslutt 2-2 etter skåringer av Søgård og Sundgot. Lillestrøm var vel det klart beste laget i den kampen.

              Husker jeg hørte kampen på radio på tur i Østmarka.

              Rune
              Denne kampen husker jeg godt. Vi burde ha vinni klart og rundspilte trønderne. Surt. Ble vi ikke snytt for straffe eller fikk en billig straffe imot i denne kampen? Ikke at det er noen bombe men
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • Rune
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2008
                • 1229

                Opprinnelig skrevet av bjarmann
                Denne kampen husker jeg godt. Vi burde ha vinni klart og rundspilte trønderne. Surt. Ble vi ikke snytt for straffe eller fikk en billig straffe imot i denne kampen? Ikke at det er noen bombe men
                Billig straffe som Skammelsrud puttet på. Det er ihvertfall den siste kampen jeg kan huske hvor vi har hentet inn en tomålsledelse på bortebane (selv om vi riktignok ikke vant).
                "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                  Denne kampen husker jeg godt. Vi burde ha vinni klart og rundspilte trønderne. Surt. Ble vi ikke snytt for straffe eller fikk en billig straffe imot i denne kampen? Ikke at det er noen bombe men
                  Petter Werni tackelt klokkerent inni LSK-feltet, og gjett hvem som dømte straffe til kjøpelaget? Joda, det var vel ingen andre enn Mr. Søpla-fan himself fra Nordstrand, Ødela dermed 3 poeng i en kamp som LSK eide nesten fra start til slutt og gav bort poeng til trønderpakket.

                  Tom Henning Øvrebø, det. Mannen som ikke evner å dømme 50/50 når LSK spiller, men som (bank i bordet) gjorde en herlig innsats i høyeste internasjonale dommerklasse mot all filminga til Drogba. Utrolig nok. Kan det ha noe med fargen på drakta å gjøre, kanskje? Jeg bare spør.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    Opprinnelig skrevet av norskpoker
                    4-5-1 etter ti kamper. Gammel og herlig tallkombinasjon!
                    5-5-1 klinger enda bedre. Bare å slå et litt hanglette bortelag, det. For ikke å snakke om en ny, klassisk borteseier av oss i Bergen, Steinar Nilsen & Brann på rattatta som vanlig rundt denne tiden av året og dermed enda mere magiske: 6-5-1. Satser på at vi har det tetteste forsvaret også etter 30 kamper, og med alt talentet + legenden på topp kan dette bli en finfin sesong for Fugla.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎