Kronerulling til kjøp av nye spillere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • perrern80
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 603

    #41
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Jeg gir også 1000,- ,men da må kfl på banen og sette igang en kronerulling.Få gjerne med næringslivet på dette også,tipper jeg lett hadde fikset mellom5-1o tusen fra firmaet der jeg jobber om de hadde blitt et seriøst opplegg på dette.
    Kjempeartig Jeg er med, 1000,- fra privaten og 7500,- fra firma.. konto nr????

    Kommentar

    • perrern80
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 603

      #42
      Opprinnelig skrevet av tonkro
      Hvem har sagt noe om å støtte spillerne?? Jeg mente ihvertfall noe helt annet,nemlig å bidra med penger for å kunne KJØPE nye spillere!!!! Altså ikke lønninger,men salgssummen! Skjønner ikke hvordan folk kan få dette til å bli noe negativt,hvis noen av oss har lyst til å bidra til dette,hvorfor i huleste skal dere bitche om det???

      Whatever,uansett hva man sier på dette forumet,er det en eller annen som må finne noe negativt i det. Har DU lyst til å støtteflomofrene i Pakistan - gjør det! Min mening er at Norge allerede gir nok i bistand,så mitt fokus er og støtte dyrevern,men det er ikke noe jeg trenger å bringe opp på forumet. Her snakker vi om å støtte klubben i vårt hjerte - hva annet du vil bruke pengene dine på er meg rvende likegyldig!

      Ja,nå var jeg sinna-tonkro,og sikkert veldig off-topic,så da sier jeg takk for meg for i dag....
      Og så får vi støttet litt dyr også nemlig FUGLA

      Kommentar

      • Jan Banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 809

        #43
        Sharif!!! Hvor er pengene du lovet, din pr-kåte nisse!?

        Er lei av å se gjentatte reklameartikler for deg der du lover x antall millioner.

        PAY UP OR SHUT UP - denne kronerullingen kan DU ta deg av.
        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

        Stuart Baxter har forstått det.

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #44
          Jeg synes det er overraskende mange som virker svært indignert over tanken på at de skal bidra med egne penger til nye spillere til klubben, men som én bisetning senere ikke har noen skrupler med å forlange at andre skal gjøre dette.

          Tror det rette uttrykket her er: dobbeltmoral.....
          Knurr...

          Kommentar

          • Jan Banan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 809

            #45
            Hvis det var rettet mot meg har jeg ikke sagt noe som helst om egen deltagelse, men kun rettet fokus mot Sharifs pengeskryt.
            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

            Stuart Baxter har forstått det.

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #46
              Nei, det var ikke rettet mot deg.
              Uttalelsen din om den PR-kåte dekkhandleren er jeg 100% enig i.
              Knurr...

              Kommentar

              • hthaug
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2004
                • 421

                #47
                Lovte vel egentlig å holde meg unna tråden min, men nå som det er så mye nytt her må jeg være med igjen.

                Vi ser at det er hittil 10500,- så langt da selv om penga enda ikke står på en konto.
                3 Personer har hittil lovt sin støtte, 20 har ikke.

                Ellers er jeg enig med Leif A.

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #48
                  Jeg er med!
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    #49
                    Ikke for å spre negative vibber, men en innkjøpt spiller skal holdes i drift. Er det spleiselag på lønna også, eller?
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

                      #50
                      Det Store Kuppet.

                      Opprinnelig skrevet av hthaug
                      Lovte vel egentlig å holde meg unna tråden min, men nå som det er så mye nytt her må jeg være med igjen.

                      Vi ser at det er hittil 10500,- så langt da selv om penga enda ikke står på en konto.
                      3 Personer har hittil lovt sin støtte, 20 har ikke.

                      Ellers er jeg enig med Leif A.
                      Da det ser ut som om undernickende har kuppet tråden din, kan jeg opplyse om at dette ICKE medfører riktighet. Begrepet "kronerulling" kommer ikke fra meg, så vidt jeg husker da. Det minner meg om når Tore Krogstad gikk rundt på Etterstad i firrånitti med bøssa... Men artig læll.

                      Herved utloves kr 1000,- til innkjøp av spiller av mellomgod (+) kvalitet, som bare blir besser und besser med litt trening og tid, litt a la Kvissvik/Wehrman, par kilo for mye DRITER JEG I så lenge du har sjøltillit og kan spelle fotball. Få inn det innlegget!

                      Fy faan å lei man kan bli av å lese testresultater fra Idrettshøyskolen. Noen kunne jo deltatt i EM på hundre. For litt tid tilbake skulle dem trenes opp a Slokvik'arn til Nordisk i orientering/NM på Ski. Fan, går det virkelig ikke an å få tak i noen normalt målhungrige midfielders?

                      Der utloves også kroner 1000,- i lønn i høst hvis du fyller mine kriterier. Dvs 5 pounds too heavy, glimt i øyet, jævla killerinstinkt, umulig å lese for motstander, får med deg publiken + halve evt hele laget, ikke redd for å skyte, jobber som f i 70 min, evt settes inn siste 30 min og er helt vill utpå der. Fordi du er en gjennomført type som gir beng i hva folk mener om deg. Altså må du enten være fra Ålesund-traktene eller utlandet.

                      Ja, det går faktisk an å være av en sånn støpning. Du vil naturligvis ta noe av blitzlyset fra vår kjære Torberg Hennmann. Men det tåles. Eller?

                      Kommentar

                      • tonkro
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2009
                        • 337

                        #51
                        Salary cap

                        Her i Australia har de noe som kalles salary cap (lønnstak...?). Dvs. at alle spillerlønninger må ligge på under f.eks 500.000 kr. De kan ha en (1!) spiller som tjener mer enn dette. Grunnen til at de gjør dette er selvfølgelig for å holde lønnskostnadene nede for klubbene,men også for å gjøre "konkurransen" mer rettferdig. Dvs at siden alle har samme lønnsbegrensninger,vil det ikke være sånn at de rikeste klubbene er de som vinner serien gang på gang,nettopp fordi de har penger nok til å kjøpe de beste spillerne,mens klubber med lite penger sliter i ingenmannsland eller i bunnstrid.

                        Jeg syns ihvertfall dette er supert,og skulle ønske dette kunne innføres i Norge og!

                        Kommentar

                        • Robiwan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 603

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                          Sharif!!! Hvor er pengene du lovet, din pr-kåte nisse!?

                          Er lei av å se gjentatte reklameartikler for deg der du lover x antall millioner.

                          PAY UP OR SHUT UP - denne kronerullingen kan DU ta deg av.
                          PR-jippo'n funker så lenge vi skriker etter penga hans. For hver dag som går etter han kom med denne uttalelsen og vi fortsatt sitter her å sikkler med valpeøyer etter penga hans øker verdien av "kampanien" hans.

                          Er man drittlei å ikke se no etter penga hans foreslår jeg at man enten holder kjæft eller trapper opp ved søppledynga og tar en prat med han, han jobber vist nok mye så sansynligvis er han på kontoret.
                          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #53
                            Sharif har nå putta over 3 mil i kassa til LSK invest, så han har jo gitt noe. Er vel begrensa hvor grinete vi kan være for at han snakka om 10 mil og ga 3 mil. 3 mil er nå tross alt et mye større beløp enn kronerullingsprosjektet som det er snakk om her kunne skaffa.

                            Kommentar

                            • Geirfugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 561

                              #54
                              Ganske imponerende å se hvordan FFK finansierte Gamboa, under betegnelsen "folkets spiller". Tenk om vi hadde klart det samme:

                              Kommentar

                              • Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

                                #55
                                Vi satsa på EK istadenfor Gummi-Gamboa. UUUtrolig. Da blire my' uavgjort da...

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                  Vi satsa på EK istadenfor Gummi-Gamboa. UUUtrolig. Da blire my' uavgjort da...
                                  Men hva er Gamboa? Mener å huske at han ble presentert som venstre ving i LSK, men i FFK er han vel høyre back.... Like så greit at han gikk til FFK.

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Men hva er Gamboa? Mener å huske at han ble presentert som venstre ving i LSK, men i FFK er han vel høyre back.... Like så greit at han gikk til FFK.
                                    Om jeg ikke husker feil så var vel han like god med begge bein..

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      #58
                                      Apropos kronerulling: Semb og Eggen påstår norske klubber tjener på at RBK kvalifiserer seg til CL. Da skal vel RBK gi oss penger til spillerkjøp?
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7055

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                        Vi satsa på EK istadenfor Gummi-Gamboa. UUUtrolig. Da blire my' uavgjort da...
                                        Erling Knudtzon kom vel til klubben lenge før Gamboa kom hit på prøve. Uansett: Hva viste Gamboa under sitt prøvespill her som skulle tilsi at vi burde hentet ham? Teknisk brukbar, ja visst, men de taktiske ferdighetene mener jeg å huske at det skortet kraftig på.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                          Apropos kronerulling: Semb og Eggen påstår norske klubber tjener på at RBK kvalifiserer seg til CL. Da skal vel RBK gi oss penger til spillerkjøp?
                                          Vi får vel en mil om de kvalifiserer seg. I tillegg øker muligheten for å få med flere lag i europa i fremtiden.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎