Sandefjord - LSK , Komplett.no arena Søndag 3.10.2010 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd Sandefjord - LSK , Komplett.no arena Søndag 3.10.2010 kl 18:00

    Det desidert dårligste laget i år står på motsatt side. Henning Berg er trener og samme spillergruppe er til disposisjon.

    Molde var et skikkelig lavmål med en førsteomgang så dårlig at man glemmer hvorfor man liker fotball.

    Uansett vil jeg ha dette laget:

    Logi

    Esset-Kippe-Dahm-Pedersen

    Eriksen-Søgård-Nosa-Edwin

    Legenden-Ujah

    Mange ting jeg ikke er sikker på i oppstillinga:

    Dahm: Kanskje bedre å gå tilbake til Pedersen i midten og LKE på høyre?

    Høyre kant: Flere alternativer her i Erling og Fredrik. Velger Eriksen uten at jeg helt vet hvorfor.

    Sentral Midtbane: Vi ha Nosa inn i midten igjen i et desperat forsøk på å få han involert i spillet. Usikker på om Espen eller Kiko bør vike. Begge er ca like gode/dårlige om dagen.

    Spissplass: BBS eller Arild? Ujah best med Arild så belger den varianten.

    Jada, vi kan sikkert spille 4-3-2-1 eller 4-2-3-1, men alle vet det blir 4-4-2 (eller 4-2-1-1 for de som pirker) så går ut i fra denne formasjonen.
    Last edited by Kjell.T.Ring; 27.09.2010, 11:29.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Jada, vi kan sikkert spille 4-3-2-1 eller 4-2-3-1, men alle vet det blir 4-4-2 (eller 4-2-1-1 for de som pirker) så går ut i fra denne formasjonen.
    ok, ok, men can I has Nosa på plassen til Sundgot i hvertfall? Eller regnes det som formasjonsbytte? Ettersom det bringer litt andre ferdigheter til plassen.
    Last edited by HSft; 27.09.2010, 11:31.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av HSft
      ok, ok, men can I has Nosa på plassen til Sundgot i hvertfall? Eller regnes det som formasjonsbytte? Ettersom det bringer litt andre ferdigheter til plassen.
      Slå deg løs.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Da går jeg for følgende lag:

        Logi
        Essediri - Dahm - Kippe - Pedersen
        Knudtzon - Kiko - Søgård - Edwin
        Nosa
        Ujah
        Så håper jeg vi får et innhopp av Gulbrandsen og Bergmann. Hvem som går ut avhenger av kampbildet.

        Synes Dahm har spilt gode kamper for oss hittil, en dårlig match bør ikke være grunn nok til å rokkere om forsvaret. Dahm er fremtiden.

        Knudtzon har faktisk spilt en god del bedre i det siste enn det han gjorde tidligere i sesongen og jeg satser på at han fortsetter i samme spor.

        Kiko og Søgård hadde en dårlig kamp sist, men kiko er nettopp tilbake fra skade og det kan unskylde en dårlig match. Han var bedre i forrige match og det virker meningsløst å rokkere for mye på midtbanen. Med nosa forran seg vil de ha en spiller som kan trekke litt ned og hjelpe dem med å finne room på midten.

        Edwin tar venstrevingen, synes han har vist positive ting til tider og venstresiden har faktisk fungert rimelig ok defensivt også med Steinar bak han. Venstreving er nok plassen Edwin bør satses på, så da bør han få noen kamper til å vise seg verdig. Alternativet her er å teste knudtzon på venstre igjen.

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 737

          #5
          Knudzon ut!!

          Jeg orker faen meg ikke en jævla kamp til der hvor Erling løper fint oppover banen helt til han møter på en motspiller og mister ballen, gang på gang, på gang på gang!!!... hva er det egentlig med Berg, å la den gutten spille hvert jævla fordømte KAMP?!? får vondt i magen!

          Kommentar

          • Mynten
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 484

            #6
            Alle tiders mulighet til å spille på seg litt selvtillit mot Tippeligaens desiderte bunnlag som allerede har gitt opp.

            Når ting ikke fungerer er det tid for endringer. Et Sandefjord i oppløsning er perkeft for FG, fra start! Tenk for en flott mulighet til å få vist seg fram. Skal FG spille så må Nosa spille sentralt, da vi ikke har andre spillere som kan servere FG på riktig måte. Det frigjør også plass til Edwin på venstre. Da har vi teknikk og kreativitet i midten, fart og uforutsigbarhet på kantene. Er det noen gang feige Berg skal prøve så er det i denne kampen.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av armykanari
              Jeg orker faen meg ikke en jævla kamp til der hvor Erling løper fint oppover banen helt til han møter på en motspiller og mister ballen, gang på gang, på gang på gang!!!... hva er det egentlig med Berg, å la den gutten spille hvert jævla fordømte KAMP?!? får vondt i magen!
              På tide å slutte med heksejakten? Erling har spillt seg opp i det siste og er ikke grunnen til at vi er ræva om dagen. Sykt at så mange på forumet fortsetter hetsen av unggutten. Som tidligere påpekt av andre har Erling sine ekstreme kvaliteter på banen, og må bli brukt riktig for å prege kamper.

              Ellers syns jeg forslaget med Nosa som hengende spiss er spennende.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Gjest

                #8
                Knudtzon latterliggjøres i aftenposten, belønnes med 2 poeng i DB, og du mener han har forbedret seg ???
                "vingen som ikke kan passere en back" hører ikke hjemme i LSK's A-lag.

                Opprinnelig skrevet av HSft
                Da går jeg for følgende lag:

                Logi
                Essediri - Dahm - Kippe - Pedersen
                Knudtzon - Kiko - Søgård - Edwin
                Nosa
                Ujah

                Så håper jeg vi får et innhopp av Gulbrandsen og Bergmann. Hvem som går ut avhenger av kampbildet.

                Synes Dahm har spilt gode kamper for oss hittil, en dårlig match bør ikke være grunn nok til å rokkere om forsvaret. Dahm er fremtiden.

                Knudtzon har faktisk spilt en god del bedre i det siste enn det han gjorde tidligere i sesongen og jeg satser på at han fortsetter i samme spor.

                Kiko og Søgård hadde en dårlig kamp sist, men kiko er nettopp tilbake fra skade og det kan unskylde en dårlig match. Han var bedre i forrige match og det virker meningsløst å rokkere for mye på midtbanen. Med nosa forran seg vil de ha en spiller som kan trekke litt ned og hjelpe dem med å finne room på midten.


                Edwin tar venstrevingen, synes han har vist positive ting til tider og venstresiden har faktisk fungert rimelig ok defensivt også med Steinar bak han. Venstreving er nok plassen Edwin bør satses på, så da bør han få noen kamper til å vise seg verdig. Alternativet her er å teste knudtzon på venstre igjen.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av daf
                  Knudtzon latterliggjøres i aftenposten, belønnes med 2 poeng i DB, og du mener han har forbedret seg ???
                  "vingen som ikke kan passere en back" hører ikke hjemme i LSK's A-lag.
                  Børsene bestemmer seg tidlig i sesongen for hvilke poeng spillerne skal få. Knudtzon skal ha elendige poeng i alle børser uansett og Nosa skal ha meget bra poeng uansett.

                  Knudtzon var elendig tidligere i sesongen men har i de siste kampene gjort enkelte bra ting og generelt holdt middels tippeligaklasse. At Gulbrandsen får muligheten av Berg har jeg begynt å gi opp.

                  Kommentar

                  • Mynten
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 484

                    #10
                    Så lenge Erling brukes slik han gjør nå, har han ingenting på LSKs lag å gjøre. Når han i tillegg mangler grunnteknikk og selvtillit fortjener han ikke plass på laget. Vi har ingenting å tape på å prøve Fredrik. Synes det blir helt feil å gi han tillit gang på gang fordi han har noen få gode involveringer pr kamp.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Da går jeg for følgende lag:

                      Logi
                      Essediri - Dahm - Kippe - Pedersen
                      Knudtzon - Kiko - Søgård - Edwin
                      Nosa
                      Ujah

                      Så håper jeg vi får et innhopp av Gulbrandsen og Bergmann. Hvem som går ut avhenger av kampbildet.

                      Synes Dahm har spilt gode kamper for oss hittil, en dårlig match bør ikke være grunn nok til å rokkere om forsvaret. Dahm er fremtiden.

                      Knudtzon har faktisk spilt en god del bedre i det siste enn det han gjorde tidligere i sesongen og jeg satser på at han fortsetter i samme spor.

                      Kiko og Søgård hadde en dårlig kamp sist, men kiko er nettopp tilbake fra skade og det kan unskylde en dårlig match. Han var bedre i forrige match og det virker meningsløst å rokkere for mye på midtbanen. Med nosa forran seg vil de ha en spiller som kan trekke litt ned og hjelpe dem med å finne room på midten.


                      Edwin tar venstrevingen, synes han har vist positive ting til tider og venstresiden har faktisk fungert rimelig ok defensivt også med Steinar bak han. Venstreving er nok plassen Edwin bør satses på, så da bør han få noen kamper til å vise seg verdig. Alternativet her er å teste knudtzon på venstre igjen.
                      Dahm må ut Pedersen eller PSA inn i midten. Erling er vel knap god nok for benken inn med Fredrik eller Bolly.Kiko ut Bjørn inn og legg han som toppen på en diamant rett bak spissa og Espen som et anker foran forsvaret.

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2308

                        #12
                        Logi
                        LKE-Kippe-SP-Karim
                        FG-Nosa-Tokstad-Edwin
                        BBS-Ujah

                        Kommentar

                        • armykanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2009
                          • 737

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av armykanari
                          Jeg orker faen meg ikke en jævla kamp til der hvor Erling løper fint oppover banen helt til han møter på en motspiller og mister ballen, gang på gang, på gang på gang!!!... hva er det egentlig med Berg, å la den gutten spille hvert jævla fordømte KAMP?!? får vondt i magen!
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          På tide å slutte med heksejakten? Erling har spillt seg opp i det siste og er ikke grunnen til at vi er ræva om dagen. Sykt at så mange på forumet fortsetter hetsen av unggutten. Som tidligere påpekt av andre har Erling sine ekstreme kvaliteter på banen, og må bli brukt riktig for å prege kamper.

                          Ellers syns jeg forslaget med Nosa som hengende spiss er spennende.

                          Det jeg mener her er at det går faktisk ann å prøve noe annet, vi kan jo ikke gi opp gutten helt heller. Men nå har ha startet for mange kamper etter min mening! og at han har spilt seg opp litt ja, men han har ikke spilt seg opp nok til å beholde plassen i en 11'er. og når vi ser hvordan det går gang på gang, så hadde det vell kanskje vært greit å prøvd noen andre som f.eks jr Bukken på kant, det hadde vell kanskje ikke vært det dummeste. Og det er forøvrig ikke noen heksejakt jeg driver med, det er bare sånn ståa er! Erling er en fin type han, men som du sier så kan det hende det er andre måter man kan bruke han på for å få fram alle kvalitetene han har

                          Nosa som hengende spiss tror jeg hadde blitt en stor suksess bare han får på plass skuddfoten sin:P

                          Kommentar

                          • *46*

                            #14
                            Eneste som etter min mening er gode nok til å starte etter helgas kamp, er Logi, Kippe, Pedersen, Søgård, Sundgot og Ujah (av de som starta). EK kan også få godkjent under tvil - rett og slett fordi når de andre spillerene ikke vet hvor dem skal gjøre av ballen tupper de den i rettnig EK og spiller på hans svakheter. Resten kan drive egentrening hjemme i hallen til helga - dem ønsket ikke å få ballen under kamp på lørdag så da kan den unngå å spille til helga.

                            Til helga ønsker jeg å se spillere som utelukkende gjør seg spillbare og ønsker å få ballen. Hvem det er, gir jeg F i - bare dem blør for drakta, våger å spelle fotball og ønsker ballen. Bedre å tape 2-0 med et lag som blør for drakta enn et lag som surrer og spiller 1-1!

                            Kommentar

                            • danny85
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Mar 2006
                              • 108

                              #15
                              Jeg vil se dette jeg:

                              Logi
                              Essidiri-Kippe-pedersen-LKE
                              Mini bukken-kiko-nosa-edwin
                              Ujah-BB
                              ET LAND - ET LAG!
                              ----- FUGLA 4 LIFE -----

                              Kommentar

                              • Gjest

                                #16
                                Erling har vist gjennom 21 kamper denne sesongen at laget ikke passer ham. Jeg ville foretrekke ta Knudtzon ut, framfor å bytte ut resten!

                                2 brukbare involveringer i første omgang mot Molde er langt fra nok.
                                Det har også en økonomisk side, Knudtson skremmer mange tilskuere vekk fra tribunen.

                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                På tide å slutte med heksejakten? Erling har spillt seg opp i det siste og er ikke grunnen til at vi er ræva om dagen. Sykt at så mange på forumet fortsetter hetsen av unggutten. Som tidligere påpekt av andre har Erling sine ekstreme kvaliteter på banen, og må bli brukt riktig for å prege kamper.

                                Ellers syns jeg forslaget med Nosa som hengende spiss er spennende.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av daf
                                  Det har også en økonomisk side, Knudtson skremmer mange tilskuere vekk fra tribunen.
                                  Skal han ha skylda for tilskuersvikten også nå?

                                  Får da være måte på.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

                                    #18
                                    Logi
                                    Essediri-Pedersen-Kippe-Eriksen
                                    Tokstad-Søgård-Mouelhi
                                    Gulbrandsen-Ujah-Eziyodawe
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9386

                                      #19
                                      Logi
                                      LKE-Kippe-Pedersen-Essediri
                                      Gulbrandsen-Nosa-Tokstad-Edwin
                                      Ujah-Dahm

                                      Kommentar

                                      • Gjest

                                        #20
                                        Nå er vel ikke aftenpostens beskrivelse "vingen som ikke kan passere en back" børspoeng, det er vel mer en virkelighetsbeskrivelse av hva de opplevde sist lørdag. Jeg stiller meg bak den beskrivelsen.

                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Børsene bestemmer seg tidlig i sesongen for hvilke poeng spillerne skal få. Knudtzon skal ha elendige poeng i alle børser uansett og Nosa skal ha meget bra poeng uansett.

                                        Knudtzon var elendig tidligere i sesongen men har i de siste kampene gjort enkelte bra ting og generelt holdt middels tippeligaklasse. At Gulbrandsen får muligheten av Berg har jeg begynt å gi opp.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎