Stabæk- Lillestrøm SK Telenor Arena 29.08 kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Nok engang bruker Fredrik miutter på å vise mer enn Erlig har gjort hele sesongen, det er bare komisk!

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Nok engang bruker Fredrik miutter på å vise mer enn Erlig har gjort hele sesongen, det er bare komisk!
      Og det må få konsekvenser snart.. EK og Søgård er nok en gang LSK sine dårligste!

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Kanskje: Sadeh inn for Søgård?
        Hva faen har Sadeh vist som skulle tilsi det? Søgård spilte en god kamp i dag og vi mistet ingenting da Nosa gikk ut. Ingenting!
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          Syntes ikke Søgård spiller noen god kamp. 1. omgang blir vi pissa på i midtbaneleddet når Stabæk får trille ball. 2. målet står han som en påle når mix løper igjennom. 2. omgang er godkjent.

          Hvem svarte skal spille sentral midt mot Start? Blir vel Søgård og Sadeh. Holder ikke TL-nivå, men det er jo tidlig for Sadeh sin del også. Sundgot bør få sjansen fremfor BBS. Jeg begriper ikke Berg sin elsk på Knudtzon. Fredrik må få sjansen fra start nå. Han er også en spillertype som kanskje kan trekke tilskuere om litt tid. Det er den eneste jokern vi har nå som Nosa er borte.

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Hva faen har Sadeh vist som skulle tilsi det? Søgård spilte en god kamp i dag og vi mistet ingenting da Nosa gikk ut. Ingenting!
            Søgård god kamp? Han har det dessverre ikke lenger. Lite besluttsom, mye på etterskudd og mange feilpasninger. Han har mistet det som gjorde han god, terriervirksomheten på midten. Toget har gått fra rånern.

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Hva faen har Sadeh vist som skulle tilsi det? Søgård spilte en god kamp i dag og vi mistet ingenting da Nosa gikk ut. Ingenting!
              Vi mistet vel tre poeng i dag.

              Men, det var ikke bare Søgård sin feil. EK er nok en gang versting, Nosa furtete og Søgård går det rett og slett for fort for stakkar.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Nok engang bruker Fredrik miutter på å vise mer enn Erlig har gjort hele sesongen, det er bare komisk!
                Nå er det bare å spille FG fra start. Han har bevist at han holder nivået.

                Kommentar

                • Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

                  Arild og Fredrik må starte neste kamp.
                  Daukjøtt Felt C

                  Kommentar

                  • Stan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1073

                    Opprinnelig skrevet av sniper
                    Nå er det bare å spille FG fra start. Han har bevist at han holder nivået.
                    Det er dessverre ikke Sniper som står for laguttaket. Det er Henning "Mr. Taktiker" Berg

                    Tipper vi ser EK fra start neste kamp....

                    Kommentar

                    • Odinster
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2008
                      • 160

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Hva faen har Sadeh vist som skulle tilsi det? Søgård spilte en god kamp i dag og vi mistet ingenting da Nosa gikk ut. Ingenting!
                      Søgård en god kamp? Jøsses.
                      Hva vi mistet med Nosa? Den eneste i midtbanen som klarer å få til noe. Han hadde rigtig nok ikke dagen i dag, men med folk rundt seg som ikke klarer å slå en enkel pasning har han lov til å bli frustrert.

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        Opprinnelig skrevet av Stan
                        Det er dessverre ikke Sniper som står for laguttaket. Det er Henning "Mr. Taktiker" Berg

                        Tipper vi ser EK fra start neste kamp....
                        Beklageligvis. Berg har satt for mye prestisje i EK.

                        Synd at vi tilskuere, poengfangsten og Fredrik må lide for det.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • armykanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2009
                          • 737

                          Jeg krever at fredrik starter neste kamp i stede for knudzon! Knudzon er og blir elendig, beklager men sånn er det faen meg! Nok en gang viser Fredrik at han får til såååååå mye mer til på den korte tiden enn hva knudzon får til på lang mere tid.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Hva faen har Sadeh vist som skulle tilsi det? Søgård spilte en god kamp i dag og vi mistet ingenting da Nosa gikk ut. Ingenting!
                            Så vi samme kamp?

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              Nesten så det er fristende å sette ultimatum om å komme på kamp mot Start, men det blir jo feil det også. Man støtter i tykt og tynt. Men det frister ikke å reise halvannen time hver vei for å se på Knudtzon. FG MÅ inn. Å vente så lenge med ham idag er helt merkelig. Riktignok var det en liten tendens i det siste Knudtzon gjorde før han ble tatt av, men det rant jo ut i ingenting, som vanlig.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Gleden over Fredrik drukner sorgen over tap i dag. Det blir bare mer og mer tydelig, skal vi kjempe oss inn i toppen av norsk fotball igjen er vi nødt til å hoppe uti med rumpa bar. Vi er nødt til å ta et endelig opppgjør med den stilen vi har hatt og satse på en fotball der ferdigheter MED ball settes i høysete! Vi kan ikke falle tilbake til gammel oppskrift når vi er nødt til å prestere, da blir vi en evig nobody.

                                Om det så setter oss i en enda verre posisjon enn nå er det dette som må til. Men jeg tror vi har gode nok unggutter til å klare det, blandet med en gjeng utlendinger som ekstra krydder. Med samme vanvittige tillit som Erling får nå burde det være alle muligheter. Vi slår aldri Stabæk fordi de mer enn de aller fleste andre lag blottlegger våre svakheter, statistikken mot dem taler sitt tydelige språk.

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  Opprinnelig skrevet av sniper
                                  Søgård god kamp? Han har det dessverre ikke lenger. Lite besluttsom, mye på etterskudd og mange feilpasninger. Han har mistet det som gjorde han god, terriervirksomheten på midten. Toget har gått fra rånern.
                                  Dette er jo rent ut bare piss. Søgård spilte enkelt og til dels konstruktivt, hadde få balltap og en haug med ballgjenvinninger. Dette vet Henning og derfor spiller Søgård også neste kamp.

                                  Nosa derimot var rent ut en katastrofe i dag. Det samme med Erling, men her tror jeg forumet er mer på linje.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

                                    Björn leverer sin svakeste kamp i LSK-drakt i dag. Jeg er likevel ikke sikker på om jeg vil ha Sundgot fra start i neste, normalt leverer Björn langt bedre enn hva han gjorde i dag. Erling faller tilbake til der han var før Aalesund-kampen. Fredrik leverer et bra innhopp og burde kommet inn et kvarter før, jeg tror dog ikke det hadde utgjort store forskjellen om Fredrik hadde startet for Erling. Vi har rett og slett en bedriten sentral midtbane. Søgård blir fullstendig pissa på i dag, mens Nosa også er slett. De klarte ikke å plukke opp mellomrommet for fem flate øre og første omgang var pinlig å se på. Selv med det ekstremt lave presset vi holdt, klarte vi ikke å komme opp i ballfører slik at Stabæk fikk fyre upressa fra 20 meter ved flere anledninger, noe som til slutt førte til scoring. At vi i tillegg klarer å gi Diskerud motorvei i forkant av 2-0 når forsvaret stort sett lå på 16-meterslinja hele første omgang er utrolig.

                                    Andre omgang er oppløftende og gir et snev av tro på at bedre tider vil komme. Det er UTROLIG frustrerende at vi brenner sjanse på sjanse, mens motstanderne våre til stadighet setter over 50% av hva de klarer å skape. Det nytter ikke at vi fortsetter å brenne sjanser som vi har i dag. Det er liten tvil om at vi er nødt til å forsterke midtbaneleddet, i dag er det bare Edwin som leverer.
                                    Lauken er vår venn!

                                    Kommentar

                                    • sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Dette vet Henning og derfor spiller Søgård også neste kamp.
                                      Han spiller fordi det ikke finnes alternativer.

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Så vi samme kamp?
                                        Veit ikke hvilken kamp du så på, jeg så på Stabæk - LSK. Men, for all del, Nosa herjet jo vilt de minuttene han spilte, først når han gikk ut, så datt laget sammen....
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

                                          Opprinnelig skrevet av sniper
                                          Han spiller fordi det ikke finnes alternativer.
                                          Ja, ja og Occean er for dårlig for Flisbyen. Vi har hørt det nå!
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

                                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎