LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #81
    Disse syns jeg bør få ny kontrakt med en gang:

    20* Stian Lunder Ringstad: 20 - 29.08.91 - 182?/xx - 2011
    26* Mathis Gazoa Kippersund Bolly: 21 - 14.11.1990 - 186?/72 - 2011
    8 Björn Bergmann Sigurðarson: 20 - 26.02.91 - 186/81 - 2011
    19* Fredrik Gulbrandsen: 19 - 10.09.92 - 17x/xx - 2011
    28* Lunan Ruben Gabrielsen: 19 - 10.03.92 - 185/83 - 2011


    Disse er det ikke like mye hast med. Vi er i en situasjon der bosmannspillere sliter med å finne nye klubber, og spillerne må vise seg frem for å få ny kontrakt.

    21 Karim Essediri: 32 - 29.07.79 - 185/82 - 2011 7 Espen Søgård: 32 - 10.10.79 - 183/74 - 2011
    3 Lars-Kristian Eriksen: 28 - 28.06.83 - 177/73 - 2011
    23 Pål Steffen Andresen: 29 - 19.05.82 - 188/82 - 2011
    6 Alhassane Dosso: 22 - 27.12.89 - 177/77 - 2011
    22* Kristoffer Tokstad: 20 - 05.07.91 - 183/78 - 2011
    14 Edwin Ogheneovo Eziyodawe: 23 - 09.05.88 - 175/75 - 2011

    I tillegg trur jeg både Sadeh og Dahm forsvinner i vinter. Mulig at Dahm blir med neste år. Sadeh har vel bevist at han ikke holder nivået etter hva jeg har lest i trening/2.lagstrådene.
    Last edited by Kjell.T.Ring; 01.11.2010, 13:29.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #82
      Sant nok. Bolly er dog på gang og kan fort få et gjennombrud i 2011. Om vi får fart på Knudtzon ser det lysere ut. I tillegg har vi Guldbrandsen og Edwin i bakhånd. Eddie er dog pent nødt til å jobbe med blikk og spilleforståelse om han skal bli noe. Han har teknikken, fysiske egenskaper og selvtilit til å bli helt sjef, men han må bli en lagspiller. Det gjelder uavhengig om han vurderes som spiss eller kant. Spilletid på kanten er vel nærmest for Edwin sin del. Knudtzon må jobbe med selvtilliten. Han er styggrask men nøler altfor ofte med å bruke denne egenskapen. Med andre ord har vi bra potensiale på kantene. Det største ankepunktet i midtbanen er helt klart Nosas lekekamerat. Får vi en til klassespiller sentralt på midten så er mye gjort. En defensiv midtbanespiller med god teknikk og oversikt ville bidra til å heve Nosa også. Nosa blir ofte springende dypt for å hente ball og sette i gang, og dersom motstander markerer ham ut så blir det ofte en langball i stedet for spill gjennom midten. Søgård har ikke samme tilliten i det oppbyggende spillet og egner seg ikke så godt til å spille seg ut av pressede situasjoner. Vi så mot søpla hvor bra vi kan gjøre det når Nosa får mye ball, og dersom Forsvaret hadde hatt ytterligere et reelt alternativ sentralt i banen så ville vi fått en ekstra dimensjon.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • Ballen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 227

        #83
        Opprinnelig skrevet av andersmm
        Sant nok. Bolly er dog på gang og kan fort få et gjennombrud i 2011. Om vi får fart på Knudtzon ser det lysere ut. I tillegg har vi Guldbrandsen og Edwin i bakhånd. Eddie er dog pent nødt til å jobbe med blikk og spilleforståelse om han skal bli noe. Han har teknikken, fysiske egenskaper og selvtilit til å bli helt sjef, men han må bli en lagspiller. Det gjelder uavhengig om han vurderes som spiss eller kant. Spilletid på kanten er vel nærmest for Edwin sin del. Knudtzon må jobbe med selvtilliten. Han er styggrask men nøler altfor ofte med å bruke denne egenskapen. Med andre ord har vi bra potensiale på kantene. Det største ankepunktet i midtbanen er helt klart Nosas lekekamerat. Får vi en til klassespiller sentralt på midten så er mye gjort. En defensiv midtbanespiller med god teknikk og oversikt ville bidra til å heve Nosa også. Nosa blir ofte springende dypt for å hente ball og sette i gang, og dersom motstander markerer ham ut så blir det ofte en langball i stedet for spill gjennom midten. Søgård har ikke samme tilliten i det oppbyggende spillet og egner seg ikke så godt til å spille seg ut av pressede situasjoner. Vi så mot søpla hvor bra vi kan gjøre det når Nosa får mye ball, og dersom Forsvaret hadde hatt ytterligere et reelt alternativ sentralt i banen så ville vi fått en ekstra dimensjon.
        Få Per Berg til å dra fram penger til å hente Kara fra TIL så snakker vi midtbane til neste år!

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #84
          Opprinnelig skrevet av Ballen
          Få Per Berg til å dra fram penger til å hente Kara fra TIL så snakker vi midtbane til neste år!
          Tviler på at Berg legger like mye penger på bordet som Arsenal..

          Kommentar

          • Ballen
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2004
            • 227

            #85
            Opprinnelig skrevet av Folke
            Tviler på at Berg legger like mye penger på bordet som Arsenal..
            Godt poeng, men tror ikke Kara er klar for premier league-spill helt enda og vi har jo hatt arsenal-spillere på "utviklings-lån" her før. Det skjer nok ikke, men jeg mener det er en slik spiller vi trenger på midten sammen med Nosa.

            Kommentar

            • WAK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 964

              #86
              Hadde håpet på en spiller fra kongsvinger, men han avslo tilbudet. Han er vel kanskje ikke den toppspilleren vi hadde håpet på men kanskje det er den prisklassen vi kan håpe på.

              Dere glemte kanskje et av de største talentene vi har av kantspillere. Ringstad!!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #87
                Opprinnelig skrevet av WAK
                Hadde håpet på en spiller fra kongsvinger, men han avslo tilbudet. Han er vel kanskje ikke den toppspilleren vi hadde håpet på men kanskje det er den prisklassen vi kan håpe på.
                Prisklasse gjelder ikke lenger når Brann blander seg inn. De har visst bestemt seg for å slutte å tilby 2,5 millioner i lønn til spillere som ennå ikke har prestert i den røde drakta. Her har de beskåret lønningene inn til beinet, nysigneringer nå vil måtte ta til takke med et par skarve millioner.

                Farvel €arl.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #88
                  Har vi allerede gitt opp Torp?
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • WAK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 964

                    #89
                    Det blir uansett spennende å se hvordan Nosa utvikler seg neste år. Han kan virkrlig bli stor. Men jeg må si jeg er veldig skuffa over hva han har prestert siste del av sesongen. Når han virkelig var god i flere kamper i oppkjøringa og i begynnelsen av sesongen så gjorde han nesten alt bra. Til og med jobba bra defensivt.

                    Skulle likt og sett han i en litt mer fri rolle i en 4-2-3-1 formasjon hvor han ikke hadde så defensive arbeidsoppgaver.

                    X X X X

                    X X

                    X NOSA X

                    X


                    Ser uansett at Johan Arneng ikke har fått kontrakt. Han er faktisk en av de spillerne som imponerer mest i Ålesund

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #90
                      Jeg håper virkelig Bolly fortsetter utviklingen, men må si jeg er litt skeptisk til fintereportuaret hans. Virker ganske forutsigbart når han skal passere spillere. Heldigvis har han så bra fart at han ofte kommer seg forbi hvis touchen er bra (noe den desverre ikke alltid er).

                      Bolly har et kjempepotensiale og jeg kan nesten ikke huske å ha sett et så bra steg som han har. Hvis han kan få litt bedre touch og lære et par finter til kan han herje med de fleste backene i tippeligaen.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        #91
                        Fordelen med Bolly er at han både kan gå til høyre og avslutte, eller til venstre og legge inn. Goalen mot Sandefjord gjorde underverker i så måte.

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          #92
                          Laget neste år bør være:

                          LOGI(må bli bedre i feltarbeidet og utspill), RINGSTAD(må fornye den bakre firer), KIPPE(kaptein på 7. året, hvor lenge var Bjarmann?), DAHM (Tilgir deg fylleuttalelsene), ERIKSEN (Må skjerpe seg!) BOLLY( lær mannen retningsforandringer, ikke bare å løpe rett frem, samt gi ham noen ekstra timer i vektbua), NOSA (SKUDDTRENING!!!!!!), SØGÅRD/EVT ERSTATTER(likte Tam jeg!), ESSIDIRI (Er faktisk en flankespiller, gode innlegg), UJAH (Gleder meg allerde til neste sesong) BBS(Blir bedre!)

                          PS! Har også en drøm om at Tarik returnerer!

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            #93
                            Fra nyhetstråden:

                            Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                            http://www.lsk.no/default.aspx?did=9136730



                            Hjelp oss i 2011
                            Nå kan du være bidra til at LSK klarer å fylle Åråsen i 2011. Onsdag 10. november ønsker LSK deg på plass for å finne de gode ideene.
                            For et fantastisk tiltak!
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #94
                              Kara??? Våkne. Fyren burde vært nominert til årets kniksen på midten og står ikke en millimeter tilbake for Annan. Men om Berg vil bruke en femtedel av sin samlede formue skal han selvsagt få lov.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #95
                                Det er en del midtbanespillere som kan være aktuelle neste år:

                                Gislason: vil bort fra Brøndby og de vil ikke ha han

                                Torp: Trenger vel ingen lenger introduksjon

                                Arneng: Fortsatt ikke fornyet med Aafk

                                Borges: Hvis ikke FFK rykker opp kan han være en mulighet

                                Bangura: Kontrakten løper ut etter sesongen

                                Alle disse har potensiale til å forsterke midtbanen våre. Burde gå an å få en av dem?
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • OppsalKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2008
                                  • 1881

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Det er en del midtbanespillere som kan være aktuelle neste år:

                                  Gislason: vil bort fra Brøndby og de vil ikke ha han

                                  Torp: Trenger vel ingen lenger introduksjon

                                  Arneng: Fortsatt ikke fornyet med Aafk

                                  Borges: Hvis ikke FFK rykker opp kan han være en mulighet

                                  Bangura: Kontrakten løper ut etter sesongen

                                  Alle disse har potensiale til å forsterke midtbanen våre. Burde gå an å få en av dem?
                                  Torp er på vei til Lerkendal har jeg hørt.

                                  Borges er så føkking middels at det gå ån å være.

                                  Gialason liker jeg veldig som en spiller.... men ? om hvor mye han ønsker i lønn og igjen har jeg hørt at fyren er også temmelig tørst.

                                  Arneng er linket til flere svenske klubber i skrivendes stund.
                                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                  Alltid Celtic og LSK

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    #97
                                    Borges er vel ikke helt den midtbanetypen vi trenger heller. Hadde vi henta han hadde enten BBS, Nosa eller Borges spilt på feil plass eller funnet seg til rette på benken. Om ikke vi hadde gjort om på formasjonen da.

                                    Om Torp drar til Lerkendal tror jeg Bangura drar til Brann.

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                      Torp er på vei til Lerkendal har jeg hørt.

                                      Borges er så føkking middels at det gå ån å være.

                                      Gialason liker jeg veldig som en spiller.... men ? om hvor mye han ønsker i lønn og igjen har jeg hørt at fyren er også temmelig tørst.

                                      Arneng er linket til flere svenske klubber i skrivendes stund.
                                      Ja la han gå til rbk om han vil sitte og råtne på benken der oppe.

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Ja la han gå til rbk om han vil sitte og råtne på benken der oppe.
                                        Er vel det RævBK er mest kjent for. Kjøpe opp for å unngå konkurransen på banen.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          Godt å se at vi er tidlig ute og leter aktivt etter forsterkninger på riktige plasser. Litt faretruende at vi ikke klarer å tiltrekke oss tippeligaspillere uten store navn. Tenker da på forsøkene våre på å hente Cramer, Larsen og Torp.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎