Sandefjord - LSK , Komplett.no arena Søndag 3.10.2010 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #41
    Sandefjord spillerne senker skuldra og "hæpper" inn noen kjappe mål før Kippe og co har våknet. Vi ryker på en smell og får dette trykt opp i trynet av landets aviser og ikke minst disse jævla dophuene på våres arbeidsplasser.

    Desverre så er jeg super pessimist på LSK´s vegne - vi er skikkelig ute å kjører om dagen.

    Kommentar

    • Mynten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 484

      #42
      Det er helt utenkelig at Tokstad starter denne kampen. Når han blir brukt som høyreback på 2. laget, sier det seg sjøl at Berg ikke satser på gutten, i hvert fall ikke som sentral midtbanespiller.

      Tydelig at Edwin hadde en svart dag i går, og det lover ikke godt for denne kampen. Er helt sikker på at vi starter med samme mannskap som mot Molde. Berg evner ikke å gjøre endringer!

      Kommentar

      • lskgogo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 633

        #43
        Vi møter tippeligaens desidert dårligste lag. Her har vi alle muligheter til og ta 3 poeng.


        Vil gjerne se:


        Logi
        karim-kippe-pedersen-eriksen
        gulbrandsen-sesay-nosa-bolly
        ujah-sundgot

        Sesay imponerer for 2.laget og juniorlaget. Er en spennende type som kan gå flott inn i en defensiv midtbanerolle. Er dessuten mere kreativ enn Søgård og Mouelhi tilsammen.
        Nosa med en litt friere midtbanerolle hvor han kommer mere til sin rett.
        Bolly har jeg sansen for, helt sinnsyke enkeltferdigheter. Fikk noen muligheter, men overbeviste ikke. Har siden det spillt til tider glimrende på 2.laget.
        Sundgot har plassen kun fordi Bergmann virkelig virker å være ute av form.




        Men tipper vi får se dette laget:



        logi
        karim-dahm-kippe-pedersen
        erling-søgård-mouelhi-nosa
        sundgot-ujah

        Vi spiller en møkkakamp og tar med oss ett poeng.
        Tipper 1-1 eller 2-2.


        GRIP MULIGHETEN BERG!
        Tar seg en pause til mars 2012..

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #44
          Opprinnelig skrevet av lskgogo
          Vil gjerne se:


          Logi
          karim-kippe-pedersen-eriksen
          gulbrandsen-sesay-nosa-bolly
          ujah-sundgot
          Spenstig lagoppstilling. Selv om jeg ikke trur denne oppstillingen er optimal med tanke på kampen på søndag har jeg ikke noe i mot å bruke resten av sesongen på å finne best mulig lagoppstilling og bli mest mulig samspilte til 2011.

          Vi har jo ikke noe å vinne/tape annet en plasseringspenger (som i og seg er viktig i situasjonen vi er i økonomisk, men ikke like viktig som å få et lag som fungerer til neste år.)

          Sesay virker som en spennende spiller. Skaptisk til Bolly etter hva han har vist for 1. laget. Hvordan gjør han det på trening?
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #45
            Jeg spør meg selv hva faen Berg har å tape på å ta sats i denne kampen. Det eneste jeg føler er at det er vanvidd å gi de samme elleve som starta Moldekapen ny tillit. Det er en falitterklæring i min bok. Mannen sitter like sikkert som Chavez og har fått mandat til å forme et nytt LSK. Når man selv fronter en innkjøpspolitikk og satsing på fart og teknikk bør man kunne se på hva som rører seg nedover i klubbsystemet.

            Dette er vel en kamp så god som noen å la det stå til, nå vil vi se noe i gult med sprut!

            Kommentar

            • Mynten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 484

              #46
              Så enig, så enig med foregående taler. Hvis Berg snakker om at dette blir en veldig vanskelig kamp bla bla, så bør han heller holde kjeft! Det er ingen grunn til å snakke oss dårligere enn hva vi er. Dette er en kamp vi skal vinne lett, så enkelt er det!!!

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #47
                Opprinnelig skrevet av lskgogo
                Logi
                karim-kippe-pedersen-eriksen
                gulbrandsen-sesay-nosa-bolly
                ujah-sundgot

                Sesay imponerer for 2.laget og juniorlaget. Er en spennende type som kan gå flott inn i en defensiv midtbanerolle. Er dessuten mere kreativ enn

                Bolly har jeg sansen for, helt sinnsyke enkeltferdigheter. Fikk noen muligheter, men overbeviste ikke. Har siden det spillt til tider glimrende på 2.laget.
                Hehe, voldsomt spenstig lag. Tror ikke det er noen god ide å stille med detta laget mot sandefjord, men litt lengre frem i tiden så ser det ikke like dumt ut.

                Bolly spiller ekstremt bra i 3. div, men jeg er usikker på hvordan han gjør det i tippeligaen. Mye av det han gjør virker litt veikere og ser ut til å ha mindre marginer enn det f.eks gulbrandsen gjør. Tror Bolly sitt spill passer bedre til å herje mot dårlig motstand enn til å spille bra mot ok motstand. Men jeg er helt enig i at han burde få flere sjanser enn han får. Nå som han viser flyt og god form i 3. div burde han få noen innhopp på 20-15 min i tippeligaen.

                Sesay ser jeg ikke som klar for tippeligaen enda, han er rimelig variabel på junior laget og i 3. div. Ser at du nevner han som den defensive midtbanespilleren her og akkurat det tror jeg er sentralt for utviklinga hans. Synes han stadig blir plassert som ving eller den mest offensive av to sentrale midtbanespillere både på juniorlaget og i 3.div. Det jeg har sett av han tyder på at han har et kjempepotensial som defensiv midtbane. Er redd man ser en liten spiller med ok hurtighet og veldig bra teknikk og tenker at her har vi en offensiv spiller.

                Sats på Sesay som ballvinner og den mest defensive midtbanespilleren på midten til juniorlager og 2. laget. La han i tillegg trene med a-laget og vurder han på a-laget neste sesong.

                Ohi som ikke blir nevnt her burde forresten også trene med A-laget og benyttes mer offensivt sentralt på midten, enten ved siden av en defensiv midtbanespiller eller som hengende spiss. Liker ikke å se han som ving eller spydspiss. Han har ikke den ekstreme farta til Bolly, men har en herlig fysikk og teknikk.

                Kommentar

                • lskgogo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 633

                  #48
                  Det var ett ønske. Fasiten stod litt lengere ned

                  Men det jeg ville frem til var at i denne kampen har vi alle tiders mulighet til og prøve litt. Hva har vi og tape kontra hva vi kan tjene.
                  Ingen kan være fornøyd med siste tids spill. Hva med og overraske litt? Prøve noe nytt, ungt og spennende!
                  Tar seg en pause til mars 2012..

                  Kommentar

                  • lskgogo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 633

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    .

                    Bolly spiller ekstremt bra i 3. div, men jeg er usikker på hvordan han gjør det i tippeligaen. Mye av det han gjør virker litt veikere og ser ut til å ha mindre marginer enn det f.eks gulbrandsen gjør. Tror Bolly sitt spill passer bedre til å herje mot dårlig motstand enn til å spille bra mot ok motstand. Men jeg er helt enig i at han burde få flere sjanser enn han får. Nå som han viser flyt og god form i 3. div burde han få noen innhopp på 20-15 min i tippeligaen.

                    Hvordan skal vi finne ut av det da? La han teipe sokkene på benken søndag/mandag etter søndag/mandag?
                    105(!) min har han fått prøve seg i tippeligaen i år. Det er med de 90 min mot RBK.
                    Tar seg en pause til mars 2012..

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av lskgogo
                      Det var ett ønske. Fasiten stod litt lengere ned

                      Men det jeg ville frem til var at i denne kampen har vi alle tiders mulighet til og prøve litt. Hva har vi og tape kontra hva vi kan tjene.
                      Ingen kan være fornøyd med siste tids spill. Hva med og overraske litt? Prøve noe nytt, ungt og spennende!
                      Berg har vel aldri hatt så mye press på seg tidligere som han har nå. Og han har vel dermed en del å tape. Men jeg tror kanskje folk er mer interessert i å se endringer enn poeng ja.

                      Tror fortsatt at vi ikke tjener mye på å dytte sesa inn fra start i hvertfall. Tror ikek det er så ok å debutere i tippeligaen sentralt på midten ved siden av Nosa som har en begrensa defensiv motor.

                      Men Nosa inn på plassen til sundgot og Gulbrandsen inn på høyreingen synes jeg er en fin ung og offensiv vri. Om man vil gjøre enda flere grep med å sette inn unggutter så ville jeg heller vurdert Gabrielsen sentralt, han har trent mer med A-laget, har fysikken på plass og har litt tippeligaerfaring. I tillegg har han gjort noen gode kamper på lavere nivå. Synes Ruben bør ligge før både Sesay og Tokstad i denne vurderingen foreløpig. Tror dog han kun vurderes i forsvar.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Bolly spiller ekstremt bra i 3. div, men jeg er usikker på hvordan han gjør det i tippeligaen. Mye av det han gjør virker litt veikere og ser ut til å ha mindre marginer enn det f.eks gulbrandsen gjør. Tror Bolly sitt spill passer bedre til å herje mot dårlig motstand enn til å spille bra mot ok motstand. Men jeg er helt enig i at han burde få flere sjanser enn han får. Nå som han viser flyt og god form i 3. div burde han få noen innhopp på 20-15 min i tippeligaen.

                        Opprinnelig skrevet av lskgogo
                        Hvordan skal vi finne ut av det da? La han teipe sokkene på benken søndag/mandag etter søndag/mandag?
                        105(!) min har han fått prøve seg i tippeligaen i år. Det er med de 90 min mot RBK.
                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Bolly spiller ekstremt bra i 3. div, men jeg er usikker på hvordan han gjør det i tippeligaen. Mye av det han gjør virker litt veikere og ser ut til å ha mindre marginer enn det f.eks gulbrandsen gjør. Tror Bolly sitt spill passer bedre til å herje mot dårlig motstand enn til å spille bra mot ok motstand. Men jeg er helt enig i at han burde få flere sjanser enn han får. Nå som han viser flyt og god form i 3. div burde han få noen innhopp på 20-15 min i tippeligaen.
                        Jeg synes det er fornuftig å gi spillere som viser talent innhopp i tippeligaen og dermed muligheten til å overbevise slik som Gulbrandsen gjorde.

                        Eneste jeg er uenig med Berg i her er at jeg synes man skal få lengre innhopp/startplass om man overbeviser.

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Men jeg tror kanskje folk er mer interessert i å se endringer enn poeng ja.
                          Ja.

                          Gulbrandsen fra start!
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • lskgogo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2010
                            • 633

                            #53
                            Ser at både Gabrielsen og Gulbrandsen mest sannsyneligvis skal spille G18 landskamp på søndag + 2 kamper denne uka.

                            Fasit spot on!
                            Tar seg en pause til mars 2012..

                            Kommentar

                            • hoyt
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 2850

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av El Caco
                              Ja.

                              Gulbrandsen fra start!
                              Gulbrandsen spiller EM-kvalik for G18-landslaget mot Skottland samme dag som LSK møter Sandefjord, og er dermed utilgjengelig.

                              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                              - Nosa

                              Kommentar

                              • Stan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 1073

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av hoyt
                                Gulbrandsen spiller EM-kvalik for G18-landslaget mot Skottland samme dag som LSK møter Sandefjord, og er dermed utilgjengelig.

                                http://www.fotball.no/Landslag_og_to...til-EM-kvalik/
                                Da sier jo laguttaket seg selv

                                Kommentar

                                • lskgogo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2010
                                  • 633

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                  Ser at både Gabrielsen og Gulbrandsen mest sannsyneligvis skal spille G18 landskamp på søndag + 2 kamper denne uka.

                                  Fasit spot on!


                                  Hmmm, står at Gabrielsen er tatt ut på LSK sine sider men ikke på NFF sine.

                                  Da er vel Gabrielsen tilgjengelig.
                                  Tar seg en pause til mars 2012..

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                    Hmmm, står at Gabrielsen er tatt ut på LSK sine sider men ikke på NFF sine.

                                    Da er vel Gabrielsen tilgjengelig.
                                    LSK.no pleier å ha bedre oversikt enn NFF sine sider. Det har skjedd et par ganger tidligere at de har vært uenige, og da har det alltid vist seg at LSK.no hadde rett når kamprapportene kommer. Har nok med at NFF ikke alltid er like flinke til å rapportere endringer i troppen på fotball.no.

                                    Om Gabrielsen er med i følge LSK.no så er han nok det. Ser også at LSK sin artikkel er nesten 2 uker nyere enn fotball.no sin.

                                    Kommentar

                                    • heg
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Oct 2007
                                      • 112

                                      #58
                                      Ser ut som Zanetti fikk sitt 5.gule mot Odd, og må stå over mot oss. Synd at det ikke blir noe gjensyn med han på banen. Han har vel muligens spilt sin siste kamp mot fugla.

                                      Kommentar

                                      • lskgogo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2010
                                        • 633

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        LSK.no pleier å ha bedre oversikt enn NFF sine sider. Det har skjedd et par ganger tidligere at de har vært uenige, og da har det alltid vist seg at LSK.no hadde rett når kamprapportene kommer. Har nok med at NFF ikke alltid er like flinke til å rapportere endringer i troppen på fotball.no.

                                        Om Gabrielsen er med i følge LSK.no så er han nok det. Ser også at LSK sin artikkel er nesten 2 uker nyere enn fotball.no sin.


                                        Ser at Markus Henriksen står der også. Så du har helt sikkert rett
                                        Tar seg en pause til mars 2012..

                                        Kommentar

                                        • Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

                                          #60
                                          Vil hvertfall ikke se Knutzon fra start, uansett hvor god han er på trening denne uka. Håper vi får se Edwin fra start på høyrekant. Han har veldig stor fallhøyde i prestasjoner, men når han får det til gjør han det utrolig bra!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎