Lillestrøm Sportsklubb - Start Åråsen 12.09 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #41
    Opprinnelig skrevet av KFL41
    Javel? Hvem spiller høyrekant og hvem velges som spiss sammen med Ujah?
    Arild og Erling noe mere Du lurer på??

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #42
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Arild og Erling noe mere Du lurer på??
      Jeg kommer i hvertfall til å stå klar med kritikken etter kampstart om vi starter med disse to. Spesielt om vi velger Knudtzon før Fredrik når vi spiller med to defensive midtbanespillere.

      Om Fredrik starter så er det greit at Arild starter. Men Arild kan fort få en vrien kamp om han får Knudtzon, edwin og Ujah som eneste offensive hjelp. Arild kan ikek gjøre ting på egenhånd og er avhengig av spillere som gjør gode initiativ rundt seg.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #43
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        På tide å reise kjerringa. Nosa ute med en karanene.

        Håper på dette laget:

        Logi

        Essediri-Dahm-Kippe-Pedersen

        Guldbrandsen-Søgård-Sadeh-Edwin

        Legenden-Ujah
        Logi

        Essediri-Dahm-Kippe-Pedersen

        Guldbrandsen-Søgård-Kiko-Edwin

        Legenden-Ujah

        En endring i laget nå som Kiko er tilbake. Sadeh ut, Kiko inn. Sjeldent at jeg har vært så sikker på en lagoppstilling som jeg er nå.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #44


          Laget vi skal bryne oss på:
          Kenneth Høie - Hunter Freeman, Clarence Goodson, Avni Pepa, Rolf Daniel Vikstøl - Solomon Owello, Fredrik Strømstad, Christer Kleiven, Espen Børufsen - Espen Hoff - Ole Martin Årst.

          Nosa lekte med Hunter Freeman i Krsand. Edwin kan ta samme rolle nå.

          Hvis Erling velges på høyrekant, har vi kun en midtbanespiller med offensive bidrag. Kan se for meg at HStf får rett i sine antagelser om Sundgot og at vi må bytte inn BBS i pausa. Må vi f eks bytte en i backrekka med skade så vil ikke Berg bruke det siste byttet før i det er gått 80 minutter og Fredrik får kun noen få minutter. Nei, start med det beste laget, Henning. Så kan heller Erling komme inn mot slitne bein og bygge seg litt selvtillit.

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #45
            Da virker lagoppstillingen mot Start rimelig klar, fra treningstråden:
            Opprinnelig skrevet av gilbert
            Alle 21 disponible spillere i stallen deltok i treninga 10.30-11.30 på Åråsen idag. (Stallen er nå totalt på 24, med Dosso utleid, Stian skada ennå en til to måneder, og Marius ute med skade ett til to år.)

            Ingen overaskelser i formasjonstreninga:

            Logi
            Karim-Mads-Frode-Steinar
            Erling-Espen-Kiko-Edwin
            Arild-Tony

            gilbert

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #46
              Og dette er laget vi møter:

              Kenneth Høie - Hunter Freeman, Clarence Goodson, Avni Pepa, Rolf Daniel Vikstøl - Solomon Owello, Fredrik Strømstad, Christer Kleiven, Espen Børufsen - Espen Hoff - Ole Martin Årst.

              http://fotball.folkebladet.no/fvn/article179621.ece

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #47
                Her var det liv og entusiasme gitt. To innlegg hele helgen, og begge er videreformidling av faktaopplysninger.

                Som flere har påpekt i andre tråder, så kan det virke som om LSK sakte men sikkert er på vei inn i skyggenes dal. Kun uinteressant. Ikke engang hatet lenger, og definitivt ikke fryktet. Selv egne supportere møter matchdag med skuldertrekk.

                Det er fullt mulig for dette laget som er tatt ut å slå et vaklende Start-lag, men vær trygg på at det ikke skaper entusiasme eller begeistring.

                Hva med å klinke litt til? Satse på et par av ungguttene som representerer fremtiden, og som er artige spillertyper. Tenker først og fremst på Fredrik, men også Ruben eller Tokstad (i riktig rolle) burde det vært mulig å se fra start.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • Gjest

                  #48
                  Mouelhi: -Jeg er sulten

                  Gjør comeback etter to måneders skadeopphold.

                  http://www.lsk.no/default.aspx?did=9133752

                  Det er ikke noe rart han er sulten, han har jo gått flere uker uten mat.
                  Ramadan!! :-D

                  Kommentar

                  • lskgogo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 633

                    #49
                    Erling? Igjen? Feil?

                    fy faen.
                    Tar seg en pause til mars 2012..

                    Kommentar

                    • *46*

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Her var det liv og entusiasme gitt. To innlegg hele helgen, og begge er videreformidling av faktaopplysninger.

                      Som flere har påpekt i andre tråder, så kan det virke som om LSK sakte men sikkert er på vei inn i skyggenes dal. Kun uinteressant. Ikke engang hatet lenger, og definitivt ikke fryktet. Selv egne supportere møter matchdag med skuldertrekk.

                      Det er fullt mulig for dette laget som er tatt ut å slå et vaklende Start-lag, men vær trygg på at det ikke skaper entusiasme eller begeistring.

                      Hva med å klinke litt til? Satse på et par av ungguttene som representerer fremtiden, og som er artige spillertyper. Tenker først og fremst på Fredrik, men også Ruben eller Tokstad (i riktig rolle) burde det vært mulig å se fra start.
                      Det svirrer og går store, stygge røde lamper i taket, men ingen ser dem virker det som!

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        #51
                        Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så negative til denne oppstillingen:
                        Logi
                        Karim-Mads-Frode-Steinar
                        Erling-Espen-Kiko-Edwin
                        Arild-Tony

                        De siste kampene har vist at vi savner Sundgot sine evner til å holde på ballen, og gjøre medspillerne bedre. Jeg vet flere her inne vil se Fredrik Gulbrandsen fra start, men jeg tror det er smart å vente litt med det, da det utvilsomt er lettere å komme inn i en kamp som har satt seg, og med spillere som begynner å bli slitne, enn å starte kampen. Erling Knudtzon har kanskje ikke imponert stort fremover i banen, men han gjør en god defensiv jobb, og er ett "sikrere" kort enn Fredrik G. Men ser gjerne at Fredrik G får ett enda lenger innhopp i dag.

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          #52
                          Jeg har som mange andre også blitt tatt av likegyldigheten, og her om dagen dukket det også opp en beskjed om at jeg ikke hadde postet noe på noen uker. Ganske beskrivende for hvordan jeg føler det, valgte jeg da å skrive noe om tennis på et underforum.

                          Laget vi stiller med virker bare utrolig kjedelig. Noen fan av Logi er jeg ikke, han er god på streken med har store store mangler i feltet. Kjenner jeg er kjempeskuffet over at vi ikke satset på Andre. Forsvaret som startet så solid, virker nå som en demning med et stort hull i. Essediri som startet sesongen så lovende, kommer nå stort sett med skandaløse dødballer og innlegg. Jeg leser at mange forsvarer han med hans assists, men han tar jo absolutt alle dødballer og det fra begge sider. Og de aller fleste av disse kom jo også meget tidlig i sesongen.

                          Midtbanen i denne matchen ser i mine øyne bare trist ut, Kiko og Espen sentralt gjør ikke at jeg tør håpe på noe fint spill sentralt på midten. Ei heller store bidrag offensivt. Og på tross av at vi stiller med en ultradefensiv sentral midtbane, stiller man med Erling på kanten. Han har i beste fall vært ok minus defensivt, og skandaløs offensiv.

                          Foran så spiller vel Arild kontra BBS, for meg er det nok en skuffelse. Jeg vil mye heller se BBS spille sammen med Ujah. Begge får faktisk frem smilet hos meg, og de er fremtiden. Noe også Fredrik er, og jeg kjenner at jeg blir ordentlig skuffet over at han ikke får spille. Ordentlig ordentlig skuffet faktisk.

                          Men årets store lyspunkt er jo Nosa, men han klarte jo å få seg et idiotisk gult kort i siste match. Ingenting å gjøre med det, men så utrolig kjedelig da. Han, BBS, Edwin, BBS og Ujah samtidig på banen skulle virkelig fått meg til å glede meg til kamp.

                          Men uansett hvor grått og trist laget virker, for meg vel og merke andre synes sikkert at laget er spennende, så skal jeg jo på match. Kanskje blir jeg også positivt overasket når jeg kommer til Åråsen. Kanskje Fredrik og Bjørn får starte med Ujah og Edwin, kanskje vi faktisk spiller god fotball også? Jeg kjenner dog at jeg ikke tror på det, men det verste er at jeg ikke kommer til å bli like skuffet som som jeg ville blitt for et par år siden. Dessverre...

                          Kommentar

                          • *46*

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Totti21
                            Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så negative til denne oppstillingen:
                            Logi
                            Karim-Mads-Frode-Steinar
                            Erling-Espen-Kiko-Edwin
                            Arild-Tony

                            De siste kampene har vist at vi savner Sundgot sine evner til å holde på ballen, og gjøre medspillerne bedre. Jeg vet flere her inne vil se Fredrik Gulbrandsen fra start, men jeg tror det er smart å vente litt med det, da det utvilsomt er lettere å komme inn i en kamp som har satt seg, og med spillere som begynner å bli slitne, enn å starte kampen. Erling Knudtzon har kanskje ikke imponert stort fremover i banen, men han gjør en god defensiv jobb, og er ett "sikrere" kort enn Fredrik G. Men ser gjerne at Fredrik G får ett enda lenger innhopp i dag.
                            Laget er helt greit det! Selvsagt kunne man tenkt seg Gulbradsen fra start, men synes Erling ikke har gjort så dårlig figur de siste kampene at han skal slaktes. Har Sundgot dagen, vet vi alle hvor god han er. Putta vel 2 mål sist mot Start. Lagoppstillinga er jeg ikke negativ til.

                            Det er mer at klubben er helt død om dagen. Skjer ingen ting rundt klubben. Masse gode artikkler på lsk.no, men ellers i media og rundt klubben er det steindødt. Engasjementet virker til helt å holdent å ha forsvunnet. Ingen fyrer seg opp før kampen her inne på forumet. Dette er dog en helt annen diskusjon i en helt annen tråd, men bakgrunnen for at man blir negativ og lite engasjert. Hjelper ikke helt med en trener som nærmest roser laget i media etter hver kamp (helt greit at man ikke skal slakte spillere i media, men det er forskjeller ute å gå) uansett prestasjon og resultat.

                            Og dagens resultat? Har ingen formeninger, forhåpninger eller noen som helst magefølelse. Eneste jeg vet er at jeg skal se kampen

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              #54
                              Dessuten har ikke BBS vært spesielt god i de siste par kampa så Arild fortjener plassen. Erling har imidlertid spilt (løpt) bedre i det siste så det kan bli bra med Arild som ballfordeler.
                              Fredik komme inn siste 20 for å spille proppel, han kan evne å gjøre en del på egenhånd mot allerede møre forsvarere.
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Jeg vet flere her inne vil se Fredrik Gulbrandsen fra start, men jeg tror det er smart å vente litt med det, da det utvilsomt er lettere å komme inn i en kamp som har satt seg, og med spillere som begynner å bli slitne, enn å starte kampen.
                                Joda, men det samme kan jo Barcelona si om Messi også. Han er sikkert veldig god når han kommer inn de siste 20 minuttene mot slitne bein.

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Det er mer at klubben er helt død om dagen. Skjer ingen ting rundt klubben. Masse gode artikkler på lsk.no, men ellers i media og rundt klubben er det steindødt. Engasjementet virker til helt å holdent å ha forsvunnet.
                                  Jeg synes desverre at det i stor grad har vært ett problem i hele Tippeligaen etter VM. Mannen i gata ser ikke at det er en ny serierunde før 2 timer før kampstart fordi mediene bruker minst like mye tid på Premier League og moa sine første minutter for Hannover, som å omtale våres egen toppserie.

                                  Kommentar

                                  • Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

                                    #57
                                    Dette med "slitne bein på slutten av kampene" er en slags myte som tillegges all for mye oppmerksomhet. Profesjonelle fotballspillere er programmert til å spille 90 minutter, og de fleste fordeler kreftene relativt jevnt utover i kampen. Ofte kan det vise seg at mange faktisk kaster på ekstra krutt de siste 10 da de vet at det går mot avslutning av kampen. I sluttspill og turneringer så ser vi derimot dette med slitne bein veldig tydelig da vi får kamper med ekstraomganger.

                                    Hvis Henning Berg velger Erling foran en spilleklar Fredrik i dag, da er han om mulig enda dummere enn han fremstår på TV.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                                      Joda, men det samme kan jo Barcelona si om Messi også. Han er sikkert veldig god når han kommer inn de siste 20 minuttene mot slitne bein.
                                      Nå ble Messi brukt på ganske lik måte som Fredrik G når han først slo igjennom også. Både på klubblag og landslag ble han holdt igjen på tross av folkets krav om at han skulle spille hele tiden etter gode innhopp.
                                      I tillegg var/er Messi ett talent som verden knapt har sett maken til, og hadde scoret 37 mål på 30 kamper på klubbens B-lag som 16-åring. B-laget til Barca er omtrent på nivå med det laget som lekte med vif på Ullevaal tidligere i sommer.
                                      Hadde Fredrik G produsert i nærheten av det på LSK2 i 3 divisjon skulle jeg utvilsomt vært enig med deg.

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                                        Laget vi stiller med virker bare utrolig kjedelig.
                                        Definitivt. Egen vurdering:

                                        Keeper - OK, men ikke mer enn det.

                                        Forsvar - Her vil jeg driste meg til å si at stopperne er vårt beste kort, sammen med spissene. Dahm har jeg sett for lite til, men det lille har vært helt greit. Muligens han blir enda bedre når han blir varm i trøya. Kjeppe er lagets viktigste mann, som han har vært de siste årene. En bauta, en påle, en med skikkelig stake. Med skade på han rykker vi ned.

                                        Backene er jeg mindre begeistret for. Har aldri vært noen fan av "Esset", og han har spilt seg ned i sesongen. Det holder med polere og lomper på dødballer nå. Pedersen på venstreback var på sin side noe vi har spilt med før. Tenk tilbake på 1997, Even Pellerud, og høydare som 1-5 borte mot Skeid. At Berg velger Pedersen på venstreback overrasker ikke, ettersom Even Pellerud er den treneren han ligner mest på. Både i tankesett og (mangel på) poengfangst.

                                        Midtbanen - Dette er midtbanen fra helvete, som jeg ikke unner VIF å spille med en gang. To sittende, tragiske sentrale spillere, som ikke evner å slå målgivende, langt mindre score selv. Søgård er heldigvis mindre dårlig på det flotte gresset på Åråsen enn han er på kunstgress (burde forbys!). Kiko er en av tidenes mest underpresterende på Åråsen (sett opp mot lønn/forventninger). Mulig et avbrekk har virket bra. Vi slipper heldigvis at han spiller på kant, så det er da noe.

                                        Eddy på kant kan være greit nok hjemme mot lag som Start, hvor det offensive er viktigere enn det defensive. Uansett har vi få (ingen) alternativer. EK burde få slippe startplass både for vår del og sin egen del. Trenger en vinter på å bygge seg opp mentalt og spillemessig.

                                        Angrepet - Ganske bra egentlig. Ujah kan gjøre ting på egenhånd. Sundgot på sin side kan ha dagen eller ikke ha dagen. Har han ikke dagen er det veldig tydelig, og da kan BBS settes inn.

                                        Oppsummert er det et lag som godt kan vinne over Start, men jeg har ingen store forventninger. Mest sannsynlig klarer vi et eller to mål på mølje/dødball og/eller enkeltprestasjon av Ujah. Da gjelder det bare å tette igjen bakover.

                                        Men glede seg til kamp, det gjør man definitivt ikke. Å se dette laget her er pliktløp.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5914

                                          #60
                                          Jeg er glad gutta har andre ting å gjøre enn å lese forumet før kamp. Kan du ikke vente med å lire av deg gørra til kampen er over, Benny?
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎