LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    Opprinnelig skrevet av HSft
    Godt å se at vi er tidlig ute og leter aktivt etter forsterkninger på riktige plasser. Litt faretruende at vi ikke klarer å tiltrekke oss tippeligaspillere uten store navn. Tenker da på forsøkene våre på å hente Cramer, Larsen og Torp.
    Jeg skjønner godt at keeperne til godset ikke kom til oss. De er vel nærmest garantert TL eller adeccospill i godset, mens i LSK er det mest sannsynlig med 3.divisjon.

    Når det gjelder Torp er plutselig hele tippeligaen etter ham. Man må vel fort opp i millionen i lønn for å få ham og det veit man ikke om han er verdt. Ligner på en liten hype spør du meg. Det hadde vært en grei spiller dersom man kunne nøyd seg med en drøy halvmill i lønn.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Vi kan fort miste Nosa,Edwin,BB,Kippe,Ujah er veldig spent kjenner jeg på hvordan framtiden blir.Frykter at vi rakner totalt og at enkelte spillere er dritt lei Henning.

      Kommentar

      • glasgow
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1251

        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Vi kan fort miste Nosa,Edwin,BB,Kippe,Ujah er veldig spent kjenner jeg på hvordan framtiden blir.Frykter at vi rakner totalt og at enkelte spillere er dritt lei Henning.

        Høres ut som du vet mer enn du sier.
        Men Kippe, Det var nytt for meg.

        Kommentar

        • runarM
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 565

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Vi kan fort miste Nosa,Edwin,BB,Kippe,Ujah er veldig spent kjenner jeg på hvordan framtiden blir.Frykter at vi rakner totalt og at enkelte spillere er dritt lei Henning.
          Hva er det med LSK som gjør at vi stadig vekk tilsynelatende har en halv stall som hater treneren uansett hvem det nå er. Berg, Nordlie, Uwe? Kanskje det er noen andre i LSK's apparat som lager trøbbel fra innsiden som ikke burde vært der de er?
          runarM

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            "worste case" neste år.

            Går da ut i fra at våre 3 unggutter forsvinner (BBS, Nosa, Ujah)

            Logi

            Esset-Kippe-Pedersen-Ringstad

            Bolly-Søgård-Ohi(tar Nosarollen)-Solberg (FK Tønsbergspillern)

            Legenden-Guldbrandsen



            Lukter vel litt nedrykksstrid av dette, men bør vel kunne få inn noen forsterkninger for eventuelle spillersalg?
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av glasgow
              Høres ut som du vet mer enn du sier.
              Men Kippe, Det var nytt for meg.
              Er vel kjent at Kippe er ønsket i Belgia..

              Som Tullebukk skriver kan det fort bli realitet at LSK neste år spiller uten sine 3-4 beste spillere!

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                "worste case" neste år.

                Går da ut i fra at våre 3 unggutter forsvinner (BBS, Nosa, Ujah)

                Logi

                Esset-Kippe-Pedersen-Ringstad

                Bolly-Søgård-Ohi(tar Nosarollen)-Solberg (FK Tønsbergspillern)

                Legenden-Guldbrandsen
                Beholder vi en av spissene (BBS eller Ujah), og får inn en ny sentral midtbanespiller med hår på brystet, så er det ikke sikkert vi kommer så veldig galt ut av det. Bolly har endelig tatt steget de siste kampene, Solberg fra FKT står ikke noe tilbake for de kantalternativene vi har i dag mens Ringstad inn for LKE bør være en oppgradering.

                Jeg er utrolig spent på Ringstad, Ohi, Sesay, Solberg (hvis han hentes) og Gulbrandsen neste sesong. I tillegg håper jeg at det dukker opp en ung midtstopper som sakte men sikkert skal erstatte Steinar Pedersen.

                Kommentar

                • Jan Banan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 809

                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                  I tillegg håper jeg at det dukker opp en ung midtstopper som sakte men sikkert skal erstatte Steinar Pedersen.
                  Og dette bør være Pål Steffen. Fingers crossed.
                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                  Stuart Baxter har forstått det.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                    Og dette bør være Pål Steffen. Fingers crossed.
                    PSA er ferdig på toppnivå, det har skadene gjort sitt til. Bare å innse det først som sist, og ha i minne prestasjonene hans i TL før hans andre lange avbrekk i fjor. Det var ikke mye imponerende.

                    Kommentar

                    • Jan Banan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 809

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      PSA er ferdig på toppnivå, det har skadene gjort sitt til. Bare å innse det først som sist, og ha i minne prestasjonene hans før hans andre lange avbrekk i fjor. Det var ikke mye imponerende.
                      Jo, er enig i at han kommer til å slite, og han har rukket å bli 28 (trodde faktisk han var yngre.) Hope in a hanging snore?
                      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                      Stuart Baxter har forstått det.

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                        Jo, er enig i at han kommer til å slite, og han har rukket å bli 28 (trodde faktisk han var yngre.) Hope in a hanging snore?
                        Hadde jo vært veldig gledelig og ikke minst imponerende hvis han kjempa seg tilbake, men tror også at skadeavbrekkene har tatt vekk mye av spisskompetansen hans, farta.

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          Neste år blir det så bra! NESTE ÅR!

                          Kommentar

                          • sten
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 873

                            Kan ikke kvitte oss med Ujah og Bergmann. Greit at klubben trenger penger, men vi kvittet oss med bl.a. Brenne, Gundersen, Bjørkøy som hadde kontrakt. gundersen hadde vel ikke all verden i lønn, men penger er spart uannsett. Nå er Kiko ferdig og der sparer vi mye penger. Legenden har skrevet ny kontrakt, men skal vistnok ha halvert lønna. Det gjorde vel også Søgård da han skrev ny kontrakt. Karim hadde ett tilbud fra Tromsø, men valgte LSK selv om han gikk ned vesentlig i lønn. Occean er borte og var vel ikke akkurat noen gratis spiller det heller.

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              Hvordan skal vi noen gang nå toppen hvis vi skal selge unna de beste spillerene hele tiden. Ujah, Nosa og BBS må bli også neste år, mm et veldig godt tilbud kommer. Ujah blir bare bedre neste år, er kun 20år og trenger et år til for å utvikle seg. Han har jo kontrakt ut 2013. Her kan vi ha is i magen. Det samme mener jeg bør gjelde Nosa. Hvis han får dårlige holdninger bør han benkes for å lære, ingen er større en klubben! BBS har vel kontrakt ut neste år, og det kan være aktuellt å selge ham før sesongen er slutt. Syntes han er svært ustabil.

                              Kiko er ferdig i klubben, takk og lov, penger spart, i tillegg har Sundgot signet ny og mindre dyr kontrakt, det samme med Søgaard. 16 åringen Ohi var et gledelig bekjentskap og han kan utvikle seg bra i Lsk, det samme med Bolly. Faktum er at vi har en av de raskeste angrepsrekkene i tippeligaen, spennende. Jeg mener Dahm må inn i midtforsvaret med mindre vi finner en rask og god midtstopper. Essidiri holder nivået, er mer usikker på Eriksen. Ringstad banker på.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2887

                                Opprinnelig skrevet av Folke

                                Som Tullebukk skriver kan det fort bli realitet at LSK neste år spiller uten sine 3-4 beste spillere!
                                Hvis det skjer må jeg innrømme at det stinker nedrykk på Åråsen. Eller vi skal hvertfall være glad for de latterlige nedrykksreglene Semb har kommi med
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1251

                                  Mister vi BBS og Nosa, uten og få inn noen profilerte erstattere frykter jeg sesongkortsvikt og lave tilskuertall i 2011.
                                  LSK har allerede blitt omtalt som at de er i ferd med og bli en "kjedelig" klubb.
                                  Mister vi Nosa er dette en attraksjon avisene har viet spalteplass til i år.

                                  Kommentar

                                  • El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

                                    Mister vi de to blir det selvfølgelig erstattere. Om ikke erstattere, så kommer det garantert nye spillere inn uansett om de stikker eller ei.
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      Personlig synes jeg ikke at BBS har vist noe særlig i årets sesong. Synes han har sløst vekk bellen mere enn han har gjort noe annet. Nå betyr ikke det at resten av laget har vært så jævlig bra da , men BBS har ikke imponert meg mye, litt men ikke mye.....

                                      Ujah derimot må vi ikke kvitte oss med , han er neste års toppscorer om han spiller for oss!
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                        Personlig synes jeg ikke at BBS har vist noe særlig i årets sesong. Synes han har sløst vekk bellen mere enn han har gjort noe annet. Nå betyr ikke det at resten av laget har vært så jævlig bra da , men BBS har ikke imponert meg mye, litt men ikke mye.....

                                        Ujah derimot må vi ikke kvitte oss med , han er neste års toppscorer om han spiller for oss!
                                        Tror det har mye med samspillet med Ujah å gjøre for Bergmann. Han har kun spilt sammen med Ujah, og man ser kamp etter kamp at de ikke vet hvor de har hverandre. Bergmann har imponert meg veldig. Bare håper han blir et nytt år, og terpe samspillet med Ujah i vinter. Da blir de garantert Tippeligaens beste spisspar. Uten tvil.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • ragnarrock
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 937

                                          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                          Synes han har sløst vekk bellen mere enn han har gjort noe annet. Nå betyr ikke det at resten av laget har vært så jævlig bra da , men BBS har ikke imponert meg mye, litt men ikke mye.....
                                          !
                                          Enig i at han har vært, i hans egne ord "uheldig" med ball foran mål. Og muligens rundt på banen ellers også, det som har imponert meg derimot er viljen og evnen til å vinne tilbake ballen igjen. Kan ikke huske sist jeg så en spiss ta så mange løp ned mot midtbanen, for så å vinne den og sette ballen i sill igjen, dette etablerer et enormt høyt press for oss, med relativt få mann med frem. 4måneder med skudd trening og enda større tro på seg selv, så kan det begynne å bli gøy! Om han spiller med en makker som han også klarer å bli samspilt med (VELDIG sjeldent at han og Ujah virkelig er på nett, noe jeg som tidligere nevnt, 3timer dagelig med fifa sammen ville løst), da kan det bllir virkelig gøy!

                                          Skal også nevnes at kosebjørn, på samme måte som Mathis og godt muligens et par andre, driver og spiller på seg selvtillit, man merker det på nivået av tekniske elemeter de forsøker å lure med inn i spillet sitt. Det er ikke lengere KUN mæl og løp, de prøver på mye morsomt, noen ganger får de det til også! Enda en sessong i trygge sort/gule omgivelser tror jeg hadde gitt han den tryggheten i eget spill til å virkelig kunne blomstre på et nivå som hadde gitt ham en fast plass i Nederland, ulikt den hyggeig benk tilværelsen til vår kjære Tarik..

                                          med andre ord.. han har muligens ikke imponert så mye man tror, men god dam jeg har sansen for den gutten!
                                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                          -RagnarRock-

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎