TIL - LSK, mandag 19.juli kl.19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #41
    Opprinnelig skrevet av reka
    Er dessverre pessimist. Tarik har reist, og klubben savner virkelig ham som går foran og gir jernet i 90 minutter. Innsatsen i de to siste kampene var (langt) svakere enn i vårsesongen (med unntak av et par enkeltoppgjør), noe som fort kan vise seg å være en reell tendens. Håpet at Tam var en klassespiller som kunne inspirere og løfte sine medspillere både på trening og i kamp, nå er han dessverre ute av bildet. Nosa ruslespiller forsatt i lange perioder, slurver defensivt og har et kroppsspråk som må få agentene til å sette et stort rødt kryss over navnet hans. Essediri har hatt sesongens første kebabræv (minus ett, muligens tre poeng, takk skal du ha!) og forsvaret har begynt å vise 2008-takter innenfor egen femmeter. Veteranene har gått over på autopilot etter et kortvarig anfall av spilleglede tidligere i vår, og den autopiloten er innstilt på nedtur. Klubben har dessverre ikke råd til å hente en voksen spielführer på midten som innehar internasjonal rutine og profesjonelle holdninger. Det lille vi så av samspill og struktur offensivt i vår dro med Tarik til Holland. Muligens forsvant vinnerviljen også, konsentrasjonen på dødballer og frispark burde medføre depotdoser med Ritalin på samtlige, og vi er like aggressive innenfor motstanderens 16-meter som blomsterfinn på valium.

    Det positive er innsatsen og råskapen til Ujha og tildels Bergmann (som har mistet litt av kruttet, men fremdeles jobber), samt at iallefall én norsk junior (Lunan) ikke har mental prestasjonssperre. Jeg skal iallefall innom systembolaget til uka og bunkre opp selvmedisinering til høstsesongen, mye tyder på at den kan bli verre enn selv mine verste mareritt.
    Reka, den evige pessimist?

    LSK har ikke spilt rævva mot rbk og VIF. Husk at disse er de to klart beste lagene i serien. Jeg satser på en gjevn kamp i Tromsø som kan vippe begge veier. Tipper 1-1

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #42
      Opprinnelig skrevet av Folke
      BBS er syk og må mest sansnynlig stå over kveldens kamp, noe som åpner for Sundgot.. Fillern! Sorry Legenden, men på bakgrunn av hva jeg har sett av deg det siste halvåret er dette en kjempe nedtur! (Håper du (AS) gjør skam på mine ord og gjør en kjempe kamp).
      Kiko har vondt i ankel (var jo syk tidligere i uka) og blir hjemme på Romerrike står det videre..

      Følgende gutter/menn reiser kjerringa fra siste kamper med sorg;
      Logi
      Karim-SP-Kippe-LKE
      Edwin-Søgård-Nosa-Erling
      Sundgot-Ujah

      Videre står det at med så mange raske spillere på laget så er det store muligheter på kontringer, noe som gjør at LSK kommer til å ligge lavt og vente på disse.

      At Bergman er ute er et slag i trynet for oss. Her så jeg på samarbeidet som Bergmann og Ujah viste sist som vårt fremste angrepsvåpen. Nå som vi også skal satse på kontringer borte mot Tromsø så hadde jeg veldig veldig gjerne sett Bergmann. Mister veldig mye av troa jeg hadde tidligere i dag nå.

      Ellers synes jeg det er suboptimalt å bruke Edwin på høyre da han liker seg bedre på venstre hvor han kan gå inn og komme til avslutninger med høyrebeinet. Å legge innlegg med utsiden av høyre har han vist at han kan, men å skyte med utsiden av høyre blir liksom noe helt annet. Det er også suboptimalt med Knudtzon på venstre, ettersom han liker seg best på høyre. At Berg setter begge på feil side er nok et resultat av at en venstreside med Nosa og Edwin kunne blitt en motorvei. Sier ikek at Berg gjør en feil i lagoppstillinga her altså, men det er langt fra optimalt slik det er nå.

      Kommentar

      • *46*

        #43
        Opprinnelig skrevet av Kanariz
        Reka, den evige pessimist?

        LSK har ikke spilt rævva mot rbk og VIF. Husk at disse er de to klart beste lagene i serien. Jeg satser på en gjevn kamp i Tromsø som kan vippe begge veier. Tipper 1-1
        Ja her er vi enige. Reka er alt for pessemistisk. Nå møter vi et lag som har hatt minst like mye motgang som vi selv har hatt de siste kampene. Vi har tapt to kamper på rad i serien - og det mot de to lagene som ligger øverst. RBK spilte oss på ræva til tider, men jammen fikk ikke de også nok å stri med på slutten. VIF kjørte vi i 60 minutter og med en rekke sjanser.

        Det kommer til å gå litt opp og ned i høst, men mest opp etter hva jeg tror. Første oppturen kommer i dag!

        Nytter i hvertfall ikke å sitte her inne å snakke seg selv nedover i gjørma...

        Håper vi for se noen bytter i dag. Gjerne Tokstad og Gabrielsen inn på hver sin kant (høyre på Tokstad og venstre på Gabrielsen). Og jeg brenner etter å få se minibukken på topp. Raske bein inn på slutten på topp mot trette TIL bein!

        Fremtiden bygges i dag - slipp til unggutta

        Kommentar

        • Brutus
          Medlem
          Møteplager
          • Jun 2004
          • 86

          #44
          Både Kara og Björck spiller fra start: http://fotball.itromso.no/eliteserien/article174738.ece.

          Nordlys tror på følgende lag (4-4-2): Sahlman; Høgli - Bjorck - Koppinen - Ciss; Johansen - Kara - Yttergård Jenssen - Knarvik; Mo - Mourad. Jeg håper personlig på at Mads Reginiussen får sjansen på høyre kant istedenfor Remi Johansen, som har hatt en dårlig periode. Saliou Ciss er vår andre senegaleser, som har fått spilletid de siste kampene, og har imponert, ikke minst offensivt.
          DIXI

          Kommentar

          • Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

            #45
            Utrolig kjedelig med BBS.

            Kommentar

            • gja
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2008
              • 302

              #46
              Møtte Bjørn i dag, han virka frisk og klar til kamp.
              Kiko har jeg enda ikke sett på hotellet.
              Årets supporter 2010!!

              ________________________________________________

              Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #47
                Opprinnelig skrevet av gja
                Møtte Bjørn i dag, han virka frisk og klar til kamp.
                Kiko har jeg enda ikke sett på hotellet.
                Kiko er igjen på Romerike.. Vi får håpe BBS er så frisk at han får spille!

                Kommentar

                • nebbjævel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2009
                  • 511

                  #48
                  Her er det bare en ting som gjelder. Storme i angrep og laske pløsa inn i nota så torsk og kveite spruter til indre mongolia og tilbake. Takk herre gud og fru gud for at det eneste vi har å frykte er uavgjort. Pøse på, og til helvete med konsekvensene. Klinke til så jævlig at ryktet sprer seg langt inn i finsk lappland. La ballen frese gjennom nettmaskene så luftrommet over øvre trøndelag går varmt.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av gja
                    Møtte Bjørn i dag, han virka frisk og klar til kamp.
                    Kiko har jeg enda ikke sett på hotellet.
                    Om han er frisk men ikek starter så er det en liten skandale.

                    Kommentar

                    • *46*

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Om han er frisk men ikek starter så er det en liten skandale.
                      Hva er det med Bjørn?

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Hva er det med Bjørn?
                        Følte seg ikke bra i helgen, syk og uaktuell for spill..
                        Nå er han observert frisk og fin på hotellet, så kanskje Gud (Ståle Solbakken) har hørt våre bønner og friskmeldt han til kampen i kveld?

                        Kommentar

                        • gja
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2008
                          • 302

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Følte seg ikke bra i helgen, syk og uaktuell for spill..
                          Nå er han observert frisk og fin på hotellet, så kanskje Gud (Ståle Solbakken) har hørt våre bønner og friskmeldt han til kampen i kveld?
                          Han hostet litt, men ellers bra. Går sammen med resten av spillerne
                          Årets supporter 2010!!

                          ________________________________________________

                          Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            #53
                            Burde bli uavgjort eller seier, og 7/9av9 poeng de neste tre kampene.
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av El Caco
                              Burde bli uavgjort eller seier, og 7/9av9 poeng de neste tre kampene.
                              Ja det burde, men jeg ville ikke satt penger på det. Har blitt skuffa så mange ganger nå. Frykter at en U er mest nærliggende i kveld!

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #55
                                Jeg gruer meg skikkelig til kveldens kamp. Kan ikke huske sist jeg hadde så små forventninger til poeng. Overrask meg!

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13244

                                  #56
                                  Selv hovedsiden til LSK kommer med negativt ladede Zen-feilmeldinger:

                                  The path is not of a legal form.

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Jeg gruer meg skikkelig til kveldens kamp. Kan ikke huske sist jeg hadde så små forventninger til poeng. Overrask meg!
                                    Ikke noe å grue seg for. Fotball skal være lek og gøy

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #58
                                      Noen som tørr og vedde på om Lsk spillerene kommer til og se ut som Bambie på isen.Håper spillerene har riktige sko i dag.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #59
                                        Sundgot fra start. Håper BBS er klar for innhopp!

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13244

                                          #60
                                          Kan trygt si at blåveisen endelig har kommet til sameland. Har Karim vært på sjekkern i helga?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎