LSK - RBK lørdag 10. juli klokka 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    #41
    Nosa kommer til leke seg med Demidov, leke seg!!
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #42
      Får håpe han får et siste psykopat-anfall a la Stavanger (to gule første halvtimen), uten at det resulterer i skader på våre.

      Når det er sagt, så hadde det blitt langt enklere for Nosa mot Henriksen enn det blir mot Demidov.

      Kommentar

      • erlando
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 858

        #43
        Erling og Bolly til å demme opp for Dorsin og Lustig. Herlig. Lukter autostrada for svenskebackene på begge sider.
        Ja til pause i pausen!

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #44
          Hæ? Da har vi totalt motsatt syn. Jeg synes at Erling og Bolly først og fremst sliter MED ball. Defensivt har begge vært gode, spesielt Erling mot Enga.

          Kommentar

          • sholen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2009
            • 381

            #45
            Irriterende at det ikke virker som om Ringstad vil få prøve seg nå heller. Mente å huske at HB har sagt tidligere at Ringstad kan bli brukt på kanten i år, i motsetning til i fjor da han ble prioritert på backen. Hvis dette da stemmer, så er det for meg helt fjernt at Bolly er foran Ringstad i køen på kanten, da det ikke har vært plass til Bolly på benken før mot Enga.

            Er redd Stian skal bli lei av å ikke få muligheten, når muligheten er der. Redd for at motivasjonen til Stian skal synke da han blir skrytt av for sin prestasjon på 2.laget og i treningskamper. Etter min mening så har vi en forholdsvis svak midtbane og det er helt uforståelig for meg at Stian ikke får mer tillit.

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #46
              Antatt RBK-lag:
              Dermed mønstrer Eggen følgende elleve mot LSK (4-3-1-2): Daniel Örlund – Mikael Lustig, Kris Stadsgaard, Alejandro Lago, Mikael Dorsin – Fredrik Winsnes, Vadim Demidov, Per Ciljan Skjelbred – Markus Henriksen – Steffen Iversen, Morten Moldskred.

              Kommentar

              • Canário
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1471

                #47
                Virker ikke veldig skremmende det RBK-laget der. Mye lettvektere og humørspillere. Demidov har sannsynligvis hodet i Spania allerede. Sammen med de to spirrevippene Skjelbred og Winsnes er det overhodet ikke den samme klassen på midtbanen som i fjor.

                Hvis laget fra treninga stemmer er jeg spent på hvor Bolly står. Jeg har ikke sett ham spille på lenge. Jeg mener Ringstad hadde vært et bedre valg, men det lukter litt at begge spiller en omgang hver, hvis ikke kampbildet sier noe annet. Håper iallfall Ringstad får spilletid - det har han fortjent. Et venstrebein på kanten er heller ingen ulempe når Eriksen spiller back. Samtidig har vi allerede en "innoverkant" i Knudtzon på andre siden.

                Kommentar

                • WAK
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 959

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Lars
                  Hæ? Da har vi totalt motsatt syn. Jeg synes at Erling og Bolly først og fremst sliter MED ball. Defensivt har begge vært gode, spesielt Erling mot Enga.
                  Ja de sliter med ball, ingen tvil om det. Og når var Bolly god defensiv?? Har sett mange av 2. lags kampene og må si at Bolly langt fra imponerer defensivt. Er ikke den raskeste og mest ivrige til å jobbe hjemover. Og det tror jeg kantene bør forbrede seg på i morgen. Og husk vi mister den mest arbeidene spilleren i morgen. Er vel få som kan matche alle de defensive løpa til Søgård. RBKs beste våpen er vel akkurat de offensive backene. Eneste positve jeg kan se med at Bolly starter er kontringene vi kan få mot de offensive backene til RBK.

                  Mener det er helt utrolig vis Bolly starter fremfor Ringstad.

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #49
                    Poenget her er at erlando framstiller det som et taktisk dårlig valg å bruke Erling og Bolly fordi backene til RBK er gode offensivt. I alle fall er det slik jeg tolker innlegget. Og det er skivebom, fordi alternativene ikke er noe bedre defensivt, faktisk tvert imot (f.eks. Edwin).

                    For så vidt enig i at Bolly ikke er noe defensivt vidunder, men jeg mener å huske at han hadde en kamp for A-laget på Åråsen der han var veldig dyktig i det defensive arbeidet. Men her må jeg ha litt hjelp med dato og motstander.

                    Kommentar

                    • sholen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2009
                      • 381

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Canário
                      Sammen med de to spirrevippene Skjelbred og Winsnes er det overhodet ikke den samme klassen på midtbanen som i fjor.
                      Skjelbred har virkelig nytt godt et trener skifte. Han er mye mer innvolvert og mer målfarlig. VIKTIG at Kiko ikke har mye balltap i denne kampen. Kan bli fryktelig skjebnesvangert.

                      Kommentar

                      • ragnarrock
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 937

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av sholen
                        Skjelbred har virkelig nytt godt et trener skifte. Han er mye mer innvolvert og mer målfarlig. VIKTIG at Kiko ikke har mye balltap i denne kampen. Kan bli fryktelig skjebnesvangert.
                        Bra at balltap og sjangseløse pasninger ikke er noe som har preget spillet til Kiko de siste årene da..
                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                        -RagnarRock-

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av sholen
                          Skjelbred har virkelig nytt godt et trener skifte. Han er mye mer innvolvert og mer målfarlig. VIKTIG at Kiko ikke har mye balltap i denne kampen. Kan bli fryktelig skjebnesvangert.
                          Målfarlig? Han har ett mål denne sesongen. Er jo som forventet, han har puttet 7 skarve mål på de foregående 5 sesongene.

                          Skjelbred fører ballen på kryss og tvers der hvor det er rom mens alle bevegelser foran ham stopper opp. Det ser jo feiende friskt ut, men jeg mener bestemt at han er på ville veier. Han har riktignok tre assists denne sesongen, men han ville vært langt farligere om han hadde sluppet kula til noen andre og beveget seg uten ball. Å forsvare seg mot en mann som fører ball er jo griseenkelt. Er vel hans manglende overblikk og det mediokre pasningsspillet som sørger for at han aldri vil få sjansen til å reise ut. Er livredd Roar Strand, alltid bevegelige Prica og tildels Olsen, men resten av RBK troppen synes jeg (i likhet med Skjelbred) har klare mangler.

                          Kommentar

                          • McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5092

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Emil B
                            Det gutta leverte fra det 57-61 min på søndag trodde jeg faktisk jeg ikke skulle oppleve i år. RBK kan lett varte opp med det samme.
                            Og det er feil på hvilken måte?

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #54
                              Ifølge dagens RB var Bolly den spilleren som løp mest under kampen på Lerkendal i fjor. I år har han jobbet enda mer med motoren, så jeg tror nok Bolly skal holde brukbart følge med Lustig i dag.

                              Kommentar

                              • Kimito
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 2600

                                #55
                                Har noen nevnt at Henning Berg forestiller seg at Eggen fortsatt pumper alle mann i angrep og at Bolly, Erling og Ujah, samt BBS kan bli fryktinngytende på kontringer? I teorien i alle fall.
                                Ferdigskåra

                                Kommentar

                                • Oddis
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 2744

                                  #56
                                  Nå har jeg virkelig fått trua. Vi har noe å revansjere, samtidig som Ujah og Bolly helt sikkert vil gjøre sitt beste for å starte flere kamper framover. Henning må vel ha terpet på det defensive arbeidet. Har forhåpninger om at dette vil lønne seg i stor grad. Tipper en seier her. Mange mål håper jeg!
                                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                  Kommentar

                                  • Andersen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2009
                                    • 350

                                    #57
                                    I dag ønsker jeg endringer i forsvarsfireren vår. At Lillestrøm har vært gode defensivt i år er en løgn. Vi har holdt nullen i en del kamper, men det har hovedsaklig vært på grunn av andres lag manglende uttelling foran mål.
                                    I de senere kampene har forsvaret vårt vært meget dårlig. Pedersen og Kippe bør fortsette sammen da vi ikke har noen fullgode erstattere. Disse har klart seg greit.
                                    Men! Jeg setter et stort spørsmålstegn til backene våre. I mine øyne er ikke Essediri den offensive kraften han var tidligere i sesongen og han har i tillegg vært skrall defensivt i det siste. Vi så blant annet klareringa før 1-0 målet til Vålerenga som så klart skulle vært avblåst for offside.
                                    Eriksen på venstrebacken har vært så som så. Ingen gode offensive bidrag da han så godt som alltid slår dårlige innlegg med venstrefoten. Han har i tillegg hatt en del blundere bakover på banen. Får man flyttet Eriksen over på høyrebacken kan det hende at formkurven stiger igjen som følge av vant posisjon. Innleggene fra høyrebeinet vil ganske sikkert ha en høyere kvalitet enn dagens.
                                    Jeg ønsker så og sette Essediri opp til høyre midtbane. Han har nå vært gjennom en lang periode hvor det defensive har blitt bedre, kanskje er det på tide å la han prøve seg litt høyere opp i banen igjen.
                                    Stian Ringstad kommer til å ta over Eriksens venstreback i min lagoppstilling da han har fått gode skussmål for flere hold den siste tiden. Personlig har jeg ikke sett nok til å vurdere han, men jeg stoler på kildene.

                                    Mitt forslag til lagoppstilling mot Rosenborg:
                                    -Logi-
                                    -Eriksen-Kippe-Pedersen-Ringstad-
                                    -Essediri-Mouelhi-Nosa-Bolly-
                                    -Bergmann-Ujah-

                                    Kommentar

                                    • Eriksve
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 885

                                      #58
                                      Da ble det Ringstad fra start, så da var det mange som fikk viljen sin...

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #59
                                        Å herre, dette var mange endringer.

                                        LSKs startellever mot Rosenborg (4-4-2): Stefan Logi Magnusson - Lars-Kristian Eriksen, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Stian Ringstad - Erling Knudtzon, Khaled Mouelhi, Nosa Igiebor, Mathis Bolly - Björn Bergmann Sigurdarsson, Anthony Ujah
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1211

                                          #60
                                          nei, nei, nei. Ringstad, Bolly inne og Arild ute. Hylekoret har fått viljen sin, men det kommer til å bli et magert resultat.
                                          Laget skulle vært uforandret siden VIF kampen bortsett fra at BBS skulle vært ute til fordel for Ujah.
                                          BBS er god på noen ting men forferdelig på andre. Mot VIF ødla han alene tre meget gode overgangsmulighter med håpløse valg i plasseringsspillet.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎