IK Start - Lillestrøm SK, Tor 6 mai kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    Kamptråd IK Start - Lillestrøm SK, Tor 6 mai kl 18:00

    Siden nye forumet fortsatt er nede starter jeg denne på gamleforumet...

    Ny kamp, denne gangen bortetur i tjukkeste bibelbeltet. Hjemmelaget håper på "makrellfotball" anført av en sak fra Costa Rica og et par ungdommer. Kan dette bli noen trussel for betongforsvaret fra stasjonsbyen ?

    Laget som slår Sør-Arena laget;

    Esset-Pedersen-Kippe-Eriksen
    Tarik-Tam-Søgård-Nosa
    BBS-Arild


    (Why change a winning team ?)
    Fugla mot nye høyder
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    #2
    Holder vi nullen her må vel historiboka opp? Har vel ikke skjedd at LSK har holdt nullen i 8 av 10 spilte kamper?

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #3
      Passer nødvendigvis ikke inn her. Men hva skjer med buss? Lite pushing.
      Jeg er iallefall klar for min første busstur på noen år.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        #4
        Titter på Aafk-Start nå. En ting har slått meg hver gang jeg har sett Start i år: De har giftige gode spillere fremover på banen, men de er ditto håplöse i forsvarsspillet. Slurv og usikkerhet regjerer ofte i deres bakre rekker. Ser gjerne at vi går offensivt ut, presser dem hardt og stresser. Samtidig bör Smultringfabrikken videreföre den siste tidens solide defensive innsats og nekte Bolanos og Kleiven tid og rom.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • Macho-Morten
          Ikke KFL-styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2687

          #5
          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Passer nødvendigvis ikke inn her. Men hva skjer med buss? Lite pushing.
          Jeg er iallefall klar for min første busstur på noen år.
          Edit: Tur avlyst, ingen turinfo.
          Last edited by Macho-Morten; 04.05.2010, 08:52.

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #6
            Opprinnelig skrevet av andersmm
            Titter på Aafk-Start nå. En ting har slått meg hver gang jeg har sett Start i år: De har giftige gode spillere fremover på banen, men de er ditto håplöse i forsvarsspillet. Slurv og usikkerhet regjerer ofte i deres bakre rekker. Ser gjerne at vi går offensivt ut, presser dem hardt og stresser. Samtidig bör Smultringfabrikken videreföre den siste tidens solide defensive innsats og nekte Bolanos og Kleiven tid og rom.
            Enig.
            Legger forøvrig merke til at det kan se ut som om Start har et fellestrekk med LSK ved at spillerne blir veldig stresset av motstandere som legger høyt press på ballfører. Om de gis tid og rom med ball er det raskeste vei mot målet, og med andre ord kan nøkkelen til et lykkelig utfall av bortekampen ligge her.
            Knurr...

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #7
              Kanskje litt off-topic, men Morten Hästad har värt usedvanlig uheldig med utseendet. Ser ut som en blanding av Doffen og Per Gessle.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                #8
                Utrolig vanskelig kamp. Fornøyd med uavgjort

                Off-topic; Er det sååå forbanna vanskelig å få opp servern igjen???!
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  Utrolig vanskelig kamp. Fornøyd med uavgjort
                  Nuvel. Start imponerte ikke meg i dag. Holder man det stramt bakover (noe vi virkelig gjör om dagen), bör det väre grei skuring. Defensivt opptrer Start hårreisende dårlig i blandt, og det bör väre gode muligheter for å putte et par kasser.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Scorer LSK først, må Start fremover. Og da tror jeg dem vil sprekke totalt bakover.

                    For en gangs skyld er jeg litt kravstor på bortebane - dette må og skal bli 3 poeng!

                    Kommentar

                    • El Caco
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2009
                      • 2286

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                      Nuvel. Start imponerte ikke meg i dag.
                      Nå er det vel ingen andre lag enn Aafk som har imponert på ColorLine Stadion er det vel?

                      Defensivt så er ikke Start allverden, men den offensive kraften deres vil vi nok merke. Aafk har 10 mann på banen som har en ekstrem arbeidskapasitet, og en Amund Skiri som ødela all det kreative til Bolanos som et midtbaneanker. Det håper jeg Berg også ser, og gjør det samme. Med to spisser tror jeg vi kan få vanskeligheter på midtbanen. Avhenger av at Tam og Søgård legger ned en iherdig jobb.

                      Hvis det offensive spillet vårt sitter, så kan det bli en underholdende kamp. Sør Arena har et gress som mange sier ligner veldig på kunstgress, noe LSK ikke akkurat har overbevist på hittil i år
                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                      Kommentar

                      • Johnny Sack
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jun 2007
                        • 127

                        #12
                        Håper å se Ujah eller Occean fra start nå, og ikke Arild

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Kanskje litt off-topic, men Morten Hästad har värt usedvanlig uheldig med utseendet. Ser ut som en blanding av Doffen og Per Gessle.
                          Vel, det kan jo faktisk være tilfelle... Bare tenk om mamsen var på konsert på åttitallet!

                          Vi bør gå ut knallhardt her, som mot RBK. Start er helt avgjort et mye bedre lag når de får møte defensive lag som prøver å legge seg bakpå, men om de blir pressa får de det fælt. Bakre firer holder egentlig ikke nivået i det hele tatt, de er jevnt over temposvake og backene er fryktelig offensive. Derimot er de jævla bra i lufta, så det spørs om ikke dette kan være en kamp hvor vi prioriterer teknikk og fart på topp, for eksempel gjerne med et par nittenåringer på topp.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • *46*

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
                            Håper å se Ujah eller Occean fra start nå, og ikke Arild
                            Kan si meg enig i Occean, men ikke Ujah fra start - han kan komme inn etter hvert (samme med Arild). BBS begynner å få selvtilit og har spilt noen minutter fra start nå. Synes han skal få fortsette.

                            Er det bare meg, eller var Occean på sitt beste på lang tid på søndag? Kan ikke huske å sett han i slikt humør/form på lenge. Jeg vil se mer slikt av han for han er virklig god når han har dagen, har han ikke dagen derimot.... Ja - det vet vil vel alle

                            Opprinnelig skrevet av Grusom B
                            Vi bør gå ut knallhardt her, som mot RBK.
                            For å være helt ærlig - jeg kan ikke tenke meg noen gang/noen lag man ikke skal gå knallhardt ut. Hjemme som borte.

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #15
                              Logi
                              Essediri - Pedersen - Kippe - LKE
                              Tarik - Tam - Nosa - Ringstad
                              BBS - Ujah

                              Jeg er ingen fan av Nosa på kanten, synes ikke han kommer nok med i spillet. Sundgot kan godt få hvile seg litt nå, han har vært svak i flere kamper på rad nå. Ujah scoret 4 i andrelagskampen? La han prøve seg sammen med BBS, tror det kan bli et bra par.
                              Last edited by Henrik; 04.05.2010, 15:53. Begrunnelse: spelling

                              Kommentar

                              • gravinho
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2005
                                • 240

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Henrik
                                Logi
                                Essediri - Pedersen - Kippe - LKE
                                Tarik - Tam - Nosa - Ringstad
                                BBS - Ujah

                                Jeg er ingen fan av Nosa på kanten, synes ikke han kommer nok med i spillet. Sundgot kan godt få hvile seg litt på, han har vært svak i flere kamper på rad nå. Ujah scoret 4 i andrelagskampen? La han prøve seg sammen med BBS, tror det kan bli et bra par.
                                Bra lag, kontringsstyrken blir vel ikke mindre med raske-Ujah ved siden av raske-Björn. Er dog skeptisk til å sette ut en Søgård som jeg tror har vært veldig viktig for vår defensive knallsuksess hittil i sesongen. La Nosa begynne på kanten med frihet til å gå innover, og pisk Lasse oppover i banen på overlap.
                                gravinho

                                Kommentar

                                • bird
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Nov 2009
                                  • 91

                                  #17
                                  Jeg tror smultringen ryker i denne kampen. Start har et spennede og offensivt godt lag, selv om de ikke var så fryktelig bra mot Aalesund i går. Samtidig har dem ikke vært solide bakover så det bør være store muligheter for å putte noen kasser.

                                  Jeg spår en morsom kamp med mange mål som LSK bør kunne vippe i sin favør. FORZA!

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #18
                                    Ser ingen grunn til forandringer fra sist kamp. Occean bør være ytterst på benken etter det gode innhoppet mot hvalene.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Ser ingen grunn til forandringer fra sist kamp. Occean bør være ytterst på benken etter det gode innhoppet mot hvalene.
                                      Nærmest helt enig. Skal det gjøres en endring, vil jeg ha Occean inn. Han virket veldig frisk på søndag - så ut som om han hadde mye han ønsker å bevise.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13271

                                        #20
                                        Ujha herjet i 3 div for rekruttlaget. Han bør også være med, men enig at occean er fus.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎