LSK - RBK lørdag 10. juli klokka 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brisbane-kanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 595

    #81
    deilig at vi får et offsidemål også

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #82
      Gabrielsen er jo langt bedre fremover enn bak.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        #83
        Her var det mye bland drops. Veit ikke hva jeg skal si.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • Mauer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2007
          • 270

          #84
          Opprinnelig skrevet av andersmm
          Her var det mye bland drops. Veit ikke hva jeg skal si.
          Det må strammes inn bakover på innlegg fra RBK og løpene til backene dems MÅ følges!!!!!! Midtbanen har vært god til tider og dårlig til tider, får håpe på en god 2. omgang av Nosa og Kiko! Litt mer pressisjon framover og vi setter et par til! Håper også de klarer å bruke vingene mer!

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            #85
            Opprinnelig skrevet av andersmm
            Her var det mye bland drops. Veit ikke hva jeg skal si.
            Med den inngangen til kampen så tror jeg vi skal være fornøyd med 1-1, selv om RBK strengt tatt burde ledet. Fremover så skjer det jo ikke så mye, men når det skjer noe er det jo farlig.. så syntes ungguttene har gjort en fin figur så langt.

            Kommentar

            • Hexaphim
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 2730

              #86
              Jeg er så overbevist om at vi taper denne kampen at jeg nesten ikke klarte å juble ved målet (det hjalp ikke at det var klar offside heller). Det hadde vært ekstremt typisk om en spiller som ikke har scoret for Rosenborg i Tippeligaen så langt i år avgjør mot oss i dag, uten at jeg skal nevne navn...
              "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

              Kommentar

              • norskpoker
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 399

                #87
                Det er jammen lenge siden, men i dag er det jaggu godt å ha Kiko på banen med alle unggutta rundt seg pluss en Nosa som mister ballen i hytt og pine.

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5092

                  #88
                  Vi holder serielederen med 1-1 til pause med 6 tenåringer på bana. Bra.
                  Selv om det er RBK som kjører kampen fullt ut, så viser vi fine tendenser framover, og med litt flaks scoret både ett eller to mål til. Dog, med flaks kunne RBK scoret 4.

                  Litt om ungutta:

                  Tokstad sliter i posisjonering og pasningspill. Roter det til før RBKs ledermål. Bedre med utover i omgangen. Fint med framover.

                  Ruben er jo mesterlig framover. Herlige raid. Sliter som Tokstad litt i posisjoneringa defensivt, men har kommet greit fra det.

                  Bolly rimelig usynlig, men noen fine tilløp på kanten sin. Bra defensivt.

                  Hvorfor ikke kjøre tenåringslinja fullt ut nå som vi først er i gang? Mini-Bukken inn for Erling. Sistnevnte har ikke vært veldig synlig, sett bort i fra bra defensiv jobbing.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #89
                    Herlig å se Gabrielsen utpå der, selv om han ikke akkurat er venstrebent. Han herjer offensivt og ser ut til å spille på seg selvtillit. Mindre usikker enn han var de første minuttene. Ser ut til å kommunisere godt med Kippe også. Kanskje burde vi sette inn Johnsen på plassen hans i 2. og bruke han som ving eller back på motsatt side.

                    Bolly er for treig opp i press defensivt og det sprudler på ingen måte av han. Liker dog å se at han prøver litt offensivt, bare å fortsette med det. Tokstad har store vanskeligheter i dag, både med involveringene offensivt og plasseringen defensivt.

                    Ujah viser seg som den komplette spissen han er i dag. Herlig å se alle ballene han vinner offensivt. Bergmann viser en del fint men får ufortjent mye skryt av kommentatorene på tv. Gjør mange dårlige valg. Håper uansett vi får se denne spissduoen resten av sesongen, og neste sesong.

                    Mouelhi og Nosa må ta seg sammen sentralt, de kan mye bedre. Knudtzon spiller en av sine bedre matcher.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #90
                      Et par saker som ville hjulpet oss:
                      1. Bolly må fölge Lustig bedre.
                      2. Nosa må bli mer effektiv i sin spillestil
                      3. Enda flere bidrag fra Tokstad og Ruben. De er begge gode når de blir med opp. Ruben er helt Diallo ved en anledning.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

                        #91
                        1 omgang.
                        Kiko er BB
                        Bolly og Togstad ikke veldig gode. håper de bytter bolly med Edwin
                        Nosa oversakende usynlig.
                        VELDIG passivt på egen banehalvdel.
                        Heldig mål. Digg!!
                        RBK klart best
                        KLF klart bedre en kjernen, på TV
                        Last edited by LSK N/B; 10.07.2010, 17:58. Begrunnelse: tok KFL
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                        Nei til NFF!

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1211

                          #92
                          Litt utur forrige helg men i dag er vi griseheldige med 1 - 1 til pause.
                          Spissene har vært bra men vi trenger seriøst en sjef i laget som kan ta tak når uforutsette ting skjer. Gabrielsen,Tokstad og Bolly ser nærmest ut til å være overlatt til seg selv der ute.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Kanskje burde vi sette inn Johnsen på plassen hans i 2. og bruke han som ving eller back på motsatt side.
                            Johnsen er visst ikke på benken. My bad.

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              #94
                              Ekstremt bra å holde 1-1 til pause. Dessverre kommer vi til å tape denne. Eneste unntak er dersom vi er dødelig effektive etter pause og setter de 2-3 sjansene vi kommer til å få. Vi har skapt en del, Steinar har hatt to gode muligheter på huet, Björn hadde en god avslutningsmulighet, sånne må sitte om vi skal ha en sjanse.

                              Dessverre må Ringstad ut, høyst sannsynlig brudd. Med to purunge backer som har spilt 3 divisjon i hele år mot landets beste offensive backer må dette gå duken. Det er rett og slett skandaløst dårlig av RBK om de ikke vinner, tar vi denne er det en sensasjon.

                              Bolly må ut i pausen, han har tydelig ikke utviklet seg noe siden et svakt fjorår, dessverre. Virker som det sitter mye i hodet hans, men Edwin eller Fredrik vil være mer verdifulle å ha på banen nå. Nosa må ta opp spillet sitt betraktelig i andre omgang, mens Ujah og Bergmann må fortsette i samme stil. Her er det bare å krysse alle fingre og dempe alle forhåpninger, høyst sannsynlig ender dette i tap og det er heller ikke uventet når vi er nødt til å starte med såpass mange unge.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5092

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Herlig å se Gabrielsen utpå der, selv om han ikke akkurat er venstrebent. Han herjer offensivt og ser ut til å spille på seg selvtillit. Mindre usikker enn han var de første minuttene. Ser ut til å kommunisere godt med Kippe også.
                                Jeg var uenig i det byttet kom. Jeg ville heller kjørt PSA inn i midten, og Steinar ut på en av backene. Men Ruben har klart seg greit, og nesten gjort mine ord til skamme.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                  men Edwin eller Fredrik vil være mer verdifulle å ha på banen nå.
                                  Dette er absolutt ingen kamp for Edwin slik jeg ser det. Gulbrandsen kunne jeg godt sett på banen.

                                  Kommentar

                                  • Oddis
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 2744

                                    #97
                                    Uenig i at Kiko er Fuglas beste. Slipper markering ved scoringen og minst en gang til. Mener BBS er bland banens absolutte beste. Knallhard jobbing og lykkes med mye!
                                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #98
                                      Klasseforskjell på lagene, men annet er heller ikke å forvente med denne lagoppstillinga. Typisk utur med Ringstad, føler med gutten stakkars. Vi må finne en måte å nøytralisere Dorsin på, alle ganger han har fått ballen inne på vår halvdel har det ført til farligheter. Knudtzon ga for eksempel opp å følge ham forut for 0-1. Dette er formspilleren i RBK og må tas ut!

                                      Har null tro på på seier her, for en gangs skyld tar jeg gjerne ett poeng.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #99
                                        Nein!

                                        Roar "Ondskapen" Strand!
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Edwin er ingen ving og kommer heller aldri til å bli det, selv om han innehar ferdigheter som gjør at han på en god dag kan spille hvor som helst.. La Bolly få spille der, han trenger all den erfaring han kan få, spesielt nå som Ringstad blir borte en stund. Alternativet må i så fall være å sette BukkenJR på høyrekant og flytte Erling over på venstre, men Erling trenger vel også all den kamptrening på "riktig" plass han kan få..
                                          Denne kampen er i utgangspunktet tapt, så får vi heller ta det som en bonus dersom unggutta skulle overraske og stjele med seg poeng her.
                                          Dette er viktig kamptrening.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎