Lillestrøm Sportsklubb - Start Åråsen 12.09 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #21
    I neste kamp vil jeg se Bergmann, med litt andre instruksjoner, så kan heller sundgot komme inn når han blir tom.

    Men om Edwin, Ujah og Gulbrandsen spiller fra start så er det ingen katastrofe med Sundgot. Han er avhengig av bevegelige spillere med gjennombruddskraft rundt seg.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #22
      Vinner vi denne matchen samtidig som Viking taper i Trondheim så er det tre poeng opp til målsetingen vår, 6. plass.

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rune
        Logi
        Essediri - Dahm - Kippe - Pedersen
        Søgård - Sadeh
        Fredrik - Bergmann - Edwin
        Ujah

        Mmh...det er vel omtrent denne formasjonen vår "eminente" trener har brukt så lenge han har hatt to defensive midtbanespillere tilgjengelige.

        Forøvrig håper jeg også at FG starter, mer fordi han er så sykt spennende, enn at EK er så sykt ræva.
        Var ikke formasjonen jeg tenkte på. Det var FG inn for EK jeg ikke har noen tro på
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          #24
          Opprinnelig skrevet av HSft
          Vinner vi denne matchen samtidig som Viking taper i Trondheim så er det tre poeng opp til målsetingen vår, 6. plass.
          Dersom alt går i vår favør (noe det sjelden gjør) er det vel faktisk bare 2 poeng opp til 6. plassen. Og samtidig bare 5 poeng opp til 4. plass. Men dette blir ganske søkt og lite realistisk desverre!

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #25
            Opprinnelig skrevet av Roll75
            Dersom alt går i vår favør (noe det sjelden gjør) er det vel faktisk bare 2 poeng opp til 6. plassen. Og samtidig bare 5 poeng opp til 4. plass. Men dette blir ganske søkt og lite realistisk desverre!
            Men at vi slår start og Rosenborg slår viking er ikke så søkt og urealistisk.

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              #26
              Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7029

                #27
                Opprinnelig skrevet av HSft
                Vinner vi denne matchen samtidig som Viking taper i Trondheim så er det tre poeng opp til målsetingen vår, 6. plass.
                Det er mange hvis, akkurat nå tenker jeg på hvis-er av dystrere art:

                Hvis Molde hever seg under Uwe og kjipe inn en borteseier i Drammen, samtidig som vi driter oss ut mot Krister Kleiven og Ole Martin Årst, er luka ned til kvalikplassen på fem poeng igjen.

                Jeg blir ikke kvitt en nagende frykt om at spesielt Brann, men også Molde, kommer til å heve seg til i nærheten av sitt potensielle nivå, få i hop et par strake seiere og trykke oss nedover mot faresonen. Hønefoss er i dytten selv, og kan lett finne på å slå Haugesund, som de møter hjemme i neste runde.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Roll75
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 834

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Men at vi slår start og Rosenborg slår viking er ikke så søkt og urealistisk.
                  Nei da. Det er ikke helt i det blå, men det er større mulighet for at rbk slår viking borte enn at vi slår start hjemme. Jeg frykter en ny U. Desverre!

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #29
                    Logi
                    Esset - Dahm - Kippe - Lasse
                    Fredrik - Tokstad - Søgård - Edwin
                    Ujah - Bergman

                    To defensive ballvinnere sentralt, to offensive kantspillere. Om ting ikke funker må vi gå over til 4-3-3 med Fredrik-Ujah-Edwin offensivt. Det er resepten.

                    Kommentar

                    • ragnarrock
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 937

                      #30
                      skulle likt å se følgende defensivt, med to stk defensive midtbanespillere som kan vinne baller og lage krig, samt gi våres over snittet gode duellspillere i midtfosvaret muligheten til å være med opp i angrep til tider.
                      Synes dette fungerer bedre når vi har spillere som f.eks Edwin og kanskje Fredrik på vingen.

                      Logi
                      Pedersen- Dahm-Kippe - Lasse
                      Sadeh-Søgård

                      karim synes jeg har vært utrolig dårlig i det siste, spesielt mot sossa.. fortjener en tur innom benken, håper han ville tatt hintet og begynt å dominere som han gjorde tidlig på våren (likte forsåvidt ikke det defensive spillet hans da heller, men da bidro han iallefall med noe!)

                      med nosa ute har vi jo ingen andre som klarer å både skape noe og gjøre en god nnok jobb i det defensive, men skulle likt å sett angrepet ca slik.

                      Fredrik - Bjørn - Edwin
                      Ujah

                      Så mot slutten av kampen mot sossa at dette faktissk fungerte ok, da med arild, som forsåvidt er et godt alternativ sentralt istedenfor Bjørn, med to stk defensive midtbaner så er det ikke SÅ krise at arild ikke er så rask, og takler da lettere en playmaker type rolle.

                      Lov å håpe.. tror dog at henning går for karim i forsvaret og finner på noe rart på midten..
                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                      -RagnarRock-

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        #31
                        Det at en enkelt spiller, Nosa, er ute på midten skaper et såpass stort dilemma, illustrerer bare veldig klart LSK's største problem de siste (bunn-)sesongene: savnet av en spilleintelligent, kreativ leder på midten etter at Koren skiftet klubb. Sundgot kunne tatt jobbet hvis det kun hadde stått om smartness og målteft. Dessverre løper mannen like raskt og mye som en gammel gamperæv stående i en pøl av lim, så her må klubben ut å scoute litt seriøst, dersom den ønsker gode, stabile plasseringer i toppen og et tilfreds publikum. Få inn en skikkelig nummer 7.

                        Savnet av en stabilt god, sentral offensiv midtbanespiller er faktisk mer prekært enn behovet av en fungerende, produserende, målfarlig venstreving. Den jobben kan nemlig Edwin ta nokså lett.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Savnet av en stabilt god, sentral offensiv midtbanespiller er faktisk mer prekært enn behovet av en fungerende venstreving. Den jobben kan nemlig Edwin lett ta.
                          Har hørt det samme fra et par sentrale spillere på LSK. En ny koren er dypt savnet.
                          Last edited by reka; 08.09.2010, 21:11.

                          Kommentar

                          • Boing
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 711

                            #33
                            Håper LSK-spillerne så kampen i dag. Slikt som de norske spillerne ofret og kjempet i dag, vil jeg se LSK-spillerne gjøre mot start. Det er ikke vakkert å se på, men det betaler seg til slutt, både med resultat og selvtillit.

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Boing
                              Håper LSK-spillerne så kampen i dag. Slikt som de norske spillerne ofret og kjempet i dag, vil jeg se LSK-spillerne gjøre mot start. Det er ikke vakkert å se på, men det betaler seg til slutt, både med resultat og selvtillit.
                              Men dårlige pasninger ser vi nok av som det er. Den trenger dere ikke å ta med dere.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • BD
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2006
                                • 1385

                                #35
                                Noen som vet om det er mulighet for at Kiko blir klar til denne kampen? Står i trenings-tråden at han var klar om 1-2 uker, i en post skrevet 2. september.

                                Er ikke Kiko klar, eller ikke i god nok form, håper jeg helt klart på Tokstad sentralt!

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av BD
                                  Noen som vet om det er mulighet for at Kiko blir klar til denne kampen? Står i trenings-tråden at han var klar om 1-2 uker, i en post skrevet 2. september.

                                  Er ikke Kiko klar, eller ikke i god nok form, håper jeg helt klart på Tokstad sentralt!
                                  Kiko er klar han deltok for fult på dagens trening.Og han blei drilla i midtbanerollen.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Kiko er klar han deltok for fult på dagens trening.Og han blei drilla i midtbanerollen.
                                    Bra, da sier vel laget seg selv.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Kiko er klar han deltok for fult på dagens trening.Og han blei drilla i midtbanerollen.
                                      Gode nyheter! Håper han virkelig er tent og klar for å komme tilbake igjen etter skaden

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Bra, da sier vel laget seg selv.
                                        Javel? Hvem spiller høyrekant og hvem velges som spiss sammen med Ujah?

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av KFL41
                                          Javel? Hvem spiller høyrekant og hvem velges som spiss sammen med Ujah?
                                          Med Nosa ute og to defensive midtbanespillere sentralt på midten forventer jeg at Gulbrandsen er et klart valg på høyre. Ved siden av Ujah synes jeg ikke Bergmann har spilt seg ut, men er vel enig i at denne plassen ikke sier seg selv så tydelig.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎