IK Start - Lillestrøm SK, Tor 6 mai kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #41
    Fevang er ute med skade ja, men enda heldigere for oss er det at Owello også er ute, han har vært drivkraften bak Starts beste kamper i år. Nå spilte Bruer Hanssen og Stokkelien reservekamp i går, men sistnevnte skal visst igjen være usikker pga. et overtråkk i den matchen.

    Tror dette er et heldig tidspunkt å møte Start på, de lider av skadeavbrekkene og noe som vel også ligner en liten formsvikt.

    Kommentar

    • heg
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2007
      • 112

      #42
      Mer positive nyheter for oss:

      Kommentar

      • Yellow-not-jella
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2009
        • 1606

        #43
        Takker.

        Vi har et mye høyere laveste-niveau enn Start. Tror jeg reiser ned dit. Blir jækla spennende.

        By the way, utrolig hvor lite skader vi har, bank i forumet. Minst av alle i serien? Veldig synd vi ikke har utnytta skadeovertaket og et relativt lett program fram til nå bedre.

        Vi må gå for sesongens første borteseier nå. Alle forutsetninger er der. Kjøra på grabbar!

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          #44
          Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
          Takker.

          Vi har et mye høyere laveste-niveau enn Start. Tror jeg reiser ned dit. Blir jækla spennende.

          By the way, utrolig hvor lite skader vi har, bank i forumet. Minst av alle i serien? Veldig synd vi ikke har utnytta skadeovertaket og et relativt lett program fram til nå bedre.
          Blir vel kanskje først og fremst utover sesongen vi kommer til å få betalt for det. NM for eks.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • erikh
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2008
            • 443

            #45
            Jeg ser forholdene ligger til rette for et godt resultat mot Start naa, men manglende resultatet paa bortebane gjoer meg skeptisk. Tror det ikke foer jeg faar se det. VIIIIIIIS MEEEEEEEEEEEG!!!!!


            Med seier mot start i morra gjoer vi et heidundranes byks paa tabellen og rykker rett fra 8. til 4.plass, rett foran soepla. kjenner jeg faar en halvstrammer bare av aa tenke paa det.
            Last edited by erikh; 05.05.2010, 23:44.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              #46
              Jeg vil se Jesper Mathisen tilbake i backrekka til Start. Hadde jeg sett ham på lagoppstillinga til Start nå hadde jeg hivi meg i bilen ned til sørlandet.

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #47
                Opprinnelig skrevet av *46*
                Scorer LSK først, må Start fremover. Og da tror jeg dem vil sprekke totalt bakover.

                For en gangs skyld er jeg litt kravstor på bortebane - dette må og skal bli 3 poeng!
                Det skal vel mye til for at Fugla scorer mere enn et bortemål, så her må sekken snøres igjen og Start fratas alt som heter sjanseskapning. Tips for dagen: 0-0, 0-1 eller 1-1. Tror ikke vi taper.

                Det forutsetter at vi tar tak i kampen, for spiller-for-spiller er vår stall til kampdagen langt bedre enn hva Start har å komme med. Det bør gi en viss spillemessig fordel, uten at vi skal risikere alt fremover. Spissene må vise at de er villige til å fighte om plassene og score når sjansene kommer. Midtbanen må backe de opp når sjansene byr seg, men kjapt tilbake bak ballen når Start angriper. Posession til oss, betyr få sjanser til Start - som i RBK-kampen. Da hadde vi ballen nokså mye. Håper og tror det blir slik her også. Forsvaret holder tett, med mindre Start skulle få et lykketreff og slike treffere tar Logi seg av.
                Last edited by Hamburg & Kanari; 06.05.2010, 00:48.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • norskpoker
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 399

                  #48
                  Sesongdefinerende kamper

                  De to neste matchene er meget viktige for oss og kan langt på vei være med på å sette tonen for resten av sesongen. Tar vi fire eller seks poeng borte mot Start og hjemme mot Godset er vi med i kampen om alt som er gøy og kan reise til Bergen uten press. Tar vi derimot ett eller null poeng i disse to kampene kan vi risikere å ligge bak Brann og plutselig være involvert i bunnkampen igjen på 17. mai.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #49
                    Jepp, mai er nøkkelmåneden i norsk fotball, kampene kommer tett, TL setter seg skikkelig, og når den er over har man som regel et godt bilde av hvordan ting vil ende. Jeg håper Berg tør satse litt mer, jeg mener han ihvertfall ikke har noe å tape. Ingen forventer at dette laget allerede skal menge seg helt i toppen uansett, og vi har allerede fem uavgjortkamper.

                    Rollene er nå totalt byttet om fra tilsvarende kamp i fjor, skadebekymringene ligger utelukkende hos Start. Blurkh og Steinhard vil ha stålkontroll på Årst, da gjelder det bare for Rånern og Tam å nøytralisere Bolanos. Med disse to ute av kampen bør mye allerede være gjort.

                    Kommentar

                    • *46*

                      #50
                      RB sporten pleier å være pålitlige. De tipper følgende lag:

                      Logi
                      Esset-Pedersen-Kippe-Eriksen
                      Tarik-Tam-Søgård-Nosa
                      OO-BBS

                      Samtidig nærmest lovet Berg 3 bytter i løpet av kampen. Synes dette høres bra ut!

                      (mener dette var korrekt - skal ta en sjekk i avisen om litt og vil endre innlegget hvis det er feil)

                      Kommentar

                      • Odinster
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2008
                        • 160

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        RB sporten pleier å være pålitlige. De tipper følgende lag:

                        Logi
                        Esset-Pedersen-Kippe-Eriksen
                        Tarik-Tam-Søgård-Nosa
                        OO-BBS

                        Samtidig nærmest lovet Berg 3 bytter i løpet av kampen. Synes dette høres bra ut!

                        (mener dette var korrekt - skal ta en sjekk i avisen om litt og vil endre innlegget hvis det er feil)
                        Noen som har sett på treningene hvem av de to på topp som er tiltenkt "Arild-rollen"?

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Odinster
                          Noen som har sett på treningene hvem av de to på topp som er tiltenkt "Arild-rollen"?
                          Må jo være BBS som er feilvendt og Metern som er rettvendt.

                          Ellers skjønner jeg ingenting.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            RB sporten pleier å være pålitlige. De tipper følgende lag:
                            Logi
                            Esset-Pedersen-Kippe-Eriksen
                            Tarik-Tam-Søgård-Nosa
                            OO-BBS
                            Siden jeg er på jobb i Bergen, og ikke har fulgt veldig godt med de siste dagene, så må jeg ta forbehold om skader og slikt...
                            Men hvorfor spiller ikke Arild?
                            Uten ham på laget så vinner vi ikke.
                            Verre er det ikke!
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                              Siden jeg er på jobb i Bergen, og ikke har fulgt veldig godt med de siste dagene, så må jeg ta forbehold om skader og slikt...
                              Men hvorfor spiller ikke Arild?
                              Uten ham på laget så vinner vi ikke.
                              Verre er det ikke!
                              Noe med at det er tre dager til neste hjemmekamp?
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • *46*

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                Noe med at det er tre dager til neste hjemmekamp?
                                Er nok noe med det ja. Samtidig som han ikke direkte strålte på søndag. For nok se han som innbytter tenker jeg.

                                Kommentar

                                • Ballen
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2004
                                  • 227

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  RB sporten pleier å være pålitlige. De tipper følgende lag:

                                  Logi
                                  Esset-Pedersen-Kippe-Eriksen
                                  Tarik-Tam-Søgård-Nosa
                                  OO-BBS

                                  Samtidig nærmest lovet Berg 3 bytter i løpet av kampen. Synes dette høres bra ut!

                                  (mener dette var korrekt - skal ta en sjekk i avisen om litt og vil endre innlegget hvis det er feil)
                                  Er fryktelig uenig i å bruke Occean på topp fra start. Greit nok at han fikk en scoring sist kamp men jeg synes ikke han beviste så mye mer. Med mindre han har forbedret seg kraftig når det gjelder teknikk,touch og pasningspill er jeg sikker på at vi i så fall starter med 3 spisser på benken som har bedre slike kvaliteter enn OO. Eneste grunnen jeg kan skjønne til å la ham spille er å skape interesse for han blant andre klubber. Når vi i tillegg starter med to kantspillere som liker å gå inn i banen blir det enda mer uforståelig da OO er best foran mål med innlegg fra kant.
                                  Vet mange sikkert er uenige med meg. Jeg spår uansett mye dårlig førstetouch og mye banning foran tv'n i første omgang og bytte i pausen, om han skulle motbevise meg så hadde ikke det gjort noe

                                  Kommentar

                                  • merch
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2007
                                    • 938

                                    #57
                                    Occean var kvikk i treningskampene HB sier han har trent godt og gjorde et bra innhopp sist. Sundgot, han har vel hatt litt for mange min på banen nå uten mål til å være sikker i førsteelveren. Noen grove miss mot Viking, KIL og RBK uten å bli benket så ser ikke at det er ufortjent.

                                    Håper Ujah eller Sundgot kan komme inn om OO BBS ikke fungerer som forventet på topp i dag!

                                    Godt å se Tarik få fortsette på høyrekant!
                                    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                    Kommentar

                                    • general
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2004
                                      • 1150

                                      #58
                                      En herlig 0-1 serier her vil gi oss 17 p totalt og en fin fin 4.plass.

                                      OO bør ikke rett inn på laget fordi det ikke er så vanskelig å gjøre mål alene med kepper, men mannen viser arbeidsvilje og innsats som bør premieres med spilletid i dagens kamp, dersom forandring i spillesystem trengs.
                                      Seriegull 2016!!!

                                      Kommentar

                                      • andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av general
                                        OO bør ikke rett inn på laget fordi det ikke er så vanskelig å gjøre mål alene med kepper
                                        Nå er ikke denne direkte myntet på deg, general, men syns det er pussig at Occean nærmest får tyn, i hvert fall ikke spesielt mye kred, for skåringa si nå på søndag! Det er en ventrebeinsavslutning fra noe skrått hold, på ei humpete Åråsen-matte, med kanskje Tippeligaens beste shot-stopper i goalen. Hallo? Vi brenner straffespark og bommer på åpent mål gang på gang, da må da Ollie kunne høste litt honnør for goalen.

                                        Bare et lite hjertesukk. Vi har brent altfor mange digre sjanser i disse begredelige 0:0-kampene til at laget skal få stå uforandra.
                                        TS05 - Felt C

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          #60
                                          Positiv til at Meter'n skal spille. Stivt.

                                          Men igjen må det være en helhet. Skal Meter'n spille bør vi ha innlegg, og da er Ringen selvskreven.

                                          Nosa må inn sentralt. Aller helst for enten Søgård eller Tam. Til nød som bindeledd mellom midtbane og Meter. Første løsning er best da sistnevnte blir litt defensiv.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎