Lillestrøm Sportsklubb - Start Åråsen 12.09 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av reka
    ET annet innlegg her inne påpeker fra Bergs møte med KFL at han alltid vil svare nøytralt i media og alltid vil beskytte spillerne. Han har spesifikt bedt oss se bort fra hva han sier til journalistene. Jeg kan ikke fatte hva du mener han skal oppnå ved å være "ærlig" overfor media.
    Jeg fullt klar over det! Har ikke sagt han skal skjelle ut spillerenen slik Rekdal gjør, men det finnes en mellomting. Det går til tider ann å være litt ærlig og fortelle at i dag presterte vi for dårlig, presisjon, samspille osv var for dårlig. Vi kan ikke være bekjent av en slik opptrenden osv. Nå skal det påpekes at dette ikke er knytta mot dagens interjuv/kamp og at det er dette ordlaget som passer dagens kamp, det er bare ett eksempel på at man kan være ærlig selv om man ikke skjeller ut laget.

    Hva man skal oppnå med en mer ærlig fremtoning? Tja.... Kanskje ikke fremstå like grå, likgyldige i forhold til prestasjon og plassering på tabellen. Slik klubben fremstår nå, minner mye om barneskirenn - man er fornøyd bare man deltar!

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av reka
      Forventer du at vi skal spille ballbesittende med den midtbanen vi mønstret i denne kampen? Eller at det ville vært lurt å spille med juniorene mot et av norges giftigste lag offensivt?
      Nei, selvfølgelig ikke. Men en klubb som er raka fant og som desperat ønsker seg inn i toppen av norsk fotball forventer jeg at viser litt baller og satser på fremtida! En gang må vi tørre, ellers blir vi sittende i sumpa. Fredrik er en junior, men en junior med ballferdigheter! Kan nesten ikke tenke meg en bedre kamp for ham å få vist sine kvaliteter i enn denne. Mot et lag som hodeløst går fremover. Kanskje var det byttet av Strømstad som forandra på planene til Berg, da døde nærmest Start og Berg kunne tillate seg å spille på det safe.

      Det er Fredrik alle vil se, og det er spillere som ham som gir oss et håp på dette prosjektet til Berg. Vi kan ikke hente kvalitetsspillere, la ham få slippe til!

      Kommentar

      • joacim
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2009
        • 559

        Dagens øjeblikk er uten tvivl da Espen skyter en start spiller i hodet og jubler mot fanser etterpå Genialt Espen
        Styremedlem 2016

        Kommentar

        • Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2600

          Er trenernes oppgave i media å tilfredsstille narsissistiske sytekopper som har lyst til å bjeffe som gjøhunder etter spillere de ikke liker, eller for å skjerme spillerne for kritikk og dårlig selvfølelse? Jeg vil mene det siste og det burde være åpenbart å skjønne hvorfor.
          Ferdigskåra

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9413

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Det er Fredrik alle vil se, og det er spillere som ham som gir oss et håp på dette prosjektet til Berg. Vi kan ikke hente kvalitetsspillere, la ham få slippe til!
            Jepp. Tok Birmingham - Liverpool på tv'n to steinkast unna Åråsen. Null interessa av å stå på stadion å irritere meg grønn. Hadde han spellt fra start hadde jeg kjøpt billett. Han er beholdninga.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              Opprinnelig skrevet av *46*
              . Vi kan ikke være bekjent av en slik opptrenden osv. !
              Slike utsagn mener du han skal servere i media, når spillegruppa er blottet for selvtillit etter en stygg tapsrekke?

              Jeg ser ingen her som kan gi et godt belegg for hvorfor han skal kritisere laget i media. Ikke uten grunn.

              BennyLem: Du bør vel være fornøyd med 90 minutter Erlandsen som du etterlyste tidligere? Eller er du rene værhanen som alltid snur seg og peker mot "dritt"?

              Kampen i dag var ræva, og ingen trenger å fortelle noen i LSK det. Dog var vi iallefall kyniske nok til å styre skuta inn til seier.

              Kommentar

              • LSK N/B
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 830

                Opprinnelig skrevet av knut
                Jepp. Tok Birmingham - Liverpool på tv'n to steinkast unna Åråsen. Null interessa av å stå på stadion å irritere meg grønn. Hadde han spellt fra start hadde jeg kjøpt billett. Han er beholdninga.
                Kom igjen a. Vi har jo TL beste offensive midtstopper. Må telle for noe?
                03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                Nei til NFF!

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av Kimito
                  Er trenernes oppgave i media å tilfredsstille narsissistiske sytekopper som har lyst til å bjeffe som gjøhunder etter spillere de ikke liker, eller for å skjerme spillerne for kritikk og dårlig selvfølelse? Jeg vil mene det siste og det burde være åpenbart å skjønne hvorfor.
                  Skal gi deg ei oppgave:
                  - Finn ett innlegg der jeg oppfordrer treneren til å skjelle ut spillere for åpen scene på TV.

                  Jeg savner litt ærlighet, ikke en rekke fraser som er benytte gjennom hele sesongen og uansett prestasjon. Også er det jammen meg lov å trekke på smilebåndet.....

                  Edit: tror jammen meg du skal lete lenge etter ett innlegg signert av meg hvor jeg kritiserer navngitte spillere og "driter" dem ut. Finner 2-3 totalt fra kamptråder skrevet i ren irritasjon mens kampen pågår, så har du forbaska flaks. Jeg kan ikke fordra å henge ut enkeltspillere.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av knut
                    Jepp. Tok Birmingham - Liverpool på tv'n to steinkast unna Åråsen. Null interessa av å stå på stadion å irritere meg grønn. Hadde han spellt fra start hadde jeg kjøpt billett. Han er beholdninga.
                    OT, knut, men du gjorde ikke noen bedre deal der.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • *46*

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Slike utsagn mener du han skal servere i media, når spillegruppa er blottet for selvtillit etter en stygg tapsrekke?

                      Jeg ser ingen her som kan gi et godt belegg for hvorfor han skal kritisere laget i media. Ikke uten grunn.
                      Nei.... Selvsagt. Man skal bare male alt rosenrødt og opptre i media som om man er sveiseblind og i grunn gir F i hvordan det går.

                      Kommentar

                      • *46*

                        Opprinnelig skrevet av joacim
                        Dagens øjeblikk er uten tvivl da Espen skyter en start spiller i hodet og jubler mot fanser etterpå Genialt Espen
                        Spør du meg, var det dagens motbydelighet at noen jubler for at en spiller for en ball hardt i hodet. Det faktisk forbanna farlig!

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9413

                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Spør du meg, var det dagens motbydelighet at noen jubler for at en spiller for en ball hardt i hodet. Det faktisk forbanna farlig!
                          At Kanaritardsen gjør det, er vel å regne. Men at Søgård gjør det er merkelig.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            Det positive i dag: Knudtzon spiller trolig sin beste kamp i den gule trøya og vi drar med oss tre poeng.

                            Resten er bare trist og stusselig. Aldri sett oss spille så dårlig å få med tre poeng. Jeg mister mer og mer troa på berg for hver match. Vi har en meget bra sportsdirektør og har henta talenter som helt klart kan gjøre oss til et topplag i norge. Viljen til å satse på talentene og evnen til å utvikle laget og enkeltspillerne virker dog helt fraværende.

                            Gulbrandsen sliter benk etter å ha prestert meget bra i en rekke kamper i 1. div og dominert i innhoppene sine i tipppeligaen. Her foretrekkes en høyreback som aldri har prestert spesielt. Gabrielsen har kommet inn på a-laget og levert godkjente kamper og vist en innstilling som savnes dypt hos flere andre. Han vil vi ikke en gang ha på benken. Bergmann er et enestående talent men ser ikke ut til å få innstruksjoner eller hjelp til utviklingen sin. Her erstatter vi han med gamlefar og lar han få prøve seg på venstrevingen. Tokstad var bedre når han kom til klubben og nosa har omtrent ikke utvikla seg noe siden han kom.

                            Blir trist av å se på detta. Vi legger oss og setter inn en back på midtbanen på hjemmebane mot start. Bare marginene lar oss beholde de tre poengene. Om vi ikek har tenkt til å spille fotball i tippeligaen så er det ikek noe vits i å være her.

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Opprinnelig skrevet av reka

                              BennyLem: Du bør vel være fornøyd med 90 minutter Erlandsen som du etterlyste tidligere? Eller er du rene værhanen som alltid snur seg og peker mot "dritt"?
                              Veldig så opptatt du er av undertegnede...

                              Svar skal du få uansett.

                              Angående Erlandsen som jeg har etterlyst, så besto hans regime grovt sett av følgende:
                              1. Spillestil basert på innlegg/dødballer
                              2. Knallhard jobbing
                              3. Kynisme
                              4. Lite bruk av innbyttere

                              Punkt 1 og 2 har jeg aldri hatt problemer med. Punkt 3 og 4 er jeg derimot motstander av. Uwe var på sin side også ekstremt kynisk, med drøying ved cornerflagget og å legge seg bakpå. For Uwe sin del, så ble kynismen hans undergang, og uten den hadde vi garantert tatt medalje, kanskje gull.

                              Angående Berg, så bidrar han med punkt 3 og 4, ikke punkt 2, og delvis punkt 1 (Berg satser på dødballer, men ikke innlegg). Erlandsen hadde mange feil, men han var i det minste mer gjennomført i sin filosofi enn Berg.

                              Angående dritt, så forsøker jeg å være balansert. Som du sikkert vet er jeg for karer som Kjeppe, Ujah, FG, Meter'n osv., mens jeg er kritisk til Berg, EK, Kiko osv. Det handler om å differensiere, ikke å ha et totalitært tankesett.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                Opprinnelig skrevet av joacim
                                Dagens øjeblikk er uten tvivl da Espen skyter en start spiller i hodet og jubler mot fanser etterpå Genialt Espen
                                Synes generelt dagens lsk-lag var det mest usportslige jeg har sett.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Ærlighet fra Sundgot: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5307049.ece

                                  Kommentar

                                  • BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

                                    Opprinnelig skrevet av knut
                                    At Kanaritardsen gjør det, er vel å regne. Men at Søgård gjør det er merkelig.
                                    Kanskje Søgård sin eneste måte å hevde seg på etter å ha blitt rundspilt av Strømstad?

                                    Nitrist er det uansett. Burde vært kort.

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Synes generelt dagens lsk-lag var det mest usportslige jeg har sett.
                                    Nesten. Det var faktisk verre under Uwe. Da var det konsekvent drøying ved cornerflagget hvis vi ledet. Var vel stort sett det Radulovic "bidro" med.

                                    Uwe forsvant heldigvis ut porten, gleder meg til vi ser ryggen på kyniske Berg også.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      Hvis jeg får valget mellom å se denne kampen om igjen, og seks måneder på fotpatrulje i nordre Helmand, så velger jeg det siste. Vurderer det til å være langt bedre for helsa enn det første alternativet.

                                      Det positive: vi vinner, Knudtzon viser fortsatt formsigning, hulken Dahm fremstår mer og mer som et naturlig valg ved siden av Kippe, Espen kriger bedre enn på lenge, Kiko er norges kaldeste straffeskytter.

                                      Ellers er det mye trist, og først og fremst en del disposisjoner fra benken jeg ikke skjønner mye av. Men nå skal man være forsiktig med å kritisere ansatte i LSK på dette forumet, så jeg får la det ligge....
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2600

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Skal gi deg ei oppgave:
                                        - Finn ett innlegg der jeg oppfordrer treneren til å skjelle ut spillere for åpen scene på TV.

                                        Jeg savner litt ærlighet, ikke en rekke fraser som er benytte gjennom hele sesongen og uansett prestasjon. Også er det jammen meg lov å trekke på smilebåndet.....
                                        Jeg siterte vel ikke deg spesielt. Med tanke på enkeltes ivrige utblåsninger mot enkeltspillere her kan det virke som man rett og slett ønsker at treneren etteraper sinnet, frustrasjonen og den nådeløse holdningen de selv innehar.

                                        Sesongen er så variabel, men litt tyngre enn jeg hadde ventet meg. Så hadde jeg heller ikke trodd at det stod så dårlig til økonomisk. Med de siste lønnsvinnerne ut av stallen, et par gode spillere inn, og mer erfaring på de unge spillerne som faktisk spiller, kan det bli brukbart fremover.

                                        At dere orker å bruke energi på å ønske mer underholdende (ærlige) intervjuer med treneren skjønner jeg ikke. Ikke skjønner jeg hvorfor det skal være et folkekrav å spille Killingen fast i junioralder heller.

                                        Jeg synes alt for mange virker å mene at fotballen er til for å underholde dem personlig. Dette gir underlige utslag som at man holder seg borte fra stadion i protest dersom Berg ikke spiller Killingen.

                                        For å vende tilbake til spørsmålet om Berg i media. Hva ønsker dere å oppnå med at han uttaler seg mer kritisk om sine egne? Spesielt i en periode med motgang virker det, for meg, ærlig talt som en ekstremt dum idé. Hadde jeg trodd at spillerne ikke brydde seg hadde det kanskje stilt seg litt annerledes, men det tror jeg ikke.
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        • dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

                                          Viktig med tre poeng, vi rykker ikke ned i år heller. Ellers en nitrist kamp, noen som har den ringeste anelse om hvor mange feilpasninger vi hadde i denne kampen? Jeg gav opp etter 3min, da hadde vi allerede tre kvalifiserte feilpasninger(Edwin 2 og Khaled 1).

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎