Blir Dahm og Sadeh i klubben?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    #21
    Korte kontrakter er en god ting i dette tilfellet, slik kan klubben se om de duger uten å risikere for mye. Virker som en grei deal sånn sett.

    Ønsker dem lykke til forøvrig og ingenting hadde vært bedre enn om at de slår til i klubben. Denne Sadeh valgte visst LSK foran gymsal laget og det viser i det miste litt fornuft, et godt tegn.
    Fugla mot nye høyder

    Kommentar

    • Martin Olsen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jan 2007
      • 186

      #22
      Synes det er helt Konge at Fansen her inne legger ut om spillere man ikke har sett en gang.
      Var det noen som var på Åråsen på Lørdag mot Kongsvinger?

      Har vi mange spillere igjen i stallen?
      Det satt spillere fra vår Juniorstall på Benken.
      Dahm og Sadeh er en billig løsning som gir oss en større stall og en bedre Treningshverdag.

      De som tror disse spillerne går rett inn på laget på mandag, bør begynne å besøke Åråsen når det går Tippeligakamper.

      Jeg har mest tro på Tom Sadeh, pratet med Gunnar Halle og han mente at Sadeh han en stor fremtid foran seg.
      Det samme sier de rundt Juniorlaget som hadde han med til JET.
      Her henter vi Talenter i Konkurranse med Stabæk og folk er misfornøyde.................

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #23
        Godt å høre at folk har tro på Tom Sadeh, men han skuffet meg veldig da jeg så ham som stopper i JET-kampen mot Haugesund. Han har virket bedre på de få treningene jeg har sett, men da har han spilt på midtbanen. Det rimer bra med uttalelsene om at de satser på ham som midtbanespiller.

        Dette er åpenbart talentfulle (og billige) spillere, men vi trenger nok en forsterkning eller to med mer pondus, dersom vi skal klatre på tabellen i høst.

        Kommentar

        • *46*

          #24
          Fornuftig løsning. Flere spillere inn på treninga av en hvis kvalitet, hever også treningene. Så kort kontrakt, så dem bevise noe for å få kontrakt etter 31.12.10. Kanskje det gjør at dem tar ut sitt aller aller yterste og strekker seg selv til ett nytt nivå?

          Dessuten er det annerledes å spille på ett lag som ikke rykker ned, kontra ett som rykket ned med klar, klar margin. Litt andre matchinger, litt annen moral i laget osv.

          Ok løsning, selv om jeg kunne tenkt meg å se han talentspeideren BennyLem viser til. En på venstrekantanten som kan spiller venstrekanten hadde vært gull.... Kanskje for mye å forlange. Like så godt å få inn en sentralt eller høyrekant som kan puttes over på venstre... (akkuratt her er jeg meget pessemistisk - med tanke på de siste årene).

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #25
            Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
            De som tror disse spillerne går rett inn på laget på mandag, bør begynne å besøke Åråsen når det går Tippeligakamper.
            Skjønner ikke helt hvorfor du er så overbevist om at Dahm ikke går rett inn på laget. Hva er det jeg har gått glipp av når jeg har vært på Åråsen?


            Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
            Jeg har mest tro på Tom Sadeh, pratet med Gunnar Halle og han mente at Sadeh han en stor fremtid foran seg.
            Det samme sier de rundt Juniorlaget som hadde han med til JET.
            Her henter vi Talenter i Konkurranse med Stabæk og folk er misfornøyde.................
            Håper virkelig han har en stor fremtid forran seg. Gleder meg til å se mer av han. Men jeg synes ikke det å hente et talent forran Stabæk er noe å måpe over, ser ikke hvorfor de skal være mer attraktive enn oss.

            Ellers er jeg generelt positiv til disse to overgangene. Gleder meg til å se dem i aksjon. Tror og håper også at Dahm kan få seg et løft nå som han får spille ved siden av en meget rutinert stopper. Han har vel for det meste spilt med omskolerte midtbanespillere og andre unggutter i lyn.

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #26
              I likhet med mange andre har jeg en liten skeptisk stemme i bakhodet med tanke på at man henter ytterligere to spillere fra fjorårets desidert dårligste lag i TL, og frem til de gikk konk et av de dårligste lågene i Adecco.
              Men de har i realiteten kun TRE måneder på seg til å overbevise slik at de kan sikre seg et lengre ansettelsesforhold, fortrinnsvis med LSK.... Med dagens spillermarked vil gutta bokstavelig talt spille for livet. Det kan ha meget stor betydning. Når jeg tenker meg om, så er det enkelte av de som allerede er i stallen som streng tatt burde hatt lignende kontrakter
              Knurr...

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1211

                #27
                Dette må vel være tidenes mottakelse av nye spillere. Gi gutta en sjanse før dere kutter hode av dem. Er du juniorspiller og blir hentet til A-troppen av et tippeligalag må du ha kvaliteter. Stabæk ville også se mer av han, men han ville til oss og skryter av klubben i media. Ja, jeg snakker om Sadeh. Hva får han igjen av sine egne fans? Se på Espen Søgård, han har bikka 30 år og hvor god er han? Han burde vel slaktes etter hver match spør du meg. Mads Dahm har alle muligheter til å bli en topp topp stopper. Vi har møtt han da han spilte mot Lyn, og han gjorde seg ikke akkurat bort, og da var han to år yngre.

                Skjerpings!

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #28
                  Synes egentlig ikke folk virker så negative her jeg. Er da ingen som slakter de nye spillerne, eller er direkte negative. Det mest negative som har kommet er vel at man er skeptiske til at så mange spillere blir henta fra lyn. Skeptisk er ikek det samme som negativ, det betyr bare at man ikek er helt overbevist over at det er bra. Er heller ikke så rart at enkelte er litt skeptiske når vi ser hvordan de andre som ble henta derfra presterer.

                  Tror ingen på forumet er lei seg for disse signeringene. Det er kanskje ikek de signeringene som vekker størst jubel, men det ser da ut til at alle er relativt positive.

                  Synes generelt det er en uting hvordan flere og flere innlegg handler om hvor teite uspesifiserte folk som har skrevet i tråden er. Er det noen tråder som ikek har slike kommentarer om dagen?

                  Kommentar

                  • ragnarrock
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 937

                    #29
                    Først og fremst, Velkommen til klubben gutta!
                    har du skrevet under en kontrakt, og får lov til å ta på deg de gule og sorte farger heier jeg på deg!

                    Nå er jeg bare spent på å finne ut hvem pokker de er.
                    Såvidt jeg har fått med meg har vel Mads Dahm begynt å få seg et supermann stempel blant Lyn fansen. Personlig så har jeg en liten våt drøm om at vi har funnet en verdig læregutt for Frode Kippe.. det bør alltid være en halvt mann halvt okse som spiller i de bakerste rekker.
                    men, er han virkelig en god spiller? eller bare en som har vist seg å være en fin klubb spiller type (han dro vel frem 50tusen av egen lomme for å prøve å redde lyn f.eks)?

                    Sadeh, aldri hørt om engang, så, spent på å se hva man kan by på, jo flere dyktige sultne midtbanespillere som puster han i nakken, jo bedre blir Sørgård, så dette blir gøy!
                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                    -RagnarRock-

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      #30
                      Velkommen gutter, gi gass og la oss supportere fortrylles av deres talent ;-)

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #31
                        Velkommen gutta.

                        Håper bare dette ikke var signeringene for dette vinduet...

                        Kommentar

                        • *46*

                          #32
                          Supert med nye spiller! Velkommen skal dere være. Gleder meg til å se dere i aksjon

                          Kommentar

                          • Nosferatu
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 671

                            #33
                            Velkommen, Mads og Tom! Bra å ha dere her, dette blir gøy!

                            For øvrig tilfreds med at tidligere FM-versjoners krumspring igjen materialiserer seg i det virkelige livet. Mads, du får egentlig bare sette i gang med å glede deg til Barça.

                            (...sorry Tom, men du fantes ikke.)
                            For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                            Kommentar

                            • bird
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Nov 2009
                              • 91

                              #34
                              Tidligere i sommer var det snakk om at LSK måtte betale overgangssum til konkursboet Lyn. Er det noen som vet hvordan dette endte? Er det betalt penger for disse spillerene?

                              P.S. Velkommen til Sportsklubben!

                              Kommentar

                              • rulfi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2007
                                • 982

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av bird
                                Tidligere i sommer var det snakk om at LSK måtte betale overgangssum til konkursboet Lyn. Er det noen som vet hvordan dette endte? Er det betalt penger for disse spillerene?

                                P.S. Velkommen til Sportsklubben!
                                Jeg vil ikke tro det er betalt noe for disse spillerne.



                                Velkommen til Sportsklubben

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av bird
                                  Tidligere i sommer var det snakk om at LSK måtte betale overgangssum til konkursboet Lyn. Er det noen som vet hvordan dette endte? Er det betalt penger for disse spillerene?
                                  NFF har gjort det klart at spillerne står fritt til å signere for nye klubber.

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    La meg først og fremst uttrykke gedigen skuffelse for at vi ikke henter Alexander Hassum. Som jeg har gjentatt i flere tråder er han definitivt blant de med mest potensial. Det lille jeg har sett av han var bra, og mine Lyn-kilder støtter dette.

                                    Han er nå på vei til Hønefoss (http://www.ringblad.no/hbkmagasinet/article5210532.ece). (Bennys uttrekk og uthevinger).
                                    Hassum har signert for pølsebyen.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13244

                                      #38
                                      Har ikke du investert 10.000 i Dahm, Benny, etter råd fra dine kilder i Lyn? Er det på tide å cashe inn før han blir satt på vingen her hos oss?

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #39
                                        Nå vil jeg faen ikke ha mere vrakgods fra LYN, hva tilsier at disse spillerne skal være gode nok for oss når dem gjorde det rævva med LYN?
                                        Merkelig nok så henter vi veldig mange spillere fra vraklag, men forventer at dem er gode når dem kommer til oss. Motbevis meg gjerne, ingenting er bedre enne det.
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Hexaphim
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 2730

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                          Nå vil jeg faen ikke ha mere vrakgods fra LYN, hva tilsier at disse spillerne skal være gode nok for oss når dem gjorde det rævva med LYN?
                                          Merkelig nok så henter vi veldig mange spillere fra vraklag, men forventer at dem er gode når dem kommer til oss. Motbevis meg gjerne, ingenting er bedre enne det.
                                          Med andre ord: "Velkommen skal dere være!"
                                          De er faktisk LSK-spillere nå, og fortjener ikke dritt før de i det hele tatt har spilt en kamp. Om ikke annet må det være litt deilig for Erling Knudtzon å få litt avlasting fra mobbingen.
                                          "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎